جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه گل نرگس بانک کشاورزی مروارید شهر منطقه 22

  • پروژه گل نرگس متعلق به تعاونی مسکن بانک کشاورزی در زمینی به مساحت 14 هزار متر در محدوده مروارید شهر جنوبی در حال اجرا است. این پروژه در قالب 3 بلوک 11 طبقه (3 طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی) معرفی شده است و در حال حاضر در اسکلت طبقه 4 مثبت می باشد. در هر طبقه از برج های گل نرگس، 13 واحد مسکونی به متراژ 80،100،120 و 150 متر قرار گرفته شده است.هر بلوک از این پروژه دارای دارای 143 واحد مسکونی است و در مجموع 430 واحد در آن قرار گرفته شده است.

    پروژه گل نرگس
    پروژه گل نرگس

    مدت زمان تحویل این پروژه سال 1405 اعلام شده است، اما مدت زمان پیشرفت پروژه در سال جاری بدین صورت بوده که اسکلت طبقات منفی نصب شده است و در حال حاضر در طبقات مثبت 4 است که روند نسبتا کندی بوده است با توجه به اینکه اسکلت سازه بتنی است و مانند اسکلت فلزی نمی باشد. در نتیجه پیش بینی می شود که زمان تحویل اعلام شده یعنی تابستان 1405 با تاخیر روبرو باشد.

    شرایط فروش پروژه گل نرگس

    شرایط فروش پروژه گل نرگس بدین صورت می باشد که باید هزینه زمین و تراکم به همراه حق امتیاز را به خریدار پرداخت نمایید که در حال حاضر به تاریخ فروردین ماه سال 1403 ، قیمت به ازای هر متر 28 الی 30 میلیون تومان می باشد که با توجه به طبقه و جهت تغییر می کند.

    در این پروژه واحدها مشخص شده است و در حال حاضر برای یک واحد 100 متری باید مبلغ 2 میلیارد و 800 میلیون تومان بابت زمین تراکم، جواز و امتیاز پرداخت شود و مابقی مبلغ که هزینه ساخت است و متری 20 میلیون تومان اعلام شده است طی اقساط 30 ماهه به صورت علی الحساب باید پرداخت شود.

    پروژه گل نرگس بانک کشاورزی
    پروژه گل نرگس بانک کشاورزی

    یعنی بطور کلی برای یک واحد 100 متری 2 میلیارد و 800 + 2 میلیارد تومان که مجموع 4 میلیارد و 800 میلیون تومان می شود باید پرداخت شود که قسمت دوم یعنی هزینه ساخت در طی مدت ساخت افزایش خواهد داشت و باید توجه داشته باشید که این مبلغی که محاسبه نمودیم تمام شده نمی باشد.

    اقساط پروژه گل نرگس

    همانطور که در بالا اعلام نمودیم اقساط ساخت این پروژه 30 ماهه است و در حال حاضر به ازای هر متر 20 میلیون تومان هزینه ساخت اعلام شده است که بصورت علی الحساب در طی این 30 ماه بصورت هر 2 ماه یکبار باید پرداخت شود.

    یعنی برای یک واحد 80 متری باید در مجموع 1 میلیارد و 600 میلیون تومان علی الحساب پرداخت شود. مبلغ اقساط اعلام شده برای کلیه متراژ ها به شرح زیر می باشد:

    متراژ واحد بازه زمانی پرداخت اقساط اقساط
    واحد 80 متری 2 ماه یک بار 60 میلیون تومان
    واحد 100 متری 2 ماه یک بار 80 میلیون تومان
    واحد 110 متری 2 ماه یک بار 88 میلیون تومان
    واحد 120 متری 2 ماه یک بار 96 میلیون تومان
    واحد 150 متری 2 ماه یک بار 120 میلیون تومان

    امکانات پروژه گل نرگس بانک کشاورزی

    در جدول زیر لیست امکانات پروژه گل نرگس بانک کشاورزی را مشاهده خواهید نمود. در نظر داشته باشید که با توجه به موقعیت قرارگیری این مجموعه در مروارید شهر جنوبی، داشتن مشاعات آبی یکی از مزایا و ویژگی های این پروژه می باشد. البته در نظر داشته باشید که هزینه شارژ ماهیانه با افزایش امکانات هزینه بری نظیر مشاعات آبی افزایش چشمگیری خواهد یافت.

    ویژگی نوع توضیحات
    چیلر تاسیسات سیستم تهویه مطبوع مرکزی
    شوتینگ زباله تاسیسات سیستم جمع‌آوری زباله
    پارکینگ فضای اختصاصی اختصاصی به هر واحد
    انباری و آسانسور فضای اختصاصی و تاسیسات اختصاصی به هر واحد
    سند مالکیت سند تعاونی
    لابی مجلل فضای عمومی با امکانات رفاهی مناسب
    لابی من خدمات خدمات 24 ساعته
    نگهبانی 24 ساعته خدمات با تجهیزات مناسب
    سالن اجتماعات فضای عمومی با امکانات مناسب
    استخر سونا جکوزی فضای تفریحی در مجموعه ورزشی
    روف گاردن فضای تفریحی با امکانات مناسب

    موقعیت مکانی پروژه گل نرگس

    موقعیت قرار گیری این پروژه در محدوده مروارید شهر جنوبی است و در دسته پروژه های مروارید شهر قرار می گیرد. نکته مهمی که در مورد موقعیت زمین این پروژه وجود دارد این است که محدوده مروارید شهر جنوبی مانند شمالی آباد نشده است و پروژه های بسیاری در آن تعریف شده اند که در مرحله تغییر کاربری زمین می باشند.

    موقعیت پروژه گل نرگس
    موقعیت پروژه گل نرگس

    تعداد این پروژه ها نزدیک به 30 پروژه است که در یک قطعه زمین مشاعی واقع شده اند و در حال حاضر در مرحله تغییر کاربری هستند که تا کنون تنها کاری که انجام شده است فنس کشی زمین بوده است.

    بطور کلی این محدوده در صورت شروع این پروژه ها رشد چشمگیری خواهد داشت و شاید در حال حاضر محیط آن از نظر شهرسازی آماده نباشد اما در نهایت طی چند سال آینده رشد و آبادانی خوبی را شاهد خواهد بود.

    پروژه های مشابه با گل نرگس

    در حال حاضر اگر بخواهید به سراغ پروژه های دولتی مانند گل نرگس بروید در جوار همین پروژه، پروژه ای مربوط به نیروی انتظامی در حال اجرا است که نام آن پروژه صدف است و در مرحله جلوتری از پروژه گل نرگس وجود دارد.

    همچنین دیگر سازمان های دولتی نظیر پروژه نظام مهندسی در نزدیکی این پروژه مشغول به ساخت هستند و مابقی پروژه ها در همان محدوده ای قرار گرفته اند که هنوز تغییر کاربری نداده اند و تعاونی های خصوصی هستند که در حال حاضر ورود به آنها پیشنهاد نمی شود زیرا وضعیت تغییر کاربری زمین آنها ممکن است چند سال طول بکشد.

    پروژه های مشابه با گل نرگس
    پروژه های مشابه با گل نرگس

    نمونه ای از این پروژه در محدوده مروارید شهر جنوبی را می توان پروژه الماس همت نام برد که توسط یک تعاونی تازه تاسیس معرفی شده است و در مرحله تغییر کاربری قرار زمین قرار دارد.

    در این بین، تازه تاسیس بودن تعاونی ایرادی ندارد اما بسیاری از تعاونی ها بوده اند که اولین پروژه ای که معرفی نمودند را در سطحی قابل قبول و بدون مشکل ایجاد کرده اند که بتواند سابقه اجرای خوبی برایشان باشد و اینکه تعاونی های ناشناخته پروژه های متفاوتی معرفی می نمایند که اولین پروژه می باشد جای تامل دارد. به عنوان مثال یک شرکت سازنده سقف وافل، پروژه شاهان را معرفی نموده است که در موقعیت خوبی قرار دارد اما نداشتن سابقه اجرا در این دسته از پروژه ها برای خریدار چالش برانگیز است.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی پروژه گل نرگس چیتگر پرداختیم و جزئیات آنرا بررسی نمودیم. در نظر داشته باشید که پروژه های مشابه با این تعاونی در نقاط دیگر چیتگر وجود دارند که در این بین باید گزینه هایی که مد نظر دارید بررسی شود تا با نیازهای شما پروژه هایی با شرایط مشابه به شما معرفی شود.

    همچنین زمان ساخت را باید در این دسته از پروژه ها واقعی در نظر بگیرید که بسته به نوع تعاونی ها، اینکه خودشان سازنده باشند و یا به پیمانکار سپرده باشند می تواند متغیر باشد و معمولا زمان تحویل در پروژه هایی که خود تعاونی اجرا کننده آن است طولانی تر خواهد شد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه های مشابه با گل نرگس و دیگر پروژه های مروارید شهر و چیتگر می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری کسب نمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه