جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه خرازی 2 ، فروش پروژه خرازی 2 جهاد خانه سازی رزمندگان

  • این پروژه جدیدترین پروژه ی اجرا شده توسط یکی تعاونی های وابسته به بنیاد تعاون سپاه میباشد . پروژه خرازی 2 در واقع میتوان آخرین فاز از پروژه اصلی که با نام پروژه خرازی شناخته شده است نامید . در واقع پروژه اصلی متشکل از 5 تعاونی مربوط به بخش های مختلف سپاه میباشد که در مجموع 44 بلوک شهرک شهید خرازی را تشکیل میدهند

    ساخت و ساز این شهرک تقریبا 9 سال پیش شروع شده و هم اکنون تنها یکی از بلوک ها تحویل داده شده که مربوط به تعاونی آماد میباشد و 4 بلوک نیز در مرحله تحویل موقت میباشد بدین معنی که در حال نصب کاشی و کابینت میباشد . و به گفته خود تعاونی کلیه پروژه ها تا سال 1401 بصورت کامل تحویل داده میشود . اما همانطور که بر اساس اخرین بروز رسانی در آبان ماه سال 1402 مشاهده میفرمایید پروژه در حال حاضر در چنین وضعیتی قرار دارد و زمان تحویل احتمالی برای 2 سال آینده یعنی سال 1404 پیش بینی میشود .

    لازم به ذکر است که سرعت انجام پروژه تا به اینجای کار مناسب بوده و روند مناسبی را نسبت به دیگر پروژه ها طی کرده است در نتیجه میتوان احتمال داد که این پروژه تاخیر بیشتری نخواهد داشت . همچنین در نظر داشته باشید در این قسمت خلاصه ای  از وضعیت پروژه فیلمی کلی از شهرک خرازی برایتان تهیه کرده ایم که بصورت هوایی ضبط شده است و اگر قصد آشنایی با محیط شهرک را دارید میتوانید آنرا مشاهده نمایید .

    پروژه خرازی 2 که توسط تعاونی جهاد خانه سازی رزمندگان در حال اجرا میباشد که شامل 4 بلوک در 29 طبقه ( بیست و پنج طبقه مسکونی ، سه طبقه پارکینگ و یک طبقه لابی ) با نامهای بی 13 ، بی 14 ، آ 13 و آ 14 نامگذاری شده است . که بلوک های بی 8 واحدی و آ 6 واحدی میباشد و در مجموع 700 واحد مسکونی را شامل میشود .

    کمترین تیپ واحد های این مجموعه صد متری بوده  2 خوابه بوده و در مجموع هفتصد واحد مسکونی را شامل میشود . این پروژه هم اکنون در مرحله نصب اسکلت میباشد که نوع آن پیچ و مهره ای فلزی میباشد و تحویل آن 48 ماهه تخمین زده میشود .

    قیمت امتیاز پروژه خرازی 2

    در ابتدا به این نکته اشاره کنیم که نقل و انتقال این پروژه در دفتر تعاونی ، پس از محضری شدن واگذاری و دریافت اقرارنامه انجام خواهد گرفت . قیمت امتیاز پروژه خرازی 2 نیز بر اساس رتبه بندی و واریزی خرید و فروش میشود . یعنی هر چه رتبه پایینتر باشه مرغوبیت امتیاز بیشتر است در تاریخ دی ماه سال 1400 قیمت امتیاز این پروژه در حدود 650 میلیون تومان میباشد که به فروشنده میبایست پرداخت شود و واریزی بروز آن نیز 420 میلیون تومان میباشد که باید توسط خریدار جدید به تعاونی پرداخت شود .

    قیمت و شرایط پرداخت:

    • قیمت امتیاز واریزی بروز کل مبلغ پیش پرداخت
      3.500.000.000 ریال 762.500.000 ریال 4.262.500.000 ریال
      اقساط ساخت (مجموع چک و پرداخت نقدی) هر 6 ماه حدودا 90 الی 140 میلیون تومان

    تاریخ بروزرسانی اطلاعات:

    • تاریخ بروزرسانی اطلاعات آبان ماه سال 1402 میباشد
    موقعیت برج های خرازی 2
    موقعیت برج های خرازی 2

    موقعیت پروژه خرازی 2

    این پروژه در بلوار اردستانی مابین اتوبان حکیم و اتوبان همت قرار گرفته است و در واقع در ضلغ جنوبی شهرک شهید خرازی قرار گرفته است . قرار گرفتن در غرب بازار بزرگ ایران یا ایران مال و همچنین قرار گرفتن در شرق مجموعه هزار و یک شهر که هنوز افتتاح نشده از ویژگی های دستری این پروژه به مراکز خرید و رفاحی بوده و همچنین دستری به اتوبان های حکیم ، همت ، آزادگان و تهران شمال از ویژگی ها ارتباطی آن میباشد .

    موقعیت پروژه خرازی 2
    موقعیت پروژه خرازی 2

    اقساط پروژه شهید خرازی 2

    قیمت ساخت این پروژه بصورت علی الحساب میباشد ، یعنی این رقم در زمان ساخت بر اساس تورم افزایش خواهد یافت ولیکن به دلیل دولتی بودن پروژه معمولا این افزایش بر اساس نرخ های اعلام شده و رسمی میباشد و از این رو یک مزیت به حساب میاید .

    به تاریخ دی ماه 1400مبلغ باقیمانده اقساط که بصورت علی الحساب دریافت میشود 262 میلیون تومان است که در 7 فقره چک به فاصله شش  ماه از خریدار جدید دریافت میشود و شروع چک ها از تاریخ یکم خرداد ماه سال 1401 بوده و به فاصله 6 ماه تا خرداد ماه سال 1404 ادامه خواهد یافت .

    در ضمن این پروژه دارای وام حکمت نیز میباشد که شامل خریداران جدید نخواهد شد و تنها برای اعضای پاسدار در پروژه قابل استفاده میشود و در مدت زمانیکه این وام به پروژه تعلق بگیرید میبایست سریعا توسط خریدار جدید با تعاونی سازنده تسویه گردد . در واقع شما مبلغ این وام را نیز به پرداختی های خود بعلاوه مبلغ ساخت که بروز خواهد شود میبایست اضافه کنید .

    توجه فرماید که در پروژه های دیگری که دارای وام بوده اند ( مانند پروژه توانمندسازی ارتش ) بسیاری از خریداران جدید و غیر نظامی به دلیل اینکه وام پروژه از بین نرود انتقال قطعی از فروشنده دریافت نکرده اند و یا دفترچه جدید را بنام خود صادر نکرده اند ، این نوع معامله نه از سوی تعاونی مورد تایید نمیباشد و در آینده دچار مشکل و حتی جریمه از سوی تعاونی خواهید شد .

    پروژه شهید خرازی 2
    پروژه شهید خرازی 2
    امکانات پروژه خرازی رزمندگان

    امکانات اعلام شده از سوی تعاونی برای پروژه خرازی رزمندگان بصورت زیر میباشد .

    • لابی به همراه لابی 24 ساعته
    • آسانسور نفر بر و بار بر بصورت مجزی ( 4 لاین )
    •  سیستم سرما و گرمای  vrf
    • پارکینگ انباری و …

    در خصوص امکانات معمول هر برج به توضیحات نمیپردازیم تنها در رابطقه با سیستم سرما گرمای وی آر اف به این نکته اشاره کنیم که مزیت این سیستم این است که به ازای هر یونیت که در داخل اتاق ها و یا سالن نصب میشود نیاز به تنها 1 یونیت خارجی میباشد و از این رو در مصرف انرژی نیز صرفه جویی شده و در مجموع یک سیستم پیشرفته وارداتی جدید است که با گاز فریون و بدون آب ( برخلاف چیلر ) کار میکند .

    تعاونی جهاد خانه سازی رزمندگان

    شرکت تعاونی جهاد خانه سازی رزمندگان که در پروژه خرازی 2 به عنوان کارفرما شناخته میشود با ماهیت تعاونی در سال ۱۳۷۱/۱۱/۱۴ با شماره 95342 و شناسه ملی 10101394058به ثبت رسیده است و سوابق اجرایی آن میتوان به پروژه خرازی ، پروژه شهید باقری و پروژه آسمان اشاره کرد . توجه داشته باشید این تعاونی دارای زیرمجموعه میباشد و در واقع کلیه سوابق اجرایی را بر اساس شرکت های زیر مجموعه ارائه کردیم .

    خلاصه وضعیت برج های خرازی 2

    در ویدوئی  که بصورت هوایی ضبط شده است و در بالای صفحه قرار گرفته میتوانید شهرک خرازی را به شکل کلی مشاهده نمایید و از محیط اطراف و موقعیت قرار گیری برج ها را مشاهده نمایید . توجه داشته باشید این فیلم هوایی مربوط به سال گذشته میباشد و در حال حاضر در زمان بروز رسانی پروژه به تاریخ آبان سال 1402 پروژه در مرحله جلوتری از عملیات ساخت قرار دارد . برای کسب جزئیات میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید :

    پروژه خرازی 2 ( فاز 2)
    پروژه خرازی 2 ( فاز 2)
    جزئیات پروژه مقدار
    مراحل در دستور کار اسکلت و سفت کاری به صورت همزمان
    تعداد بلوک‌ها ۴ بلوک (A13، A14، B13، B14)
    تعداد طبقات کلی ۲۹ طبقه
    تعداد طبقات پارکینگ و انباری ۳ طبقه
    تعداد طبقه لابی در طبقه همکف ۱ طبقه
    تعداد طبقات مسکونی ۲۵ طبقه
    تعداد واحدها در هر طبقه بلوک‌های B ۸ واحد مسکونی
    تعداد واحدها در هر طبقه بلوک‌های A ۶ واحد مسکونی
    دو سوم واحدهای جنوبی بدون مشرف دارای چشم انداز ابدی

    بررسی کلی

    باید به این نکته توجه فرمائید که پروژه خرازی ، انبوه سازی بزرگی بوده که با مشارکت تعاونی ها مختلف انجام شده و به دلیل عظمت آن زمان زیادی برای تحویل آن سپری شده اما از سوی دیگر سرمایه گذاری مطمعنی برای افرادی بوده که قصد خرید از پروژه های وابسته به ارگانهای دولتی داشته اند و از این رو پیرامون پروژه خرازی 2 باید این نکته با عرض کنیم که شاید زمان تحویل این پروژه نیز طولانی باشد اما از نظر موقعیت و ریسک سرمایه گذاری میتواند نتیجه مطلوبی داشته باشد .

    در پایان اشاره کنیم که در صورت تمایل به خرید و فروش امتیار پروژه خرازی 2 ، قیمت امتیاز و نحوه نقل و انتقال به همراه اطلاع از پیشرفت و اقساط پروژه میتوانید با کارشناسان ما در مجموعه تهران برج تماس گرفته و اطلاعات بروز را دریافت نمایید .

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه