جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه چیتگر ارتش

  • اگر به دنبال خرید از پروژه چیتگر ارتش هستید باید بدانید که این یک نام کلی برای پروژه های متعلق به ارتش در منطقه 22 تهران است که شامل چندین تعاونی زیر مجموعه بتاجا میباشد که هر کدام توسط تعاونی های مربوط به خود مشغول به ساخت و ساز در این منطقه با شرایط متفاوتی هستند .

    در این مطلب قصد دارید کلیه پروژه های متعلق به ارتش در چیتگر با معرفی نمایید که میتوانید جزئیات دقیق تر راجع به قیمت ، شرایط ساخت ، نوع مشارکت ، تاریخ تحویل ، سازنده و دیگر موارد را در صفحه مربوط به آن پروژه مشاهده نمایید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

    پیش از آن میتوانید ویدئویی مشاهده نمایید که نمای کلی شهرک چیتگر که شامل چند پهنه میباشد و وسعت آن 180 هکتار است را بررسی نمایید که در واقع محل احداث پروژه چیتگر ارتش است و تقریبا تمامی تعاونی ها وابسته به ارتش در آن فعالیت دارند . در این ویدئو که به صورت هوایی تصویربرداری شده است آخرین تغییرات مربوط به پروژه های این شهرک را به تاریخ بهمن ماه سال 1402 مشاهده می فرمایید .

    پروژه چیتگر بتاجا

    پروژه چیتگر بتاجا شامل چندین زیر مجموعه است که میتوان به پروژه چیتگر پهنه D ، آبشار اسپادانا ، پهنه سی ، پهنه بی ، پدافند هوایی و نیروی دریایی و زمینی ارتش است . همه اینها زیر مجموعه ای از بتاجا هستند که شرایط خاص خود را برای ساخت ، دریافت اقساط و فروش دارند .

    در این مطلب بیشتر قصد داریم که پروژه های این محدوده را معرفی نماییم و برای اطلاعات از نحوه خرید میتوانید به خرید سهام پروژه چیتگر ارتش مراجعه فرمایید و اطلاعات قیمتی را بیابید همچنین میتوانید با کلیک بر روی هر کدامیک از پروژه ها اطلاعات آنرا دریافت نموده و یا با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید .

    پروژه چیتگر ارتش
    پروژه چیتگر ارتش

    بطور کلی پروژه های معرفی شده در این محدوده بصورت متراژ قطعی و اقساطی معرفی شده اند که شروع قیمت آنها برای پروژه های بدون اقساط از متری 24 میلیون تومان تا 48 میلیون تومان است که بسته به زمان تحویل آن دارد ، برای پروژه های اقساطی نیز میتوانید با پرداخت مبلغ اولیه از 1 الی 4 میلیارد تومان پروژه های متفاوتی را انتخاب نمایید که این دسته از پروژه ها دارای اقساط است .

    معمولا هر چه به زمان تحویل نزدیک تر باشد مبلغ اولیه بیشتر و اقساط کمتر است همچنین در نظر داشته باشید که قیمت ها بروز میباشد و قیمت گذاری این دسته از برج ها بر اساس شرایط بازار منطقه 22 انجام میشود و گاهی نیز برخی اتفاقات مانند ورود به مرحله جدید میتوانید باعث افزایش قیمت شدید یک پروژه شود .

    جزئیات پروژه چیتگر ارتش در منطقه 22

    جزئیات پروژه چیتگر ارتش در منطقه 22 آن دسته که در حال انجام میباشند به شرح زیر است . در نظر داشته باشید تعداد برج های تحویل داده شده ارتش بسیار زیاد است به همین دلیل در این مطلب به معرفی آنها می پردازیم زیرا در حال حاضر در آن ساکن شده اند و خرید و فروش آنها از طریق معامله با مالکین انجام میشود .

    پروژه نیروی زمینی ارتش که به برج های چهارگانه معروف است و هر برج آن دارای 490 واحد میباشد و یکی از سازه های لوکس در منطقه است .

    پروژه نارنج 8 که در واقع یکی از همان برج های چهارگانه است ولیکن با متریال متفاوت ساخته شده است و دارای امکانات متفاوت و لوکس تری نسبت به 3 بلوک دیگر است .

    پروژه پدافند ارتش که با مشارکت با بخش خصوصی در حال انجام است و پرداخت آن بصورت مبلغ اولیه و اقساط است . در حال حاضر این پروژه در مرحله اسکلت قرار دارد و قیمت آن با توجه به زمانی که به مرحله بعدی میرسد و افزایش قیمت رخ میدهد مناسب است .

    جزئیات پروژه چیتگر ارتش در منطقه 22 
    جزئیات پروژه چیتگر ارتش در منطقه 22

    برج های N و ِبرج های D ارتش که توسط آبشار اسپادانا در حال انجام بوده که این شرکت سابقه خوبی در تکمیل پروژه های ارتش دارد یعنی زمانی که قصد اتمام یک پروژه بصورت جدی توسط ارتش وجود دارد پیمانکاری به این شرکت سپرده میشود و در واقع پایان اکثر برج های ساخته شده توسط ارتش در این منطقه توسط همین شرکت انجام شده است و قیمت خرید و فروش بر اساس موقعیت و پیشرفت هر بلوک متفاوت است . این پروژه قیمت قطعی است و اقساطی ندارد .

    سهام توانمندسازی ارتش که به صورت 50 متری و 20 متری بوده و در مراحل اولیه است که میتواند برای سرمایه گذاری مناسب باشد زیرا قیمت آن پایین است اما زمان شروع عملیات آن ممکن است زمانبر باشد به همین دلیل می تواند یک گزینه مناسب برای افرادی باشد که سرمایه آنها به خرید ملک در تهران نمیرسد .

    پروژه های دیگری نیز در این شهرک وجود دارند که ما سعی نمودیم شاخص های آنرا بیان کنیم در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

    گزینه  بهتر برای سرمایه گذاری در پروژه چیتگر

    اگر قصد شما سرمایه گذاری است باید این دسته از پروژه ها را به دقت دنبال نمایید ، همانطور که در بالا ذکر نمودیم تعویض پیمانکار خود سیگنالی برای سرعت گرفتن پروژه و مشخص شدن پایان کار است . معمولا ممکن است این دسته از پروژه ها پیمانکار شان عوض شود ولیکن معمولا برای اتمام آنها یک پیمانکار است که همیشه کار را به اصطلاح جمع مینماید .

    همین تغییر میتواند باعث تغییر قیمت شود و یا حتی اگر پروژه وارد مرحله جدیدی شود دیگر فروشنده ها کم میشوند و تعداد معاملات پایین می آید و قیمت افزایش میابد . به همین منظور اگر قصد شما سرمایه گذاری در پروژه چیتگر ارتش است باید بدانید که چه موقعی برای ورود به پروژه مناسب است و چه موقعی باید آنرا بفروشید و به پروژه ای دیگر بروید .

    زیرا هدف شما از ورود به این بازار سرمایه گذاری است و شاید باورتان نشود اگر به برج های آماده ای که توسط ارتش و یا ارگانهای دیگر سری بزنید  خواهید دید که برخی مالکین دارای چند واحد هستند و دلیل آن نیز سرمایه گذاری به موقع آنها در پروژه و سپری شدن زمان ساخت آن است . حال اگر نمی دانید کدام پروژه مناسب شما است میتوانید با ما تماس بگیرید تا بر اساس میزان سرمایه و زمانی که مدنظر دارید پروژه های متفاوتی را به شما معرفی نماییم .

    زمان تحویل کدام پروژه چیتگر ارتش سریعتر است ؟

    زمان تحویل آن دسته از پروژه های چیتگر ارتش سریعتر است که با پیمانکار مشارکت شده است زیرا این دسته از پروژه ها با ضمانت سنگین و دریافت وجه التزام و تعهدات به شرکت های دیگر سپرده میشوند به همین دلیل زمان ساخت آنها مشخص است و باید شرکت در زمان مشخص پروژه را تحویل دهد .

    در مورد پروژه هایی که خود تعاونی میسازند معمولا به دلیل اینکه همه کار توسط خود آن انجام میشود ممکن است با چالش تامین هزینه برخورد نماید بصورتی که اعضا باید هزینه های هر مرحله را به موقع پرداخت نمایند و میدانید که دریافت اقساط از همه اعضا در تاریخ مشخص کاری مشکل است بنابراین این دسته از پروژه ها معمولا با تاخیر روبرو هستند .

    زمان تحویل کدام پروژه چیتگر ارتش سریعتر است ؟
    زمان تحویل کدام پروژه چیتگر ارتش سریعتر است ؟

    همچنین در نظر داشته باشید که ارتش این پروژه ها را برای کارمندان خود میسازد و طبق روال خودش پیش میرود و مانند یک سازنده شخصی ساز عمل نمیکند ، یعنی نه مثل آن گران میفروشد و نه سریع تحویل می دهد بلکه با قیمت مناسب و زمانی که نسبت به پروژه های شخصی توقع دارید طولانی تر اقدام به ساخت و تحویل واحدها مینمایند .

    در واقع سرمایه گذاری در هر کدام از این پروژه ها بستگی به این دارد که هدف شما از سرمایه گذاری چیست ، مقدار سرمایه و توان پرداخت اقساط شما چقدر است و چه زمانی انتظار دارید که پروژه را به شما تحویل دهند همه اینها در ورود شما به پروژه موثر است  .

    بررسی نهایی

    پروژه های چیتگر ارتش به اصطلاح دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد و همگی در نهایت تحویل داده شده اند . از خوبی های این موضوع این است که زمین های ارتش نیز در منطقه 22 تهران قرار گرفته نه جایی خارج از تهران ، این منطقه به خودی خود دارای ویژگی های بسیاری در سطح جهانی است که بازار بزرگ ایران یا ایران مال یکی از آنهاست که وسیع ترین مرکز خرید دنیاست .

    بله درست خواندید وسعت آن به قدری است که مجموع رتبه دوم و سوم که در چین قرار دارد تنها کمی از نظر وسعت از ایران مال وسیع تر میشود و در کنار این مرکز خرید ، دریاچه چیتگر ، آبشار ، پارک جنگلی ، برج های نوساز ، خیابان های مهندسی شده و شهرسازی مدرنی در این منطقه اجرا شده است که همگی نوید آینده ای روشن میدهند .

    در تاریخ نوشتار این مطلب در آذرماه سال 1402 ، چندین سازنده منطقه 1 تهران در این منطقه زمین خریداری کرده و شروع به عملیات ساخت نمودند و این نشان دهنده جذاب بودن وضعیت این منطقه برای سازندگان برند دارد . در نهایت برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید .

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه