جستجو کردن

نوشته های اخیر

زمان تحویل پهنه بی چیتگر (سروستان): برج های N,D,B,G

  • پهنه بی چیتگر یا شهرک ارتش که محل ساخت و احداث تعداد زیادی از پروژه های مربوط به ارتش با نام های N,D,G و B میباشد. این تعداد برج ها در حال حاضر نسبت به دیگر پروژه های در حال ساخت در چیتگر دارای موقعیت مناسبی میباشند و همچنین شرایط خرید آنها نیز بسیار مطلوب است و میتوان بصورت قیمت تمام شده و بدون اقساط خریداری شود.

    اما نکته ای که برای خیلی ها سوال است این میباشد که زمان تحویل پهنه بی چیتگر یا سروستان چه زمانی است و چه مدتی را باید بر روی تحویل گرفتن واحدهای خود حساب نمایند.

    زمان تحویل پهنه بی چیتگر (سروستان): برج های N,D,B,G
    زمان تحویل پهنه بی چیتگر (سروستان): برج های N,D,B,G

    موردی که اینجا میخواهیم بررسی نماییم ضمن بررسی زمان تحویل پهنه B ، دلیل مناسب بودن قیمت این دسته از برج ها به دلیل زمان تحویل آنها میباشد بدینصورت که برخی از پروژه ها در حال حاضر با قیمت قطعی پایینتری معامله میشوند و برخی که نزذیکتر به تحویل هستند با قیمت بالاتر در نتیجه برای خریدار مهم است که اگر میخواهد ارزانتر بخرد چه زمان تحویلی را باید بصورت واقعی برای تحویل گرفتن واحد خود در پهنه بی مد نظر قرار دهد که در ادامه به بررسی این موضوع میپردازیم.

    زمان تحویل پهنه بی چیتگر

    یک نکته مهم در زمان تحویل برج های پهنه بی چیتگر وجود دارد و آن این است که در پروژه هایی که بصورت چند برج ساخته میشوند روند کار بدینصورت نیست که یک برج تمام شود و سپس به سراغ برج بعدی بروند بلکه روند انجام کار بصورتی است که با یکدیگر تمام شوند.

    این یکی از دلایلی است که برخی از افراد به آن توجه نمیکنند و ترجیه میدهند واحد را در برجی خریداری نمایند که در مرحله ساخت جلوتری باشد اما در نهایت این را بدانید که برج های سری با هم و یا با اختلاف بسیار کمی از هم تحویل داده میشوند. نمونه بارز این گفته ما پروژه نیرو زمینی ارتش است که در حال حاضر یکی از برج های آن در مرحله پایانی است اما تحویل داده نشده و در همان مرحله پایانی باقی مانده شده است تا 2 برج دیگر به همان مرحله نزدیک شوند.

    در حال حاضر در مورد زمان تحویل پهنه بی برج های N که در حال حاضر برج های N1 و N2 آن انتخاب واحد نشده اند و مابقی انتخاب واحد شده و طبقه و جهت مشخصی دارند زمان تحویل 2 ساله توسط تعاونی اعلام شده است اما واقعیت این است که زمان تحویل را باید سال 1405 در نظر بگیرید زیرا در حال حاضر در تاریخ نگارش این مطلب در دی ماه سال 1402 در واقع باید سال 1402 را تمام شده حساب نماییم.

    زمان تحویل پهنه بی چیتگر
    زمان تحویل پهنه بی چیتگر

    در مورد برج های D شرایط کمی متفاوت است و تعداد این برج ها 3 بلوک است که زمان تحویل آنها نیز بر طبق اعلام سال 1404 اعلام شده است اما همان زمان 1405الی 1406 را میتوان زمان قطعی تحویل آنها دانست. همچنین در نظر داشته باشید پروژه سهام توانمندسازی ارتش که انتخاب واحد و طبقه شده است در همین پهنه وجود دارد که آن پروژه در حال حاضر در مراحل اولیه قرار دارد و قیمت آن نیز متری 25 الی 28 میلیون تومان است.

    در حال حاضر برج های G و برج الماس شیشه ای تحویل داده شده اند و البته برج B6 نیز چند ماه است که تحویل موقت شده است و میتوانید خودتان آنرا تکمیل نمایید. برای کسب اطلاعات در مورد قیمت این برج ها میتوانید به صفحه قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش مراجعه فرمایید در آنجا جزئیات قیمت هر کدام از برج ها منتشر شده است و همچنین میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج نیز در تماس باشید.

    مقایسه زمان تحویل پهنه B با پروژه های دیگر

    در حال حاضر اگر بخواهیم مقایسه زمان تحویل پهنه B را با پهنه های دیگر ارتش نظیر C مقایسه نماییم باید بگوییم که در واقع پروژه هایی که در پهنه سی قرار گرفته شده اند نیز زمان تحویل شان 1405 میباشد و در واقع این زمان خوبی است که بتوانیم برای آماده شدن شهرک چیتگر و برج های آن در نظر بگیریم که قطعا باعث افزایش قیمت نیز خواهد شد.

    در حال حاضر برج های پدافند ارتش که شامل 2 بلوک 32 و 40 طبقه هستند تا تابستان سال آینده (1403) اسکلت شان تکمیل میشود. همچنین برای برج های کناری که در همان محدوده قرار گرفته شده اند برج های مرجان که متعلق به تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش است در مرحله جلوتری از ساخت قرار دارد و بعد از چند سال مسکوت ماندن و یا بهتر بگوییم روند کندی که پیش گرفته بود در چند مال اخیر بصورت جدی و مستمر شروع به کار کرده است و زمان تحویل را سال 1404 اعلام نموده است.

    مقایسه زمان تحویل پهنه B با پروژه های دیگر
    مقایسه زمان تحویل پهنه B با پروژه های دیگر

    پروژه نیروی زمینی ارتش یا برج های 4 گانه که در بالا نیز بدان اشاره نمودیم در حال حاضر یکی از برج ها در مراحل پایانی است و 2 برج دیگر برای سال آینده و 1404 بصورت کامل تحویل داده میشوند، توجه داشته باشید یکی از این برج ها با نام نارنج 8 به شکل دیگری ساخته میشود و متریال و امکانات کاملا متفاوتی دارد.

    همچنین در نظر داشته باشید که وام کد 62 ارتش بر روی برخی از این پروژه ها وجود داشته که میتواند به خریداری که عضو ارتش باشد منتقل شود.

    رشد قیمت هم زمان با تحویل پهنه بی

    این نکته را در نظر داشته باشید که محیط و ابادی محدوده ای که در حال ساخت است در رشد قیمت بسیار تاثیر دارد و این موضوع در پروژه های پیشین ارتش نیز به وضوح دیده شده است.

    به همین دلیل است که در نهایت باید بدانید که زمان تحویل کلی شهرک چه زمانی است که همانطور که اعلام نمودیم سال 1405 را میتوان سالی دانست که بسیاری از پروژه ها به سرانجام میرسند و این دقیقا همان زمانی است که قیمت ها در این بازه زمانی به شکل زیادی افزایش میابد.

    این در حالی است که قیمت آپارتمان در شهرک گلستان منطقه 22 در حال حاضر برای کف قیمت نوساز 75 میلیون تومان است ولیکن در پهنه بی برج های آماده این قیمت برای طبقات بالا میباشد و این اختلاف قیمت در حال حاضر زیاد است.

    همچنین اگر بخواهید برج نشینی را با مناطق ویلایی نشین مقایسه نمایید متوجه خواهید شد که اختلاف قیمت آپارتمان در برج های مروارید شهر برای ناحیه شمالی آن که تقریبا آباد شده است و ورودی از اتوبان نیز دارد به قیمت متری 100 میلیون تومان رسیده است در حالیکه در شهرک ویلایی نشین الهیه غرب، قیمت زمین متری 90 میلیون تومان است و قیمت الهیه غرب برای واحد آماده متری 90 الی 100 میلیون تومان است.

    رشد قیمت هم زمان با تحویل پهنه بی 
    رشد قیمت هم زمان با تحویل پهنه بی

    اگر همه این موارد را بصورت جزئی بررسی نمایید مشاهده خواهید نمود که در منطقه 22 هر منطقه ای که آباد میشود رشد قیمتی پیدا میکند که ممکن است حتی از محله های برند در منطقه 22 نیز قیمت بیشتری پیدا کند همانطور که مشاهده میفرمایید قیمت مروارید شهر با قیمت الهیه غرب که جزو مناطق ویلایی نشین دارای قدرالسهم هستند یکی شده است در حالیکه قطعا با رشد منطقه 22، قیمت ویلایی نشین ها سر به فلک میگذارد و این همان دلیلی است که میگوییم زمان تحویل پهنه بی چیتگر در سال 1405 احتمالا سال رشد و انفجار قیمت این محدوده خواهد بود.

    اهمیت زمان تحویل در پروژه های پهنه B و ارتش

    در نهایت شرایط خرید آپارتمان در چیتگر برای افرادی که سرمایه کمی در اختیار دارند و یا برای افرادی که توان پرداخت اقساط دارند متفاوت است و تقریبا برای هر سلیقه ای یک گزینه برای خرید وجود دارد اما در مورد زمان تحویل، زمانیکه یک پروژه کم اعتبار باشد، قیمت گذاری بر روی آن بر اساس المان هایی انجام میشود که ممکن است هر کدام از آنها مهم باشد از قبیل تعهدات و اطمینانی ه به خریدار داده میشود.

    اما در مورد پروژه های ارتش بحث اعتبار به عنوان یک ویژگی عالی در نظر گرفته میشود اما باید بدانید که این دسته از پروژه ها برای عموم مردم ساخته نشده بلکه به منظور تامین مسکن کارکنان ارتش ساخته شده که آنها واحد های خود را در بازار فروخته اند به همین دلیل است که زمان تحویل پروژه های ارتش بر اساس زمانبندی خودشان است و تنها همین است که عامل قیمت گذاری است زیرا خریدار میداند که پروژه تحویل داده میشود منتهی زمان آن ممکن است طولانی باشد (از زمان معرفی و شروع پروژه).

    در حال حاضر اگر بخواهید ارزانترین آپارتمان در چیتگر را با محله های دیگر تهران مقایسه نماییم متوجه خواهید شد که آنچه در دیگر مناطق تهران به شما میدهند یک آپارتمان 30 سال ساخت در مناطق جنوبی تهران است و تنها دلیلی که قیمت این محدوده در حال حاضر مناسب است وجود همین پروژه های دولتی و تعاونی ساز است که تعادل را در منطقه بر قرار نموده است و اهمیت زمان تحویل در پروژه های پهنه بی اینجا مشخص میشود که هنگام تحویل آنها باعث میشوند که قیمت های منطقه در تعادل نگه داشته شوند.

    در نهایت برای کسب اطلاعات پیرامون پروژه های پهنه بی و زمان تحویل آنها میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه