جستجو کردن

نوشته های اخیر

آشنایی با مزایای پیش خرید آپارتمان و فرصت ها

  • اگر از سازنده ها سوال بپرسید به شما خواهند گفت که با تورم موجود در اقتصاد کشور پیش خرید کنندگان آپارتمان همیشه افرادی هستند که سود کرده و پیش فروش کنندگان در این معامله ضرر میکنند و این بستگی به این دارد که در چه موقعیت اقتصادی باشیم تا این معامله دارای سود بیشتر و یا کمتر باشد.

    مزایای پیش خرید آپارتمان این است که سرمایه شما در مدت زمان انجام پروژه و تحویل آن بیمه میشود و نگران افزایش قیمت نخواهید بود و فشار انجام تعهدات بر عهده سازنده خواهد بود . به همین علت است که اگر در موقع درست اقدام به انجام آن کنید سود زیادی کسب خواهید کرد .

    اما از سوی دیگر هر چقدر که بخواهیم از مزایای پیش خرید آپارتمان بگوییم در آنطرف خطراتی نیز وجود دارد به همین دلیل است که باید با تحقیق و حساب شده این کار انجام شود تا بهترین نتیجه را بگیرید . در این مطلب به بررسی مزایایی آن و فرصت هایی که برای شما وجود دارد به همراه معرفی پروژه و جزئیات میپردازیم .

    حال که قصد این را داریم در مورد مزایای پیش خرید آپارتمان صحبت کنیم پیش از ادامه مطلب بد نیست در مورد قوانین حقوقی پیش خرید نکات مهمی را بدانید که در ویدئو زیر توسط یک کارشناس ملکی به شما گفته خواهد شد . در صورت نیاز به اطلاعات بیشتردر مورد پروژه هایی که میتوانید پیش خرید از آنها انجام دهید میتوانید با کارشناسان ما نیز تماس حاصل فرمایید

    مزایای پیش خرید آپارتمان

    مهمترین مزایای پیش خرید آپارتمان در اقتصاد تورمی شرایط پرداخت میباشد بصورتی که مبلغ کل در ابتدا مشخص میشود و در ادامه بر اساس توافق و شرایط بازار 40 الی 60 درصد مبلغ کل بصورت مبلغ اولیه پرداخت شده و مابقی قسط بندی میشود که میتواند بر اساس پیشرفت پروژه و یا بازه زمانی باشد .

    در شرایطی که اقتصاد تورمی است و ریسک ریزش ارزش ریال و بالا رفتن قیمت دلار وجود دارد خرید قسطی آپارتمان یک گزینه برای بیمه کردن سرمایه شماست بصورتی که مبلغی باید پرداخت نمایید بصورت ثابت است و تعهد ساخت و اجرای آن بر عهده سازنده میباشد که باید آنرا اجرا کند در غیر اینصورت شامل ضرر و زیان و جریمه میشود .

    البته توجه داشته باشید که بسیاری از برند سازان در تهران که سابقه خوبی در ساخت دارند قیمت ها را برای پیش خرید آپارتمان بالاتر از سطح منطقه اعلام میکنند و معمولا نحوه محاسبه قیمت آنها بدینصورت است که لوکس ترین برج و یا آپارتمام منطقه را شناسایی نموده و قیمت آنرا حتی 10 الی 15 درصد بالاتر بر روی پروژه خود میگذارند .

    مزایای پیش خرید آپارتمان
    مزایای پیش خرید آپارتمان

    در واقع هنگام خرید از این دسته پروژه ها باید بدانید که خود سازنده به تورم واقف است و در واقع این نوع فروش شیوه اصلی کارش است و به همین دلیل دست بالا را در قیمت گذاری میگیرد در حالیکه ممکن است یک سازنده دیگر به منظور تامین سرمایه بخشی از واحدهای خود را بفروشد و شرایط خوبی نیز ارائه دهد .

    از مزایای دیگر پیش خرید آپارتمان میتوان به خرید با سرمایه اولیه کم اشاره نمود ، برای افرادی که توان پرداخت برای خرید یک پروژه آماده تحویل را ندارند این گزینه میتواند در طی زمان آنها را صاحبخانه کند همچنین مواردی وجود دارد که مدت زمان تحویل آنها طولانی تر است و اقساطی کمتر در بازه زمانی بیشتری دارد که این گزینه نیز میتواند مناسب باشد .

    مزایای پیش خرید آپارتمان در مناطق رو به رشد

    اگر یک منطقه رو به رشد باشد قطعا ساخت و ساز در آنجا زیاد است و همچنین پروژه های زیادی در حال ساخت میباشند که همین امر میتواند شرایط را آسان تر کند و از مزایای پیش خرید آپارتمان در این مناطق این است که سازندگان شرایط بهتر و متنوعی را برای فروش اعلام میدارند که باعث میشود گزینه ها زیاد شود .

    به عنوان مثال خرید پروژه های چیتگر تهران با دیگر نقاط تفاوت دارد ، اگر در مرزداران که تعداد زمین قابل ساخت محدود و آپارتمان نوساز به تعداد کمتری ساخته میشود سازنده قیمت گذاری را دست بالا انجام میدهد و شرایط فروشی که میگذارد سفت و سخت تر نسبت به منطقه 22 تهران است که بالای 300 پروژه در حال اجرا دارد .

    در این منطقه انواع و اقسام پروژه های تعاونی ساز ، شخصی و شرکتی وجود دارد که هر کدام شرایط متنوعی را ارائه میدهند و دست شما برای خرید بازتر است و از سوی دیگر رشد منطقه خود نیز از مزایای پیش خرید آپارتمان به حساب می آید که در نهایت سود شما را بالا میبرد .

    مزایای پیش خرید آپارتمان در مناطق رو به رشد
    مزایای پیش خرید آپارتمان در مناطق رو به رشد

    توجه داشته باشید در یک منطقه برند این نوع سرمایه گذاری برای افرادی که شرایط پرداخت قسطی برایشان اهمیت دارد و قصد مصرف کننده بودن را دارند و نه سرمایه گذاری میتواند خوب باشد اما برای سرمایه گذار مهم است که با چه قیمتی میخرد و زمانیکه تحویل میگیرد چه مقدار رشد را تجربه نموده است .

    در واقع اگر بخواهیم خلاصه بگوییم پیش خرید آپارتمان در هر حالتی سودده نیست اگر قصد شما این باشد و بهتر است رشد منطقه را نیز در نظر داشته باشید نه تنها صرفا پیش خرید کردن را پر سود بدانید .

    خرید با سرمایه کم مهمترین مزایای پیش خرید آپارتمان است

    پرداخت اقساطی تنها مزیت پیش خرید آپارتمان نیست بلکه افرادی که سرمایه محدودی در اختیار دارند این گزینه بسیار میتواند مناسب باشد ، حال بسته به میزان سرمایه میتوانید پروژه ای انتخاب کنید بصورتی که میتواند داخل تهران باشد یا اطراف آن اما در نظر داشته باشید که در منطقه 22 تهران چیتگر تعداد پروژه های ساختمانی به قدری زیاد است که تنوع فروش میتواند برای هر مبلغی طرحی داشته باشد .

    برخی از پروژه های دولتی چیتگر سهام و یا واحدهای خود را برای سهولت در خرید توسط اعضای اولیه به سهام خرد تبدیل نموده اند بصورتی که به عنوان مثال سهام 10 ، 20 و 50 متری برای واحد وجود دارد وشرایط آن این است که اگر در هنگام تحویل پروژه سهام شما به اندازه یک واحد مسکونی باشد به شما واحد میدهد و اگر نباشد با دیگر سهامداران خرد تجمیع شده و بصورت شراکتی یک واحد را ملاک میشوید .

    این کار باعث میشود که اگر سرمایه شما به اندازه خرید 30 الی 40 متر آپارتمان است این کار را انجام دهید و از مزایای پیش خرید آپارتمان با سرمایه کم است زیرا در نهایت میتوانید هنگامیکه نیاز به سرمایه اصلی برای خرید خانه دارید از همین 40 متر در کنار دیگر سرمایه هایی که دارید استفاده کنید .

    مزیت های پیش خرید آپارتمان
    مزیت های پیش خرید آپارتمان

    پس در واقع این گزینه در منطقه 22 در پروژه های بسیاری وجود دارد که در مطلب معرفی پروژه های منطقه 22 به آنها پرداخته ایم و مشخص نموده ایم که چگونه میتوانید در حال حاضر با مبلغ کم وارد پروژه هایی شوید که زمان تحویل آنها طولانی است ولی قیمت آنها مناسب است .

    این گزینه در منطقه 22 تهران به دلیل اینکه بیشترین پروژه های در حال ساخت در این محدوده وجود دارد و در واقع اصلی ترین مالک زمین های آن تعاونی های مسکن دولتی هستند وجود دارد که جلوی افزایش قیمت توسط سازنده های شخصی را نیز میگیرد و به همین دلی است که تعادل قیمت در این محدوده بر قرار است . البته این شرایط تا زمانی است که این پروژه ها به اتمام برسند در غیر اینصورت دلالان بازار عامل بالا رفتن قیمت ها در هر نقطه ای میباشند که ساخت و ساز جریان دارد .

    جمع بندی

    قصد ما در این مطلب بررسی مزایای پیش خرید آپارتمان بود گرچه در کنار این سرمایه گذاری پرسود خطراتی نیز وجود دارد که باید در مورد آن بدانید اما به دلیل اینکه ما در مطالب دیگر به آن پرداخته ایم ، در این مطلب این موضوع را صرفا از قسمت مزایای آن بررسی نمودیم ، اگر نگران مشکلات و معایبی هستید که ممکن است در این نوع سرمایه گذاری با آن مواجه شوید پیشنهاد میکنیم مطلب برای پیش خرید آپارتمان چه باید کرد را مطالعه نمایید .

    در آن مطلب کلیه مشکلات ، معایب و چالش هایی که ممکن است با آن مواجه شوید بررسی میشود و اطلاعات کاملی را در مورد پروژه های ساختمانی و شرایط هر کدام از آنها به همراه معرفی آنها با شرایط پرداخت و اقساط متفاوت در اختیار شما میگذارد . همچنین شما میتوانید برای کسب اطلاعات مشاوره ای به کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرموده و بر اساس نیاز و سرمایه اولیه ای که دارید پروژه ای که مناسب شما است معرفی شود .

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه