جستجو کردن

نوشته های اخیر

بلوار پژوهش چیتگر: معرفی قیمت آپارتمان و پروژه ها

  • محدوده چیتگر منطقه 22 شامل محله های زیادی است که ساخت و ساز در آنها بصورت انبوه در جریان است، بلوار پژوهش را میتوان اصلی ترین بلوار شهرک چیتگر دانست که در یک طرف آن پهنه سی ارتش واقع شده است که محل احداث پروژه های این ارگان بصورت انبوه است و در همان سمت باغ موزه گیاه شناسی قرار دارد.

    بلوار پژوهش چیتگر: معرفی قیمت آپارتمان و پروژه ها
    بلوار پژوهش چیتگر: معرفی قیمت آپارتمان و پروژه ها

    همچنین این بلوار در نزدیکی ایران مال قرار داد و در واقع ساخت این بلوار نیز توسط همین مرکز خرید انجام شده است که یک بلوار پهن و عظیم است و در همان سو پژوهشکده هایی قرار دارد که مربوط به ارگانهای مختلف است که یکی از انها وزارت نفت است . در حال حاضر ساخت و ساز در این بلوار به شدت در جریان است و به همین دلیل قصد این را داریم که قیمت آپارتمان و پروژه های در حال اجرا در بلوار پژوهش را در این مطلب بررسی نمایید.

    در نظر داشته باشید که تاریخ بروزرسانی این مطلب در دی ماه سال 1402 میباشد و برای کسب اطلاعات بروز و دقیق تر به همراه جزئیات میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    بلوار پژوهش چیتگر

    در حال حاضر در اگر از جنوب به شمال در نظر بگیریم در سمت راست بلوار پژوهش چیتگر ، شهرک ارتش یا شهرک چیتگر قرار گرفته شده است که محل اجرای پروژه های ارتش است که توسط تعاونی های متفاوت و زیر مجموعه بتاجا در حال انجام است.

    در نظر داشته باشید که این دسته از پروژه ها برای تامین مسکن کارکنان ارتش انجام شده است و هدف از ساخت آن ساختمانی سازی و کسب سود نیست و این علت ارزان بودن آپارتمان های چیتگر در این محدوده است زیرا این دسته از پروژه ها با شرایط دولتی ساخته میشوند و قیمت فروش آنها نیز متعادل است، اما این وضعیت تا زمانی است که این دسته از پروژه ها در حال تکمیل باشد و به محض تحویل قیمت روز محاسبه میشوند.

    در حال حاضر پهنه سی چیتگر که محل قرار گرفتن برخی از پروژه های ارتش است چندین پروژه در حال اجرا دارد که بصورت اقساطی میباشند و زمان تحویل آنها از سال 1403 تا 1406 میباشد که بر اساس پیشرفت پروژه قیمت گذاری میشود.

    پروژه پدافند هوایی ارتش یکی از پروژه هایی است که در حال حاضر بر روی اسکلت میباشد و قیمت اولیه برای ورود به پروژه کم است و دارای اقساط 40 ماهه تا زمان تحویل پروژه است.

    بلوار پژوهش چیتگر
    بلوار پژوهش چیتگر

    پروژه فوق مربوط به تعاونی مسکن خاتم الانیبا ارتش میباشد که زیر مجموعه پدافند هوایی ارتش است. پروژه های دیگری نیز توسط تعاونی های ارتش در حال انجام است که به عنوان نمونه پروژه مرجان است که توسط تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش در حال انجام است و در مرحله دیوارچینی میباشد.

    پروژه دیگری که تحویل آن از سال 1403 تا 1404 میباشد پروژه نیرو زمینی ارتش است و این پروژه نیز جزو پروژه های بنیاد تعاون ناجا میباشد و دارای 4 برج میباشد که به برج های 4 گانه معروف است و یکی از برج های آن نارنج 8 نام دارد که شکل ساخت و تحویل آن متفاوت است و بصورت لوکس ساخته میشود.

    مقایسه پروژه های بلوار پژوهش با پهنه مجاور

    در نظر داشته باشید که پروژه های در حال انجام در پهنه های ارتش هر کدام شرایط متفاوتی دارد، این دسته از پروژه هایی که در پهنه سی معرفی نمودیم دارای اقساط میباشند که بر اساس مدت زمان تحویل متفاوت است و نسبت به شهرک های اطراف چیتگر وضعیت بهتر و متنوعی برای فروش دارد.

    در پهنه بی چیتگر پروژه هایی که وجود دارند همگی دارای قیمت قطعی میباشند و فاقد اقساط میباشند و بر اساس مدت زمان تحویل قیمت گذاری میشوند، پروژه هایی که آماده تحویل میباشند نسبت به آنهایی که در حال ساخت هستند تفاوت قیمتی زیادی دارند که مدت زمان تحویل آن به اختلاف قیمت جبران میشود.

    در حال حاضر قیمت پهنه بی چیتگر برای برج های آماده متری 75 الی 85 میلیون تومان است در حالی که پروژه های در حال ساخت در این پهنه، برای برج هایی که در مرحله پیشرفت 30 الی 60 درصد پیشرفت فیزیکی میباشند در حدود 33 الی 45 میلیون تومان به ازای هر متر است که جزو پروژه های شاخص بلوار پژوهش چیتگر میباشند.

    مقایسه پروژه های بلوار پژوهش با پهنه مجاور
    مقایسه پروژه های بلوار پژوهش با پهنه مجاور

    این دسته از برج های فاقد هرگونه قسط باقی مانده میباشند و قیمت گذاری آنها بر اساس زمان تحویل پهنه بی چیتگر میباشد. همچنین در نظر داشته باشید که بر روی پروژه های پهنه سی وام نیز وجود دارد در حالیکه در پهنه بی اینگونه نیست و این وام بعد از تکمیل و تحویل پروژه با سود 8 درصد و بازپرداخت 4 ساله میبایست تسویه شود.

    این وام قابل انتقال به شخص غیر نظامی میباشد و به خریدار جدید منتقل میشود.

    قیمت آپارتمان در بلوار پژوهش

    در حال حاضر قیمت آپارتمان در بلوار پژوهش چیتگر برای آن دسته از برج هایی که نزدیک اتوبان هستند و تکمیل و تحویل داده شده اند به شرح زیر است. در نظر داشته باشید که بروزرسانی این مطلب در تاریخ دی ماه سال 1402 میباشد و اگر نیاز به جزئیات بروز و دقیق تری داشتید میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    متراژ تعداد اتاق طبقه قیمت کل قیمت هر متر
    ۱۶۷ ۳ ۲۳ ۱۳٬۳۶۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۸۰٬۰۲۹٬۰۰۰ تومان
    ۱۲۰ ۲ ۲۲ ۹٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۷۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
    ۱۴۶ ۲ ۸ ۱۰٬۹۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۷۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
    قیمت آپارتمان در بلوار پژوهش
    قیمت آپارتمان در بلوار پژوهش

    همچنین قیمت رهن و اجاره برای واحد های این دسته از برج ها در بلوار پژوهش در حال حاضر بدینصورت میباشد:

    واحد نوع واحد موقعیت اطلاعات ملک قیمت ودیعه اجارهٔ ماهانه
    ۱ واحد ۹۰ متری برج G در شهرک چیتگر کلید نخورده، سال ساخت ۱۳۹۸، ۱ اتاق ۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۴٬۵۰۰٬۰۰۰ تومان
    ۲ 90 متر 1 خواب برج G سال ساخت ۱۴۰۲، ۱ اتاق 250 میلیون تومان 18 میلیون ماهیانه
    ۳ 120 متر 2 خواب برج G  سال ساخت ۱۳۹۹، ۲ اتاق ۱٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان رهن کامل

    همانطور که مشاهده میفرمایید املاک آماده به تحویل با در حال ساخت تفاوت زیادی دارند و این یک گزینه مطلوب است اگر قصد خرید از پروژه های پیش فروش آپارتمان در چیتگر را دارید زیرا در گزینه پیش خرید باید رشد منطقه نیز در نظر گرفته شود تا سرمایه شما همزمان با پیشرفت فیزیکی پروژه و رشد منطقه افزایش یابد.

    پیشرفت بلوار پژوهش نسبت به دیگر نقاط چیتگر

    در حال حاضر یک خصوصیت مهم که در منطقه 22 تهران چیتگر برقرار است این میباشد که به محض ساخته شدن پروژه های ساختمانی در یک محدوده، رشد قیمت زیادی اتفاق می افتد و نزدیک به قیمت آپارتمان در قسمت های برند و قدیمی تر میشود.

    این خاصیت یک محدوده نوساز است و در حال حاضر بلوار پژوهش که محل ورودی به شهرک چیتگر میباشد نیز دارای چنین ویژگی میباشد. این در حالی است که اگر قصد خرید خانه در بلوار اردستانی را داشته باشید قیمت در برج های آن نسبت به دیگر نقاط هم جوار نظیر مروارید شهر عقب افتاده است و علت این است که پروژه جدیدی غیر از خرازی در آن اجرا نشده است به همین دلیل است که قیمت ها در آن محدوده در حال حاضر به نسبت از دیگر نقاط منطقه 22 عقب افتاده اند.

    تنها محدوده الهیه غرب در آن ناحیه که شهرکی ویلایی نشین است در حال حاضر فرصت ساخت و ساز را دارد زیرا تنها فضای ساخت در آن محدوده است و قیمت های آن به نسبت به دیگر نقاط منطقه 22 برای خرید زمین بسیار مناسب و پایین است.

    پیشرفت بلوار پژوهش نسبت به دیگر نقاط چیتگر
    پیشرفت بلوار پژوهش نسبت به دیگر نقاط چیتگر

    اما در حال حاضر در بلوار پژوهش نزدیک به 15 برج در حال ساخت میباشند و در کنار آنها نیز پروژه های جدیدی در حال معرفی است که در مراحل اولیه میباشند و شرایط پرداخت آنها نیز بسیار مطلوب است که میتوانید در پروژه های بتاجا لیست آنها را مشاهده نمایید.

    بطور کلی بلوار پژوهش را میتوان نقطه از منطقه 22 نامید که 3 الی 4 سال دیگر قیمت آن میتواند یک جهش عظیم داشته باشد و از این رو میتوان جزو گزینه های با آتیه میباشد.

    جمع بندی در مورد بلوار پژوهش چیتگر

    واقعیت این است که باید در مورد پیش بینی آینده یک منطقه، گذشته مناطق دیگر را نیز در نظر گرفت. یک زمان که نقاطی مانند شهران و جنت آباد در تهران نه شهرسازی داشته اند و نه آبادی اما در حال حاضر رشد قیمت آنها چنان شده است که برای خیلی از افراد تبدیل به آرزو شده است.

    در حال حاضر بلوار پژوهش چیتگر در یک سمت که پروژه های ارتشی را در حال ساخت دارد و در سمت دیگر پژوهشکده هایی در آن قرار دارد که مطمئن هستیم آنها نیز یک زمان اقدام به ساخت مینمایند و همانطور که این زمین ها یک زمان پادگان و متعلق به استفاده نظامی ارتش بوده است آنها نیز تبدیل به برج ها و شهرک میشوند.

    پس در واقع میتوانید سکونت خرید آپارتمان در بلوار پژوهش چیتگر را یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری در نظر داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه های ساختمانی در حال ساخت و آماده به تحویل بلوار پژوهش و دیگر محله های اطراف میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه