جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه بیسموت، فروش سهام اداری و تجاری منطقه 22

  • پروژه بیسموت در زمینی به مساحت 4384 مترمربع با پلاک ثبتی 1960/8 توسط تعاونی مسکن سازان ایثار در حال فراخوان برای پذیره نویسی میباشد. این پروژه دارای 27 طبقه میباشد که 6 طبقه از آن منفی، 3 طبقه تجاری و 18 طبقه اداری (به صورت هوم آفیس) میباشد. این پروژه زمین را تحویل گرفته و زمین مذکور دارای سند تک برگ بوده و دارای دستور نقشه به شماره 22018016 میباشد که طراحی آن بر عهده فرزاد دلیری بوده است. طبقات همکف، 1 و 2 دارای کاربری تجاری میباشد و در حال بررسی و امکان سنجی برای برندینگ و اصناف خاص میباشد.

    طبق اعلام سازنده این پروژه دارای 6 هزار متر تجاری و 20 هزار متر اداری میباشد و حداقل متراژ واحد تجاری 25 متر و اداری 75 متر میباشد. در ویدئو کلیپ زیر که بصورت هوایی ضبط شده است می توانید موقعیت قرار گیری زمین پروژه را مشاهده نموده و همچنین فاصله زمین را با امکان خاص چیتگر نظیر دریاچه، باغ موزه گیاه شناسی و دیگر شاخص ها موقعیت سنجی نمایید. این مطلب در اسفند ماه سال 1402 بروزرسانی شده است و با پیشرفت عملیات ساخت پروژه بروزرسانی مجدد خواهد شد.

    شرایط پرداخت پروژه بیسموت

    اول از همه باید اشاره نماییم که نام این پروژه تغییر کرده است و به پروژه رویال رزیدنس تبدیل شده است. شرایط فروش این پروژه به صورت سهامی می باشد که هر سهم دارای 3 متر اداری و 1 متر تجاری میباشد و قیمت گذاری خود تعاونی برای این سهام مبلغ 350 میلیون تومان نقدی ، 365 میلیون تومان اقساط 3 ماهه و 380 میلیون تومان بصورت اقساط 6 ماهه میباشد که انتخاب هر کدام از این 3 بر عهده خریدار میباشد.

    لیست قیمت پروژه بیسموت
    لیست قیمت پروژه بیسموت

    این مبلغ بابت خرید زمین و تراکم میباشد که میبایست به تعاونی سازنده پرداخت شود و در واقع بعد از خرید زمین با پرداخت این مبلغ به ازای هر سهم، قیمت ساخت بصورت علی الحساب اعلام شده و طی 40 ماه دریافت میشود و محاسبه و اعلام این مرحله پس از تایید دستور نقشه و شروع عملیات ساخت میباشد و هرگونه اعلام مبلغ کلی بابت هر سهم در حال حاضر منوط به آغاز مراحل بعدی میباشد.

    موقعیت پروژه بیسموت چیتگر

    این پروژه در بلوار چهارباغ در مجاورت برج یاس قرار گرفته و از نظر نزدیکی به مرکز خرید بام لند، دریاچه چیتگر در موقعیت مناسبی قرار گرفته و همچنین دسترسی مناسبی به اتوبان های حکیم، همت، آزادگان و تهران کرج دارد. این پروژه یکی از معدود پروژه های در حال اجرا در با موقعیت تجاری و اداری در نزدیکی دریاچه شهدای خلیج فارس میباشد.

    پلان نقشه

    پلان نقشه مربوط به پروژه بیسموت بصورت زیر میباشد. زمینی که در حال خریداری میباشد دارای دستور نقشه به شماره ۲۲۰۰۱۸۰۱۶  میباشد و توجه داشته باشید داشتن دستور نقشه دلیل بر تایید آن نیست و پس از تایید دستور نقشه می توان متراژ واحد ها و تراکم مفید و همچنین تعداد طبقات را بصورت دقیق اعلام کرد.

    فروش پروژه بیسموت
    فروش پروژه بیسموت
    پلان پروژه بیسموت
    پلان پروژه بیسموت

    اعتبارسنجی سهام پروژه بیسموت

    بر طبق آخرین بروزرسانی از این پروژه، جواز ساخت دریافت شده است و نزدیک به شروع عملیات ساخت می باشد. یکی از خوبی های سازنده این تعاونی این است که هنگامی که متوجه زمانبر شدن مرحله تغییر کاربری پروژه اول خود (ایثار) شد به سرعت زمینی دیگر تهیه نموده و پروژه ای جدید معرفی نمود که مانند پروژه اول چالش هایی برای شروع عملیات ساخت نداشته باشد.

    از بین پروژه های مروارید شهر در قطعه زمین مذکور تنها 2 تعاونی اقدام به انجام این کار نمودند و همین امر نشان دهنده پشتوانه مالی این تعاونی است که میتوان یکی از مزایای خریداران سهام پروژه بیسموت، وجود سازنده ای معتبر باشد.

    تعاونی مسکن سازان ایثار

    تعاونی مسکن ایثارگران غرب در سال 1376 تاسیس شده و سابقه مدیریت در پروژه هایی نظیر پروژه خرازی، پروژه زیتون و پروژه نخل را دارا میباشد. همچنین این تعاونی دارای امکاناتی نظیر کارخانه شن و ماسه ، بتن آماده و تولید قطعات پیش ساخته بتنی میباشد که در پروژه های در حال اجرا استفاده خواهد شد. پروژه دیگری با عنوان پروژه ایثار 1 توسط این تعاونی در مرحله پذیره نویسی می باشد و در محدوده ای از مروارید شهر واقع شده است که در حال حاضر در مرحله تغییر کاربری زمین است و البته مراحلی از آن انجام شده است و فنس کشی شده و عملیات تسطیح خاک در حال انجام است. پروژه های دیگری نظیر پروژه پلازا پالاس در همین محدوده وجود دارند.

    البته داشتن دستور نقشه برای زمین نشان دهنده این می باشد که پروژه دارای پروانه ساخت میباشد و از نظر وضعیت ساخت به مشکل بر نخواهد خورد و نشان دهنده کاربری لازم برای اجرای پروژه میباشد و پروژه بیسموت در حال حاضر در مرحله مناسبی برای آغاز عملیات ساخت قرار دارد. بر طبق اعلام تعاونی اردیبهشت ماه سال 1401 عملیات گودبرداری این پروژه آغاز خواهد شد.

    خلاصه وضعیت پروژه بیسموت
    مشخصات پروژه بیسموت
    نام پروژه بیسموت
    توسط تعاونی مسکن ایثارگران غرب
    موقعیت منطقه 22 تهران
    نوع کاربری اداری – تجاری (Home Office)
    موقعیت رینگ دوم دریاچه چیتگر
    نوع ساختمان گسترده هوم آفیس (اداری و اقامتی)
    تعداد طبقات 27 طبقه
    تعداد طبقات تجاری 3 طبقه
    تعداد طبقات اداری 18 طبقه
    تعداد طبقات منفی 6 طبقه
    متراژ واحدها اداری حداقل ۷۵ متر – تجاری ۲۵ متر
    مساحت واحدهای اداری 20 هزار متر مربع
    مساحت واحدهای تجاری ۶ هزار متر مربع
    مساحت کل زمین ۴۳۸۴ متر مربع
    معمار پروژه فرزاد دلیری
    مهندس سازه پروژه دکتر میرقادری
    زمان شروع پروژه سال 1401
    زمان تحویل پروژه 48 ماه
    پروژه بیسموت
    پروژه بیسموت
    نتیجه گیری کلی

    با توجه به موقعیت قرارگیری پروژه بیسموت و دارا بودن بافت تجاری و اداری ، با مقایسه پروژه با مرکز خرید بام لند میتوان سود مناسبی بابت سرمایه گذاری در این پروژه پیش بینی کرد. پروژه بیسموت در رینگ اصلی دریاچه چیتگر واقع شده است.

    پیشنهاد ما قبل از خرید از پروژه های منطقه 22 این است که قبل از خرید کلیه ادعا های مطرح شده توسط فروشنده را با دقت بررسی کنید. اگر زمان گودبرداری را اعلام میکنند پس میبایست زمین را تحویل گرفته و جواز ساخت آنرا نیز داشته باشند پس این مدارک را از فروشنده بخواهید و یا اگر ادعای داشتن وام بر روی پروژه ای وجود دارد مدارک اعطای وام از سوی بانک میبایست رویت شود.

    این یک روال کلی برای خرید از پروژه هایی میباشد که در مرحله پیش فروش قرار دارند. حتی بابت پروژه های دولتی نظیر پروژه خرازی 2 میبایست ادعای مطرح شده از سوی فروشنده بررسی شود زیرا در برخی مواقع رقابت نادرست باعث ارائه اطلاعات غلط به خریداران میشود.

    همچنین در نظر داشته باشید که در حال حاضر تعداد کمی برج موقعیت اداری و تجاری در نزدیکی دریاچه چیتگر در حال ساخت میباشد و بیشتر نیاز این محدوده به فضای اداری است تا تجاری، همچنین تمرکز این پروژه نیز بر روی ساخت واحدهای اداری بوده و از این نظر میتواند گزینه مناسبی برای آن دسته از افرادی باشد که به دنبال هوم آفیس یا ملک با موقعیت اداری می باشد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه های در حال ساخت در منطقه 22 تهران با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات کامل و دقیق را دریافت نمایید.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    6 نظر در “پروژه بیسموت، فروش سهام اداری و تجاری منطقه 22”

    1. سلام، از نظر شما بزرگواران که صاحب تجربه هستید بین پروژه‌های بیسموت پ المپیا کدوم بهر و مطمئت‌تر هستند، سهام کدوم پروژه رو خرید کنم؟ ممنون عز راهنمایی همگی

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه