جستجو کردن

نوشته های اخیر

پهنه چیتگر: جزئیات کامل پروژه های در حال اجرا

  • اگر در مورد پروژه های ارتش که در پهنه های مختلف چیتگر واقع شده است شنیده اید و قصد بررسی جزئیات آنرا دارید ما در این مطلب به تشریح پهنه های چیتگر به همراه جزئیات تمامی پروژه های در حال اجرا در آنها به همراه مقایسه، اختلاف قیمت، معایب و مزایا و همچنین مقایسه با دیگر مناطق از روی نقشه را انجام خواهیم داد.

    پهنه چیتگر: جزئیات کامل پروژه های در حال اجرا
    پهنه چیتگر: جزئیات کامل پروژه های در حال اجرا

    در نظر داشته باشید پهنه چیتگر با نام شهرک چیتگر و یا شهرک ارتش و شهرک امام رضا نیز شناخته میشود که دلیل حضور ارتش مالکیت زمین های این محدوده میباشد که تا پیش از شکل گیری منطقه 22 به منظور استفاده های نظامی مورد بهره برداری قرار گرفته است و در حال حاضر برای تامین مسکن کارکنان ارتش اقدام به ساخت میشود.

    اولین ارگان آغاز کننده انبوه سازی در پهنه چیتگر ارتش بوده است که به جز این پهنه در دیگر نقاط نیز انبوه سازی انجام داده است. در ادامه این مطلب به بررسی پهنه چیتگر میپردازیم.

    پهنه چیتگر

    پهنه چیتگر به چند بخش تقسیم شده است که با نام های پهنه A,B,C,D,E و F شناخته میشوند که نام های دیگر آنها بوستان ، سروستان ، نارنجستان و طبیعت میباشد. اول بهتر است در مورد پهنه ناشناخته E صحبت کنیم که این پهنه قرار بوده زمین ساخت سهام پروژه توانمندسازی ارتش باشد که در نهایت زمین تعویض شده محل ساخت این سهام به پهنه d منتقل شده است و فعلا هیچ برنامه و پروژه ای در این پهنه تعریف نشده است.

    پهنه A نیز ساخت و ساز آن تکمیل شده است و در حال حاضر برج های ارکیده و پامچال در آن قرار گرفته شده است که هر کدام دارای چندین برج است. در مورد پهنه های بعدی جزئیات زیاد است اما بهتر است پیش از ادامه مطلب تصویر زیر را مشاهده نمایید که شکل کلی پهنه های چیتگر را از روی نقشه برایتان مشخص نموده ایم:

    پهنه چیتگر
    پهنه چیتگر

    همانطور که در تصویر مشاهده میفرمایید موقعیت هر کدام از پهنه ها در نقشه مشخص شده است و اگر بخواهیم جدید ترین و قدیمی ترین پهنه چیتگر را ترتیب بندی کنیم پهنه A قدیمی ترین و پهنه D جدید ترین میباشد و همچنین زمان تحویل پهنه بی نزدیک تر از تمامی پهنه ها میباشد و در حال حاضر 15 برج در این پهنه تعریف شده است که 3 برج آن تحویل داده شده است و مابقی آنها زمان تحویل 2 الی 4 ساله برای تحویل شان اعلام شده است.

    جدید ترین پهنه معرفی شده در دی ماه سال 1402، پهنه F می باشند که محل اجرای 5 برج H1,H2,H3,H4 و H5 می باشند که در روبروی ورودی درب پهنه سی در سوی دیگر بلوار پژوهش واقع شده است و انتخاب واحد آن هم اکنون در جریان است.

    پروژه های پهنه چیتگر

    در حال حاضر بتاجا و دیگر تعاونی های ارتش در حال ساخت و ساز در پهنه چیتگر میباشند که هر کدام بر اساس شرایط عضو گیری ، مشارکت با پیمانکار یا ساخت بصورت شخصی اقدام به ساخت و ساز نموده اند به همین دلیل است که پروژه های بتاجا میتواند بصورت اقساطی و یا پرداخت با قیمت قطعی باشد که بسته به تعاونی سازنده آن تغییر میکند.

    در حال حاضر در پهنه B برج های n1,n2,n3,n4,n5,n6 به همراه برج های d1.d2,d3 در حال ساخت میباشند که ساخت آنها بر عهده آبشار اسپادانا میباشد که یک شرکت وابسته به ارتش و نقش پیمانکار در این دسته از پروژه ها را دارد. برج های G در این پهنه تحویل داده شده اند و همچنین برج دیگری با نام الماس شیشه ای در این پهنه وجود دارد که تحویل گردیده است.

    در پهنه دی یا طبیعت که در جنوب اتوبان حکیم و شمال باغ موزه گیاهشناسی قرار گرفته شده است، انتخاب واحد پروژه ها حاصل از تجمیع سهام توانمندسازی ارتش بوده است که این پهنه دارای 22 برج است که در تصویر زیر میتوانید جزئیات هر کدام را مشاهده نمایید. پیمانکار این پهنه از چیتگر شرکت آرشام میباشد که ترکیه ای است و در نهایت تحت نظر آبشار اسپادانا فعالیت میکند.

    پروژه های پهنه چیتگر
    پروژه های پهنه چیتگر

    پهنه بعدی، پهنه سی میباشد که در حال حاضر چندین پروژه مربوط به تعاونی های مختلف ارتش در حال اجرا دارد که شامل نیرو زمینی، نیروی دریایی و نیروی هوایی ارتش است. در حال حاضر برج های پدافند ارتش در مرحله اسکلت که توسط تعاونی مسکن خاتم الانبیا ارتش با مشارکت با شرکت خصوصی در حال اجرا است یکی از پروژه های پهنه سی میباشد.

    پروژه های بعدی مربوط به برج دو قلو مرجان متعلق به تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش است و پروژه بعدی برج های 4 گانه نیروی زمینی ارتش است که توسط تعاونی مهندسی ناجا در حال ساخت میباشد و این پروژه 3 برج آن با نام نیروی زمینی و برج 4 ام آن با نام برج نارنج 8 شناخته میشود که شرایط ساخت آن نیز متفاوت است.

    در مورد پهنه E همانطور که در بالا اشاره نمودیم در حال حاضر پروژه ای تعریف نشده است و این قسمت قرار بوده که محل اجرای پروژه ای باشد که هم اکنون در پهنه طبیعت در حال اجراست.

    تفاوت قیمت پهنه چیتگر

    در این قسمت اگر قصد سرمایه گذاری در پهنه چیتگر را دارید شاید برایتان سوال باشد که قیمت کدامیک در حال حاضر مناسب تر است؟ ما در این قسمت یک کارشناسی ویژه در مورد تفاوت قیمت پهنه چیتگر انجام میدهیم که بتواند به شما در تصمیم گیری کمک نماید.

    اول از همه بدانید که پیش فروش آپارتمان در پهنه سی با دیگر پهنه ها کاملا متفاوت است و نحوه ساخت و سازی که تعاونی ها انجام داده اند بصورت دریافت اقساط میباشند در نتیجه اگر قصد انتخاب از این پهنه چیتگر را دارید شرایط پرداخت شما اقساطی است و میتوانید بنا بر مرحله ای که پروژه در آن قرار دارید، مبلغ اولیه را پرداخت نموده و مابقی را اقساط دهید که اگر به زمان تحویل نزدیک تر باشد مبلغ اولیه بالاتر و اقساط کوتاهتر است و هر چه زمان تحویل دیرتر باشد بر عکس خواهد شد.

    در مورد قیمت پهنه بی شرایط پرداخت به اینصورت بوده که همان سهام های 50 متری و 20 متری توانمندسازی ارتش تجمیع شده است و واحدها در برج های این محدوده انتخاب شده اند و به همین دلیل است که قیمت آنها تمام شده و قطعی است و اگر شخصی به عنوان مثال 120 متر سهام به شرکت سازنده واگذار مینمود آنها میبایست یک واحد به وی تحویل میدادند.

    تفاوت قیمت پهنه چیتگر
    تفاوت قیمت پهنه چیتگر

    در نتیجه شرایط در این پهنه بدینصورت است که واحد طبقه جهت مشخص است و شما برای خرید باید اقدام به پرداخت کل مبلغ به فروشنده نمایید. شرایط در پهنه دی یا طبیعت نیز به همین شکل است اما یک تفاوت بزرگ در این پهنه نسبت به پهنه بی وجود دارد و آن قیمت سهام پهنه D چیتگر میباشد که تبدیل به واحد شده است.

    در پهنه بی چیتگر این تبدیل سهام برای چند سال قبل بوده است ولیکن برای انتخاب واحد در پهنه d این کار در سال 1401 انجام شده است و همین موضوع باعث بالا رفتن قیمت سهام شده که در نتیجه واحدهایی که انتخاب شده اند قیمت بالاتری نسبت به پهنه بی دارند در صورتی که مرحله پیشرفت پهنه بی جلوتر است.

    در مورد جزئیات قیمت میتوانید به صفحه مربوط به هر کدام از پهنه ها مراجعه فرمایید و یا با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    کدام پهنه چیتگر بهتر است؟

    حال برای بررسی این موضوع که کدام پهنه چیتگر بهتر است اول از همه باید مشخص شود که شما قصد پرداخت بصورت اقساطی دارید یا میخواهیم قیمت تمام شده باشد زیرا در این حالت پروژه های منطقه 22 تنوع زیادی در نوع پرداخت و خرید دارند.

    اما اگر بخواهید از خود پهنه های چیتگر بدانید که کدام گزینه بهتر است در واقع در حال حاضر قیمت پهنه D نسبت به پیشرفتی که داشته است از پهنه بی که پیشرفت آن بسیار جلوتر است بالاتر است و البته دلیل آن هم در بالا اشاره نمودیم که قیمت تمام شده بیشتر است اما در نهایت به دلیل اینکه این پروژه ها در دسته پروژه های مطمئن چیتگر قرار میگیرند در نهایت خریدار خاص خودش را دارید و همچنین باید بدانید که در کنار فاکتور قیمت، زمان نیز تاثیر بسیاری در قیمت گذاری پروژه های چیتگر دارد.

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم این دسته از پروژه ها برای تامین مسکن کارکنان ارتش ساخته میشود و به منظور ساخت و ساز و کسب سود از عموم مردم نیست به همین دلیل است که سرعت ساخت آنها کند است ولیکن ضریب اطمینان بالایی دارد و برای افرادی قصد انتخاب از پروژه های منطقه 22 را دارند دولتی بودن یک گزینه مهم است.

    کدام پهنه چیتگر بهتر است؟
    کدام پهنه چیتگر بهتر است؟

    در نهایت بدانید عمده انبوه سازی در چیتگر و توسط ارگانهای دولتی و نظامی انجام شده است و اگر امروز سری به اطراف دریاچه چیتگر بزنید پروژه های آماده تحویل چیتگر عمدتا توسط همین ارگانها ساخته شده اند و شخصی سازهای محدودی انبوه سازی انجام داده اند.

    به هین دلیل است که پهنه چیتگر امروز شرایط گذشته دریاچه چیتگر و پهنه A را داشته است که اگر امروز سری به آنجا بزنید از قیمت ها و رشد منطقه تعجب خواهید نمود پس بدانید که این مناطق نیز آباد میشوند و رشد پیدا میکنند اما در نهایت انجام انبوه سازی های دولتی زمان بر است.

    آینده پهنه چیتگر

    اول از همه بهتر است مثالی از دیگر نقاط چیتگر برایتان بزنیم، شاید تصور کنید که بهترین نقطه چیتگر اطراف دریاچه چیتگر است که واقعا نیز همین است اما در نظر داشته باشید که محله های جدیدی که در چیتگر ایجاد میشوند از نظر قیمتی به رقابت با این نقطه میرسند و در نهایت تفاوت نمیکند که چقدر از آن فاصله دارند.

    اگر میخواهید با جزئیات بیشتر بررسی نمایید قیمت آپارتمان در موارید شهر را مشاهده نمایید و خواهید دید که امروز قیمت آن نزدیک به برج های اطراف دریاچه چیتگر است و تنها اتفاقی که در سال اخیر در آن افتاده است این است که در محدوده مروارید شهر شمالی چندین برج آماده تحویل شده و همچنین ورودی از اتوبان خرازی به این نقطه باز شده است.

    آینده پهنه چیتگر
    آینده پهنه چیتگر

    این رویداد نه تنها در مروارید شهر بلکه در دیگر نقاطی نظیر کوهک پیشتر افتاده است و اگر نقشه پهنه سی چیتگر را بررسی کنید خواهید دید که پهنه چیتگر در حال حاضر در موقعیت بسیار بهتری از مروارید شهر قرار گرفته شده است و تنها تفاوت آنها این است که برج های آن آماده تحویل نشده است که همانطور که تخمین زده ایم در صورت تکمیل و تحویل واحد های پهنه چیتگر از 2 الی 5 سال دیگر، رشد قیمت ها در این محدوده بسیار زیاد خواهد بود.

    جمع بندی

    در این مطلب در خصوص پهنه چیتگر و جزئیات مربوط به هر کدام از پهنه ها و تفاوت هایشان با یکدیگر پرداختیم، اگر قصد خرید و یا سرمایه گذاری در این پهنه و نواحی دیگر چیتگر را دارید میتوانید از قسمت منو بالای صفحه و لیست پروژه ها، اطلاعات کلیه پروژه های در حال اجرا در پهنه چیتگر و دیگر نقاط منطقه 22 را مطالعه نمایید.

    همچنین برای کسب اطلاعات تکمیلی و مشاوره ای میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرموده و ضمن ارائه خواسته هایتان مبنی بر میزان سرمایه اولیه ، توان پرداخت اقساط و مدت زمانی که مد نظر برای تحویل پروژه دارد گزینه های مناسب به شما معرفی شود.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه