جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه برج چناران پارک تهرانسر

  • پروژه چناران پارک تهرانسر

    به گزارش تهران برج پروژه چناران چارک تهرانسر در زمینی به مساحت 6500 متر در قالب 5 بلوک 16 طبقه ای شامل 12 طبقه مسکونی و مابقی پارکینگ و لابی توسط سازنده شخصی با شرکت ثبت شده به عنوان پردیس سازان نوید در حال اجرا میباشد . این پروژه در حال حاضر در سقف طبقه هشتم میباشد و زمان تحویل آن برج 12 سال 1401 توسط سازنده تعهد داده شده است .  توجه داشته باشید سازنده این پروژه هیچ ارتباطی با ساخت برج چناران پارک رزیندنس واقع در خیابان فرشته منطقه 1 تهران ندارد و نام این پروژه صرفا تشابه اسمی میباشد .

     

    پروژه برج چناران پارک تهرانسر
    پروژه برج چناران پارک تهرانسر

     

    در 4 بلوک این پروژه واحد ها بصورت 5 واحدی میباشد و در 1 بلوک که در وسط قرار گرفته به دلیل قرار گرفتن واحد های تجاری در زیر آن که دارای ورودی جدا هستند تعداد واحد ها 10 عدد در هر طبقه میباشد . تیپ متراژ واحد های این پروژه 65 ( 1 خواب ) ، 90 ، 110 ، 112 متر ( 2 خواب ) و 140 ، 170 ( 3 خواب ) به همراه 2 پنت هاوس 250 متری در طبقه آخر هر بلوک است و در مجوع 384 واحد مسکونی و 70 واحد تجاری را شامل میشود .

    موقعیت مکانی برج چناران پارک

    موقعیت مکانی برج چناران پارک تهرانسر در بلوار یاس منطقه 21 تهران میباشد و این محدوده بطور کلی فی مابین اتوبان فتح در جنوب و اتوبان لشگری در شمال قرار گرفته که این پروژه در شمال اتوبان فتح و در ضلع جنوبی تهرانسر قرار گرفته است . فرودگاه مهرآباد در شرق این محدوده و اتوبان آزادگان در غرب این منطقه وجود دارد و دارای کمربند بزرگراهی است .

    تهرانسر در مناطق منتخب برای اجرای طرح ویژه مسکن در تهران وجود داشته و در بلوار یاس از سال 1391 بالغ بر 2310 واحد مسکونی اجرا شده است و این بلوار را میتوان نقطه مناسبی جهت سرمایه گذاری در محدوده تهرانسر ارزیابی کرد .

    پروژه چناران پارک تهرانسر
    پروژه چناران پارک تهرانسر

     

    شرایط پرداخت برج چناران تهرانسر

    شرایط فروش این پروژه بصورت قطعی میباشد و دارای ضریب طبقه میباشد . شرایط خرید بدینصورت است که ابتدا واحد و طبقه مشخص شده و ضریب طبقه که 500 هزار تومان به ازای هر طبقه بر روی قیمت پایه اضافه میشود . در نهایت مبلغ کلی بدست آمده و خریدار میتواند 30 تا 70 درصد مبلغ را ابتدا پرداخت کند و مابقی را تا مدت زمان تحویل پروژه بصورت اقساط چک بدهد . توجه داشته باشید هر چه میزان پیش پرداخت بیشتر باشد مبلغ پایه کمتر محاسبه خواهد شد و در حال حاضر پایینترین مبلغ پایه اعلام شده بین 30 تا 32 میلیون تومان میباشد که این قیمت را برای یک پروژه لوکس در این منطقه میتوان کمی گرانتر از قیمت منطقه ولیکن با توجه به شرایط ساخت لوکس برج چناران معقول در نظر گرفت .

    نحوه خرید و فروش نیز بصورت قرارداد فی مابین خریدار و فروشنده با ذکر متریال و مصالح مصرف شده و تعهد به تحویل پروژه در زمان مشخص با پرداخت ضرر و زیان میباشد . در رابطه با شرایط فروش واحد های تجاری این پروژه اطلاعاتی به دست تهران برج نرسیده است .

    متراژ برج چناران پارک تهرانسر
    متراژ برج چناران پارک تهرانسر

     

    سوابق کارفرما

    شرکت پردیس سازان نوید در تاریخ ۱۳۸۲/۱۲/۶ با شماره ثبت 459 با سرمایه اولیه 15 میلیارد تومان تاسیس شده است . آقای صفر جوانمردی رئیس هیات مدیره و آقای رضا دانش فر در سمت مدیر عامل این شرکت منصوب شده اند . این شرکت پروژه های تکمیل شده و در حال اجرا دارد که موارد تکمیل شده را میتوان بصورت زیر اعلام نمود

    • مجتمع مسکونی نیلوفر 1 در شهر پردیس فاز 1 در قالب 5 بلوک در زمینی به مساحت 15000 متر
    • مجتمع مسکونی پردیس سهیل

    توجه داشته باشید که تهران برج بصورت مستقل نمیتواند کلیه سوابق این شرکت را تایید و یا اعلام کند .

    سرمایه گذاری در پروژه چناران

    برای سرمایه گذاری در پروژه چناران در نظر گرفتن محدوده سرمایه گذاری و آینده ی آن و همچنین ارزش افزوده مورد انتظار و زمان بازگشت سرمایه را میبایست در نظر بگیرید . همانطور که میدانید در پروژه های قطعی پیش فروش قیمت فروش بر اساس بیشترین مقدار در منطقه در زمان فروش محاسبه میشود و تفاوتی ندارد که این پروژه در کدام منطقه قرار دارد پروژه تریتیوم در منطقه 22 نیز با همین روند قیمت پایه را محاسبه میکند .

    در نتیجه شما میبایست رشد قیمت مسکن را در منطقه ای که قصد پیش خرید در آن دارید سنجیده تا بتوانید بیشترین بازخورد را از سرمایه گذاری انجام شده دریافت نمایید . در پروژه هایی که بصورت تعاونی ساز با قیمت علی الحساب فروخته میشوند مانند پروژه الوند چیتگر در ابتدا قیمت ساخت شاید پایین و غیر واقعی اعلام شود و خریدار را مجاب به خرید نسبت به پروژه ای با قیمت قطعی کند اما در مراحل اجرا قیمت تمام شده بسیار بیشتر از آنچه در ابتدا اعلام میشود خواهد بود و لذا ممکن است محاسبات قیمت تمام شده واحد را به کلی عوض کند .

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه چناران واقع در تهرانسر و پروژه های مشابه در شرایط پیش فروش از قبیل قیمت ساخت ، شرایط اقساط ، پیشرفت پروژه و سوابق کارفرما با کارشناسان ما در گروه تهران برج تماس حاصل  فرمایید .

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    3 نظر در “پروژه برج چناران پارک تهرانسر”

    1. سلام من میخوام که واحد بخرم از شما ولی ۱. چطور اطمینان حاصل کنم که فروش شما به صورت قطعی بوده و بعدا مشمول افزایش قیمت نمی شود ۲.چطور واحد فروخته شده به من به کس دیگری فروخته نمی شود.۳.جنس و کیفیت مواد بکار رفته در ساختمان چیه ممنون از راهنمایی

    2. من یک واحد در پردیس دارم 105متری دو خوابه طبقه سوم پروژه پردیس سازان نوید با یک واحد 65متری
      (وام عرصه وعیان تسویه) در برج های تهرانسر می توانم معاوضه کنم؟
      شرایط قیمت چطور میشه؟ این واحدها وام دارد؟ آیا می توانم از این وام استفاده کنم؟

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه