جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه زاگرس چیتگر در منطقه 22 تهران

  • پروژه زاگرس چیتگر یا پروژه لکسون 2 توسط تعاونی توسعه ابنیه همت در منطقه 22 چیتگر تهران در در مجاورت محور چهارباغ با پلاک ثبتی پروژه (1863/13620) و (1863/12538) در حال بهره برداری میباشد و همچنین طراحی و معماری آن به عهده فرزاد دلیری است. این پروژه در حال حاضر به دلیل آنکه تعاونی سازنده آن چندین پروژه را بصورت همزمان در حال اجرا دارد از برنامه زمانی خود عقب است و در زمان تحویل آن تاخیر وجود دارد.

    این پروژه به صورت تجاری مسکونی میباشد. زمین این پروژه 7000 متر مربع میباشد و شامل 21 طبقه میباشد و تحویل آن در سال 1405 میباشد که ضرر و زیان چندانی نیز در صورت تاخیر در قرارداد این پروژه ذکر نشده است ( 2 میلیون تومان به ازای هر ماه از تاریخ 30 دی ماه سال 1405 ) . تعاونی ابنیه همت پروژه البرز ابنیه همت را نیز در حال اجرا دارد.

    این پروژه مرحله گودبرداری خود را در نیمه دوم سال 1401 شروع کرده و پس از آن نیز نیلینگ و دیواره های حائل انجام شده که مرحله پیش از فونداسیون است. در ادامه مطلب میتوانید تصاویر مربوط به وضعیت عملیات ساخت پروژه را به تاریخ دی ماه سال 1402 مشاهده نمایید، همچنین ویدئویی از موقعیت قرار گیری این پروژه در نزدیکی دریاچه چیتگر به منظور آشنایی شما با موقعیت اطراف پروژه و شاخص های منطقه قرار گرفته است . در صورت تغییر در وضعیت این پروژه، این بخش بروز رسانی خواهد شد.

    قیمت پروژه زاگرس چیتگر

    قیمت پروژه زاگرس چیتگر و نحوه واگذاری امتیاز توسط تعاونی ابنیه همت بدین شکل میباشد که هر امتیاز دارای 60 متر مربع تراکم مفید مسکونی و 15 متر مربع تراکم مفید تجاری می باشد .مبلغ اولیه برای ثبت نام 1 امتیاز 950 میلیون تومان میباشد که مبلغ 275 میلیون تومان آن در ابتدا و مابقی تا اسفند سال 99 بصورت اقساط تکمیل شده است. اقساط ذکر شده مربوط به هزینه خرید زمین و اخذ پروانه آن می باشد.

    واریزی بروز در تاریخ دی ماه سال 1402 بدین صورت میباشد هر دفترچه کامل شامل ۶۰ متر مسکونی و ۱۵ متر تجاری میباشد (پک کامل) واریزی 1 میلیارد و 504 میلیون تومان میباشد.

    بروزرسانی قیمت امتیاز در دی سال 1402

    در حال حاضر با توجه به پیشرفت پروژه و همچنین بروز شدن قیمت اقساط شرایط پرداخت برای پروژه زاگرس بدین شکل میباشد: 

    نوع قیمت امتیاز واریزی بروز
    پکیج 750.000.000 1.594.400.000
    مسکونی 380.000.000 1.108.580.000
    تجاری 320.000.000 485.820.000
    آخرین وضعیت پروژه زاگرس چیتگر
    آخرین وضعیت پروژه زاگرس چیتگر

    جدول اقساط ابنیه همت زاگرس

    واریزی اقساط برای ساخت پروژه زاگرس چیتگر در سال 1402 بدین صورت میباشد. با توجه به نزدیک شدن به پایان سال در صورت اعلام اقساط سال 1403 این بخش بروزرسانی خواهد شد اما سابقه افزایش اقساط نسبت به سال گذشته نشان میدهد که اقساط نزدیک به 40 درصد افزایش خواهد داشت.

    جدول اقساط ساخت پروژه در سال 1402 بدین صورت اعلام شده است:

    تاریخ مسکونی (تومان) تجاری (تومان)
    1402/07/05 30,000,000 15,000,000
    1402/08/05 30,000,000 15,000,000
    1402/09/05 30,000,000 15,000,000
    1402/10/05 20,000,000 10,000,000
    1402/11/05 20,000,000 10,000,000
    1402/12/05 20,000,000 10,000,000

    طبق آخرین اطلاعات منتشر شده از تعاونی به منظور تامین مالی پروژه امتیاز مسکونی و تجاری از یکدیگر تفکیک شده است و می بایست دفترچه های جدید جایگزین که 2 امتیاز مسکونی و تجاری در آن تفکیک شده اند جایگزین دفترچه های قدیمی شوند. همچنین سرمایه گذارانی که تا کنون بدهی خود به تعاونی را تسویه نکرده اند میتوانند با واگذاری امتیاز تجاری این بدهی را تسویه نمایند.

    موقعیت پروژه برج زاگرس

    موقعیت پروژه برج زاگرس در نزدیکی دریاچه چیتگر واقع شده و دسترسی مستقیم به مراکز توریستی تهران همچون ایران مال ، دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر و بام لند را دارا میباشد و از نظر موقعیت مکانی بسیار شبیه به پروژه الوند چیتگر میباشد

    همچنین دسترسی مستقیم به اتوبان همت،اتوبان حکیم،آزادگان شمال و جنوب و همچنین اتوبان شهید فهمیده دارد . موقعیت این پروژه یکی از مزیت های آن است که در واقع جزو پروژه های رینگ اصلی دریاچه محسوب می شود. در حال حاضر ( آبان ماه سال 1402 ) قیمت پروژه جوار برج زاگرس ( مجتمع پارامیس ) برای یک واحد در طبقات بالا با دید وسیع به دریاچه متری 85 الی 95 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. البته توجه داشته باشید که این برج چند سال از ساخته شدنش گذشته است و نوساز محسوب نمی شود اما یکی از برج های با کیفیت نزدیک دریاچه به شمار می آید. 

    پروژه زاگرس
    پروژه زاگرس

     

    پیشرفت پروژه زاگرس

    پروژه زاگرس در سال 1399 معرفی شده و گودبرداری آن در نیمه دوم سال 1401 آغاز شده و گودبرداری آن  انجام شده است و پس از آن پروژه سرعت فعالیت این پروژه کاسته شده و دیواره های حائل و نیلینگ به منظور شروع عملیات فونداسیون در حال انجام است. 

    تعاونی سازنده این پروژه، در حال حاضر چندین پروژه دیگر را در حال اجرا دارد و یکی از ایراداتی که به آن وارد است همین موضوع میباشد که چندین پروژه را بصورت همزمان اجرا میکند و در نتیجه عملیات ساخت پروژه های آن از زمانبندی اعلام شده اولیه عقب افتاده است و به همین دلیل است که تاخیر در زمان تحویل پروژه های این شرکت قطعا وجود خواهد داشت. زمان اعلام این پروژه در ابتدا 1405 اعلام شده بود و در حال حاضر تحویل آنرا 4 ساله یعنی سال 1406 اعلام نموده اند. 

    در قرارداد های اولیه جریمه تاخیر 2 میلیون تومانی به ازای هر ماه در نظر گرفته شده که مبلغ زیادی در شرایط کنونی نمی باشد. در نهایت اگر به دنبال سرمایه گذاری بر روی پروژه های ساختمانی در محدوده منطقه 22 هستید و یا اگر به قصد سکونت می خواهیم سرمایه گذاری انجام دهید گزینه های شما متفاوت است.

    برج زاگرس
    برج زاگرس
    خلاصه وضعیت پروژه 

    در جدول زیر خلاصه ای از وضعیت پروژه زاگرس مشاهده خواهید کرد در صورت تغییرات در این پروژه این بخش بروزرسانی خواهد شد و اطلاعات تکمیلی در آن قرار خواهد گرفت:

    مشخصات پروژه  
    نوع پروژه مسکونی
    تعداد طبقات ۲۱
    معماری پروژه تحت نظر مهندس فرزاد دلیری
    امکانات سالن اجتماعات، سالن ورزش اختصاصی، لابی هتلینگ و…
    متراژ مسکونی ۱۲۰، ۱۸۰، ۲۴۰ متر با ضریب ۶۰
    شرایط پیش‌فروش واریزی اولیه، امتیاز، اقساط
    مرحله پروژه در حال ساخت
    موقعیت پروژه منطقه ۲۲ تهران، در مجاورت دریاچه چیتگر
    نقل و انتقال پروژه انجام شده در دفتر تعاونی
    آدرس پروژه منطقه ۲۲ تهران، در نزدیکی دریاچه چیتگر
    موقعیت پروژه در نزدیکی مرکز خرید بام لند و دریاچه
    پروژه زاگرس چیتگر
    پروژه زاگرس چیتگر
    تعاونی توسعه ابنیه همت

    از پروژه های انجام شده توسط تعاونی توسعه ابنیه همت میتوان به پروژه فرزانگان، پروژه البرز کوهک، پروژه زاگرس و پروژه تجاری لکسون اشاره کرد و در مجموع این تعاونی سابقه خوبی در ساخت و ساز در منطقه 22 چیتگر تهران دارد و تحویل به موقع طبق زمانبندی از ویژگی های این تعاونی بوده ولیکن در حال حاضر به دلیل اجرا چندین پروژه  از برنامه زمانبندی برای تحویل واحدها عقب افتاده است. 

    اگر قصد سرمایه گذاری در پروژه های این تعاونی را دارید فاکتور زمان را میبایست در نظر بگیرید و همچنین در نظر داشته باشید پروژه زاگرس از جمله پروژه های نزدیک دریاچه است و به همین دلیل قیمت امتیاز آن نسبت به دیگر پروژه های تعاونی ساز بالاتر است . به همین دلیل باید در نظر داشته باشید که انتخاب شما برای سرمایه گذاری در این پروژه برای سرمایه گذاری است و یا برای سکونت زیرا نتیجه این دو متفاوت است.

    به عنوان مثال برج های لبخند که با دید دریاچه و متریال با کیفیت ساخته شده اند، قیمت بالاتری نسبت به دیگر پروژه های دریاچه دارند و برای مصرف کننده ای که در طول مدت ساخت این پروژه را خریداری نموده گزینه مناسبی است اما اگر قصد فروش واحد خود در این برج را داشته باشید به دلیل اینکه سازنده خود واحدهای خالی در اختیار دارد قطعا گزینه خرید اول از سازنده می باشد زیرا ممکن است در حالت رکود بازار مسکن که در آن قرار داریم سازنده شرایط پرداخت بهتری نسبت به شما داشته باشد.

    در نهایت برای ورود به سرمایه گذاری در منطقه 22 باید میزان سرمایه اولیه ، میزان اقساطی که در ماه میتوانید پرداخت نمایید، مدت زمانی که انتظار بازگشت سرمایه را دارید و همچنین ریسک پذیری شما باید بررسی شود تا بهترین گزینه برای سرمایه گذاری به شما معرفی شود. 

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پیشرفت پروژه زاگرس ، نحوه خرید و فروش و انتقال و قیمت پروژه و همچنین دیگر پروژه های واقع شده در نزدیکی دریاچه با شرایط و قیمت های متفاوت میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات کامل را دریافت نمایید.

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    4 نظر در “پروژه زاگرس چیتگر در منطقه 22 تهران”

    1. من به تازگی امتیاز این پروژه رو خریدم و دلیلش هم اعتبار شرکت توسعه ابنیه همت بود ولی با شروع نشدن کار کمی نگران هستم. لطفا اگه می دونید مشکل پروژه چی هست که گودبرداری رو شروع نمی کنه بفرمایید.

        1. خیلی مقاله خوب بود و من تصمیم دارم تو این منطقه سرمایه گذاری کنم و بجز از سایت خوب شما از سایت های دیگری همچون ( دیار ۲۲ ، ایران املاک , املاک چلسی ) و سایت ایران ملک واقعا محتوا های خوب گذاشته بودین

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه