جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه برلیان، پیش فروش برج باغ برلیان در چیتگر

  • در ابتدا به این نکته اشاره کنیم که پروژه برلیان، با برج برلیان در میدان ساحل که سال 1394 تحویل داده شده متفاوت است. این پروژه در محدوده مروارید شهر در قالب تک بلوک 31 طبقه (25 طبقه مسکونی و 6 طبقه پارکینگ و لابی) با 3 تیپ متراژ واحد 95 متر (2 خواب)، 127 و 131 متر (3 خواب)  و 6 واحد در هر طبقه در حال ساخت می باشد. مجموع واحد های این پروژه 147 واحد مسکونی می باشد.

    پروژه برلیان مروارید شهر
    پروژه برلیان مروارید شهر

    این پروژه توسط شرکت انبوه سازان مهر آفرین در حال انجام است که سابقه ساخت و تحویل پروژه الماس را در کارنامه خود دارد. زمان تحویل این پروژه به تاخیر خورده است و زمان بندی جدید برای تحویل آن شهریور ماه سال 1404 اعلام شده است. این پروژه در حال حاضر در اسکلت طبقه 15 و تیغه چینی طبقات مثبت 6 می باشد. (تصویری که در بالا مشاهده می نمایید آخرین بروز رسانی از وضعیت پروژه در بهمن ماه سال 1402 می باشد) برای کسب آخرین اطلاعات می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    شرایط پیش فروش پروژه برلیان

    شرایط پیش فروش پروژه برلیان بدین شکل می باشد که باید به صورت امتیاز و واریزی از اعضا خریداری شود. در حال حاضر بر طبق جدول زیر آخرین لیست واریزی و امتیاز بروز تا پایان سال 1402 را مشاهده می فرمایید که آخرین قسط آن برای بهمن ماه بوده است و جدول اقساط سال جدید پس از اعلام تعاونی سازنده اعلام خواهد شد.

    مساحت (متر مربع) محدوده قیمت (تومان) آخرین واریزی (تومان)
    95 1.200.000.000 – 1.400.000.000 1.574.000.000
    127 1.400.000.000 – 1.600.000.000 2.087.200.000
    131 1.900.000.000 – 2.000.000.000 2.145.240.000

    در محدوده قرار گیری این پروژه، بیشتر پروژه ها در مراحل ابتدایی ساخت هستند و آن دسته از پروژه ها که در حال ساخت هستند پروژه های دولتی می باشند که بصورت محدود در حال اجرا هستند. بطور کلی پروژه های مروارید شهر در این محدوده نسبت به مروارید شهر شمالی شرایط عقب تری از لحاظ محیطی دارند.

    نحوه نقل و انتقال این پروژه به این صورت است که ابتدا باید در محضر خانه انتقال ثبت شده و پس از آن در خود دفتر تعاونی انتقال انجام شود.

    پروژه های مشابه با پروژه برلیان

    پروژه های مشابه دیگری نیز با پروژه برلیان وجود دارند که در محدوده اجرای آن قرار گرفته شده اند. برخی از این پروژه ها دولتی و برخی خصوصی می باشند. پروژه گل نرگس بانک کشاورزی نمونه ای پروژه های در حال اجرای دولتی در نزدیکی پروژه برلیان می باشد.

    همچنین در نظر داشته باشید که در قطعه زمینی مشاعی در نزدیکی این پروژه، نزدیک به 25 پروژه مسکونی معرفی شده اند که همگی در وضعیت تغییر کاربری زمین هستند و البته نزدیک به 3 سال است که در این وضعیت قرار گرفته شده اند و تنها تغییراتی که این قطعه زمین داشته است فنس کشی دور زمین است که نیاز به جواز ندارد. پروژه الماس همت نمونه ای از پروژه های در حال اجرای این محدوده می باشد.

    پروژه های مشابه با برلیان
    پروژه های مشابه با برلیان

    همچنین در نظر داشته باشید که یک نقطه دیگر در منطقه 21 تهران ایجاد شده است که زمین های آن آباد نشده است و اکثر تعاونی هایی که در این محدوده قرار گرفته اند شروع به معرفی پروژه در این محدوده نموده اند. این ناحیه شهرک 22 بهمن در چیتگر جنوبی است که پروژه هایی نظیر پروژه کاران در آن تعریف شده اند که در مروارید شهر جنوبی نیز پروژه تعریف نموده اند.

    در ادامه این مطلب به بررسی موقعیت پروژه برلیان و امکانات این پروژه می پردازیم.

    موقعیت پروژه برلیان

    این پروژه از نظر موقعیت در نقطه ای واقع شده است که هنوز جای زیادی برای آباد شدن آن وجود دارد. این نقطه از مروارید شهر با قسمت شمالی آن متفاوت است و همانطور که در بالا اشاره نمودیم، تنها در یک قطعه زمین در نزدیکی این محل احداث پروژه برلیان نزدیک به 25 پروژه دیگر تعریف شده اند که در مرحله تغییر کاربری زمین می باشند.

    موقعیت پروژه برلیان
    موقعیت پروژه برلیان

    این تغییر کاربری در صورت انجام، شکل کلی این محدوده را عوض خواهد کرد و به طور کلی هر تغییر و برجی که در این محدوده ساخته و تحویل شود باعث رشد و آباد شدن این ناحیه می شود.

    بطور کلی بر اساس زمان تحویل پروژه برلیان که در سال 1404 اعلام شده است می توان رشد مناسبی از لحاظ محیط در این قسمت را شاهد باشیم.

    امکانات برج برلیان مروارید شهر

    امکانات برج برلیان در مروارید شهر به صورت استاندارد برج های این محدوده در حال ساخت است، البته برج های دیگری که در حال ساخت هستند مشاعات آبی را در لیست امکانات خود قرار داده اند که قطعا با رشد منطقه داشتن چنین ویژگی یک حسن به حساب می آید و در آینده ای نه چندان دور نداشتن آن نقطه ضعف خواهد بود. امکانات به شرح زیر می باشد:

    •  لابی مجلل
    • سالن اجتماعات چند منظوره
    • سالن ورزشی
    • آنتن مرکزی
    • سیستم اعلام اطفاء حریق
    • زمین بازی کودکان
    شرکت انبوه سازان مهر آفرین

    شرکت با مسئوليت محدود انبوه سازان مهر آفرين در تاريخ 1395/09/02 به شماره ثبت ۵۰۱۸۴۵ و شناسه ملي ۱۴۰۰۶۳۷۲۲۵۶ به ثبت رسیده است. آقاي سعيد آقاجاني رناني به سمت رئیس هیات مدیره و آقاي محمد کاظم ابوترابي زارچي به سمت مدیر عامل این تعاونی منصوب شده اند.

    شرکت مهر آفرین
    شرکت مهر آفرین

    این شرکت سابقه ساخت پروژه الماس بهداری را داشته که این پروژه تحویل داده شده است و همچنین ساخت بخشی از پروژه آسمان را نیز بر عهده داشته است. در حال حاضر پروژه برلیان آخرین پروژه معرفی شده توسط این شرکت است.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی پروژه برلیان مروارید شهر توسط شرکت انبوه سازان مهر آفرین پرداختیم. سازنده این تعاونی از نظر اجرا دارای سابقه خوبی است اما در نهایت این نوع پروژه ها زمان تحویل شان معمولا دارای تاخیر است.

    این پروژه در خرداد ماه سال 1400 در مرحله نصب اسکلت طبقات منفی بوده است و در حال حاضر پس از گذشت نزدیک به 2 سال و نیم در مرحله کنونی است که نشان دهنده این است که ممکن است زمان تحویل باز هم با تاخیر روبرو شود.

    همچنین از نظر محیط قرار گرفتن این پروژه، رشد و آبادی زیادی پیش بینی خواهد شد اما این زمان به این زودی نخواهد بود زیرا تک بلوک های در حال ساخت در این ناحیه نیز فعلا چند سال تا پایان پروژه زمان دارند اما در نهایت برای سرمایه گذاری می تواند جزو یکی از گزینه های شما باشد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه برلیان و پروژه های مشابه در دیگر نقاط مروارید شهر و منطقه 2 با شرایط مشابه می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه