جستجو کردن

نوشته های اخیر

پارک مسکونی سران 1و2و3، پروژه سران تعاونی کاشانه همت

  • پروژه سران 1 یا پروژه سران مروارید شهر توسط کاشانه همت در مروارید شهر در حال بهره برداری میباشد . این پروژه 1 برج 35 طبقه شامل 5 طبقه پارکینگ+ 1 طبقه لابی و 25 طبقه مسکونی که هر طبقه شامل 6 واحد به متراژ 102 تا 167 متر میباشد، واحد های پروژه 2 خواب و 3 خوابه میباشد. زمان تحویل این پروژه 36 ماهه تخمین زده شده است که در حال حاضر تاخیر داشته و از برنامه تحویل عقب است.

    در بخش زیر فیلمی از محل قرار گرفتن پروژه خواهید دید و پس از آن خلاصه وضعیت را مشاهده خواهید کرد توجه داشته باشید که دریافت جواز و شروع عملیات ساخت برای پروژه سران تاکنون انجام نشده است و به محض تغییر در وضعیت ساخت این پروژه این بخش بروز رسانی خواهد شد (آخرین بروز رسانی در بهمن سال 1402 میباشد).

     

    پروژه سران 3

    پروژه سران حکیم، یکی از پروژه‌های تعاونی مسکن سازان کاشانه همت است. این پروژه به طور کلی از 5 بلوک مسکونی تشکیل شده است، هر کدام به 15 طبقه تقسیم می‌شوند و در هر طبقه، دو واحد مستقل با طراحی مدرن از یکدیگر وجود دارند.

    فاز اجرای این پروژه در حال حاضر بر روی طبقات 11 تا 15 انجام می‌شود. باید توجه داشت که بلوک‌های مربوط به این برج تا طبقه دهم تکمیل شده‌اند و با اتمام این مراحل، امکان پیش‌فروش و خرید واحدهای متناسب با طبقات 11 تا 15 به مشتریان فراهم می‌شود.هر طبقه شامل دو واحد مستقل است که بدون دیوار مشترک طراحی شده‌اند.

    پروژه سران حکیم
    پروژه سران حکیم

    این پروژه در واقع در این مرحله خریداری شده است و تعاونی پروژه را تکمیل نموده است. در حال حاضر قیمت اعلام شده برای بلوک های آماده شده در تاریخ بهمن ماه سال 1402 به شرح زیر است:

    متراژ طبقه اتاق قیمت کل قیمت هر متر
    150 15 3 9,900,000,000 تومان 66,000,000 تومان
    150 13 3 10,200,000,000 تومان 68,000,000 تومان
    130 14 2 8,840,000,000 تومان 68,000,000 تومان
    130 11 2 8,450,000,000 تومان 65,000,000 تومان

    خلاصه وضعیت پروژه سران 3 یا سران حکیم به شرح زیر می باشد: 

    توضیحات مقدار
    برج برج سران 3
    تعداد بلوک‌ها 5 بلوک
    تعداد طبقات مسکونی 15 طبقه مسکونی
    تعداد طبقات لابی 1 طبقه لابی
    تعداد طبقات پارکینگ و انباری 2 طبقه پارکینگ و انباری
    متراژ واحدها 96، 120، 130 و 150 متر مربع
    تعداد اتاق‌ها 2 و 3 خواب
    موقعیت مکانی پروژه در غرب منطقه 22 تهران، بر اتوبان حکیم
    دسترسی‌ها اتوبان حکیم، بزرگراه خرازی (همت)، بزرگراه آزادگان، اتوبان تهران-کرج، دسترسی به اتوبان مخصوص(لشکری)
    نزدیکی به مراکز تفریحی و تجاری باغ ملی گیاه‌شناسی، ایران مال، بام لند، دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر)، بوستان جنگلی چیتگر، آبشار تهران، منطقه آب و هوایی وردیج و واریش
    قیمت و شرایط پرداخت شرایط پرداخت شامل پیش پرداخت، اقساط یک ساله و پرداخت هنگام تحویل می‌باشد

     

    پروژه سران مروارید شهر

    پروژه سران مروارید شهر توسط تعاونی کاشانه همت معرفی شده است که بر روی اسکلت خریداری شده است و کماکان وضعیت ساخت آن در همان مرحله قرار گرفته و تغییر نکرده است.

    در هنگام ثبت نام اولیه این پروژه در مدت زمان پذیره نویسی شرایط  و قیمت پروژه سران مروارید شهر بر اساس واریزی + حق امتیاز محاسبه میشود. قرارداد ساخت پروژه کاشانه همت متری 5.500.000 به صورت علی الحساب است و واریزی بروز آن تا تاریخ مرداد 1401 مبلغ 701 میلیون تومان می باشد.

    توجه داشته باشید به دلیل عدم پیشرفت این پروژه بروزرسانی اقساط و وضعیت آن متوقف شده است.

    قیمت پروژه سران 1
    قیمت پروژه سران 1

    امکانات پروژه مسکونی سران 1

    امکانات پروژه مسکونی سران 1 به شرح زیر میباشد

    • استخر سونا و جکوزی
    • آسانسور های باربر و نفربر با ظرفیت های بالا
    • روف گاردن
    • هلی پد
    • سالن اجتماعات
    • سالن ورزشی
    • پارکینگ و انباری
    • دوربین مدار بسته
    • سیستم مانیتورینگ هوشمند
    پروژه مسکونی سران 2

    پروژه مسکونی سران 2 نیز توسط تعاونی کاشانه همت در حال بهره برداری است این پروژه 2 برج 14 طبقه که شامل 2 طبقه پارکینگ 1 طبقه لابی و 9 طبقه با کاربری مسکونی میباشد و هر طبقه دارای 6 واحد است و متراژ واحد های آن عبارتند از 80،95،110 و 130 متر. سازه پروژه از نوع اسکلت فلزی با اتصالات پیچ و مهره​​​​​​​ است. 

    ویدئویی از محل اجرای این پروژه در ابتدای مطلب قرار گرفته شده است و وضعیت ساخت و شروع عملیات این پروژه نیز با تاخیر مواجه بوده است و بعد از گذشت چند سال شروع نشده است.

    موقعیت پروژه سران 2

    موقعیت پروژه سران 2 در محدوده بلوار اردستانی –  بلوار دانش شرقی – ضلع شمالی میدان دانش – بلوار بینش – نبش پرورش میباشد . این پروژه شامل 14 برج 12 طبقه میباشد که شامل 2 طبقه پارکینگ، 1 طبقه لابی لوکس و مجلل و 9 طبقه مسکونی میباشد . متراژ واحدهای این پروژه 80،95،110 و 130 متری است که در قالب 2 خوابه و 3 خوابه میباشد.

    اسکلت این پروژه فلزی با اتصالات پیچ و مهره می باشد و در تصویر زیر می توانید عکس هوایی از زمین پروژه را مشاهده فرمایید.

    پروژه سران 2
    پروژه سران 2
    امکانات پروژه سران کاشانه همت

    امکانات پروژه سران 2 طبق اعلام تعاونی کاشانه همت بدین شرح اعلام شده است:

    استخر، سونا، جکوزی، روف گاردن، کافی شاپ، سالن سینما، سالن تئاتر روباز، باشگاه ورزشی، سالن اجتماعات، سالن بیلیارد، زمین فوتبال والیبال بسکتبال، پیست دوچرخه سواری، جاده تندرستی، فضای سبز و فضای بازی کودکان، سالن بدنسازی، اتاق مانیتورینگ، برق اضطراری برای هر واحد.

    با توجه به قرار گرفتن پروژه در محدوده بلوار اردستانی میتوان امکانات آنرا با پروژه های مشابه مانند پروژه ستین در بلوار اردستانی و پروژه مروارید 3 یا پروژه میلان مقایسه کرد . البته توجه داشته باشید مقایسه از نظر مکان جغرافیایی امکان پذیر است زیرا هر کدام از این پروژه ها توسط شرکت سازنده جدا با شرایط متفاوت در حال ساخت است. 

    دسترسی پروژه سران 2

    دسترسی پروژه سران 2 به بزرگراه شهید خرازی ، شهید حکیم ، اتوبان تهران – کرج میباشد . همچنین فاصله نزدیکی با مراکز تفریحی نظیر باغ ملی گیاهشناسی ، پارک جنگلی چیتگر ، دریاچه چیتگر ( دریاچه شهدای خلیج فارس ) دارد

    توجه داشته باشید اطلاعات پروژه هایی که در سامانه تهران برج قرار دارند صرفا جهت معرفی پروژه می باشند و به منزله تایید یک پروژه نیست اگر میخواهید سرمایه گذاری امن داشته باشید با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات بروز را دریافت نمایید . برای اطلاع از پروژه های مروارید شهر مانند پروژه رومنس بر روی لینک کلیک فرمایید.

    پروژه سران 1
    پروژه سران 1
    خلاصه وضعیت پروژه سران 1 2 و 3
    نام پروژه پارک مسکونی سران پروژه سران 1
    سازنده تعاونی کاشانه همت تعاونی کاشانه همت
    رزومه ندارد ندارد
    طبقات برج سران 1 31 طبقه (25 طبقه مسکونی، 5 طبقه پارکینگ، 1 طبقه لابی) نامشخص
    واحدهای برج سران 1 هر طبقه 6 واحد برخی طبقات 4 واحدی می باشد نامشخص
    متراژها 102 تا 167 متری (دو و سه خوابه) نامشخص
    مرحله فونداسیون اسکلت
    تحویل نامشخص نامشخص
    نحوه پرداخت و پیش فروش پروژه سران 1 واریزی اولیه + امتیاز + اقساط واریزی اولیه 105 میلیون تومان اردیبهشت 98
        40 میلیون تومان مرداد 98
        40 میلیون تومان هم واریزی های بعدی طبق اعلام تعاونی کاشانه همت می باشد

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه های تعاونی کاشانه همت و دیگر پروژه های موجود در محدوده قرارگیری این پروژه می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرموده و آخرین اطلاعات و جزئیات از این پروژه و گزینه های مشابه را دریافت نمایید. 

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    9 نظر در “پارک مسکونی سران 1و2و3، پروژه سران تعاونی کاشانه همت”

    1. باسلام. از پروژه های پیش فروش برج در تهران کدامیک رو پیشنهاد میکنید؟ پروژه رومنس / پروژه فاخر شرق یا کدام پروژه دیگررو ؟
      سازندگان مطرح در منطقه 22 کدامیک رو تائید میفرمائید ؟

      1. سلام وقت بخیر برای پیشنهاد بهترین پروژه باید مقدار سرمایه اولیه ، مدت زمان انتظار را بدانیم با ما تماس حاصل فرمائید با تشکر

    2. سلام. در مورد برج سران حکیم سوآل دارم. این برج ظاهرا به صورت نیمه کاره و با تراکم مجاز 10 طبقه توسط کاشانه همت خریداری میشه و 5 طبقه اضافه توسط این تعاونی ساخته میشه که البته با اخذ مجوز قانونی بوده حتما. می خواستم بدونم نظر شما در مورد خرید واحد در این برج چی هست با توجه به این که طراحی برج قدیمی و یه مقدار شبیه نگین غرب هست، مثلا کولر آبی و آسانسور با درب دستی و ….. و یکی هم همین موضوع طبقات اضافی که باعث حرف و حدیث شده. ضمنا قیمت پیشنهادی هم مساوی با شهرک خرازی هست.

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه