جستجو کردن

نوشته های اخیر

بهترین پهنه چیتگر برای خرید و زندگی کدام است؟

  • حتما در مورد پهنه چیتگر شنیده اید که به آن شهرک چیتگر یا ارتش نیز میگویند که شامل چندین بخش شامل A,B,C و D میباشد که هر کدام بنا بر شرایط خاصی که دارد توسط زیر مجموعه های ارتش و تعاونی های آن در حال ساخت و ساز میباشد.

    اول بهتر است بدانید که این ساخت و ساز به منظور کسب سود و ساختمان سازی نیست بلکه برای تامین مسکن برای کارکنان ارتش است که باید تا پیش از بازنشستگی برایشان 1 مسکن تامین شود پس در واقع فروش اولیه در این دسته از پروژه ها برای عموم مردم آزاد نیست و باید از عضو اولیه خریداری شود.

    بهترین پهنه چیتگر برای خرید و زندگی کدام است؟
    بهترین پهنه چیتگر برای خرید و زندگی کدام است؟

    در حال حاضر 3 پهنه چیتگر در حال ساخت میباشد که هر کدام شرایط متفاوتی از قبیل پرداخت اقساط و نوع خرید دارند که در این مطلب قصد بررسی این موضوع را داریم که بهترین پهنه چیتگر برای خرید و زندگی کدام است و هر کدام چه ویژگی هایی دارند.

    بهترین پهنه چیتگر

    اول از همه بهتر است با موقعیت شهرک چیتگر آشنا شوید و بدانید که نوع بخش بندی این شهرک چگونه است که میتوانید در تصویر زیر درک بهتری از موقعیت هر کدام از پهنه ها پیدا نمایید.

    در نهایت این را بدایند که پهنه A تحویل داده شده است و جزو اولین بخش این پروژه بوده است که شامل برج های پامچال و ارکیده است. بخش بعدی که در حال ساخت میباشد پهنه B است که این پهنه در حال حاضر چند برج دارد که تحویل داده شده اند و در واقع بعد از A اولین بلوکی است که واحد تحویل شده و برج آماده دارد و پهنه D چیتگر جدیدترین آن میباشد که در مراحل اولیه ساخت قرار دارد.

    در حال حاضر برج های G و b6 به همراه برج الماس شیشه ای تحویل داده شده اند که قیمت آنها را میتوانید در قیمت پهنه بی چیتگر مشاهده فرمایید و اختلاف قیمت آنها را با برج های در حال ساخت مشاهده نمایید.

    بهترین پهنه چیتگر
    بهترین پهنه چیتگر

    این اختلاف قیمت با پیشرفت برج های در حال ساخت کمتر خواهد شد و پیش بینی ما این است که برج های N و برج های D که در این ناحیه قرار گرفته اند نهایت تا سال 1406 تحویل داده میشوند ( با احتساب تاخیر ) در حالیکه زمان تحویل پهنه بی را خود سازنده 2 سال دیگر اعلام نموده است.

    پهنه سی نیز در حال حاضر دارای نزدیک به 8 برج است که همگی در حال ساخت و در مراحل میانی تا پایانی میباشند و شرایط پرداخت آنها با پهنه های دیگر که بصورت قطعی خرید و فروش میشوند متفاوت است و شرایط آنها اقساطی است این پهنه بر بلوار پژوهش واقع شده است.

    در ادامه این مطلب به بررسی بهترین پهنه چیتگر برای افرادی که قصد پرداخت بصورت اقساطی دارند میپردازیم.

    بهترین پهنه چیتگر برای خرید اقساطی

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم شهرک چیتگر به منظور تامین مسکن کارکنان ارتش انجام شده است و تا کنون آن دسته از واحدهایی که واگذار شده اند به غیر از پهنه سی، با شرایط پرداخت کامل و تسویه بوده اند به همین دلیل است که در حال حاضر قیمت آنها بصورت قطعی خرید و فروش میشود.

    اما پیش فروش آپارتمان در پهنه سی چیتگر بنا بر نوع مشارکت و ساخت که توسط تعاونی سازنده پروژه ها انجام شده است بصورت اقساطی میباشد. یعنی تعاونی به جای اینکه پروژه را بصورت پیمانکاری واگذار نماید مشارکت با یک شرکت خصوصی انجام داده است و در این بین اعضا با پرداخت اقساط میتوانند پروژه را پیش ببرند.

    بهترین پهنه چیتگر برای خرید اقساطی 
    بهترین پهنه چیتگر برای خرید اقساطی

    در حال حاضر پروژه هایی که شرایط پرداخت اقساطی را دارند به شرح زیر میباشند توجه داشته باشید که تاریخ بروزرسانی این مطلب در دی ماه سال 1402 میباشد و در صورت نیاز به اطلاعات و جزئیات جدید میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید:

    پروژه کارفرما پیمانکار مرحله پیشرفت شرایط پرداخت
    پدافند هوایی ارتش تعاونی مسکن خاتم ارتش آرین سازه اسلکت (40 درصد) 750 میلیون اولیه + اقساط 40 ماهه
    برج های 4 گانه نیرو زمینی بنیاد تعاون ناجا بنیاد تعاون ناجا 70 الی 90 رصد قیمت متری + اقساط وام
    پروژه مرجان نداجا تعاونی نیروی دریایی ارتش تعاونی نداجا 60 درصد دیوارچینی واریزی ها + حق امتیاز + اقساط

    در جدول بالا بصورت کلی شرایط خرید بصورت اقساطی را مشاهده نمودید در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر میتوانید بر روی اطلاعات هر کدام از پروژه ها کلیک نموده و جزئیات دقیق تر را مشاهده نمایید و یا میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

    در ادامه این مطلب به بررسی بهترین پهنه چیتگر از نظر امکانات و دسترسی میپردازیم.

    از لحاظ موقعیت بهترین پهنه چیتگر کدام است؟

    اول از همه بهتر است بدانید که این در بین پهنه های چیتگر، پهنه سی و دی تقریبا دارای شرایط یکسانی هستند و تنها تفاوت آنها این است که پهنه دی در شمال باغ موزه گیاهشناسی واقع شده و در جنوب اتوبان خرازی است و پهنه سی دقیقا بعد از اتوبان واقع شده است.

    ما در ادامه موقعیت پهنه را مشخص خواهیم نمود اما برای بررسی بیشتر موقعیت از روی نقشه بصورت هوایی که شامل تفاوت قیمت پهنه ها از روی نقشه با نقاط مجاور است میتوانید نقشه پهنه سی را مشاهده فرمایید.

    موقعیت پهنه چیتگر
    موقعیت پهنه چیتگر

    همانطور که در تصویر بالا مشاهده میفرمایید شاخص هایی که شهرک چیتگر نسبت به امکانات و شاخص های منطقه دارد مربوط به فاصله به باغ موزه گیاهشناسی ، شهربازی هزار و یک شهر و ایران مال است که در واقع فاصله نزدیکی به این اماکن شاخص دارد.

    از بین شهرک های اطراف چیتگر در حال حاضر میتوان پهنه های ارتش را همگی در موقعیت مناسبی دید زیرا اگر بخواهیم جلوتر برویم در نهایت به بلوار اردستانی و مروارید شهر خواهیم رسید که این 2 ناحیه به هیچکدام از شاخص های منطقه نزدیک نمیباشند و البته در مروارید شهر هنوز شهرسازی بصورت کامل نیز اجرا نشده است.

    همچنین اگر قصد خرید خانه در بلوار اردستانی را داشته باشید گزینه های شما تنها محدود به شهرک خرازی است که توسط سپاه ساخته شده است و 2 شهرک دیگر یعنی نگین غرب و دانشگاه شریف قدیمی ساز میباشند.

    پس در واقع در حال حاضر اگر بخواهید نزدیکی به باغ موزه گیاهشناسی را مد نظر قرار دهید پهنه D را انتخاب نمایید و اگر دید به شمال و کوهستان و شهربازی هزار و یک شهر را مد نظر دارید پهنه سی و پهنه بی گزینه های شما میباشند.

    رشد قیمت در کدام پهنه چیتگر بیشتر است؟

    برای پاسخ به این سوال باید بدانید که پیشرفت فیزیکی پروژه های ارتش در این منطقه اصلی ترین عامل قیمت گذاری است زیرا فاکتور زمان در این دسته از پروژه های مطرح است و بحث اطمینان وجود دارد اما همانطور که اشاره نمودیم این دسته از پروژه ها برای تامین مسکن اعضای همان سازمان انجام میشود و طبیعی است که بر اساس چارت و زمانبندی خود سازمان انجام شود.

    در حالیکه از مزایای پیش خرید آپارتمان باید خرید با قیمت پایینتر باشد اما پروژه های شخصی ساز این اختلاف قیمت در آنها کمتر شده است و علت آن این است که قاعدتا پیش فروش باید به ضرر سازنده باشد و تنها زمانی اقدام به این کار نماید که نیاز به تامین سرمایه محدود داشته باشد اما در حال حاضر عده ای از سازنده ها بطور کلی روش پیش فروش را انتخاب مینمایند و قیمت ها را بسیار بالاتر از سطح منطقه پیش فروش مینمایند.

    رشد قیمت در کدام پهنه چیتگر بیشتر است؟
    رشد قیمت در کدام پهنه چیتگر بیشتر است؟

    در واقع پیش فروش اپارتمان در چیتگر و خرید از این دسته از پروژه ها میتواند سوددهی نداشته باشد و تنها مزیت پرداخت بصورت اقساطی وجود داشته باشد اما در پروژه های ارتش قیمت واقعا تفاوت دارد و این اختلاف نزدیک به 40 الی 55 درصد میتواند نسبت به واحد آماده باشد.

    در واقع اگر زمان را بخواهیم یکی از ایرادات در نظر بگیریم، اختلاف قیمت میتواند جبران کننده این موضوع باشد و در واقع میتواند بصورت واقعی از مزایای پیش خرید که خرید با قیمت پایینتر است در این پروژه ها استفاده نمود.

    جمع بندی

    برای بررسی این موضوع که بهترین پهنه چیتگر کدام است گزینه اول شما مربوط به میزان سرمایه اولیه شماست و اینکه آیا توان پرداخت اقساط دارید یا خیر و همچنین مدت زمان تحویل چقدر برای شما مهم است.

    زیرا تفاوت در موارد دیگر اندک است اما در مورد نوع خرید شما تفاوت زیادی وجود دارد به همین دلیل است که میتوانید برای انتهاب بهترین پهنه چیتگر برای خرید و زندگی با کارشناسان ما در تهران برج تماس گرفته و شرایط خود را بیان نمایید تا بهترین و مناسب ترین گزینه خدمت شما ارائه شود.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه