جستجو کردن

نوشته های اخیر

معرفی شهرک های اطراف چیتگر و جزئیات کامل آنها

  • در حال حاضر منطقه 22 تهران چیتگر وسیع ترین محدوده و منطقه حال حاضر تهران است که هم وسیع است و هم دارای بیشترین فضای سبز در شهر تهران است که از ابتدا فلسفه ساخت و ایجاد آن به منظور ایجاد یک منطقه گردشگری و تفریحی بوده است.

    این منطقه در حال حاضر دارای چندین محله است و شهرک های بسیاری در آن ایجاد شده است که هر کدام توسط ارگان هایی ایجاد شده اند که مالک زمین های آن بوده اند و در قالب تعاونی های مسکن بصورت انبوه ساخته شده اند.

    معرفی شهرک های اطراف چیتگر و جزئیات کامل
    معرفی شهرک های اطراف چیتگر و جزئیات کامل

    در این مطلب به معرفی شهرک های اطراف چیتگر میپردازیم وجزئیات هر کدام از آنها را از قبیل سازنده،قیمت و موقعیت بررسی خواهیم نمود توجه داشته باشید که برای کسب جزئیات بیشتر میتوانید هر زمان با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

    شهرک های اطراف چیتگر

    اول از همه بهتر است بدانید که بزرگترین شهرک در حال ساخت در چیتگر توسط ارتش ساخته میشود و در واقع شامل چند پهنه میباشد که A,B,C,D نام گذاری شده اند که با نام شهرک ارتش و یا شهرک چیتگر شناخته میشود.

    برخی از بلوک های واقع شده در این شهرک که G نام دارند در حال حاضر تحویل شده اند و مردم در آن ساکن هستند و قیمت آن در تاریخ دی ماه سال 1402 متری 75 الی 85 میلیون تومان است و برج الماس شیشه ای و B6 که متغلق به خلبانان ارتش نیز میباشد در این محدوده اماده تحویل است. در تصویر زیر عکس این بلوک ها را در شهرک چیتگر مشاهده خواهید نمود.

    شهرک های اطراف چیتگر
    شهرک های اطراف چیتگر

    همچنین در نظر داشته باشید برای بررسی اینکه کدامیک از پروژه ها و برج های این شهرک در چه زمانی تحویل داده میشوند میتوانید بخش زمان تحویل پهنه بی چیتگر را مشاهده فرمایید و جزئیات بیشتری دریافت نمایید.

    شهرک بعدی که در بلوار اردستانی واقع شده است میتوان به شهرک دانشگاه شریف و شهرک نگین غرب اشاره نمود که در واقع این 2 شهرک از قدیمی های منطقه هستند اما جدیدترین شهرک ساخته شده توسط بنیاد تعاونی سپاه ساخته شده است که از مجموع چندین تعاونی در زیر مجموعه های مختلف ایجاد شده است که نام این مجموعه شهرک خرازی است که در سال جاری (1402) تحویل داده شده است.

    شهرک خرازی یکی از بزرگترین مجموعه های نوساز در منطقه 22 میباشد که قیمت آن نسبت به دیگر نقاط در بلوار اردستانی بسیار مناسب است و علت آن تراکم ساختی است که در این شهرک استفاده شده است.

    برج های این شهرک 30 طبقه میباشد و به دلیل تراکم بالا، قیمت نوساز آنها نسبت به دیگر محله های منطقه 22 پایینتر است بصورتی که اگر قیمت آپارتمان در بلوار اردستانی در شهرک دانشگاه شریف و یا نگین غرب برای واحدهای چند سال ساخت متری 50 الی 60 میلیون تومان باشد در این محدوده برای واحدهای نوساز چنین قیمتی میباشد.

    شهرک های ویلایی اطراف چیتگر

    شاید برایتان جالب باشد که بدانید در چیتگر شهرک ویلایی نیز وجود دارد و نام آن الهیه غرب است. این شهرک در حال حاضر دارای 580 قطعه زمین است که در پای دامنه کوه های البرز قرار گرفته شده است و تمامی آپارتمان های آن بصورت ویلایی 6 واحدی در 3 طبقه و بصورت جنوبی با دید به شهر تهران ساخته شده است.

    شهرک ویلایی اطراف چیتگر
    شهرک ویلایی اطراف چیتگر

    شهرک الهیه غرب در حال حاضر برای افرادی که علاقه ای به برج نشینی ندارند گزینه مناسبی است و برای افراد ویلایی نشین در شهر تهران موقعیت خوبی را ایجاد نموده است و قیمت واحد های آماده و نوساز آن متری 90 الی 100 میلیون تومان است. قیمت زمین نیز در این محدوده از 888 الش 100 میلیون تومان است که بسته به موقعیت آن دارد.

    توجه داشته باشید که زمین های این شهرک و واحدهای آن همگی سند دارند و جزو آپارتمان های سند دار در منطقه 22 تهران محسوب میشوند. در حال حاضر رشد قیمت در شهرک های اطراف چیتگر به آباد شدن آن بستگی دارد و شرایط بدین گونه است که به محض تحویل واحدها و سکونت افراد در یک محله رشد قیمت اتفاق می افتد و حتی ممکن است از دیگر مناطق بالاتر برود.

    شهرک های خصوصی اطراف چیتگر

    برخی از پروژه ها میباشند که به دلیل داشتن تعداد برج زیاد، بصورت یک شهرک کوچک ایجاد میشوند که بسته به امکاناتی که در آن دارند میتوان به آنها شهرک گفت.

    البته در نظر داشته باشید که شهرک های خصوصی اطراف چیتگر و دریاچه مانند ایزدیار را که در واقع جزو پروژه های شخصی ساز منطقه 22 است تنها میتواند تعدادی برج بصورت محصور در نظر گرفت زیرا شهرک بدین معنی است که دارای کلیه امکانات نظیر درمانگاه، مدرسه و امکانات ورزشی و مرکز خرید باشد.

    شهرک های خصوصی اطراف چیتگر
    شهرک های خصوصی اطراف چیتگر

    در حال حاضر اگر بخواهیم نمونه ای از این شهرک های خصوصی در اطراف چیتگر با چنین امکاناتی را معرفی نماییم پروژه شمشاد یا سایت پارک است که بصورت شهرکی در قالب 980 واحد با کلیه امکاناتی که در بالا ذکر کرده ایم در حال ساخت میباشد و در واقع میتوان نام آنرا شهرک خصوصی گذاشت.

    دیگر پروژه هایی نظیر پروژه ستین بصورت شهرکی با 12 بلوک در حال ساخت هستند اما ار نظر امکانات محیطی هنوز مشخص نیست که دارای امکانات شهرکی میباشند یا خیر.

    همچنین پروژه های رحیم قربانی که با نام رونیکا پالاس شناخته میشوند نیز در محدوده کوهک (جنب اتوبان آزادگان) یک پروژه شهرکی در حال اجرا دارد که آن هم دارای یک سری امکانان اولیه است و در حال ساخت است اطلاعات بیشتر را میتوانید در صفحه رونیکا پالاس کوهک دنبال نمایید.

    شهرک های در حال ساخت اطراف چیتگر

    بد نیست بدانید که مروارید شهر را نیز به عنوان یک شهرک میشناسند اما نه به آن صورتی که تمامی پروژه های آن توسط یک مجموعه ایجاد شده باشد و این بخش به 2 قسمت شمالی و جنوبی تقسیم میشود. اما نمیتوان نام آنرا شهرک گذاشت برای بررسی بیشتر میتوانید نقشه هوایی مروارید شهر را مشاهده نمایید تا متوجه شوید منظور ما چیست.

    شهرک های در حال ساخت اطراف چیتگر
    شهرک های در حال ساخت اطراف چیتگر

    اما در نهایت این را بدانید که پتانسیل اجرا و انبوه سازی در منطقه 22 بسیار زیاد است و پروژه های زیادی که در مراحل اولیه هستند تعریف شده اند که باید تا زمانی که به مراحل میانی ساخت نرسند منتظر ماند مانند پروژه پارادایس که در واقع آن هم بصورت شهرکی در بلوار هوانیروز قرار است اجرا شود اما در مراحل اولیه معرفی و پذیره نویسی است.

    انتخاب میان شهرک های اطراف چیتگر

    در نهایت اینکه کدام گزینه برای شما مناسب است و قصد انتخاب و سکونت در کدامیک از شهرک های اطراف چیتگر را دارید باید بدانید که همه اینها بسته به میزان سرمایه اولیه، توقع شما از سکونت در شهرک ها و همچنین توان پرداخت اقساط و مدت زمانی که برای تحویل توقع دارید میباشد.

    ما در مطلبی تحت عنوان کدام پروژه چیتگر بهتر است به ارائه توضیحاتی پیرامون انتخاب از میان پروژه های چیتگر پرداخته ایم که تمامی پروژه هایی که در شهرک ها قرار دارند نیز در آن بررسی شده است که میتوانید اطلاعات اولیه را کسب نمایید و یا از قسمت منو بالا وبسایت در قسمت لیست پروژه ها، جزئیات کلیه پروژه های در حال اجرا در منطقه 22 را مشاهده نمایید.

    همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و بر اساس نیازهایی که دارید پروژه مد نظر شما خدمتتان معرفی گردد.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه