جستجو کردن

نوشته های اخیر

شرایط پیش فروش آپارتمان در پهنه سی چیتگر

  • پهنه سی چیتگر واقع شده در شهرک ارتش یکی از نقاطی است که محل قرارگیری پروژه های ارتش است و این شهرک به چند پهنه تقسیم شده است که شامل پهنه C, D,B و A است. به دلیل مالکیت زمین های این بخش توسط ارتش، تعاونی های مختلفی در ارتش اقدام به ساخت و ساز در این محدوده نموده اند.

    پهنه سی چیتگر یا پهنه نارنجستان در جنب بلوار پژوهش قرار گرفته است و غربی ترین پهنه در شهرک چیتگر است. یکی از خوبی های این پهنه این است که جزو برج هایی محسوب میشوند که نزدیک به بیرون از شهرک میباشند و همچنین یکی از خوبی هایی بلوار پژوهش دارد این است که در آن سوی بلوار، زمین ها متعلق به پژوهشکده های شرکت نفت است که آنها نیز در نهایت تا چند سال دیگر ساخته میشوند (سمت ایران مال) .

    شرایط پیش فروش آپارتمان در پهنه سی چیتگر
    شرایط پیش فروش آپارتمان در پهنه سی چیتگر

    در این مطلب شرایط پیش فروش آپارتمان در پهنه سی چیتگر را بررسی خواهیم نمود و ضمن معرفی پروژه های در حال ساخت در این محدوده، مقایسه ای با پهنه های مجاور این با پهنه سی انجام خواهیم داد.

    پیش فروش آپارتمان در پهنه سی

    یکی از تفاوت هایی که بین پروژه های پیش فروش آپارتمان در پهنه سی و پهنه های مجاور وجود دارد این است که شرایط فروش پروژه ها در پهنه سی متفاوت است و پروژه هایی که در این محدوده قرار گرفته اند بیشتر بصورت اقساطی خرید و فروش میشوند.

    در نهایت نزدیک ترین برج ها به بلوار پژوهش چیتگر که در پهنه سی قرار گرفته اند شامل چند برج میشوند که همگی بصورت اقساطی فروخته شده اند و شرایط پیش فروش آنها در پهنه سی بدینصورت است که باید اقساط پرداخت شده توسط عضو بعلاوه حق امتیاز به وی پرداخت شود و مابقی اقساط باقی مانده توسط خریدار جدید تسویه شود.

    پیش فروش آپارتمان در پهنه سی
    پیش فروش آپارتمان در پهنه سی

    در حال حاضر برج های در حال ساخت در پهنه سی بدین شرح میباشند.

    پروژه مشخصات مرحله ساخت سال اتمام پیمانکار شرایط پرداخت
    پدافند هوایی ارتش 2 برج 32 و 40 طبقه اسکلت 1405 بخش خصوصی پرداخت اولیه: 750 میلیون + اقساط 40 ماهه
    نیرو زمینی ارتش 3 برج 39 طبقه میانگین پیشرفت 80 درصدی 1403-1404

    تعاونی مسکن مهندسی ناجا

    پرداخت اولیه  از 2 الی 5 میلیارد و 500 الی 800 میلیون + اقساط
    نارنج 8 مرحله ساخت دیوارچینی دیوارچینی 1404 ناجا قیمت بصورت متری معامله میشود و اقساط نیز دارد
    پروژه مرجان دیوار چینی اسکلت و دیوارچینی 1404 تعاونی نیروی دریایی ارتش شرایط پرداخت واریزی + اقساط

    این دسته از برج های در پهنه سی چیتگر قرار گرفته اند و اگر قصد انتخاب بین گزینه های پیش فروش آپارتمان در پهنه سی چیتگر را دارید میتوانید از بین این دسته از پروژه ها، پرداخت اقساطی را انتخاب نمایید و خوبی این پهنه این است که تاریخ اتمام آن با پهنه های مجاور تقریبا یکی است و زمان تحویل پهنه بی چیتگر را نیز میتوان در 1405 و نهایت 1406 تخمین زد که با احتساب تاخیر فراوان است و میتواند حتی زودتر به اتمام برسد.

    البته همانطور که در بالا اشاره نمودیم شرایط پرداخت در پهنه های مجاور کاملا متفاوت است که در ادامه به بررسی آن میپردازیم.

    مقایسه شرایط پیش فروش آپارتمان در پهنه سی با مجاور

    در ابتدای این مطلب به این موضوع اشاره شد که پروژه های در حال ساخت در شهرک چیتگر توسط تعاونی های مختلف در حال انجام است و ممکن است بر اساس نوع اقدام آنها برای ساخت که میتواند بصورت مشارکت باشد و یا توسط خود تعاونی و یا شرکت ها وابسته به ارتش انجام شود متفاوت است.

    در حال حاضر قیمت پهنه بی چیتگر بصورت متری معامله میشود و تمام شده است یعنی فاقد اقساط است. علت آن نیز این است که واحد های آن توسط اعضای اولیه تسویه شده است و شکل فروش و معرفی در هنگام ثبت نام اولیه بدینصورت بوده است و به همان ترتیب واحد با طبقه و جهت مشخص به همراه متراژ معین معامله میشود.

    قیمت این دسته از برج های بر اساس پیشرفت فیزیکی آنها قیمت گذاری میشود زیرا در پروژه های ارتش عملیات ساخت و ساز به منظور تامین مسکن کارکنان انجام میشود و نه برای ساخت و ساز و فروش به عموم در نتیجه مدت زمان در قیمت گذاری تاثیر دارد، قیمت این دسته از برج ها از متری 28 میلیون تومان ( طولانی ترین تاریخ تحویل و در مراحل اولیه ) تا متری 45 میلیون تومان ( نزدیک ترین زمان تحویل ) میباشد.

    مقایسه شرایط پیش فروش آپارتمان در پهنه سی با مجاور
    مقایسه شرایط پیش فروش آپارتمان در پهنه سی با مجاور

    در حال حاضر برای پروژه های در حال ساخت در پهنه بی چیتگر که تحویل داده شده اند و شامل برج های B،G و الماس شیشه ای میباشند قیمت متری 75 الی 85 میلیون تومان اعلام میشود که در مقایسه با قیمت آپارتمان در شهرک گلستان به نسبت فاصله کمی که وجود دارد قیمت بسیار مناسبی است.

    البته مقایسه ما برای زمین و خانه های ویلایی نیست زیرا به دلیل داشتن قدرالسهم زمین، قیمت آنها متفاوت است بلکه با برج های اطراف دریاچه مقایسه را انجام داده ایم که قیمت پایه برای برج نوساز از 95 الی 120 میلیون تومان میباشد که دید به دریاچه داشته باشد. همچنین در نظر داشته باشید که برج های اطراف دریاچه نیز جزو آپارتمان های سند دار در منطقه 22 به حساب نمی آیند و تنها تعداد محدودی دارای سند میباشند.

    البته در نظر داشته باشید که معامله با سند تعاونی در منطقه 22 یک امر معمول و جا افتاده است و از این نظر مشکلی وجود ندارد.

    پروژه های جدید برای پیش فروش آپارتمان در پهنه سی

    در نظر داشته باشید که در پروژه های تعاونی ساز در پهنه ارتش و دیگر نقاط منطقه 22، فاکتور زمان بسیار مهم است زیرا از نظر اعتبار در این دسته از پروژه ها اطمینان 100 درصدی وجود دارد اما مانند همه پروژه های دولتی چیتگر و یا نقاط دیگر، روند انجام زمان بر و کند است.

    به همین دلیل است که شما میتوانید پروژه های جدید را با قیمت بسیار پایینتر خریداری نمایید و مدت زمانی را که باید برای تحویل گرفتن آن صبر نمایید را نیز در نظر بگیرید، قطعا اختلاف قیمتی که وجود دارد به مدت زمان می ارزد و همانطور که در بالا قیمت ها را برایتان مشخص نمودیم مشاهده میکنید که اختلاف 50 درصدی بین برج آماده و در حال ساخت وجود دارد.

    همچنین در نظر داشته باشید که این دسته از پروژه ها برای عموم مردم قابل مشارکت نیستند و شرایط بدین گونه است که پس از آخرین مهلت ثبت نام پروژه های ارتش که برای اعضای اصلی و عضو قابل انجام است، این دسته از امتیاز ها وارد بازار میشود و شما میتوانید با خرید از این افراد جایگزین آنها شوید و پروژه را با همان شرایط ادامه دهید.

    پروژه های جدید برای پیش فروش آپارتمان در پهنه سی
    پروژه های جدید برای پیش فروش آپارتمان در پهنه سی

    البته در نظر داشته باشید که ممکن است برخی از این پروژه ها دارای وام هایی باشند که تنها مختص افراد عضو و ارتشی میباشد به همین دلیل باید در نظر داشته باشید که قبل از خرید حتما استعلام تعاونی مسکن را انجام دهید تا مطمئن شوید که وام به شما انتقال میابد و یا در گذشته دارای وامی بوده که تسویه نشده باشد.

    همچنین بهتر است بدانید مبلغی که به خریدار قبلی پرداخت مینمایید جزو پرداختی شما به تعاونی نیست بلکه به خود وی پرداخت میشود که جایگاهش را به شما دهد و به مبلغ حق عضویت در تعاونی مسکن به اصطلاح حق امتیاز نیز گفته میشود که اگر با این واژه آشنا شدید بدانید که منظور چیست.

    آینده پهنه سی چیتگر

    تجربه نشان داده که نه در منطقه 22 بلکه در کلیه نقاط تهران مناطق جدیدتر همیشه از نظر قیمت به مناطق قدیمی تر نزدیک میشوند و این خاصیت نوساز بودن یک منطقه است.

    در واقع شما بدانید که همه مناطق تهران یک زمان این دوران را گذارنده اند و در حال حاضر در چیتگر نیز هنگامیه نقاط جدیدی آباد میشوند قیمت آنها به یکباره رشد عجیبی میکند. همچنین شرایط متنوع خرید در چیتگر حتی امکان خرید آپارتمان با 500 میلیون در تهران و فروش متری را فراهم نموده است که میتوانید یا در پروژه های اقساطی سرمایه گذاری نمایید و یا 10 الی 15 متر مفید مسکونی بصورت متری خریداری نمایید.

    آینده پهنه سی چیتگر
    آینده پهنه سی چیتگر

    همین دلایل ناخود آگاه در این بازار رکود مسکن، شرایط خرید و فروش و معاملات در منطقه 22 را رونق میبخشد و باعث میشود که قیمت ها رو به رشد باشد به همین دلیل است که این محدوده یکی از بهترین محله های تهران برای خرید خانه میباشد که رشد و آینده مناسبی در انتظار آن خواهد بود.

    همچنین در نظر داشته باشید که تعداد پروژه های در حال ساخت در یک محدوده و اتمام آنها نقش مهمی در بالا رفتن قیمت های آن منطقه دارید و در حال حاضر شهرک چیتگر نهایت تا سال 1405 الی 1406 پروژه هایش تمام میشود و در این زمان رشد قیمتی زیادی را تجربه خواهد نمود.

    در این مطلب به بررسی شرایط پیش فروش آپارتمان در پهنه سی چیتگر پرداختیم و پروژه های در حال انجام در این پهنه را به همراه پهنه های مجاور بررسی نمودیم. شما میتوانید ضمن تماس با کارشناسان ما در تهران برج، اطلاعات دقیق و جزئیات بیشتری بر اساس خواسته هایتان که شامل سرمایه اولیه و توان پرداخت اقساط است دریافت نمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه