جستجو کردن

نوشته های اخیر

آشنایی با برج های نزدیک دریاچه چیتگر در منطقه 22

  • دریاچه چیتگر اولین ویژگی شاخص در منطقه 22 تهران است که برج های نزدیک آن در رقابت با یکدیگر برای داشتن دید و نزدیک بودن به آن هستند. نزدیک بودن به دریاچه یک ویژگی بسیار مهمی است که در شهر تهران تنها در منطقه 22 تهران وجود دارد و به همین دلیل است که برای عده ای نزدیک بودن محل سکونت شان به دریاچه چیتگر دارای اولویت زیادی است.

    آشنایی با برج های نزدیک دریاچه چیتگر در منطقه 22
    آشنایی با برج های نزدیک دریاچه چیتگر در منطقه 22

    شرایط فروش برج های نزدیک دریاچه بدینصورت بوده است که هسته اولیه سازندگان تعاونی های دولتی بوده اند که در این محدوده اقدام به ساخت و ساز نموده و بعد از آن شخصی سازها اقدام به ساخت نموده اند و دلیل وجود تعاونی سازهای دولتی نیز مالکیت زمین های اطراف دریاچه چیتگر بوده است.

    به همین دلیل شرایط فروش و ساخت و ساز این دسته از برج های متفاوت است و در این مطلب ضمن معرفی برج های نزدیک دریاچه چیتگر چه بصورت آماده و چه در حال ساخت میپردازیم و کلیه برج های نزدیک دریاچه چیتگر را بررسی خواهیم نمود.

    برج های نزدیک دریاچه چیتگر

    اگر بخواهیم برج های نزدیک دریاچه چیتگر را معرفی نماییم میتوانیم به 2 بخش پروژه های آماده تحویل چیتگر که بصورت تعاونی ساز یا شخصی ساز ساخته شده اند و همچنین پروژه های در حال ساخت تقسیم بندی نماییم که در ادامه به معرفی هر کدام میپردازیم.

    برج های آماده نزدیک دریاچه چیتگر به شرح زیر میباشند:

    محدوده نام برج
    ضلع شرقی دریاچه برج های ۱۲ فروردین، برج های صدا و سیما، برج های امام حسن مجتبی، برج های ایزدیار فاز ۳ و ۲ و ۱، مجتمع اداری تجاری سرزمین آفتاب، برج پارامیس ، مجتمع تجاری مسکونی لکسون
    شمال دریاچه چیتگر برج های پارسیان، مجتمع تجاری-اداری آرتمیس، برج های آسمان، برج آسمان آبی، برج های پارلمان (6 برج )، برج های قائم، برج سروناز، برج ساحل، برج دیپلمات، مجتمع خیام، برج پاسارگاد ۱ و ۲، برج عرفان، برج مهتاب، مجتمع تجاری خلیج فارس، مجتمع مسکونی کیهان
    غرب دریاچه چیتگر برج های احرار الزمان، برج های صیاد شیرازی فاز ۱ و ۲، برج های همت یاس، مجتمع مسکونی پرنیا، برج های مجتمع بیمه، برج تریتیوم ۱، برج پاریز، برج های امین، برج های شهرک بنفشه، برج های مجتمع صدف، برج نرگس، برج لبخند ۱، برج های نگین الماس، برج برلیان،

    قیمت هر متر آپارتمان در محدوده دریاچه چیتگر برای برج های نوساز از متری 85 الی 130 به عنوان پایه قیمت میباشد که دارای دید به دریاچه باشند.

    برج های نزدیک دریاچه چیتگر
    برج های نزدیک دریاچه چیتگر

    همچنین برای برج هایی که نزدیک دریاچه هستند اما دید به دریاچه در آنها وجود ندارد شروع قیمت از متری 80 میلیون تومان میباشد که قیمت پایه منظور ما قیمت طبقه اول است و به ازای افزایش هر طبقه بر اساس نوع برج از 1 الی 2 درصد به قیمت اضافه خواهد شد.

    همچنین در نظر داشته باشید که بخش زیادی از برج های اطراف دریاچه مربوط به بلوک A پهنه چیتگر میباشند که در حال حاضر این بخش دارای 3 پهنه دیگر است که به سمت غرب میروند.

    برج های نزدیک دریاچه چیتگر در حال ساخت

    برج هایی که در مرحله ساخت قرار دارند نیز به 2 دسته تقسیم میشوند که میتواند بصورت شخصی ساز و یا تعاونی ساز باشد، نوع مشارکت در این دسته از پروژه ها مشخص میکند که شرایط پرداخت اقساطی به چه صورت است.

    در پیش فروش برج های شخصی منطقه ۲۲ معمولا 40 الی 60 درصد مبلغ کل بصورت پیش باید پرداخت شود و مابقی مبلغ در طی مدت زمان ساخت میبایست تسویه شود. در این نوع پروژه ها قیمت بصورت قطعی است و تغییر نمیکند و از سوی دیگر جریمه دیرکرد، زمان تحویل و همچنین متریال و بطور کلی هر چه باعث تغییر قیمت شود در قرارداد ذکر میشود.

    اما برای افرادی که قصد خرید قسطی آپارتمان در چیتگر را با شرایط پرداخت طولانی و مبلغ اولیه کم دارند گزینه های تعاونی ساز مناسب تر هستند. در این دسته از پروژه ها میبایست به فرد عضو و فروشنده اقساط پرداخت شده تا مرحله ای که پروژه در آن قرار دارد پرداخت شود و حق امتیازی نیز برای جایگزینی با وی که سود فروشنده است نیز پرداخت شود و در ادامه اقساط پروژه را شما تا تکمیل پروژه پرداخت مینمایید.

    برج های نزدیک دریاچه چیتگر در حال ساخت
    برج های نزدیک دریاچه چیتگر در حال ساخت

    در این نوع پیش فروش قیمت ها بصورت علی الحساب است و ساخت بصورت جمعی است که در این حالت سود سازنده وجود ندارد و هر چه هزینه شود باید توسط اعضا پرداخت شود و به دلیل وجود تعاونی های دولتی و خصوصی است که پیش فروش آپارتمان در چیتگر دارای شرایط متنوعی از نظر پرداخت و نوع مشارکت است.

    توجه داشته باشید که عمده پروژه هایی که در نزدیک دریاچه چیتگر ساخته شده اند مربوط به تعاونی های دولتی میباشند و علت آن نیز مالکیت زمین های این محدوده توسط ارگانها بوده است که در اختیار تعاونی های مسکن قرار گرفته تا ساخت و ساز به منظور تامین مسکن کارکنان انجام شود.

    بهترین گزینه برای خرید برج های نزدیک دریاچه چیتگر

    اول از همه بهتر است بدانید که در منطقه 22 تهران چیتگر، هر محله ای که تازه ساخته میشود قیمت آن سریعا به برج های اطراف دریاچه چیتگر میرسد و در واقع نوساز بودن و تعداد واحدهای آماده به تحویل تاثیر زیادی بر قیمت دارد.

    اول از همه بهتر است مشکلات برج های اطراف دریاچه چیتگر را نیز بررسی نمایید تا معایب و مزایای این دسته از برج ها را بدانید و در نظر داشته باشید که شاخص های دیگری نیز در منطقه 22 وجود دارند که در قیمت تاثیر گذار هستند.

    مرکز خرید ایران مال، پارک جنگلی چیتگر،آبشار و شهر بازی هزار و یک شهر به همراه باغ موزه گیاهشناسی موارد دیگری هستند که نزدیک بودن به آنها میتواند قیمت را افزایش دهد. در حال حاضر برج های نزدیک ایران مال برای آن دسته که در جنوب آن واقع شده اند نزدیک بودن به باغ موزه گیاهشناسی دارای اهمیت است و آن دسته که در شمال اتوبان قرار دارند دید به هزار و یک شهر و همچنین جنوب تهران که شامل ایران مال نیز میشود.

    به همین علت است که برج های جدید ارتش در پهنه D یا پهنه طبیعت از پهنه های قدیمی تر که در نزدیک ایران مال قرار گرفته اند دارای قیمت بالاتری میباشند زیرا این پهنه در شمال باغ موزه گیاهشناسی قرار گرفته شده است و دقیقا برج های جنوبی آن دارای دید به این شاخص میباشند.

    بهترین گزینه برای خرید برج های نزدیک دریاچه چیتگر
    بهترین گزینه برای خرید برج های نزدیک دریاچه چیتگر

    در حالیکه قیمت پهنه بی در حال حاضر برای برج های آماده به تحویل 75 میلیون تومان است و برج های در حال ساخت بر اساس پیشرفت فیزیکی و زمان تحویل قیمتی در حدود 32 الی 45 میلیون تومان دارند، در پهنه طبیعت که به تازگی انتخاب واحد شده است برای آن دسته که دید به گیاهشناسی دارند قیمت سهام پهنه دی برای طبقات پایه متری 38 الی 40 میلیون تومان شروع میشود.

    اگر ملاک شما نزدیک بودن به دریاچه چیتگر است و قصد انتخاب پروژه های دولتی را دارید که قیمت آنها مناسب بوده ولیکن زمان تحویل شان کمی طولانی است میتوانید پروژه های پهنه بی را انتخاب نمایید که بهترین پهنه چیتگر از لحاظ نزدیکی به ایران مال و دریاچه چیتگر است. همچنین اگر قصد شما سرمایه گذاری است میتوانید سهام را خریداری نمایید و بعدا آنرا انتخاب واحد نموده و تبدیل به یک واحد نمایید که این کار قیمت را برای شما پایینتر نیز می آورد.

    اولویت انتخاب واحد برج های اطراف دریاچه چیتگر

    اگر برایتان داشتن دید به دریاچه چیتگر و همچنین موقعیت واحد مهم است باید بدانید که در پروژه های تعاونی ساز واژه ای تحت عنوان اولویت رتبه بندی وجود دارد که بر این اساس افرادی که دارای رتبه بالاتر میباشند در اولویت برای انتخاب واحد قرار میگیرند.

    البته در نظر داشته باشید که انتخاب طبقات بالا نیازمند پرداخت مبلغ بیشتری به عنوان ضریب طبقات است و در انتخاب واحد پروژه های چیتگر تنها حق انتخاب بالاتری خواهید داشت اما در نظر داشته باشید که در تعاونی های دولتی نحوه محاسبه ضریب طبقات مانند پروژه های شخصی نیست و مبلغ بسیار کمتری میبایست پرداخت شود.

    اولویت انتخاب واحد برج های اطراف دریاچه چیتگر
    اولویت انتخاب واحد برج های اطراف دریاچه چیتگر

    در واقع برای افرادی که قصد پیش خرید دارند، خرید با قیمت پایینتر در اولویت است و این موضوع اصلی ترین مزایای پیش خرید آپارتمان در کنار پرداخت اقساطی است که آن هم باز بستگی به این دارد که کدام پروژه انتخاب شود و در چه مرحله ای باشد.

    بطور کلی در برج های نزدیک دریاچه چیتگر گزینه های متنوعی برای فروش وجود دارد که در واقع برای افرادی با سلایق، مبلغ اولیه و توان پرداخت اقساط گزینه های زیادی برای فروش ارائه میدهد.

    آینده برج های اطراف دریاچه

    در نهایت این را در نظر داشته باشید که هر منطقه ای در تهران یک زمان در حال ساخت بوده است و معمولا مردم خیلی سخت مناطق جدید را میپذیرند و به آن عادت میکنند. آینده برج های اطراف دریاچه چیتگر را نیز اگر بخواهید بدانید کافیست امکانات کلی منطقه و نوساز بودن آنرا مد نظر قرار دهید.

    سپس میتوانید یک آپارتمان هم قیمت در پروژه های منطقه 22 با آپارتمان های هم قیمت در دیگر نقاط تهران مقایسه نمایید تا متوجه اختلاف زیاد شرایط منطقه و سن بنا به همراه امکانات آن شوید و بدانید که این اختلاف تا زمانی وجود دارد که این منطقه در حال ساخت و ساز باشد و به محض تکمیل و تحویل پروژه های هر بخش، قیمت های آن افزایش چشمگیری خواهند یافت.

    در این مطلب برج های نزدیک دریاچه چیتگر را بررسی نمودیم و اطلاعات پروژه های در حال ساخت و آماده را منتشر نمودیم در صورت نیاز به جزئیات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و اطلاعات تکمیلی دریافت نمایید.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه