جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه نظام مهندسی (کوثر) در مروارید شهر منطقه 22 چیتگر

  • پروژه نظام مهندسی که با نام پروژه کوثر نیز شناخته میشود در زمینی به مساحت 3 هزار و 900 متر مربع در قالب یک برج 26 طبقه ( شامل 21 طبقه مسکونی و 5 طبقه پارکینگ به همراه پارکینگ ) در حال اجرا میباشد . این پروژه حاصل مشارکت سازمان نظام مهندسی با شهرداری بوده است و زمان شروع اولیه آن سال 1397 بوده است ، بعد از گذشت 2 سال زمانیکه پروژه بر روی اسکلت طبقه 6 بوده سهم متعلق به شهرداری خریداری شده و ادامه کار توسط خود سازمان انجام شده است .

    متراژ واحد های این مجموعه از 120 تا 135 متر مربع میباشد اما متراژِی که بصورت میانگین در تعاونی برای خرید اعلام شده  110 متر بوده و تعداد کل واحدهای آن 196 واحد مسکونی میباشد و در هر طبقه 8 واحد قرار گرفته شده است ( طبقات بالا ) . این پروژه در حال حاضر عملیات ساخت این پروژه در مرحله اتمام اسکلت میباشد و مرحله دیوار چینی آغاز شده است. زمان تحویل اعلام شده اولیه سال 1403 بوده که با تاخیر روبرو است و زمان تحویل جدید اواخر سال 1404 تخمین زده میشود .

    در قسمت زیر ویدئو کلیپ ضبط شده از آخرین وضعیت پروژه به همراه اطلاعات کامل آن برایتان آماده کرده ایم ، آخرین بروز رسانی این پروژه مربوط به تاریخ آبان ماه سال 1402 میباشد در صورت تغییر در وضعیت پروژه این بخش بروزرسانی خواهد شد . توجه داشته باشید آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه در تصویری در بخش های بعدی قابل مشاهده است و پیشرفت فیزیکی از آنچه در ویدئو ضبط شده است جلوتر میباشد .

     

     

    شرایط فروش،اقساط و قیمت پروژه کوثر نظام مهندسی

    در حال حاضر در تاریخ آبان ماه سال 1402 ، واریزی بروز این پروژه مبلغ 1 میلیارد و 210 میلیون تومان میباشد و حق امتیاز اعلام شده نیز 1 میلیارد و 400 اعلام شده است . در این پروژه هنوز انتخاب واحد مشخص نشده است و در نهایت تفاوت قیمت امتیاز ها بر اساس رتبه بندی و اولویت انتخاب واحد میباشد .

    اما در نهایت ضریب طبقات و مرغوبیت واحد توسط تعاونی دریافت میگردد . اقساط باقی مانده پروژه بصورت واریز هر سه ماه 60 میلیون تومان ( ماهانه 20 میلیون ) میباشد که تعداد اقساط باقی مانده تا سال 1403 اعلام شده که زمان تحویل اولیه است که با تاخیر روبروست و ادامه اقساط تا پایان پروژه ادامه خواهد یافت و بصورت علی الحساب میباشد .

    موقعیت قرار گیری پروژه نظام مهندسی

    این پروژه در مروارید شهر واقع شده است و در واقع در قسمت مروارید شهر جنوبی واقع شده است ( بالای اتوبان همدانی ) این پروژه از نظر موقعیت در محدوده ای قرار دارد که از نظر ساخت و ساز نسبت به مروارید شهر شمالی عقب است و کماکان پروژه ها در مراحل اولیه یا میانی ساخت هستند و بطور کلی در محیط اطراف این پروژه شهرسازی توسط شهرداری انجام نشده است .

    در نهایت از نظر موقعیت قرارگیری این محدوده جای رشد و آبادانی بیشتری نسبت به نقطه شمالی مروارید شهر دارد و در نهایت پس از نزدیک شدن به پایان کار انشعابات و آسفالت کشی در آن محدوده انجام میشود . در تصویر زیر میتوانید موقعیت قرار گیری پروژه را بر روی نقشه مشاهده نمایید .

    پروژه کوثر
    پروژه کوثر

     

    امکانات پروژه نظام مهندسی

    این پروژه در حال حاضر با امکانات استاندارد و حداقل یک مجموعه معرفی شده است که شامل ، لابی ، سالن اجتماعات ، فضای سبز و پارکینگ مهمان است ، در نهایت پروژه های تعاونی ساز در منطقه 22 تهران آن دسته که سال شروع آنها مربوط به قبل بوده است با حداقل امکانات شروع به کار کرده اند در حالیکه پروژه های جدید حتی آن دسته که توسط تعاونی های دولتی انجام میشود ، امکانات خود را بروز کرده اند و دلیل آن این است که پروژه های شخصی ساز زیادی در منطقه اجرا شده است که دارای این امکانات هستند و برای پروژه های جدید نداشتن آنها نقطه ضعف به حساب می آید . به عنوان نمونه میتوانید پروژه میعاد را بررسی نمایید .

    در حال حاضر امکانات اجرا شده در این پروژه در محدوده مروارید شهر در شرایط کنونی استاندارد است ولیکن با رونق ساخت و ساز و ورود سازنده ها به این بخش قطعا نداشتن برخی امکانات نظیر مشاعات آبی ، سالن ورزش و … نقطه ضعف پروژه به حساب می آید .

    در تصویر زیر میتوانید آخرین پیشرفت فیزیکی پروژه به تاریخ آبان ماه سال 1402 را مشاهده فرمایید :

    پیشرفت فیزیکی پروژه نظام مهندسی
    پیشرفت فیزیکی پروژه نظام مهندسی

     

    پلان و نقشه پروژه

    در قسمت زیر میتوانید پلان و نقشه پروژه را بصورت فایل PDF دریافت نمایید . این پی دی اف شامل اطلاعات پلان طبقات از اولین طبقه تا آخرین طبقه به تفکیک ، پلان موقعیت ، متراژ دقیق واحد ها و مشاعات و بطور کلی کلیه اطلاعات فنی در مورد پلان و نقشه این پروژه میباشد . در صورت نیاز به جزئیات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

    پلان نقشه پروژه نظام مهندسی مروارید شهر

    خلاصه وضعیت پروژه نظام مهندسی

    در قسمت زیر خلاصه ای از وضعیت این پروژه به اختصار برای شما شرح داده شده است ، در صورت تغییر در این پروژه این بخش بروزرسانی خواهد شد :

    مورد اطلاعات
    نام پروژه پروژه کوثر
    مساحت زمین 3,900 متر مربع
    نوع ساختمان برج 26 طبقه (21 طبقه مسکونی و 5 طبقه پارکینگ)
    همکاری سازمان‌ها سازمان نظام مهندسی و شهرداری
    زمان شروع سال 1397
    زمان خرید سهم شهرداری بعد از گذشت 2 سال، در طبقه 6 ( سال 1399 )
    تعداد واحدها 196 واحد مسکونی
    متراژ واحدها از 120 تا 135 متر مربع، میانگین 110 متر مربع
    زمان تحویل اولیه: سال 1403 با تاخیر تخمینی تا اواخر سال 1404
    موقعیت مروارید شهر، جنوبی اتوبان همدانی
    وضعیت فیزیکی پروژه در مرحله اتمام اسکلت و شروع مرحله دیوار چینی
    واریزی بروز پروژه مبلغ 1 میلیارد و 210 میلیون تومان
    حق امتیاز 1 میلیارد و 400 میلیون تومان
    اقساط باقی‌مانده واریز هر سه ماه 60 میلیون تومان (ماهانه 20 میلیون) تا پایان پروژه بصورت علی‌الحساب
    موقعیت قرار گیری مروارید شهر، جنوبی اتوبان همدانی
    امکانات پروژه لابی، سالن اجتماعات، فضای سبز، پارکینگ مهمان
    پیشرفت فیزیکی آخرین بروزرسانی در آبان ماه سال 1402
    پروژه نظام مهندسی
    پروژه نظام مهندسی (کوثر)
    جمع بندی

    در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه حتی اگر زمان تحویل اولیه آن یعنی سال 1403 اجرایی و صحیح باشد ، از نظر موقعیت قرار گیری پروژه و آبادی اطراف آن آماده سکونت نمیباشد . زیرا در مروارید شهر هنوز بخش های زیادی وجود دارند که در حال ساخت و ساز میباشند و آسالفت کشی و شهرسازی توسط شهرداری منطقه 22 و همچنین انشعابات به آن بخش ها نرسیده است .

    البته در نظر داشته باشید در صورت اتمام یک پروژه ساختمانی و آماده بودن آن تمامی نهادها موظف به ارائه بستر خدمات میباشند اما در نهایت محیطی که پروژه در آن قرار گرفته است جای رشد دارد و البته میتواند یک گزینه برای سرمایه گذاری باشد ، البته سرمایه گذاری طولانی مدت .

    در نهایت پروژه های متنوعی در محدوده مروارید شهر وجود دارند که با شرایط متفاوتی از نظر نوع فروش ، سازنده ، اقساط ، مبلغ اولیه ، امکانات و برند بودن و دیگر موارد در حال ساخت میباشند . اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه های این محدوده دارید میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید .

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه