جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه رونیکا پالاس ( کوهک،مژده هروی ) حاج رحیم قربانی

  • پروژه رونیکا پالاس در واقع نامی کلی و ثبت شده برای تمامی پروژه های مسکونی ، تجاری و اداری در حال اجرا توسط حاج رحیم قربانی میباشد . پروژه های مذکور همگی در نقاط مختلف تهران واقع شده اند و بصورت برج یا مجتمع اجرا شده اند .

    در اینجا به بررسی کلی این پروژه ها و اطلاعات مربوط به هر یک میپردازیم و شرایط آنها از قبیل موقعیت پروژه ، پیشرفت ، نحوه خرید و فروش و قیمت روز آنرا بررسی خواهیم کرد .

    از آنجایی که سال گذشته تصمیم گرفته شد که نام رونیکا پالاس تحت عنوان برند ساختمان هایی ساهته شده توسط رحیم قربانی استفاده شود در نتیجه کلیه پروژه ها با این نام شناخته میشود و با استفاده از نام محل میتوان آنها را جدا نمود .

    با توجه به زیاد بودن اطلاعات در مورد پروژه های رونیکا پالاس ، ما در اینجا به بررسی پروژه کوهک میپردازیم و دیگر پروژه ها نظیر ( نشاط ، سیمون بولیوار ، مژده و پونک ) را نیز مورد بررسی بصورت جزئی قرار میدهیم . در صورت تمایل برای کسب اطلاعات میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

    همچنین در نظر داشته باشید که آخرین وضعیت ساخت پروژه رونیکا پالاس کوهک را میتوانید در فیلم ضبط شده زیر مشاهده نمایید . ( تاریخ بروزرسانی آبان سال 1402 میباشد )

    پروژه رونیکا پلاس کوهک

    به تازگی پروژه ای به نام پروژه رونیکا پلاس کوهک در منطقه 22 تهران از سوی همین سازنده معرفی شده است که در حال حاضر برای فروش معرفی شده است . توجه داشته باشید بر خلاف دیگر پروژه های آقای قربانی این پروژه در محدوده ای واقع شده که ساخت و ساز توسط شرکت های بسیاری در جریان است و قیمت گذاری پروژه رونیکا پلاس کوهک قطعا نمیتواند مانند دیگر پروژه های این سازنده در مناطق دیگر باشد .

    در حال حاضر این پروژه در قالب 8 بلوک معرفی شده که هر کدام 14 طبقه میباشند و در هر طبقه 18 واحد مسکونی قرار گرفته است . قیمت پایه در فروردین ماه سال 1401 به ازای هر متر مرقع 80 میلیون تومان اعلام شده که به ازای هر طبقه ضریب 500 هزار تومان به ازای هر متر افزوده میشود .

    این پروژه در حال حاضر در مرحله سقف لابی قرار دارد و برای پیش پرداخت میبایست 60 درصد مبلغ کل پرداخت شود .

    طور کلی به دلیل شروع تازه این پروژه این بخش به زودی بروز رسانی خواهد شد و اطلاعات دقیقی از قیمت و پروژه را به اطلاعتان خواهیم رساند ولیکن اگر نیاز به اطلاعات جامع تری دارید میتوانید  و برای آخرین بروزرسانی قیمت در تاریخ دی سال 1402 با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید .

    رونیکا کوهک
    رونیکا کوهک

    اطلاعات اصلی پروژه رونیکا کوهک

    مشخصه مقدار
    نام سازنده حاج رحیم قربانی
    نام برند رونیکا پالاس
    لوکیشن منطقه 22 شهرک راه اهن
    مساحت زمین 35000 متر مربع
    تعداد بلوک 8 بلوک
    تعداد طبقات 13 طبقه
    تعداد واحد 2000 واحد
    مرحله ساخت فونداسیون

    آرماتوربندی‌های انجام شده تاکنون:

    مشخصه مقدار
    آرماتوربندی فونداسیون 2400 تن
    آرماتوربندی ستون‌ها 600 تن
    آرماتوربندی دیوار حائّل و دیوار برشی 500 تن
    آرماتوربندی تیرها 300 تن
    جمع آرماتوربندی 3800 تن

    بتن ریزی انجام شده تاکنون:

    مشخصه مقدار
    بتن ریزی فونداسیون 16000 متر مکعب
    بتن ریزی ستون‌ها 800 متر مکعب
    بتن ریزی دیوار 500 متر مکعب
    بتن ریزی مگر 2500 متر مکعب
    مجموع بتن ریزی 20000 متر مکعب

    توضیحات:

    • پروژه در لوکیشن منطقه 22 شهرک راه اهن واقع شده است.
    • مجموع زیرینا (مساحت کف پروژه) حدود 37100 مترمربع است.
    • پروژه شامل 8 بلوک و 13 طبقه با مجموع 2000 واحد مسکونی می‌باشد.
    رونیکا پالاس کوهک
    رونیکا پالاس کوهک

    پروژه رونیکا پالاس شهرزیبا

    این پروژه در شهرزیبا واقع شده است و متراژ واحدهای آن از 52 الی 140 متر میباشد . این پروژه در 3 بلوک 6 طبقه ای اجرا شده است که در بلوک 1 و 3 هر طبقه 6 واحد و در بلوک 2 هر طبقه 11 واحد قرار گرفته است و بصورت مجتمع با مجموع 149 واحد مسکونی ساخته شده است . عمده متراژ های این مجموعه 80 ، 90 ، 100 و 120 متری میباشد .

    واحدهای این مجموعه دارای پارکینگ ، انباری و داکت اسپلیت بوده و امکانات آن نیز لابی، سالن اجتماعات ، سالن بدنسازی و فضای بازی کودکان میباشد . این مجموعه فاقد مشاعات آبی میباشد .

    در تاریخ اردیبهشت 1401 قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در این مجتمع 40 میلیون تومان قیمت گذاری شده است . این پروژه در برج 6 سال 1400 تحویل داده شده است و نحوه خرید آن از سهم سازنده بصورت پرداخت و تکمیل وجه تا 2 ماه میباشد .

    پروژه رونیکلا پلاس سیمون بولیوار

    این پروژه در قالب 3 برج 11 طبقه که هر طبقه شامل 9 واحد مسکونی به متراژ 100 تا 170 متر مربع با تیپ نقشه های مختلف اجرا شده و در بهمن سال 1400 تحویل داده شده است .  مجموع واحدهای این مجموعه 297 واحد مسکونی بوده و بصورت برج ساخته شده است .

    قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در این مجموعه به تاریخ اردیبشهت سال 1401 به مبلغ 52 میلیون تومان بصورت پایه در نظر گرفته شده است و به ازای هر طبقه 500 هزار تومان به ازای هر متر به آن اضافه میشود . نحوه خرید از سازنده در این پروژه بصورت تسویه تا 2 ماه میباشد . امکانات این مجموعه شامل لابی ، سالن اجتماعات ، سالن بدنسازی ، سالن بیلیارد و فضای بازی کودکان میباشد و فاقد مشاعات آبی نظیر استخر ، سونا و جکوزی میباشد .

    پروژه رونیکا پالاس مژده

    اطلاعات کامل پیرامون این پروژه را میتوانید در لینک پروژه الماس هروی مطالعه فرمائید تنها در این بخش به معرفی بخش تجاری این پروژه میپردازیم که شرایط فروش جدید آن به تازگی معرفی شده است . این پروژه پایینتر از مترو حسن آباد در نزدیکی اتوبان صیاد شیرازی واقع شده است و شامل 16 برج میباشد که در مرحله ساخت میباشند .

    پروژه الماس هروی
    پروژه الماس هروی

    واحدهای تجاری مربوط به این شهرک در قالب 2 طبقه ( طبقه همکف و اول ) اجرا شده است و متراژ واحدهای آن در طبقه همکف که 10 درصد واحدهای آن طبقه را تشکیل میدهد 10 الی 15 متر بوده و در طبقه اول 90 درصد واحدهای با این متراژ وجود دارند .

    در طبقه همکف قیمت اعلام شده توسط سازنده به ازای هر متر مربع مبلغ 350 میلیون تومان اعلام شده است و یافتن قیمت تجاری در آن منطقه نیازمند تحقیق محلی و مستقل توسط خریدار در آن محدوده دارد .

    پارک اداری رونیکا پونک بر اشرفی اصفهانی

    این پروژه بصورت کاملا اداری در حال اجرا میباشد و در مرحله ساخت قرار دارد . موقعیت قرار گیری این پروژه در خیابان قروی ( بالای خیابان مخبری ) در اشرفی اصفهانی گرفته و در حال حاضر در مرحله گودبرداری قرار دارد . این پروژه بصورت 4 بلوک 11 طبقه ای در حال اجرا میباشد و در مجموع شامل 374 واحد میباشد و 600 پارکینگ نیز برای آن در نظر گرفته شده است .

    پروژه اداری رونیکا پالاس
    پروژه اداری رونیکا پالاس

    این پروژه دارای امکانات سالن بدنسازی ، سالن همایش ، سینما و لابی میباشد و زمان تحویل آن خرداد سال 1402 اعلام شده است . نوع خرید از این پروژه بصورت پرداخت 50 درصد از مبلغ بصورت اولیه ، 2 قسط 10 درصدی بصورت شناور و توافقی همراه با پیشرفت پروژه ، 25 درصد هنگام تحویل واحد و مبلغ 200 میلیون تومان در هنگام دریافت سند میباشد .

    قیمت پایه اعلام شده برای واحد های این مجموعه از متری 130 میلیون تا 180 میلیون تومان با در نظر گرفتن مرغوبیت ، طبقه و دید واحد که در اشرفی اصفهانی باشد یا خیر تعیین شده است . این پروژه دارای جریمه تاخیر روزانه در صورت دیرکرد تحویل واحد میباشد و نحوه خرید آن بصورت مبایعه نامه ای میباشد .

    پروژه رونیکا پلاس نشاط ( سردار جنگل )

    این پروژه در محدوده سردار جنگل واقع شده است و بصورت مجتمع ساخته شده است . معماری این مجتمع بصورت مربع بوده که به قسمت تقسیم شده است و در واقع 1 بلوک میباشد . این مجتمع در هر طبقه آن 35 واحد مسکونی قرار گرفته شده و در مجموع شامل 245 واحد مسکونی است . پر تعداد بودن واحدهای مسکونی این مجموعه به علت کم بودن متراژ واحدهای آن میباشد و در واقع نسبت به وسعت آن یک مجموعه پر جمعیت حساب میشود .

    پروژه رونیکا پلاس نشاط
    پروژه رونیکا پلاس نشاط

    قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در این مجموعه در حدود 50 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و امکانات این مجموعه شامل سالن اجتماعات و سالن بدنسازی میباشد و واحدها دارای پارکینگ و انباری میباشند و نورگیر واحدها بصورت پاسیو میباشد که نقطه ضعف آن حساب میشود .

    بررسی نهایی

    بطور کلی حاج رحیم قربانی سازنده ای معتبر در تهران است و پروژه های بسیاری را اجرا کرده است اما سازه های ایشان با توجه به نوع ساخت و نقشه و امکانات برای مصرف کنندگانی که لوکس بودن واحد ، کم تعداد بودن طبقات و مجموع واحدهای آن و همچنین امکانات رفاهی در مجتمع نظیر استخر ، سونا و جکوزی اهمیتی نداشته باشد میتواند مناسب باشد .

    برخی پروژه های اجرا شده توسط این سازنده بطور کلی نورگیر در پاسیو داشته اند و یا ویو برخی واحدها در برج ها ، برج دیگری است و در واقع ویو مستقیم وجود ندارد و دلیل این نیز پر تعداد بودن واحدها و استفاده حداکثری از فضا برای ساخت واحد مسکونی میباشد ولیکن با توجه به خوشنامی سازنده برای افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند و یا بودجه آنها در حال حاضر به خرید ملک آماده نمیرسد میتوانند در پروژه های ایشان شرکت کنند . توجه داشته باشید در هنگام فروش پروژه های در مرحله ساخت قیمت یک واحد نوساز در منطقه ( با دست بالا ) محاسبه میشود .

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت پروژه های رونیکا پالاس ، موقعیت قرار گیری ، عملیات ساخت ، نحوه خرید و فروش و همچنین قیمت روز منطقه با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمائید .

     

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    3 نظر در “پروژه رونیکا پالاس ( کوهک،مژده هروی ) حاج رحیم قربانی”

    1. ممنون از شما که با واقعییت این پروژه ها را معرفی کردید
      نقاط ضعف و نقاط قوت این پروژه ها را اعلام کردید ممنون از شما

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه