جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه منطقه 22 :معرفی و قیمت پروژه های چیتگر

  • طی 10 سال اخیر انبوه سازی در منطقه 22 تهران به سرعت در حال پیشرفت میباشد و اولین سازندگانی که در این منطقه شروع به برج سازی نموده اند ارتش و ارگانهای دولتی بوده اند که به دلیل مالکیت عمده زمین های این منطقه و برای تامین مسکن کارکنان اقدام به شروع این پروژه ها نموده اند .

    در کنار تعاونی و ارگانهای دولتی ، تعاونی های خصوصی و شرکت ها نیز مشغول به ساخت و ساز هستند و البته موضوع مهمی که مطرح میشود اطلاعات واقعی برای معرفی پروژه منطقه 22 میباشد به همین دلیل در این مطلب به بیان توضیحات کامل در مورد قیمت ، اطلاعات ، نوع مشارکت ، ماهیت و اعتبار سنجی پروژه منطقه 22 میپردازیم.

    پروژه منطقه 22 :معرفی و قیمت پروژه های چیتگر
    پروژه منطقه 22 :معرفی و قیمت پروژه های چیتگر

    توجه داشته باشید به دلیل گستردگی پروژه ها سعی ما این است که از هر دسته چند مثال بزنیم و شما نیز میتوانید در بالای وبسایت و در قسمت لیست پروژه ها اطلاعات بروز و دقیق در مورد هر یک از پروژه های در حال اجرا در منطقه 22 را بدست آورده و همچنین با کارشناسان ما در تهران برج برای کسب آخرین جزئیات تماس حاصل فرمایید .

     

    پروژه منطقه 22

    پروژه منطقه 22 که شکل گیری اولیه آنها از طریق تعاونی های دولتی بوده است بدین شکل ایجاد شده اند که ارگان که مالک زمین بوده برای تامین مسکن کارکنان ، زمینی را به تعاونی همان ارگان در قبال اقساط طولانی مدت و کسر از حقوق واگذار نموده و پس از مالکیت زمین توسط تعاونی و اعضا ، ساخت از طریق مشارکت با یک پیمانکار و یا پرداخت هزینه توسط اعضا پیش میرود .

    این دسته از پروژه ها ریشه دولتی دارند و در واقع عمده برج های آماده و تحویل داده شده در منطقه 22 به همین منوال شکل گرفته و انجام شده اند . در نهایت این دسته از پروژه ها در حال حاضر در حال اجرا هستند و تعدادشان هم بسیار زیاد است که خود پروژه های دولتی چیتگر میتواند مربوط به هر یک از ارگانها باشد که تقریبا تمامی آنها یک پروژه در حال اجرا حال بصورت تک بلوک و یا چند بلوک در این محدوده در حال اجرا داشته و یا تحویل داده اند .

    پروژه منطقه 22
    پروژه منطقه 22

    اما عمده فعالیت به دلیل اینکه مالکیت بیشتر زمین ها در اختیار ارگانهای نظامی بوده  که پروژه های سپاه در چیتگر پس از ساخت آخرین و عظیم ترین پروژه اش که شهرک خرازی میباشد ( تحویل نهایی برخی واحدها هنوز انجام نشده ) به بلوک های کمتر محدود شده و در واقع این ارگان فعالیت خود را محدود تر انجام داده و دیگر به شکل شهرک سازی انجام نمیدهند اما پروژه های جدید بتاجا که مربوط به ارتش است تعداد بیشترین واحد تحویل داده و در حال حاضر پروژه های در حال ساخت زیادی را در اجرا داشته و در حال اضافه شدن است .

    در این بین پروژه های خصوصی و شرکت ها نیز در حال ساخت و ساز میباشند که یا با قیمت قطعی یا تعاونی و اقساطی به فروش میرسند ، در مورد این دسته از تعاونی ها با دولتی ها تفاوت در قیمت ، زمان ساخت و اعتبار است که در ادامه مطلب به ارائه توضیحات در مورد آنها میپردازیم .

    تفاوت پروژه منطقه 22 در چیست ؟

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم تفاوت در نوع مشارکت ، اعتبار سازنده ، قیمت و زمان ساخت است که در پروژه منطقه 22 تفاوت ایجاد مینماید . یکی از ایرادات پروژه های دولتی چیتگر این است که زمان ساخت آنها طولانی است و البته این روال نیز درست است زیرا ارتش این واحدها را برای عموم مردم نمیسازد و برای کارکنان ساخت و ساز انجام میدهد و بنابراین طبق روال خود پیش میرود .

    حال اگر عضو اولیه واحد خود را فروخته باشد در نهایت تفاوتی در برنامه ارتش ندارد اما در مجموع باید بدانید که قیمت این دسته از پروژه ها بسیار مناسب است ، اعتبار سازنده نیز خودب است اما زمان ساخت سردرد می آورد و این واقعیت است که زمان تحویل پروژه های چیتگر بزرگترین ایراد این دسته از پروژه هاست .

    از زمان تعریف پروژه در مراحل اول ، انتخاب زمین ، پیمانکار ، شروع عملیات ، انتخاب واحد و دیگر موارد همگی این مراحل زمان بر هستند اما در نهایت انجام میشود و این تنها مشکل است . حال اگر بخواهید به سراع پروژه هایی با زمان تحویل زودتر بروید نیز گزینه ها زیاد است .

    تفاوت پروژه منطقه 22 در چیست ؟
    تفاوت پروژه منطقه 22 در چیست ؟

    پیش فروش برج های شخصی منطقه 22 آن دسته که مانند شخصی سازهای دیگر نقاط تهران انجام میشود با قیمتی از کف 80 میلیون تومان تا 120 میلیون تومان بسته به منطقه ، متریال و کیفیت میتوانید خریداری نمایید که البته باید 40 الی 60 درصد مبلغ کل را ابتدا پرداخت نموده و مابقی را بصورت اقساطی در طول زمان ساخت پرداخت نمایید . این دسته از پروژه ها معمولا 2 ساله تحویل داده میشوند و اگر هم تاخیر داشته باشند جریمه دیرکرد وجود دارد ، پروژه نارنجستان که دارای 5 پروژه میباشد 2 پروژه اول خود را با قیمت قطعی فروخته و مابقی در قالب تعاونی فروخته شده است .

    آن دسته که در قالب تعاونی انجام میشوند بدینصورت میباشند که یک عده و یا شرکت تعاونی ثبت مینمایند ، پروژه ای تعریف میکنند که قصد خرید زمین و ساخت آنرا دارند و سپس اقدام به عضو گیری و جذب سرمایه مینمایند و کلیه مراحل ساخت و مدیریت را نیز خودشان انجام میدهند . انتخاب و اعتبار سنجی این تعاونی ها در واقع اصلی ترین و بزرگترین موردی است که باید در آن دقت شود زیرا تعاونی هایی مانند پروژه اسپرلوس چند سال است که در مرحله خرید زمین و تغییر کاربری باقی مانده اند در حالیکه 3 سال است به خریدار میگویند 3 ماه دیگر گودبرداری انجام میشود .

    در نهایت بخش اصلی در مورد اعتبار سنجی این دسته از پروژه ها میباشد که در ادامه به آن میپردازیم .

    اعتبار سنجی پروژه منطقه 22

    اعتبار سنجی پروژه منطقه 22 یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید ، اگر قصد خرید در این منطقه را دارید باید بدانید که دقیقا از کدام پروژه که دارای چه ماهیتی است خریداری میکنید . در واقع مشکل بزرگی که در پروژه منطقه 22 وجود دارد این است که مردم و خریداران این محدوده را با پروژه های دولتی اجرا شده میشناسند .

    در این بین نیز سازنده های خصوصی مشغول به فعالیت بوده اند که شکل کارشان متفاوت بوده ولیکن در نهایت پروژه هایی انجام داده اند ولیکن عده ای وجود دارند که در واقع همان ماهیت پروژه های دولتی را کپی مینمایند اما نه دولتی هستند ، نه پشتوانه و سابقه دارند تنها شبیه آنها نشان میدهند و این دسته از پروژه ها هستند که خریدار را دچار مشکل مینماید .

    درست است که زمان ساخت در پروژه های دولتی طولانی است اما قیمت گذاری بر اساس پیشرفت انجام میشود و این فرصتی برای افرادی است که سرمایه کم در اختیار دارند . در مطلبی تحت عنوان قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش مواردی که باعث تغییر قیمت این دسته از پروژه ها میشود را کامل شرح داده ایم و همین فرصتی که در این دسته از پروژه ها وجود دارد باعث خانه دار شدن عده بسیاری شده است که توان خرید واحد آماده در شهر تهران را نداشته اند .

    در نهایت این دسته از پروژه های تعاونی نما بیشتر در محدوده مروارید شهر تعریف شده اند و در یک قطعه خاص مشاعی هستند که در واقع بیش از 40 پروژه با نامهای متفاوت در آنجا معرفی شده اند که در واقع این زمین در مرحله تغییر کاربری است و با پایان سال 1402 وارد سومین سالی میشود که در این وضعیت مانده است.

    اعتبار سنجی پروژه منطقه 22
    اعتبار سنجی پروژه منطقه 22

    اگر بخواهیم چند نمونه را مثال بزنیم پروژه سهند و پروژه ماهور که همین 2 پروژه با چند نام دیگر نیز تعریف شده اند نمونه این از 40 پروژه معرفی شده در آن محدوده میباشند و تنها زمینی که مجوز ساخت دریافت نموده که البته آن هم به دلیل جدا بودن روال اداری پروژه بوده است پروژه نیکان میباشد که در حال حاضر در مرحله ساخت میباشد .

    در مورد پروژه های تعاونی ساز که وضعیت بهتری دارند و در مراحل بعدی قرار دارند میتوان به پروژه ستایش اشاره نمود که با نام دیگری تحت عنوان پروژه هزاره سوم نیز معرفی شده است و البته این 2 پروژه را کنار یکدیگر تعریف کرده اند در حالیکه هر 2 یک پروژه میباشند .

    کدام پروژه منطقه 22 را انتخاب نماییم

    در نهایت برای اینکه بدانید کدامیک از پروژه ها مناسب شماست باید اول از همه بدانید که کدام فاکتور برای شما بیشتر مهم است یعنی زمان تحویل ، قیمت ، اعتبار و یا ترکیبی از اینها . در نهایت بدانید هیچیک از سرمایه گذاری ها قطعی نیست و برای انجام ندادن هر کدام میتوان دلیلی آورد اما برای اینکه بدانید کدام پروژه منطقه 22 را انتخاب نمایید نیاز به این دارید که خواسته های خود را روشن کنید .

    به عقیده ما اگر زمان برایتان مهم نیست میتوانید بر روی پروژه های دولتی حساب باز کنید زیرا قیمت مناسبی دارند و اعتبارشان نیز خوب است اما ممکن است متریال بالایی استفاده نشود و امکانات برج بروز نباشد اما اگر زمان برایتان مهم است و کیفیت بالاتری برای زندگی مد نظر شماست میتوانید پروژه های خصوصی را انتخاب نمایید اما در نهایت بدانید که قیمت نیز بالاست اما زمان تحویل زودتر است .

    کدام پروژه منطقه 22 را انتخاب نماییم 
    کدام پروژه منطقه 22 را انتخاب نماییم

    پروژه های شخصی ساز نیز که در همه جای تهران فرمول یکسان دارند و قیمت بروز به همراه تحویل 2 ساله شرایط آنها میباشد که در نهایت بسته به میزان سرمایه شما دارد اما بدانید ممکن است در هر دسته از پروژه ها مشکل بوجود بی اید به عنوان مثال پروژه مروارید خیام  توسط سازنده ای معرفی و در حال ساخت است که اعتبار بی نظیری در منطقه 22 دارد اما این پروژه اش برای دریافت تراکم چند سال از برنامه زمانی عقب افتاده است و در حالیکه باید در سال 1402 تحویل داده میشد در حال حاضر در سقف طبقه 15 میباشد .

    پس همانطور که به اطلاعتان رساندیم پیش آمدن مشکلات در همه پروژه ها امکان پذیر است و شما برای انتخاب پروژه بهتر که مناسب روحیه شما باشد نیاز به دریافت مشاوره دارید که اینکار را میتوانید از ما بخواهید .

    جمع بندی در مورد پروژه منطقه 22

    در نهایت بدانید که برای هر فرد یک نسخه وجود ندارد و هر کس شرایط خودش را دارد به همین دلیل اگر نیاز به دریافت مشاوره برای خرید پروژه منطقه 22 دارید میتوانید روی ما حساب کنید . ما پروژه ای برای کم ریسک ترین فرد با قیمت مناسب داریم که تحویل آن 7 الی 8 ساله است و قیمت آن پایین است و دولتی نیز میباشد تا پروژه ای که تحویل 6 ماه دیگر است اما در این بین شما باید مشخص نمایید که انتظارتان چیست تا بتوانیم شما را در تصمیم گیری راهنمایی کنیم.

    به عنوان جمع بندی در مورد پروژه منطقه 22 باید بگوییم که این منطقه واقعا رو به رشد است و سرمایه گذاری در آن اگر به شکل صحیح انجام شود قطعا سودآودر است و برای افرادی هم که در حال حاضر توان خرید یک واحد آماده را ندارند فرصت بسیاری را بوجود آورده تا چند سال آینده خانه دار شوند .

    برای کسب اطلاعات مشاوره ای میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید و جزئیات پروژه ها را دریافت نمایید .

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    2 نظر در “پروژه منطقه 22 :معرفی و قیمت پروژه های چیتگر”

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه