جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه رومنس حکیم ، پیش فروش پروژه رومنس حکیم چیتگر منطقه 22

  • پروژه رومنس حکیم دومین پروژه معرفی شده از تعاونی تازه تاسیس توسعه مسکن همت میباشد اولین پروژه معرفی شده با نام پروژه رومنس مروارید شهر در مرحله خرید زمین میباشد و دومین پروژه نیز با نام پروژه رومنس حکیم در همین مرحله قرار دارد . زمین این پروژه به مساحت هفت هزار و هشتصد مترمربع در تقاطع اتوبان حکیم و بلوار اردستانی واقع شده است و پلاک ثبتی آن 447/2/4 میباشد .

    طبق اعلام تعاونی این پروژه در قالب 5 بلوک با کاربری مسکونی در 22 طبقه ( شامل 15 طبقه مسکونی ، 1 طبقه لابی و 5 طبقه پارکینگ ) احداث خواهد شد که با توجه به متراژ زمین ساختن 5 بلوک در این زمین بعید به نظر میرسد  . متراژ اعلام شده 3 تیپ 115 ، 135 و 150 متری میباشد . و زمان تحویل آن 48 ماه بعد از شروع گودبرداری میباشد .

    در حالیکه پروژه اول این تعاونی در مروارید شهر به دلیل مشخص نشدن تکلیف زمین برای تغییر کاربری کماکان در همان حالت باقی مانده است تعاونی پیشنهاد جابجایی با این پروژه را به اعضای پروژه مروارید شهر داده است ولیکن تا کنون وضعیت ساخت این پروژه نیز مشخص نشده است و کماکان در همان مراحل اولیه باقی مانده است .

    در ویدئو زیر که بصورت هوایی ضبظ شده است میتوانید موقعیت زمین پروژه و اطراف آنرا مشاهده نمایید . در صورت تغییر در وضعیت ساخت این پروژه این قیمت بروزرسانی خواهد شد ( آخرین بروزرسانی آبان ماه سال 1402 میباشد )

    اقساط پروژه رومنس حکیم

    در این جدول، شرایط پرداخت برای واحدهای مختلف به تفکیک متراژ جدول بندی شده‌اند:

    متراژ واحد (متر مربع) مبلغ زمان ثبت نام (تومان) مبلغ قسط اول (تومان) مبلغ قسط دوم (تومان) مبلغ قسط سوم (تومان) جمع مبلغ کل پرداختی (زمین و تراکم) (تومان)
    115 345.000.000 + 25.000.000 255.000.000 200.000.000 154.500.000 979.500.000
    135 390.000.000 + 30.000.000 300.000.000 235.000.000 195.500.000 1.150.500.000
    150 435.000.000 + 35.000.000 325.000.000 260.000.000 325.000.000 1.280.000.000

    توجه داشته باشید که مبالغ برای هر واحد به تفکیک متراژ زمین و تراکم مشخص شده است و این مبلغ تنها برای تراکم و زمین است و هنوز به اقساط ساخت نرسیده است . با گذشت زمان زیادی که از شروع پروژه گذشته است این مبلغ تا الان بر اساس بالا رفتن هزینه زمین افزایش داشته است . همچنین اقساط ساخت که در صورت شروع عملیات ساخت اعلام میشود بصورت علی الحساب میباشد و سالانه افزایش میابد .

    وضعیت زمین پروژه رومنس 

    تا زمان نوشتار این مطلب در تاریخ آذرماه سال 1400 زمین این پروژه در مرحله خرید قرار دارد و با بررسی تهران برج مشخص شده است که زمینی که قصد خرید آنرا دارند بصورت فنس کشی شده بوده و حتی کانکس های موجود در آن مربوط به چندین سال قبل میباشد و از ظاهر آن قابل تشخیص است و ادعای فروشندگان این پروژه مبنی بر اینکه زمین خریداری شده ، فنس کشی شده و تجهیزگارگاه شده بی اساس میباشد .

    پروژه رومنس حکیم
    پروژه رومنس حکیم

     

    همانطور که در قرارداد مشاهده میکنید هیچگونه اثری از ثبت پلاک ثبتی در قرارداد وجود ندارد و علت آن عدم مالکیت تعاونی سازنده میباشد . همانطور که در بررسی پروژه رومنس مروارید شهر اشاره کردیم نحوه خرید پروژه بصورت عضویت در تعاونی نمیباشد و صرفا بصورت کاردکس میباشد و بدان معنی است که خریدار تنها با پرداخت مبلغی جهت سرمایه گذاری در تعاونی به منظور خرید زمین رسیدی دریافت میکند و در صفحات بعدی قرارداد به وضوح کلیه مسئولیت ها بابت افزایش قیمت و ضرر و زیان احتمالی از تعاونی سازنده سلب شده است .

     

    خلاصه وضعیت پروژه رومنس حکیم

    در قسمت زیر خلاصه وضعیت پروژه رومنس حکیم را مشاهده میفرمایید :

    ویژگی مشخصات
    تعداد بلوک 5 بلوک
    تعداد طبقات 16 طبقه
    طبقات مسکونی 16 طبقه (در هر بلوک)
    طبقات لابی 1 طبقه (در هر بلوک)
    طبقات پارکینگ 5 طبقه (در هر بلوک)
    مساحت زمین 8000 متر مربع
    تعداد واحدها 100 واحد (در هر بلوک)
    تعداد واحدهای هر طبقه از طبقه 1 تا 8 7 الی 8 واحد
    تعداد واحدهای هر طبقه از طبقه 8 تا 16 5 الی 6 واحد
    متراژ واحدها در واحدهای 115 متری 2 خوابه
    متراژ واحدها در واحدهای 135 متری 3 خوابه
    متراژ واحدها در واحدهای 150 متری 3 خوابه
    موقعیت پروژه رومنس حکیم و امکانات

    این پروژه در تقاطع اتوبان حکیم و بلوار اردستانی واقع شده است و امکانات اعلام شده از سوی سازنده بدینصورت میباشد

    • لابی در همکف
    • آسانسور نفر بر و باربری
    • روف گاردن
    • مجتمع ورزشی
    • مهد کودک و پارک بازی کودکان
    • سالن اجتماعات و سینما
    • پیست دوچرخه سوای ، سالن استخر سونا و جکوزی

    مصالح مصرفی در این پروژه توسط تعاونی مشخص نشده و شرکت سازنده بر اساس تشخیص خود از مصالح ایرانی و یا خارجی بر اساس قوانین ساخت و ساز موجود در کشور استفاده خواهد کرد

    فروش پروژه رومنس حکیم
    فروش پروژه رومنس حکیم

     

    شرایط وام پروژه رومنس حکیم چگونه است ؟

    با توجه به شرایط حال حاضر این پروژه در حالیکه هنوز زمین خریداری نشده قطعا امکان دریافت وام و تسهیلات بر روی آن وجود نحواهد داشت و هرگونه ادعایی مبنی بر داشتن وام در این پروژه منوط به روئیت مدارک و اسناد رسمی میباشد که در صورت رویت مدارک از سوی تهران برج و تایید آن این بخش بروز رسانی خواهد شد .

    هزینه ساخت و شرایط پرداخت

    هزینه ساخت اعلام شده از سوی فروشندگان این پروژه 6 میلیون تومان و مجموع قیمت متری 14 میلیون و 300 هزار تومان اعلام میشود . باید توجه داشته باشید قیمت ساخت تا زمانیکه پروژه به مرحله گودبرداری نرسد قابل محاسبه نیست و این رقم بصورت علی الحساب و بدون درج کتبی و یا تعهدی نسبت به آن اعلام میشود و در واقع تا زمانیکه پروژه به مرحله بهره برداری نرسد عملا اعلام این عدد بی پایه و اساس است و حتی خود تعاونی در قرارداد به این موضوع اشاره میکند که هزینه ساخت بر اساس بودجه مورد نیاز محاسبه شده و سپس به اعضا اعلام و از آنها دریافت میگردد و هیچگونه رقم مشخصی از قیمت ساخت در قرارداد تعهد داده نمیشود .

    هزینه ساخت پروژه رومنس
    هزینه ساخت پروژه رومنس

     

    تعاونی توسعه مسکن همت

    این تعاونی با نام کامل تعاوني توسعه سازه و ابنيه گستر و عمران و مسكن همت در برج 6 سال 1399 با شماره ثبت 562303 و به شناسه ملی 14009321356 به ثبت رسیده است و سعید بهرامی به عنوان مدیر عامل ، حمیدرضا خدایاری به عنوان رئیس هیات مدیره و سید احمد مقدسی به عنوان نائب رئیس هیات مدیره معرفی شده اند . سرمایه اولیه این شرکت 18 میلیون تومان است

    این تعاونی سابقه ساخت پروژه ای در رزومه ی خود ندارد و مشارکت اعضای هیات مدیره در پروژه های دیگر به عنوان سابقه برای تعاونی تازه تاسیس لحاظ نمیگردد و تهران برج صرفا پروژه های اجرا شده توسط خود تعاونی را ملاک سابقه قرار میدهد . تنها پروژه این شرکت پروژه رومنس مروارید شهر میباشد که در شرایط مشابه همین پروژه در مرحله خرید زمین قرار دارد .

    نتیجه گیری نهایی

    فروش پروژه رومنس حکیم در منطقه 22 تهران با واگذاری شرایط ویژه به املاک و بنگاه های منطقه 22 تهران شروع شد و حتی در دفتر خود تعاونی نماینده برخی املاک هایی که مسئولیت فروش پروژه را به عهده دارند بصورت دائم حضور دارند و این یکی از مهمترین علتهایی است که به دلیل رقابت نادرست در تبلیغات این پروژه بسیاری از حرفهای غیر واقعی مطرح شده و بسیاری از مسائل مهمی که خریدار قبل از خرید میبایست بداند گفته نمیشود .

    این پروژه پس از معرفی رومنس مروارید شهر که در واقع در یک قطعه زمین خاص بصورت مشاعی قرار گرفته بود که بیش از 30 پروژه در آن محدوده توسط تعاونی های دیگر تعریف شده بود با گذشت مدت زمان طولانی از زمان پذیره نویسی و بلاتکلیفی تغییر کاربری پروژه ، تعاونی پیشنهاد جابجایی اعضای آن پروژه ، با رومنس حکیم را داد . اما در نهایت این پروژه نیز در همان حالت باقی مانده است .

    اگر قصد سرمایه گذاری در منطقه 22 را دارید باید سابقه سازنده را بصورت واقعی بررسی نمایید رسالت تهران برج بررسی موردی پروژه ها از سوی کارشناسان و ارائه اطلاعات دقیق و واقعی از هر پروژه میباشد و دادن اطلاعات مشاوره ای درست یکی از مهمترین اهداف مجموعه میباشد .

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه حکیم رومنس و پروژه های مشابه اعم از قیمت ، نحوه خرید و فروش و انتقال و همچنین شرایط پرداخت و اقساط میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج در تماس باشید .

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    18 نظر در “پروژه رومنس حکیم ، پیش فروش پروژه رومنس حکیم چیتگر منطقه 22”

    1. گذشته از احتمال عدم ایفای تعهد سازنده بزرگترین خطر در اینگونه معاملات برای خریدارن به نرخ روز وعدم تعیین دقیق قیمت نهایی که دست سازنده و فروشنده را همه جوره برای افزایش قیمت باز نگه میدارد و خطرناک است

    2. سلام وقت عالی بخیر
      ممنون از بابت اطلاع رسانی عالی تون
      چطور میتونم با کارشناس ها ارتباط پیدا کنم؟

    3. ممنونم از تمام زحمات و تحقیقات شما عزیزان…..اطلاعات کامل و جامعی در اختیار مردم قرار میدهید….سپاس فراوان

    4. ما برای تحقیق به دفتر تعاونی رومنس رفتیم و حرف ها و وعده های قشنگی شنیدیم. بنده خدایی امده بود با حال بد که خانه اش رو فروخته و از دوسال پیش تو پروژه رومنس مروارید شهر سرمایه گذاری کرده و الان با گذشت دو سال هیچ تغییری ایجاد نشده و برای پس گرفتن پولش اومده بود که شرکت گقته بودن فقط نصفی از پولش رو پرداخت می کنند و می تونه از پروژه انصراف بده!!!!!!!!!! واقعا جای تاسف داره وقتی تکلیف زمین مشخص نشده از دو سال قبل پذیره نویسی شروع شده و پول مردم رو به جیب زدن.

    5. سلام . متاسفانه من هم در دام کلاهبرداری این شرکت قرار گرفته ام و دو سال پیشیک میلیارد پرداخت کرده ام و قرار بوده در همان سال ساختمان شروع شود. متاسفانه هر بار وعده میدهند سه ماه دیگر شروع میشود و هنوز این سه ماه نرسیده است. کاش امکان ان وجود داشت که همه کسانی که مورد این کلاهبرداری قرار گرفته اند میتوانستند جمع شود و شکایت واحدی را ارائه دهند

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه