جستجو کردن

نوشته های اخیر

راهنمای خرید پروژه های چیتگر: جزئیات و معرفی

  • اگر قصد خرید از پروژه های چیتگر را داشته باشید حتما به پتانسیل بالای این منطقه و فرصت هایی که پیش روش شماست پی برده اید ولیکن از سوی دیگر به دلیل متفاوت بودن ساخت و ساز در این منطقه و تفاوت در شرایط فروش میتواند برای شما نا مفهوم بوده و یا احساس میکنید که یک چیزهایی را نمیدانید .

    در این مطلب میخواهیم راهنمای خرید پروژه های چیتگر را بصورت جامع نگارش نماییم و اگر شما نیز در این مورد تجربه یا دیدگاهی دارید میتوانید در انتهای صفحه نظر خود را بگذارید تا تجربه شما برای دیگران نیز بتواند راهنما باشد .

    در نظر داشته باشید که در این مطلب گزینه های خرید پروژه های چیتگر از دسته شخصی ساز ، آماده ، تعاونی ساز که خود شامل چندین زیرمجموعه است بررسی میشود ، شرایط و قوانینی که باید هنگام عقد قرارداد بدانید ، اعتبار سنجی پروژه ، نحوه محاسبه اقساط و مفهوم علی الحساب بودن آنها به همراه دیگر موارد در این مطلب بررسی میشود .

    پیش از ادامه میتوانید ویدئو زیر را مشاهده نمایید که تنها گوشه ای از انبوه سازی در چیتگر است که توسط تعاونی های دولتی و یا خصوصی در حال انجام است تا اگر با این محدوده آشنا نیستید به عظمت و گستردگی پروژه های چیتگر پی ببرید همچنین از قسمت بالا در لیست پروژه ها میتوانید جزئیات نزدیک به 100 پروژه را به تفکیک مشاهده نمایید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

    خرید پروژه های چیتگر

    پروژه های این منطقه به چند دسته تقسیم میشوند ، دسته اول که تعاونی سازها هستند و در واقع خود شامل چند بخش که میتواند دولتی و یا خصوصی باشد دسته بندی میشود و مورد بعدی پروژه های شخصی ساز میباشند . در نظر داشته باشید که در مورد اولگزینه های خرید پروژه های چیتگر بسیار متنوع است .

    پروژه های تعاونی ساز بدین شکل تعریف میشوند که یک زمین که مالکیت آن در اختبار نهادی دولتی بوده در ازای مبلغی کم و اقساط طولانی مدت به اعضای سازمان در قالب تعاونی واگذار میشود ، این دسته از افراد اکنون مالک زمین هستند و برای ساخت آن یا باید خودشان بسازند و یا مشارکت نمایند .

    پس در اگر پروژه مشارکت شده باشد یک سهم سازنده و یک سهم مالک که همان اعضای تعاونی است وجود دارد و اگر خود تعاونی بسازد یک سهم از اعضا وجود دارد و برای خرید پروژه های چیتگر از تعاونی سازها باید مشخص کنید که خرید از کدامیک برای شما و هدفی که از سرمایه گذاری دارید مناسب تر است .

    گزینه اول که مشارکت شده است سهم اعضا قطعی و دارای متراژ مشخصی است که بر اساس درصد مشارکت و اخذ جواز مشخص شده است ، خرید از سهم سازنده و تعاونی که خودش میسازد میشود خرید قسطی آپارتمان زیرا در واقع شما اقساطی که تا آن مرحله پرداخت شده را میپردازید و اقساطی هم که در پیش رو برای ساخت است باید پرداخت نمایید .

    خرید پروژه های چیتگر
    خرید پروژه های چیتگر

    اما مورد اول دیگر قطعیست و اقساط ندارد اما قیمت آن بالاست ولیکن نسبت به برج های آماده دارای اختلاف قیمت است که همین موضوع فرصت را برای خرید مهیا میکند ، شما تصور نمایید که در هیچ کجای تهران شرایط پیش فروش با قیمت کامل یافت نمیشود که قیمت آن پایینتر باشد و نهایت اگر تسویه را کامل انجام دهید سازنده 10 الی 15 درصد از قیمت کل را تخفیف میدهد اما در پروژه های چیتگر به دلیل زیاد بودن تعداد پروژه ها قیمت گذاری بر اساس مرحله ساخت انجام میشود.

    در مورد تعاونی هایی که خودشان میسازند و یا از سهم سازنده خریداری مینمایید عرف پرداخت در پیش خرید آپارتمان بدینصورت است که اقساطی که تا کنون پرداخت شده را میپردازید که این مبلغ نسبت به خرید کلی بسیار کم است و بسته به شرایط پروژه دارد که در چه مرحله ای است ، به عنوان مثال اگر در مرحله اسکلت باشد برای یک واحد 60 متری با 1 میلیارد وارد میشوید و هر 4 ماه 100 تومان قسط میدهید . این گزینه برای افرادی که سرمایه اولیه کافی ندارند مناسب است .

    اختلاف قیمت خرید پروژه های چیتگر در چیست ؟

    اول از همه توجه داشته باشید در هر بازاری که برای خرید و فروش و سرمایه گذاری مردم مهیا شود ، عده ای نیز به سودجویی میپردازند . معنی تعاونی یعنی کار جمعی و کلیه هزینه ها پای اعضا است . اگر شغلی دولتی داشته اید قطعا میدانید ما چه میگوییم و نحوه شکل گیری تعاونی از اعضای سازمان و مدیران است که به انتخاب اعضا به عنوان مدیرعامل و اعضای هیات مدیره انتخاب میشوند .

    اما تاسیس تعاونی هیچ پیش شرطی ندارد و هر فردی قادر به انجام آن است ، در حالیکه در چیتگر پروژه های دولتی بسیاری معرفی شده اند که توسط تعاونی های دولتی در حال انجام میباشند عده نیز اقدام به تاسیس تعاونی کرده و میخواهند همین راه را بروند اما خصوصی و بدون پشتوانه و تجربه ساخت !

    اینها همانهایی هستند که در اینستاگرام و دیگر شبکه ها تبلیغات 300 الی 500 میلیون تومانی شان را دیده اید که یک واحد 60 متری را 1 میلیارد و 500 الی 800 تمام شده اعلام میکنند درست است که چیتگر یکی از بهترین محله های تهران برای خرید خانه است و وجود همین تعاونی ها باعث صاحبخانه شدن بسیاری از مردم شده اما بساط دلالان نیز در اینجا پهن است و به هر حال افرادی که قصد سو استفاده دارند نیز فعال هستند .

    پس در واقع بیش از این نمیخواهیم به این موارد بپردازیم و تمرکز خود را روی فرصت ها و علت اختلاف قیمت خرید پروژه های چیتگر میگذاریم که یک پای آنها همین تعاونی های تازه تاسیس هستند و در طرف دیگر نیز ماهیت پروژه ها است که در قیمت آنها اختلاف ایجاد میکند .

    اختلاف قیمت خرید پروژه های چیتگر در چیست ؟
    اختلاف قیمت خرید پروژه های چیتگر در چیست ؟

    اگر بخواهیم تعاونی سازهای دولتی را مثال بزنیم ، این دسته از پروژه ها برای تامین مسکن کارمندان ساخته میشود نه برای مردم عادی و نحوه شکل گیری آنها نیز بدینصورت است که ابتدا پروژه تعریف میشود و به اعضای تعاونی واگذار میشود ، سپس زمین انتخاب شده و پیمانکار انتخاب میکنند و یا خود تعاونی میسازد تا پروژه تکمیل و تحویل داده شود .

    این پروسه ممکن است 8 الی 9 سال طول بکشد و واقعیت همین است زیرا هم انبوه سازی انجام میشود هم طبق برنامه های پروژه هایی پیش میرود که دولت انجام میدهد . حال در هر مرحله ای که این پروژه قرار دارد قیمت متفاوت است ، آن زمانی که تعریف میشود و انتخاب زمین میشود و آن زمانی که شروع به ساخت میکند .

    تمامی برج ها و شهرکهایی که پروژه های چیتگر به همین شکل اجرا کرده اند همین روال را طی نموده اند پس اگر اختلاف قیمت در پروژه های دولتی مشاهده میکنید مربوط به ماهیت پروژه و زمان تحویل آنهاست .

    خرید پروژه های چیتگر در کدام مرحله بهتر است ؟

    اینکه در کدام مرحله اقدام به خرید پروژه های چیتگر نمایید بسته به سرمایه اولیه ، میزان توان پرداخت اقساط و یا بطور کل عدم تمایل به پرداخت آن و زمانی است که میخواهید پروژه را تحویل بگیرید . در نهایت باید بدانید که خواسته شما چیست ، هر چه مرحله ساخت و تحویل جلوتر باشد اقساط بیشتری پرداخت شده و قیمت بالاتر است و هر چه عقب تر باشد قیمت پایینتر است البته این برای پروژه های قسطی است اما برای پروژه هایی از سهم اعضا که قیمت تمام شده است اقساط وجود ندارد اما قیمت متفاوت است .

    بصورتی که اگر پروژه ای باشد که هم اکنون در مراحل اولیه انتخاب پیمانکار باشد ، قیمت آن متری 25 میلیون تومان است اما اگر در 50 درصد از پیشرفت فیزیکی باشد از 38 تا 48 میلیون تومان بسته به جهت و طبقه قیمت گذاری میشود در نهایت پروژه های تعاونی ساز دولتی جزو پروژه های مطمئن چیتگر به حساب می آیند که زمان ساخت آنها طولانی است اما در نهایت به ثمر میرسند و گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری میباشند .

    خرید پروژه های چیتگر در کدام مرحله بهتر است ؟
    خرید پروژه های چیتگر در کدام مرحله بهتر است ؟

    البته همانطور که در بالا اشاره نمودیم بسته به ماهیت تعاونی دارد شما میتوانید روی پروژه ای 7 الی 8 ساله که مربوط به ارتش است حساب کنید اما نمیتوانید یک تعاونی خصوصی بی سابقه که تازه میخواهد زمین را تسویه حساب کند و جواز ساخت دریافت کند حساب باز کنید پس توجه داشته باشید که هر پروژه ای را نمیتوانید به اینصورت انتخاب نمایید .

    تفاوت تعاونی سازهای دولتی در چیست

    بسته به اینکه کدام تعاونی و مربوط به کدام ارگان باشد پروژه های چیتگر میتواند دارای ماهیت متفاوتی باشند و تفاوت داشته باشند ، به عنوان مثال پروژه های سپاه در چیتگر در نظر سرعت ساخت به مراتب از پروژه های ارتش بهتر عمل مینمایند ولیکن از نظر امکانات در حد پایینتری ساخته میشوند .

    همچنین دیگر ارگانها نیز در این محدوده فعال هستند که ممکن است لوکس تر بسازند و سریعتر تحویل دهند و علت آن نیز محدوده بودن پروژه است زیرا در پروژه های دولتی که مربوط به این 2 ارگان است معمولا برج ها بصورت انبوه سازی اجرا میشوند و خودش یک عملیات عمرانی وسیع است .

    در نهایت باید خواسته شما بررسی شود تا بهترین گزینه به شما معرفی شود برای افرادی که محیط برج بسیار اهمیت دارد و ترجیه میدهند دیگر ساکنین از بافت مذهبی باشند بهتر است پروژه های سپاه انتخاب شود و در موارد دیگر نیز انتخاب های دیگری وجود دارد .

    در نهایت میتوانید برای بررسی دقیق تر این موضوع و دریافت مشاوره پیرامون خرید پروژه های چیتگر با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و اطلاعات کاملی کسب نمایید همچنین میتوانید نظرات خود را در انتهای این مطلب به اشتراک بگذارید و اگر سوالی نیز بپرسید در سرع وقت به آن پاسخ خواهیم داد .

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه