جستجو کردن

نوشته های اخیر

پهنه c: پروژه چیتگر ارتش پهنه سی

  • پهنه c یا نارنجستان یکی از 4 پهنه شهرک چیتگر است که در آن پروژه های چیتگر ارتش در حال اجرا میباشد. این پهنه در جوار بلوار پژوهش قرار گرفته است و ورودی اولیه این شهرک است.

    در حال حاضر تعاونی های مختلف ارتش در پهنه c در حال ساخت و ساز میباشند که نوع ساخت آنها با دیگر پهنه های ارتش متفاوت است بصورتی که این دسته از برج های توسط خود تعاونی های زیر مجموعه ارتش در حال اجرا میباشند و شرایط پرداخت آنها بر خلاف دیگر پهنه های ارتش که بصورت قیمت تمام شده و قطعی است، بصورت اقساطی با مبلغ اولیه کم میباشند که بر اساس پیشرفت فیزیکی پروژه متفاوت است.

    پهنه c: پروژه چیتگر ارتش پهنه سی
    پهنه c: پروژه چیتگر ارتش پهنه سی

    در این مطلب ضمن بررسی پهنه C و پروژه چیتگر ارتش در پهنه سی به مقایسه با پهنه های اطراف، بررسی موقعیت، شرایط، زمان تحویل و تکمیل همچنین مقایسه قیمتی با دیگر نقاط چیتگر میپردازیم. توجه داشته باشید که برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    پهنه C

    پهنه c یکی از پهنه های ارتش است که در جنب بلوار پژوهش چیتگر قرار گرفته شده است که از بالای اتوبان خرازی شروع شده است و در پایین برج های G که در واقع جزو پهنه بی میباشند قرار گرفته شده است.

    زمان تحویل پهنه c در حال حاضر با توجه به پروژه هایی که در آن قرار گرفته شده اند سال 1406 بصورت کامل تخمین زده میشود و شروع تحویل نیز در سال 1403 میباشد که مربوط به به برج های نیرو زمینی ارتش است.

    این برج ها که با نام برج های 4 گانه نیز شناخته میشوند در حال حاضر شامل 4 برج میباشند که نزدیک ترین به تحویل آن در سال 1403 تحویل داده میشود و در حال حاضر در مراحل پایانی میباشد.

    پس از آن برج های مرجان که متعلق به تعاونی نیروی دریایی ارتش است وجود دارد که بصورت 2 قلو ساخته شده است و در حال حاضر روند پیشرفت آن کند بوده ولیکن با تعویض پیمانکار مجدد عملیات ساخت از سر گرفته شده است و بر طبق اعلام تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش زمان تکمیل آن سال 1405 خواهد بود.

    در ویدئو زیر نیز آخرین تغییرات این پروژه را مشاهده میفرمایید:

    در حال حاضر جدیدترین پروژه در حال اجرا از نظر زمان اجرا برج های پدافند ارتش است که ساخت آن با شرکت آرین سازه و کارفرمای آن تعاونی مسکن خاتم الانبیا است که در مرحله اسکلت بوده و زمان تحویل آن سال 1405 تخمین زده شده است.

    از نظر موقعیت قرارگیری اگر بخواهیم بر اساس نقشه پهنه سی مقایسه انجام دهیم موقعیت مکانی این پهنه نسبت به شاخص های منطقه را میتوان ایران مال، باغ موزه گیاهشناسی و شهر بازی هزار و یک شهر در نظر گرفت و از این لحاظ موقعیت آن جزو دسته برج های نزدیک ایران مال میباشد.در ادامه این مطلب به مقایسه این پهنه و شرایط قیمت آن میپردازیم.

    پروژه چیتگر ارتش پهنه سی

    به دلیل تفاوت شرایط ساخت این پهنه که توسط خود تعاونی های ارتش در حال انجام است، شرایط فروش این دسته از پروژه ها بصورت اقساطی میباشد و با پروژه های دیگر پهنه بی و پهنه d چیتگر که بصورت قطعی و تمام شده است متفاوت است.

    بر اساس پیشرفت فیزیکی و زمان تحویل هر کدام از پروژه های چیتگر ارتش پهنه سی، قیمت میتواند متفاوت باشد بدینصورت که هر چه پروژه نزدیک تر به زمان تحویل باشد مبلغ اولیه بالاتر و اقساط کوتاهتر است و هرچه بیشتر به زمان تحویل مانده باشد مبلغ اولیه کمتر و اقساط طولانی مدت تر است.

    در حال حاضر شرایط پیش فروش آپارتمان در پهنه سی بدینصورت میباشد:

    پروژه مشخصات مرحله ساخت سال اتمام پیمانکار شرایط پرداخت
    برج های پدافند هوایی ارتش 2 برج 32 و 40 طبقه اسکلت 1405 بخش خصوصی پرداخت اولیه: 750 میلیون + اقساط 40 ماهه
    برج های 4 گانه نیرو زمینی ارتش 3 برج 39 طبقه میانگین پیشرفت 80 درصدی 1403-1404

    تعاونی مسکن مهندسی ناجا

    پرداخت اولیه  از 2 الی 5 میلیارد و 500 الی 800 میلیون + اقساط
    نارنج 8 ( یکی از 4 برج نیرو زمینی ) مرحله ساخت دیوارچینی دیوارچینی 1404 ناجا قیمت بصورت متری معامله میشود و اقساط نیز دارد
    پروژه مرجان نداجا دیوار چینی اسکلت و دیوارچینی 1404 تعاونی نیروی دریایی ارتش شرایط پرداخت واریزی + اقساط

    توجه داشته باشید که در این دسته از پروژه ها اولویت بندی بر اساس رتبه و خوش حسابی وجود دارد که در نهایت هنگام انتخاب واحد پروژه های چیتگر موئثر است و اولویت های بالاتر میتوانند در ابتدا واحد و طبقه را همراه با پرداخت ضریب طبقه انجام دهند.

    پهنه C
    پهنه C

    همچنین در نظر داشته باشید که در این دسته از برج ها داشتن ویو به باغ موزه گیاهشناسی و همچنین کوهستان میتواند یک گزینه مطلوب باشد زیرا در حال حاضر در شمال اتوبان خرازی در محدوده شهرک باقری، پروژه های عظیمی در حال اجرا میباشد که به دلیل داشتن ویو به کوهستان و دید به ایران مال در حال رشد قیمت به دلیل این ویژگی میباشند.

    در نهایت از بین پهنه های چیتگر در حال حاضر، برج های نزدیک ایران مال را میتوان پهنه A,B,C نامید و آن دسته که باغ موزه گیاهشناسی دسترسی و دید مستقیم دارند، برج های در حال ساخت در پهنه طبیعت هستند که جدیدترین پهنه چیتگر است و انتخاب واحد آن در اواخر سال 1401 انجام شده است و در حال حاضر در مراحل اولیه ساخت میباشد و از نظر موقعیت نزدیکترین پهنه به آن پهنه C میباشد.

    نقشه پهنه c چیتگر

    ما در مطلبی جداگانه در مورد نقشه پهنه c چیتگر به ارائه اطلاعات و جزئیات در مورد قیمت پهنه سی، فاصله از اماکن مهم، فاصله از پهنه های دیگر و همچنین تفاوت قیمت با محله های دیگر چیتگر از روی نقشه پهنه C پرداخته ایم که میتوانید برای دریافت جزئیات به مطلب نقشه پهنه c رجوع فرمایید.

    اما بصورت کلی اگر بخواهیم نقشه پهنه سی چیتگر و جانمایی آن نسبت به اماکن مهم در چیتگر را بررسی نماییم میتوانید تصویر زیر را مشاهده فرمایید:

    نقشه پهنه c چیتگر
    نقشه پهنه c چیتگر

    در ادامه نیز موقعیت قرارگیری پهنه c و اختلاف قیمت پروژه های آن با دیگر نقاط چیتگر را میتوانید مشاهده فرمایید. توجه داشته باشید تاریخ بروزرسانی این بخش به تاریخ دی ماه سال 1402 میباشد و درصورت نیاز به اطلاعات جدیدتر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید:

    قیمت پهنه سی روی نقشه
    قیمت پهنه سی روی نقشه

    توجه داشته باشید که اختلاف قیمت این ناحیه با برج های نزدیک به دریاچه چیتگر در حال حاضر به دلیل تکمیل نشدن کامل شهرک چیتگر میباشد و در صورت آماده به تحویل شدن پروژه ها و برج های بیشتری در این محدوده قطعا قیمت افزایش خواهد یافت و نزدیک به دریاچه خواهد شد.

    مقایسه پهنه C با دیگر پهنه ها

    در حال حاضر اولین و مهمترین تفاوت پهنه c با دیگر پهنه ها تفاوت در نوع پرداخت و مشارکت در ساخت است که همانطور که در بالا اشاره نمودیم تعاونی های ارتش با انتخاب پیمانکار اقدام به ساخت نموده اند و شرایط خرید از این دسته از پروژه های ارتش بصورت اقساطی میباشد در حالیکه دیگر پهنه های ارتش حاصل تجمیع سهام 50 متری و 20 متری توانمندسازی ارتش بوده است که متراژی قطعی بوده است که در نهایت تبدیل به واحدهای 105 متری به بالا در پروژه های پهنه ارتش شده است.

    قیمت گذاری در این دسته از برج ها بر اساس زمان تحویل و پیشرفت فیزیکی پروژه است و هر چه به زمان تحویل نزدیکتر باشد قیمت به قیمت واحد آماده در شهرک های اطراف چیتگر نزدیک تر میشود.

    در حال حاضر بازه قیمتی در پهنه چیتگر برای برج های تحویل شده 75 الی 85 میلیون تومان است و برای آن دسته از برج هایی که زمان تحویل آنها 2 ساله است قیمت متری 37 الی 45 میلیون تومان است که این برج ها در پهنه بی قرار گرفته اند. برای جزئیات بیشتر میتوانید قیمت پهنه بی چیتگر را بررسی نمایید.

    پروژه چیتگر ارتش پهنه سی
    پروژه چیتگر ارتش پهنه سی

    این نکته را نیز در نظر داشته باشید که پروژه هایی که جدیدتر شروع به کار نموده اند قیمت آنها بالاتر است و این روال در مناطق نوساز طبیعی است در حالی که در پهنه دی چیتگر انتخاب واحد در اواخر سال 1401 انجام شده است و در حال حاضر در مراحل اولیه است قیمت سهام پهنه دی در بازه 33 الی 45 میلیون تومان است در حالیکه از نظر پیشرفت فیزیکی با پروژه های پهنه سی و پهنه بی بسیار عقب تر میباشند.

    در نهایت مزیت پداخت اقساطی و ورود به پروژه ها حتی با مبلغ اولیه کم از خصوصیات و ویژگی های پروژه های پهنه سی میباشد.

    جزئیات بیشتر از پروژه های ارتش در پهنه C

    اگر نمیدانید که کدام گزینه برای شما بهتر است و در واقع بهترین پهنه چیتگر برای سرمایه گذاری شما کدام پهنه میباشد باید اول از همه مشخص نمایید که آیا تمایل به پرداخت اقساطی دارید و یا میخواهید خرید خود را با قیمت قطعی انجام دهید.

    در نهایت یکی از مزایای پیش خرید آپارتمان خرید با قیمت پایینتر و بصورت اقساطی است که هر دو مورد در پروژه های پهنه c وجود دارد اما در نظر داشته باشید که نوع خرید و قیمت در این دسته از پروژه ها بصورت علی الحساب است یعنی همزمان با افزایش هزینه ها قیمت اقساط میتواند افزایش یابد.

    یکی از خوبی های این نوع پرداخت این است که سود سازنده در آن وجود ندارد و هر چه هزینه شود باید توسط اعضا پرداخت شود که یک ویژگی است اما برای عده بسیاری ترجیه بر آن است که قیمت مشخص باشد که برای آن میتوانید سراغ پروژه های ارتش در پهنه ها دیگر بروید.

    همچنین در نظر داشته باشید در حال حاضر برای ورود به پروژه های ارتش در پهنه سی و یا پهنه های دیگر حداقل مبلغ شما 500 میلیون تومان میباشد.

    جزئیات بیشتر از پروژه های ارتش در پهنه C
    جزئیات بیشتر از پروژه های ارتش در پهنه C

    در حال حاضر برای خرید آپارتمان با 500 میلیون در تهران و از میان پروژه های دولتی 2 گزینه پیش رو دارید، اول میتوانید سهام 20 متری خریداری نمایید که در حال حاضر همین حدود قیمت دارد و همچنین میتوانید در پروژه پدافند ارتش یک واحد 60 متری را با پیش پرداخت 500 میلیون تومان خریداری نمایید.

    البته در نظر داشته باشید که یک گزینه دیگر از میان پروژه های دولتی وجود دارد که مربوط به پروژه های بنیاد تعاون سپاه است و بصورت سهام 10 متری در حال خرید و فروش است.

    همچنین برای جزئیات بیشتر و پروژه های مشابه با پهنه c میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    جمع بندی

    در این مطلب به ارائه توضیحات در مورد پهنه C و همچنین پروژه چیتگر ارتش پهنه سی پرداختیم و مقایسه قیمتی، موقعیت و شرایط را با دیگر پهنه های ارتش انجام دادیم. در نظر داشته باشید که انتخاب از میان این پروژه ها بستگی به میزان سرمایه اولیه، توان پرداخت اقساط و مدت زمانی است که قصد تحویل گرفتن پروژه را دارید و یا به اصطلاح میتوانید صبر نمایید.

    در نظر داشته باشید که این دسته از پروژه ها به منظور تامین مسکن کارکنان انجام شده اند و به همین دلیل است که اولین و مهمترین فاکتر آنها زمان تحویل پروژه های چیتگر نقش مهمی در قیمت گذاری آنها دارد و البته این را هم بگوییم که اختلاف قیمتی که وجود دارد میتوانید به خوبی جبران زمان تحویل طولانی مدت این دسته از پروژه ها را کند.

    همچنین در نظر داشته باشید که بطور کلی خرید از دسته پروژه های پیش فروش گزینه های دیگری نیز دارد که مربوط به پروژه های خصوصی، شرکتی و تعاونی های غیر دولتی است که آنها نیز دارای مزایا و معایب خودشان میباشند و برای بررسی بیشتر میتوانید راهنمای خرید پروژه های چیتگر را مطالعه نموده و جزئیات بیشتری کسب نمایید.

    همچنین در قسمت بالای وبسایت در منو سایت میتوانید در لیست پروژه ها نزدیک به 100 پروژه در حال اجرا در منطقه 22 را مشاهده نمایید که شامل جزئیات پروژه های پهنه c و دیگر پهنه های ارتش است و همچنین کلیه پروژه های خصوصی و دولتی دیگر را نیز پوشش داده است.

    همچنین در نظر داشته باشید که کارشناسان ما در تهران برج آمادگی پاسخگویی سوالات شما و همچنین ارائه اطلاعات مشاوره ای و جزئیات بیشتر به شما را دارند.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه