جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه سهام ارتش ، سهام پهنه b سهام 66 متری و 33 متری

  • در این نوشته به بررسی پروژه سهام ارتش چیتگر در منطقه 22 تهران که متشکل از چند پروژه متعلق به تعاونی های مختلف ارتش میباشد میپردازیم . در ابتدا توجه داشته باشید پروژه سهام ارتش متشکل از 2 پروژه با عنوان پهنه b ( پهنه بی ) و پهنه e که با نام سهام تواندمندسازی ارتش نیز شناخته میشود و توسط بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ( بتاجا ) در حال ساخت میباشد . در ادامه به هر 2 پروژه بصورت جداگانه میپردازیم .

    به دلیل وسعت منطقه 22 و پروژه های در حال اجرا در این محدوده ، پروژه ها و پهنه های متفاوتی در شهرک چیتگر مشخص شده است . برای آشنایی بیشتر با پهنه B یک ویدئو کلیپ که بصورت هوایی تهیه شده برایتان آماده کرده ایم که آخرین بروزرسانی عملیات عمرانی پروژه های این پهنه در تاریخ آبان ماه سال 1402 را نشان میدهد .

    توجه داشته باشید که این بخش در صورت تغییرات پروژه های ساختمانی در این پهنه بروزرسانی خواهد شد همچنین میتوانید برای کسب جزئیات و اطلاعات از پروژه های این محدوده با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید ، در ادامه میتوانید این ویدئو را مشاهده نمایید :

    سهام پهنه B ( سهام پهنه بی )

    این پروژه در انتهای سال 90 شروع به پذیره نویسی کرده است شامل 17 برج با عنوان بلوک N ( شش برج 33 طبقه ) ، بلوک g ( چهار برج 29 و 30 طبقه ) ، بلوک b ( دو برج 34 طبقه ) و بلوک d ( سه برج 33 طبقه ) میباشد . که به ترتیب عدد نامگذاری شده اند به عنوان مثال n1 , n2 , n3 , n4 , n5 و n6 و بلوک های دیگر نیز به همین شکل نام گذاری شده اند . نحوه واگذاری پروژه به اعضای ارتش بر اساس سنوات بوده است بدینصورت که سنوات بالای 15 سال در اولویت ، سنوات بین 10 تا 15 سال در اولویت بعدی و سپس سنوات زیر 10 سال در اولویت آخر برای تحویل واحد ها رتبه بندی شده اند و بصورت سهام 33 متری و سهام متری به اعضا واگذار شنده اند .

    سهام پهنه b
    سهام پهنه b

    بلوک های g1 و g3 به اعضای تحویل داده شده و بصورت متری خرید و فروش میشود و از هشت هزار عضو موجود در تعاونی در حدود 6 هزار عضو انتخاب واحد کرده و مابقی بر اساس تاریخ سررسید دفترچه برای انتخاب واحد به تعاونی فراخوانده خواهند شد . در کل عموم واحد های پروژه با طبقه و واحد مشخص و با احتساب ضریب طبقات و مرغوبیت خرید و فروش میشوند و این یکی از ویژگی های پروژه بتاجا میباشد .

    کمترین متراژ واحد این پروژه 96 متری میباشد در نتیجه میبایست برای خرید از این پروژه حتما یک سهام 66 متری و سک سهام 33 متری را با یکدیگر تجمیع کرده و سپس انتخاب واحد نمایید .

    سهام 66 متری ویژه

    سهام 66 متری ویژه در میان اعضا وجود دارد که این سهام در واقع اعضای پهنه A بوده اند که با خواست خود به این پروژه منتقل شده اند و واحد آنها 7 متر اضافی تر بوده و مبلغ کمتری برای مشاعات و پارکینگ و انباری پرداخت خواهند کرد و به عنوان سهام 66 متری ویژه پهنه b شناخته میشوند . نحوه تشخیص سهام ویژه هم بدینصورت است که شماره قرارداد آنها با 88 شروع شده و در انتهای دفترچه الحاقیه ای وجود دارد و اگر آن الحاقیه وجود نداشت آن سهام متعلق به پهنه A میباشد .

    قیمت سهام پهنه b

    قیمت سهام پهنه b به جز بلوک g1 و g3 که تحویل داده شده و به قیمت منطقه خرید و فروش میشوند بر اساس موقعیت برج ، زمان تحویل و دید بلوک میباشد و در واقع جدا از طبقه قرار گرفته شده و مرغوبیت خود واحد برای قیمت گذاری بر روی برج ها فرمول مشخصی وجود ندارد زیرا در یک برهه زمانی ممکن است تحویل یک برج زودتر از بقیه به نظر برسد در نتیجه قیمت بالاتری پیدا کند ولیکن در یک برهه دیگر برج مذکور مسکوت مانده و برج دیگری ادامه کار دهد . در ضمن توجه داشته باشید تحویل واحد ها 36 الی 48 ماهه میباشد .

    پروژه سهام ارتش
    پروژه سهام ارتش

    در تاریخ آذر سال 1400 قیمتهای سهام پهنه b بصورت زیر میباشد ، باز هم تاکید میکنید قیمت گذاری بر روی برخی برج ها بر اساس عرضه و تقاضا میباشد و دلیل خاصی برای گران تر بودن وجود ندارد لذا برای اطلاع دقیق از قیمت های سهام پهنه b با کارشناسان ما در تهران برج در تماس باشید .

    برح d طبقات میانی متری 13 میلیون تومان

    برج n5 طبقات بالا متری 19میلیون تومان

    برج n3 طبقات آخر متری 17 میلیون تومان

    برج g طبقات میانی متری 25 میلیون تومان

    موقعیت پهنه b ارتش

    موقعیت پروژه پهنه b ارتش در انتهای اتوبان خرازی و در جنوب آن واقع شده است و دید کامل به ایرانمال و باغ موزه گیاهشناسی دارد . این پروژه به اتوبان های حکیم و تهران کرج و همچنین بزرگراه تهران شمال دسترسی مستقیم دارد .

    موقعیت پهنه b چیتگر
    موقعیت پهنه b چیتگر

    این پروژه در نزدیکی شهربازی هزار و یک شهر ، پارک جنگلی چیتگر و دیگر مناطق تفریحی قرار گرفته و از این رو موقعیت مکانی ان مطلوب توصیف میشود .

    امکانات این پروژه پنجره قدی ،  لابی مجلل و۲۴ساعته – ۶ لاین آسانسور ( باربر و نفربر ) ، سالن اجتماعات و  سالن ورزشی به همراه فضای سبز و پارک بازی کودکان  و همچنین سیستم اطفای حریق و برق اضطراری از سوی تعاونی سازنده اعلام شده است

    سهام پهنه e ارتش

    همانطور که در بالا اشاره شد سهام پهنه e ارتش در قالب 6 برج با عنوان طرح سهام توانمندسازی ارتش توسط بتاجا اجرا شده و بصورت سهام 50 متری و سهام 20 متری بصورت قطعی به فروش میرسد . البته شنیده هایی مبنی بر ایجاد تغییراتی عظیم در نحوه ساخت این پروژه به گوش میرسد که پیشنهادمان این است اخرین اطلاعات مربوط به پروژه توانمندسازی ارتش را در بخش مربوط به آن دنبال نمایید .

    خلاصه وضعیت سهام پهنه بی

    در قسمت زیر میتوانید خلاصه ای از وضعیت پروژه های در حال ساخت در پهنه بی و همچنین موقعیت خود پهنه مشاهده نمایید .

    ویژگی مشخصات
    نام پهنه پهنه B چیتگر
    توضیحات پهنه بی جزو برج های منطقه 22 با دید 360 درجه به کل منطقه 22، دارای 6 سری F، A، D، B، G، N.
    تعداد برج‌ها 16 برج
    بنیان برج‌ها هر برج به تنهایی پروانه ای شکل می‌باشد و در کل پهنه به شکل پروانه نمایان می‌شود.
    تعداد طبقات پهنه B – 34 طبقه (سری b)
    – 33 طبقه (سری n، d)
    – 29-30 طبقه (سری g)
    متراژ واحدها – سری b: بین 70 متر تا 386 متر
    – سری n: بیشتر از سری b
    بر اساس اولویت انتخاب – برج های g2: سهام های 63 و 33 متری به واحدهای مسکونی تبدیل شده و چشم‌انداز به سمت شمال همت.
    واحد‌ها – برج های g4: واحدهای شرقی و غربی با چشم‌انداز عالی.
    – برج های b3: چشم‌انداز جنوب به باغ ملی گیاه‌شناسی.
    – برج های b1 یا الماس: تعاونی مسکن حفاظت اطلاعات ارتش و چشم‌انداز جنوب به باغ ملی گیاه‌شناسی.
    – برج های سری n: برج های n1، n2، n3، n4 به همت هستند و برج های n5، n6 چشم‌انداز حکیم را دارند.
    – برج های سری d: برج های d0، d2، d3 بر حکیم واقع شده و واحدهای جنوبی دارای ویو به باغ ملی گیاه‌شناسی هستند.

    بنیاد تعاون ارتش ( بتاجا )

    بنیاد تعاون ارتش به عنوان کارفرمای این پروژه در سال 1377 با شماره ثبت 7868 به ثبت رسیده است و هدف آن تامین نیازمندی های پرسنل کادر ثابت در ابعاد مسکن و وام و پشتیبانی از تعاونی های مسکن ارتش از طریق تامین زمین و تغییر کاربری آن و تولید و عرضه مصالح و محصولات ساختمان سازی میباشد .

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه سهام ارتش و پروژه های مشابه دیگر اعم از قیمت ، نحوه نقل و انتقال ، شرایط پیشرفت پروژه ، اقساط و غیره با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید .

     

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه