جستجو کردن

نوشته های اخیر

انتخاب واحد پروژه چیتگر به همراه آخرین شرایط

  • انتخاب واحد پروژه چیتگر برای آن دسته از افرادی که سهام 50 و 20 متری در اختیار دارند انجام میشود که شرایط آن به گونه ای است که با واگذاری سهام به مقداری که به یک واحد مسکونی برسد که حداقل متراژ 105 متری میباشد، میتوانند واحدهای خود را در پهنه بی و پهنه d ( طبیعت ) انتخاب نمایند.

    انتخاب واحد پروژه چیتگر به همراه آخرین شرایط
    انتخاب واحد پروژه چیتگر به همراه آخرین شرایط

    در حال حاضر به تاریخ دی ماه سال 1402 شرایط انتخاب واحدها به گونه ای است که در پهنه طبیعت، واحدها به اتمام رسیده است و برای پهنه بی و برج های N1 و N2 تعدادی واحد بصورت جنوبی وجود دارد که میتوانید از میان آنها انتخاب واحد نمایید.

    آخرین شرایط و مواردی که باید بدانید را در ادامه برایتان مشخص خواهیم نمود اما در مورد جزئیات بیشتر در مورد تجمیع سهام و آخرین شرایط میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    انتخاب واحد پروژه چیتگر

    شرایط انتخاب واحد پروژه چیتگر بدینصورت است که سهام 50 و 20 متری خود را به حداقل متراژی که برای تحویل یک واحد مسکونی است باید به شرکت واگذار نمایید، در صورتی که سهام شما به این مقدار نمیرسد اجازه تجمیع و شراکت با یک سهام دیگر را دارید و اگر متراژ شما کمتر باید نیز میتوانید مازاد را با قیمت آزاد از خود سازنده خریداری نمایید.

    در حال حاضر انتخاب واحد در پهنه طبیعت انجام شده است و دیگر واحدی برای ارائه در این پهنه وجود ندارد. بر طبق آخرین استعلام از سازنده در حال حاضر میتوانید در پهنه بی اقدام به انتخاب واحد نمایید.

    زمان تحویل پهنه بی به مراتب زودتر از پهنه دی میباشد و در حال حاضر پهنه دی جدیدترین پهنه میباشد. ساخت پهنه طبیعت بر عهده شرکت آرشام که یک شرکت ترکیه ای است میباشد و پهنه بی را آبشار اسپادانا میسازد که البته شرکت آرشام نیز زیر نظر همین شرکت در حال اجرای پهنه دی میباشد.

    در حال حاضر با واگذاری 150 متر سهام توانمندسازی ارتش، میتوانید واحد 125 متری در برج های N1وn2 بصورت جنوبی در طبقات میانی انتخاب نمایید که 25 متر مازاد برای ضریب طبقات میباشد و همچنین مبلغ 138 میلیون تومان به ازای هزینه پارکینگ و انباری میبایست پرداخت شود.

    انتخاب واحد پروژه چیتگر
    انتخاب واحد پروژه چیتگر

    همچنین توجه داشته باشید در صورتی که واحدی برای ارائه وجود نداشته باشید میبایست واحدهای آماده را از بازار خریداری نمایید و یا منتظر بمانید تا یک برج جدید معرفی شود که بتوانید در آن انتخاب واحد نمایید.

    در کل پهنه چیتگر شرایط خرید و انتخاب واحد بدینصورت است به جز پروژه های پهنه سی که توسط دیگر تعاونی های ارتش در حال ساخت و اجرا میباشد و اگر قصد خرید از آنها را داشته باشید میتوانید بصورت اقساطی اقدام به این کار نمایید یعنی بر اساس پیشرفت پروژه مبلغ اولیه ای که شامل اقساطی است که تا کنون پرداخت شده را بپردازید و مابقی اقساط تا پایان پروژه را بر اساس زمانبندی پرداخت نمایید.

    پیش فروش آپارتمان در پهنه سی بصورت اقساطی بوده و در پهنه بی و دی بصورت قیمت تمام شده و کامل است که باید کل مبلغ پرداخت شود.

    تفاوت انتخاب واحد پروژه چیتگر با واحد آماده

    این دسته از واحدها پس از انتخاب واحد به سرعت وارد بازار فروش میشوند و در نظر داشته باشید که هنگام معرفی برج جدید انتخاب واحد برج ها میتواند برای شما گزینه خوبی باشد که واحدهای مناسبی را خریداری نمایید.

    ضریب طبقات در قیمت سهام پهنه دی هنگام انتخاب واحد 20 میلیون تومان به ازای هر طبقه محاسبه شده است که برای واحد 125 متری در طبقه آخر برج باید 500 میلیون اضافه تر پرداخت میشده که در حدود 4 میلیون و خرده ای میشود.

    در بازار این واحد با قیمتی نزدیک به 2 برابر برای ضریب طبقات به فروش میرسد و در واقع این فرصت در انتخاب واحد،جهت و طبقه فراهم است. البته در نظر داشته باشید که در حال حاضر پهنه دی واحدی برای انتخاب ندارد مگر آنکه برج جدیدی معرفی شود.

    تفاوت انتخاب واحد پروژه چیتگر با واحد آماده
    تفاوت انتخاب واحد پروژه چیتگر با واحد آماده

    ولیکن اگر بخواهیم واحدهایی در شرایط برابر در پهنه بی را در نظر بگیرید که در حال حاضر در پهنه n1 و n2 میباشند اختلاف قیمت پهنه بی در حال حاضر با واحدهایی که در بازار است زیاد است ولیکن واحد خوبی برای انتخاب نمانده زیرا زمان شروع انتخاب واحد از سال 1401 بوده است.

    یکی از خصوصیات تعاونی مسکن ارتش این است که در هنگام انتخاب واحد ها برای ضریب طبقات مانند خرید یک واحد آماده قیمت ها محاسبه نمیشود که به دلیل تعاونی ساز بودن پروژه ها این ویژگی در این دسته از پروژه ها وجود دارد.

    افزایش قیمت سهام هنگام انتخاب واحد پروژه چیتگر

    در نظر داشته باشید که اگر قصد شما این است که به سهام خود اضافه نمایید تا بتوانید انتخاب واحد انجام دهید باید در نظر داشته باشید که در هنگام معرفی و فراخوان برای انتخاب واحدها، قیمت به شدت افزایش میابد و همین موضوع باعث ایجاد اختلاف قیمت زیاد بین پهنه دی و پهنه بی شده است.

    زیرا در شرایط کنونی مرحله ساخت پهنه بی جلوتر از پهنه دی میباشد اما به دلیل اینکه بسیاری از افراد برای انتخاب واحد مجبور شده اند سهام را گرانتر بخرند بطوریکه سهام توانمندسازی ارتش به قیمت امروز 1 میلیارد و 90 میلیون تومان است اما در سال گذشته به هنگام انتخاب واحدها به 1 میلیارد 600 میلیون تومان نیز رسیده بود که همین امر سبب شده است که قیمت پهنه دی نسبت به پهنه بی متفاوت و بالاتر باشد.

    افزایش قیمت سهام هنگام انتخاب واحد پروژه چیتگر
    افزایش قیمت سهام هنگام انتخاب واحد پروژه چیتگر

    همین وضعیت در مورد پهنه سی نیز صدق میکند و در آنجا حق امتیاز افزایش میابد، البته همانطور که در بالا اشاره نمودیم شرایط پیش فروش پهنه سی چیتگر با پهنه های دیگر متفاوت است و بصورت اقساط طولانی مدت است که بر اساس مرحله ای که پروژه در آن قرار دارد و زمان تحویل قیمت گذاری میشود و برای افرادی که توان پرداخت مبلغ بصورت کامل را ندارند گزینه مناسب و مطلوب تری میباشد.

    همچنین در نظر داشته باشید که این دسته از سهام ها دارای وام حکمت میباشند که باید تسویه شوند و باید پیش از خرید استعلام تعاونی مسکن را انجام دهید تا مطمئن شوید که بدهی جداگانه ای به جز وام بر روی سهام وجود نداشته باشد و اگر عضو غیر نظامی باشید این وام به شما منتقل نمیشود و باید تسویه شود.

    شرایط ثبت نام پروژه های چیتگر

    اگر تصور میکنید که در حال حاضر بهتر بوده که از قبل سهام این پروژه ها را در اختیار داشتید، باید بدانید که پروژه های ارتش برای عموم مردم ساخته نمیشوند و به منظور تامین مسکن کارکنان ارتش است که به آنها واگذار میشود.

    این یک قانون در ارتش است که هر عضو باید تا پیش از بازنشستگی حداقل دارای 1 مسکن باشد و به همین دلیل است که ثبت نام این دسته از پروژه ها توسط ارگان و برای اعضا انجام میشود.

    بعد از آخرین مهلت ثبت نام پروژه های ارتش فرد خریدار میتواند تصمیم بگیرد که در پروژه بماند و یا آنرا در بازار بفروشد که در نهایت از این طریق است که سهام وارد بازار شده و قابل خریداری برای افراد و عموم جامعه است.

    برای اطلاع از آخرین شرایط ثبت نام و پروژه های جدید بتاجا میتوانید مطالب مربوط را بررسی نموده و اطلاعیه های جدید را مطالعه بفرمایید همچنین میتوانید ضمن تماس با کارشناسان ما در تهران برج آخرین جزئیات را دریافت نمایید.

    اولویت انتخاب واحد در پروژه های چیتگر

    در نظر داشته باشید که بطور کلی در پروژه های چیتگر چه دولتی و چه غیر دولتی یک رتبه و الویت بندی بر اساس خوش حسابی و یا در پروژه های ارتش بر اساس سنوات و سال خدمت وجود دارد که میتواند برای اولویت برای انتخاب واحد استفاده شود.

    همچنین ممکن است وامی بر روی پروژه وجود داشته باشد که به خریدار غیر نظامی نیز انتقال بیابد که این مورد در پروژه های پهنه سی وجود دارد. در نهایت تمامی این موارد از مزایای خرید قسطی آپارتمان در چیتگر است که باعث شده است قیمت ها در این منطقه نسبت به دیگر نقاط متعادل تر باشد.

    اولویت انتخاب واحد در پروژه های چیتگر
    اولویت انتخاب واحد در پروژه های چیتگر

    واقعیت این است که در حال حاضر با قیمتی که میتوانید در پهنه بی و دی خانه ای خریداری نمایید در هیچ کجای تهران به شما خانه نمیدهند و اگر هم باشد شاید یک خانه در بافت فرسوده و طبقات بالا باشد که آن بعید است چنین قیمت هایی داشته باشد.

    در نهایت وجود پروژه های دولتی در کنار شرایط تعاونی سازها ترمز قیمت ها را فعلا در این منطقه کشیده است و در حال حاضر بهترین منطقه تهران برای سرمایه گذاری مسکن را اگر بخواهیم بر اساس پولی که پرداخت مینمایید در نظر بگیرید منطقه 22 چیتگر گزینه اول در تهران است.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی آخرین شرایط انتخاب واحد پروژه چیتگر پرداختیم، سعی ما این است که در صورت ایجاد تغییرات این بخش را به سرعت بروزرسانی کنیم اما به دلیل حجم بالای مطالب در وبسایت پیشنهاد ما این است که در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرموده و جزئیات بیشتری را دریافت نمایید.

    همچنین در مورد خود پروژه ها در پهنه چیتگر اطلاعات بصورت جداگانه قرار گرفته شده است که میتوانید از طریق منوی بالا وبسایت و لیست پروژه ها اطلاعات مربوط به هر کدام از پروژه ها را مشاهده نمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه