جستجو کردن

نوشته های اخیر

بهترین برج های چیتگر از نظر امکانات و کیفیت

  • اگر گذرتان به منطقه 22 تهران افتاده باشد، اولین چیزی که توجه شما را جلب میکند این است که هر طرف که سرتان را بچرخانید برج های بلند مشاهده میکنید که میتوان برج های این منطقه را با شهرهای تازه ساخته شده در کشورهای همسایه مقایسه نمود.

    حال اگر قیمت برج ها را بگیرید متوجه خواهید شد که تفاوت زیاد است و اختلاف وجود دارد، علت این امر این است که در برج نشینی ملاک قیمت گذاری خود برج است و در واقع هر برج با دیگری فرق میکند و مانند آپارتمان مسکونی در یک منطقه نیست که رنج قیمت آن مشخص باشد و در نهایت بسته به امکانات بالا و پایین شود.

    بهترین برج های چیتگر از نظر امکانات و کیفیت
    بهترین برج های چیتگر از نظر امکانات و کیفیت

    در این مطلب ضمن معرفی بهترین برج های چیتگر به ارائه اطلاعات در مورد نحوه خرید، قیمت گذاری و مواردی که در بالا و یا پایین بودن قیمت برج های چیتگر تاثیر زیادی دارند را بررسی خواهیم نمود.

    بهترین برج های چیتگر

    در این قسمت باید برای معرفی بهترین، چندین مورد را دسته بندی کنیم که شامل کیفیت برج، دید و ویو، امکانات و موقعیت برج به همراه متریال است که در نهایت موارد را یک به یک بررسی خواهیم نمود.

    اول از همه بهتر است بدانید که اولین شاخص در چیتگر، دریاچه چیتگر یا شهدای خلیج فارس است که در ابتدای شکل گیری این منطقه به عنوان اصلی ترین ویژگی آن ساخته شده است در نتیجه در وحله اول برج هایی که نزدیک به دریاچه ساخته شده اند و یا دارای دید به آن هستند میتوانند جزو بهترین برج های چیتگر از نظر دید و ویو باشند.

    برج های نزدیک دریاچه چیتگر که دارای دید به دریاچه هستند شامل:

    برج لبخند 1، لبخند 2، ایزدیار فاز3، احرار، عرفان، پارامیس،پارسیا، 12 فروردین، رزلند، ساحل، قائم، نگین ساحل، برج های صیاد، برج یاس و برج سروناز میباشند.

    بهترین برج های چیتگر
    بهترین برج های چیتگر

    در نظر داشته باشید که برج های دیگری نیز وجود دارند که دارای دید به دریاچه در برخی از موقعیت ها و طبقات میباشند اما در برج هایی که در بالا ذکر نمودیم دید بصورت مستقیم است. همچنین برج های در حال ساخت نیز وجود دارند که دارای دید مستقیم هستند که میتوان به برج باران اشاره نمود که در ضلع شمالی دریاچه واقع شده است و در مرحله نما است.

    این تعداد از برج ها علاوه بر قرار گیری در اطراف دریاچه چیتگر، دارای دید مستقیم به آن هستند، همچنین در نظر داشته باشید که برخی از برج ها مانند پارسیا دید موقتی دارند و در روبروی آنها پروژه هایی در حال اجرا میباشد.

    بهترین برج های چیتگر از نظر امکانات

    در بخش بعدی اگر بخواهیم برج ها را ار نظر امکانات بررسی نماییم باید بدانید که امکاناتی که در برج ها قرار دارد با ساختمان های مسکونی متفاوت است زیرا برج های لوکس واقعی که در خارج از کشور ساخته میشوند واقعا مانند یک شهر دارای کلیه امکانات هستند و البته در تهران نیز در مناطق شمالی چنین برج هایی وجود دارد اما در منطقه 22 هنوز به آن سطح نرسیده است.

    در حال حاضر برج های لبخند 1 و لبخند 2 ، برج سفید و برج تندیس اقاقیا ( دید به دریاچه ندارد) که در حال ساخت میباشد جزو برج هایی با امکانات بروز و لوکس در سطح تهران میباشند. سازنده هر 2 برج از سازندگان منطقه یک تهران میباشند و این برج ها دارای متریال و امکانات بروز نظیر مشاعات آبی جداگانه، سالن بدنسازی، سالن اجتماعات، پارتی روم، روف گاردن، فضای سبز، لابی مجلل، فضای سبز در دیواره های لابی و همچنین یک لابی جداگانه در هر طبقه میباشند.

    بهترین برج های چیتگر از نظر امکانات
    بهترین برج های چیتگر از نظر امکانات

    همچنین در نظر داشته باشید که اولین و مهمترین مسئله برای برج های لوکس مدیریت آنهاست به همین دلیل خود سازندگان تا چند سال مدیریت را تضمین مینمایند. در حال حاضر قیمت روز آپارتمان های چیتگر برای آنهایی که دارای امکانات لوکس میباشند در این برج های برند از پایه قیمتی 120 میلیون تومان میباشد که با افزایش طبقات قیمت نیز ضریب 1 و نیم درصدی افزایش میابد.

    در اطراف دریاچه چیتگر بدون در نظر گرفتن امکانات برج اگر بخواهیم میانگین قیمت ها را در نظر بگیریم برای برج های نوساز و آماده به تحویل که نهایت 2 الی 3 ساله میباشد به ازای هر متر مربع قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر از 85 میلیون تومان شروع شده و تا 160 میلیون تومان بالا میرود که مربوط به طبقات بالا است.

    بهترین برج های چیتگر از نظر قیمت

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم تفاوت قیمت در برج ها وجود دارد که عوامل متفاوتی در قیمت گذاری آنها وجود دارد که در منطقه 22 این تفاوت واقعا مهم است و در انتخاب برج های باید به آن دقت شود.

    این تفاوت حتی در زمان ساخت و شرایط پیش فروش آپارتمان در چیتگر وجود دارد بصورتی که اگر سازنده برج در مدت زمان ساخت واحدهای خود را پیش فروش کرده باشد، قیمت ها در نهایت یک چهارچوب خاصی را میگیرد و همچنین به دلیل وجود فروشنده های شخصی در کنار خود سازنده و شرکت میتواند رشد قیمت روند کندی داشته باشد.

    به عنوان مثال برج تریتیوم vip در حال حاضر با شرایط 30 درصد پیش پرداخت و مابقی اقساط در طول ساخت اقدام به فروش مینماید اما در این بین خریداران قبلی نیز وجود دارند که به عنوان مثال سال گذشته خریداری نموده اند و امروز فروشنده اند. تفاوت آنها با شرکت این است که در حال حاضر خود شرکت با قیمت بالاتر اما شرایط 30 درصد پرداخت اقدام به فروش میکند در حالیکه این افراد اقساط پرداخت نموده اند و مبلغ اولیه آنها بالاتر است و خریدار جدید اگر از آنها خریداری نمایید اقساط کمتری دارد به همین دلیل قیمت ها در این دسته از برج ها در یک روال میماند که همیشه زیر قیمت فروش ها وجود دارند.

    بهترین برج های چیتگر از نظر قیمت
    بهترین برج های چیتگر از نظر قیمت

    اما یک سازنده ممکن است در طول ساخت پیش فروش انجام نداده باشد و عمده واحد ها را خودش در اختیار داشته باشد و به همین شکل میتواند با قیمت بالاتر اقدام به فروش نماید، همچنین در نظر داشته باشید که حتی پروژه های شخصی ساز ممکن است در دسته آپارتمان های سند دار منطقه 22 قرار نگیرند زیرا در نهایت دریافت پایان کار و دریافت سند در پروژه هایی که بصورت انبوه ساخته شده اند ممکن است زمانبر باشد.

    بهترین برج های چیتگر از لحاظ موقعیت کدامند

    توجه داشته باشید که شاخص هایی که در منطقه 22 وجود دارند تنها محدود به دریاچه چیتگر نمیشوند بلکه دیگر امکاناتی نظیر آبشار، پارک جنگلی، دید به کوهستان، باغ موزه گیاهشناسی نیز جزو ویژگی هایی هستند که در قیمت گذاری برج های نزدیک به آنها تاثیر زیادی دارند.

    در حال حاضر برج های نزدیک ایران مال جزو آن دسته از برج هایی هستند که نزدیک بودن به ایرانمال، قرار گرفتن در شمال اتوبان و داشتن دید جنوبی به ایرانمال و همچنین داشتن دید به باغ موزه گیاهشناسی و شهر بازی هزار و یک شهر که البته افتتاح نشده است جزو ویژگی های مهم در قیمت گذاری برج های این محدوده است.

    در حال حاضر قیمت سهام پهنه d چیتگر یا پهنه طبیعت که در شمال باغ موزه گیاهشناسی قرار گرفته است و دارای دید مستقیم به این شاخص میباشد از دیگر نقاط برج های نزدیک ایران مال بالاتر رفته است با اینکه این برج ها در مراحل اولیه ساخت قرار دارند و هنوز ساخته نشده اند.

    بهترین برج های چیتگر از لحاظ موقعیت کدامند
    بهترین برج های چیتگر از لحاظ موقعیت کدامند

    همچنین باید در نظر داشته باشید که دولتی و یا خصوصی بودن پروژه نیز در قیمت گذاری بسیار تاثیر دارد و به دلیل وجود تعاونی سازهای دولتی در چیتگر است که قیمت ها تعادل دارد. خود شما میتوانید با مقایسه یک آپارتمان هم قیمت در چیتگر و منطقه ای دیگر تفاوت را مشاهده نمایید و متوجه شوید که در حال حاضر شرایط خرید خانه پیش فروش در تهران در این منطقه با شرایط خوب و مطلوبی در حال انجام است.

    در شمال اتوبان خرازی محل قرار گرفتن 2 پروژه شمشاد و هما پارسه در کنار برج سفید قرار گرفتن در پایین کوه و داشتن دید جنوبی به تهران دارای یکی از ویژگی های شاخص در آن محدوده است.

    جمع بندی کلی

    در این مطلب بهترین برج های چیتگر را بررسی نمودیم و همانطور که در ابتدای مقاله ذکر نمودیم انتخاب بهترین میتواند بر اساس فاکتور های متفاوتی باشد که بسته به موقعیت، قیمت، امکانات،متریال و داشتن دید است.

    توجه داشته باشید که محله های جدید زمانیکه برج های ساخته شده در آنها زیاد میشود از نظر قیمت تفاوت چندانی با برج های دریاچه پیدا نمیکنند بصورتی که قیمت آپارتمان 60 متری در دریاچه چیتگر با محله هایی نظیر کوهک به بعد از دریاچه چیتگر رشد نموده است تفاوت چندانی ندارد.

    البته این اختلاف در محله های نزدیک دریاچه کمتر است و در محله های دورتر بیشتر میشود اما این وضعیت تا زمانی ادامه خواهد داشت که برج های آن مناطق آماده شود و پس از آن رشد قیمت شدت بیشتری خواهد گرفت.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین برج های چیتگر و شرایط خرید و فروش آنها میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و اطلاعات تکمیلی کسب نمایید.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه