جستجو کردن

نوشته های اخیر

قیمت سهام پهنه d چیتگر: آخرین قیمت پهنه طبیعت

  • پهنه دی چیتگر یا پهنه طبیعت جدیدترین پهنه در حال ساخت ارتش میباشد که در حال حاضر شامل 22 برج میباشد که در بلوک های طبقه شده A,B,C,D,E,F,G,H قرار گرفته شده اند که دارای 3 تیپ متراژ میباشند که شامل 105،110 و 120 متری میباشند.

    این پهنه در حال حاضر توسط یکی از شرکت های پیمانکاری ارتش در حال ساخت است که روند ساخت آن بدینصورت بوده است که اواخر سال 1401 عملیات اولیه فونداسیون بر روی زمین انجام شده است و بر طبق اعلام تعاونی تا پایان سال 1402 عملیات ساخت آن مجدد ادامه خواهد یافت.

    قیمت سهام پهنه d چیتگر: آخرین قیمت پهنه طبیعت
    قیمت سهام پهنه d چیتگر: آخرین قیمت پهنه طبیعت

    در این مطلب قیمت سهام پهنه D چیتگر را به تاریخ روز در بهمن ماه سال 1402 منتشر خواهیم نمود توجه داشته باشید که در صورت نیاز به کسب آخرین اطلاعات در مورد قیمت ها میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    قیمت سهام پهنه d چیتگر

    اگر با موقعیت و ویژگی های پهنه دی چیتگر اشنایی ندارید پیشنهاد ما این است که مطلب مربوط به پهنه دی چیتگر را مطالعه نمایید تا با شرایط و ویژگی هایش به همراه مقایسه با دیگر پهنه ها از نظر قیمت آشنا شوید.

    قیمت گذاری کلی بر روی سهام پهنه دی چیتگر یا طبیعت در حال حاضر بصورت کلی بر اساس پیشرفت فیزیکی انجام میشود ولیکن سهام هایی که انتخاب واحد نموده اند اختلاف قیمتی بر اساس موقعیت و طبقه خواهند داشت که به دلیل اینکه هنوز این پروژه در مراحل اولیه است این اختلاف ناچیز است. در مقایسه با قیمت پهنه بی چیتگر که در حال حاضر برج های آن دارای پیشرفت فیزیکی متفاوتی میباشند اختلاف قیمت در حدود 20 الی 30 درصد وجود دارد.

    قیمت سهام پهنه دی چیتگر در تاریخ اسفند سال 1402 به شرح زیر است:

    پروژه متراژ اتاق قیمت کل قیمت هر متر طبقه
    پهنه D کوهسار۲ شمالی 115 2 3,047,500,000 تومان 26,500,000 تومان 11
    پهنه D ارتش برج آبشار 115 2 3,150,000,000 تومان 27,391,000 تومان 18
    پهنه D ساحل ۳ 120 2 4,000,000,000 تومان 33,333,000 تومان 6
    پهنه D دریا ویو گیاهشناسی 115 2 4,000,000,000 تومان 34,782,000 تومان 14

    توجه داشته باشید که این واحد ها در هنگام انتخاب واحد 5 چک پرداخت نموده اند که آن تعدادی که هنوز چک شان پاس نشده است از مبلغ کل کسر میگردد. در نظر داشته باشید که قیمت در این پهنه بصورت قطعی با جریمه دیرکرد است و با پیش فروش آپارتمان در پهنه سی که برج های آن بصورت اقساطی میباشند متفاوت است.

    قیمت سهام پهنه d چیتگر
    قیمت سهام پهنه d چیتگر

    بطور کلی از بین پهنه های چیتگر تنها پهنه سی میباشد که تعاونی های آن که مربوط به پدافند هوایی ، نیروی زمینی و نیروی دریایی ارتش میباشند دارای پرداخت با شرایط اقساطی میباشند که بر اساس زمان تحویل پروژه های چیتگر میتواند قیمت متفاوت باشد و هر چه به تحویل نزدیک تر باشد دارای مبلغ اولیه بالاتر و اقساط کمتر است و هر چه زمان تحویل آن دورتر باشد برعکس خواهد شد.

    در نظر داشته باشید که زمان تحویل در قیمت گذاری این دسته از پروژه ها بسیار مهم است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

    مقایسه قیمت سهام پهنه دی با پهنه های مجاور

    اگر بخواهیم مقایسه قیمت سهام پهنه دی را با پهنه های مجاور انجام دهیم باید بدانید که تنها میتوان با برج های در حال ساخت پهنه B مقایسه نمود زیرا این دسته از برج ها شرایط پرداخت شان مانند پهنه دی بصورت قطعی و تمام شده است و البته دارای جریمه دیرکرد نمیباشند.

    بصورت کلی زمان تحویل پهنه بی چیتگر بر اساس اعلام خود سازنده سال 1404 میباشد ولیکن با احتساب تاخیر میتوان تاریخ 1406 را در نظر گرفت که البته امری طبیعی در تحویل پروژه های دولتی است. در نهایت اختلاف قیمتی که بین برج های آماده به تحویل و در حال ساخت در پهنه بی وجود دارد نشان از این موضوع دارد که فاکتور طولانی بودن زمان با اختلاف قیمت به خوبی جبران میشود.

    در مورد پهنه بی نیز شرایط به همین گونه است زیرا این پهنه در حال حاضر تمامی برج های آن در یک مرحله قرار دارند و هنوز عملیات زمین در حال انجام است و مانند پهنه بی نیست که قیمت گذاری بر اساس پیشرفت فیزیکی پروژه باشد و برای اینکه بدانید بهترین پهنه چیتگر برای شما کدام است نیاز است که سرمایه اولیه شما به همراه مدت زمانی که میتوانید و یا انتظار دارید برای تحویل گرفتن پروژه منتظر بمانید دارد.

    مقایسه قیمت سهام پهنه دی با پهنه های مجاور
    مقایسه قیمت سهام پهنه دی با پهنه های مجاور

    اما اگر بخواهیم از نظر موقعیت مقایسه نمایید، این پهنه نسبت به پهنه سی موقعیت مشابهی دارد که میتوانید جزئیات بیشتر را در نقشه پهنه سی مشاهده نمایید. تنها تفاوت میان این پهنه موقعیت قرار گیری است بصورتی که پهنه سی در شمال اتوبان حکیم واقع شده است و پهنه دی در جنوب اتوبان حکیم و دقیقا در شمال باغ موزه گیاهشناسی تهران قرار گرفته شده است.

    در نتیجه اختلاف قیمتی که بین این 2 پهنه در آینده ممکن است وجود داشته باشد تنها به این موضوع بستگی دارد که خریدار ترجیح میدهد در قسمت شمالی بلوار پژوهش با دید به کوهستان و باغ موزه گیاهشناسی خرید انجام دهد و یا مستقیم به باغ موزه گیاهشناسی در جنوب بلوار پژوهش.

    در نهایت تفاوت قیمت از نظر موقعیت در حال حاضر چندان نیست اما در آینده این تفاوت با آباد شدن و ساخته شدن برج های بیشتر مشخص خواهد شد.

    قیمت سهام پهنه دی چیتگر انتخاب واحد نشده

    در نظر داشته باشید که قیمتی که تا کنون خدمت شما ارائه نمودیم مربوط به سهام هایی است که تجمیع و یا انتخاب واحد شده اند در این بین نیز سهام هایی وجود دارند که هنوز انتخاب واحد انجام نداده اند و قیمت آنها نیز مشخص است و تفاوت چندانی ندارد.

    البته گفته میشود که بیشتر واحدهای خوب انتخاب واحد شده اند و ممکن است برای این دسته از سهام ها یک چالش باشد اما در نهایت به عقیده ما میتوانید این مسیر را خودتان طی کنید و پول اضافه تری پرداخت ننمایید.

    سهام قیمت (میلیون تومان) بدهی (میلیون تومان) کل مبلغ (میلیون تومان)
    50 متری 1.615 105 1.720
    20 متری 650 0 650

     

    در نهایت اگر قصد خرید سهام پروژه چیتگر را دارید میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و اطلاعات دقیق تری دریافت نمایید.

    این دسته از سهام ها را بر اساس سنوات میتوانید خریداری نمایید و سپس با تجمیع آنها انتخاب واحد انجام دهید. همانطور که مشاهده میفرمایید قیمت سهام در حالتی که متراژ پایینتر می آید بالاتر است و بطور کلی در پروژه های سهامی شرایط به همین گونه است.

    ویژگی های پروژه های پهنه چیتگر

    در حال حاضر اگر بخواهیم مزایا و معایب پروژه های پهنه چیتگر را بررسی نماییم باید بگوییم که ضریب اطمینان و قیمت مناسب از ویژگی های این پروژه ها است و زمان تحویل را میتوان جزو معایب آن دانست که البته توضیح دادیم که این دسته از پروژه ها برای تامین مسکن کارکنان انجام میشود و بر طبق اصول خود سازمان پیش میروند.

    واقعیت این است که در کجای تهران قابلیت خرید آپارتمان با 500 میلیون فراهم است که در این محدوده میتوان حداقل سهام 20 متری خریداری نمود که واقعا 20 متر مفید مسکونی است؟ این شرایطی که در حال حاضر در چیتگر برقرار است به لطف تعاونی های دولتی است که قیمت ها را متعادل نگه داشته است و اگر پروژه های شخصی ساز را در نظر بگیرید شرایط آنها اصلا بدینگونه نیست.

    شرایط پرداخت در پروژه های پیش فروش آپارتمان در چیتگر برای آن دسته که شخصی ساز میباشند بدینصورت است که باید 40 الی 60 درصد مبلغ کل را در ابتدا پرداخت نموده و مابقی نیز در طی مدت زمان ساخت پرداخت نمایید و قیمت معمولا از سطح قیمت روز بالاتر است و برای سازندگان برند شاید تا 20 درصد نیز بالاتر از میانگین منطقه باشد.

    ویژگی های پروژه های پهنه چیتگر
    ویژگی های پروژه های پهنه چیتگر

    در پروژه های دولتی در حال ساخت قصد تمام کردن پروژه برای تامین مسکن است اما در پروژه های شخصی ساز هدف کسب سود است به همین دلیل قیمت را به گونه ای قرار میدهند که افزایش قیمت، تورم و دیگر موارد را نیز در نظر گرفته باشند به همین دلیل است که پیش خرید همیشه نمیتواند گزینه ای سود ده باشد.

    واقعیت این است که در اوایل شکل گیری منطقه 22 ، پروژه های بنیاد تعاون سپاه فعالیت بیشتری در منطقه داشتند و با سرعت بیشتری ساخت و ساز انجام داده اند اما در حال حاضر سرعت و پروژه های آنها کمتر شده و واقعیت این است که در این نوع ساخت و ساز که سودی برایشان ندارد و حتی ضرر نیز میکنند به هر قیمتی شده پروژه تمام میشود اما در پروژه های شخصی ساز شرایط حساب شده است.

    جمع بندی

    در این بخش ضمن بررسی قیمت سهام پهنه d چیتگر به مقایسه با دیگر پهنه ها و شرایط آن پرداختیم. توجه داشته باشید که سعی ما این است که این مطلب را بروز نگه داریم اما به دلیل حجم بالای مطالب در وبسایت ممکن است برخی مواقع تاریخ بروزرسانی عقب باشد به همین منظور اگر نیاز به کسب اطلاعات پیرامون قیمت سهام پهنه طبیعت دارید میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نمایید.

    همچنین در نظر داشته باشید که کلیه پروژه های ارتش مانند پهنه A یک روز همین شرایط را داشته اند و بطور کلی پروژه های چیتگر در مراحل اولیه ممکن است با روند کندی پیش بروند اما قیمت آنها مناسب است و حتی تا زمانی که 2 سال به اتمام پروژه مانده است قیمت آنها از سطح منطقه پایینتر است و این تا زمانی که شهرک چیتگر در حال ساخت است ادامه دارد و همیشگی نیست و با زیاد شدن تعداد برج های ساخته شده قیمت ها به شدت تغییر خواهند نمود.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    5 نظر در “قیمت سهام پهنه d چیتگر: آخرین قیمت پهنه طبیعت”

    1. همین امشب داشتم این مطلب رو میخوندم که بعدش توی اخبار دیدم امروز مالباختگان پهنه طبیعت ریختن بیرون… گویا کلاهبرداری بزرگی اتفاق افتاده!!

      1. سلام وقت بخیر، زمینی که انتخاب شده است از نظر زیست محیطی مشکلاتی ایجاد میکند و ناجا تمامی مالکینی که انتخاب واحد نموده اند رو منتقل کرده به زمینی دیگر به نام پهنه F ، کلاهبرداری اتفاق نیفتاده است اما به دلیل مرغوبیت زمین پهنه D مردم اعتراض نموده اند اما واقعیت این است که ساخت و ساز در این نقطه باعث نابودی کامل باغ موزه گیاهشناسی می شود و شاید اگر زمین بهتری پیشنهاد می شد کسی هم اعتراضی نداشت.

        1. نابودی چی نکه کلا همه به فکر طبیعت و نگهداری طبیعت و گیاهها هستند چه جوریه بعد از عملیات یادشون افتاده که باعث نابودی باغ گیاهشناسیه نه بابا فهمیدم مرغوبی خودشون میخوان بردارند خودتونید

    2. تجربه گر نزدیک به مرگ

      هر چی هست خدا میدونه اما به مال بچه های ارتش و هر‌کسی که از ارتشی خریده و مالش رو از دست داده خدا بخاطر اونهایی که چشم طمع به مال مردم بستند و میخوان مال مردم رو بخورند هم در این دنیا و هم آخرت مجازات کنه.فکر‌میکنین خدا نیست؟فقط چند روزی در این دنیا هستیم فقط اونی که چشم طمع بسته بشینه و نگاه کنه خداوند چه کارشون میکنه

      1. سلام وقت بخیر، زمین این پروژه تعویض شده، مال کسی از بین نرفته، واقعیت اینه که همان روز اولی که زمین در کنار گیاهشناسی معرفی شد، مشکل زمین مشخص بود، در نهایت هم حل نشده اما زمین جایگزین شده است اما قطعا مرغوبیت زمینی که جوار یکی از مراکز طبیعی تهران است رو نداره و البته بدونید ایجاد برج ها در اون نقطه قطعا باغ موزه رو از بین می برد.

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه