جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه های بنیاد تعاون سپاه

  • برای بسیاری از افراد که به دنبال سرمایه گذاری و خرید آپارتمان مسکونی علی الخصوص در تهران میباشند ، دولتی بودن یک پروژه اهمیت بالایی دارد و به دلیل ضریب اطمینانی است که پروژه های دولتی در اختیار دارند . همچنین از مزیت های دیگر پرداخت اقساطی و یا قیمت پایین است زیرا پروژه های بنیاد تعاون سپاه و دیگر تعاونی های وابسطه همگی میبایست طبق یک چهارچوب مشخص مدیریت شوند.

    بزرگترین و آخرین شهرک سازی توسط این بنیاد در تهران ، شهرک خرازی انجام شده است و بطور کلی این نهاد غیر دولتی ، نقش مهمی در ساخت و ساز در بخش های مختلف کشور در طول 31 سال اخیر داشته است . در این مطلب میخواهیم به بررسی آخرین پروژه انجام شده توسط این نهاد و دیگر تعاونی های سپاه بپردازیم و پروژه های انجام شده توسط آنها را بررسی نماییم .

    همچنین میتوانید پیش از ادامه مطلب ویدئویی از نمای شهرک خرازی بزرگترین شهرک مسکونی ساخته شده در منطقه 22 تهران  و همچنین واحدهای داخل آن به همراه لابی و مشاعات را مشاهده فرمایید . البته در نظر داشته باشید وسعت و تعداد برج های این مجموعه به شهرک ارتش نمیرسد اما در حال حاضر شهرک آماده تحویل که بزرگترین نیز میباشد خرازی است .  در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه های بنیاد تعاون سپاه و دیگر پروژه های انجام شده دارید میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید .

    بررسی پروژه های بنیاد تعاون سپاه در منطقه 22

    به دلیل مالکیت عمده زمین های منطقه 22 توسط ارگانهای دولتی علی الخصوص ارتش و سپاه ، این ارگانها به منظور تامین مسکن کارکنان خود اقدام به تشکیل تعاونی و ساخت پروژه های مسکونی برای آنها مینمایند . معمولا نحوه عضویت نیز بصورت کسر ار حقوق با شرایط مناسب و طولانی مدت است و از اتفاق های خوب این است که این پروژه ها در یک محدوده جدید و نوساز قرار گرفت هاست .

    اگر میخواهید بدانید که شرایط منطقه 22 تهران چیست و چقدر پیشرفت نسبت به دیگر مناطق تهران داشته است میتوانید مطلب منطقه 22 تهران کجاست را بررسی کرده تا با مراکز خرید لوکس و برج های لوکس تر از آن به همراه امکانات محیطی آن آشنا شوید .

    پروژه های بنیاد تعاون سپاه
    پروژه های بنیاد تعاون سپاه

    در نهایت عضو اصلی که مالک یک واحد آپارتمانی است میتواند حق امتیاز واحد خود را به همراه تمامی شرایط قرارداد به فردی دیگر واگذار نماید . به همین دلیل است که در حال حاضر مشاهده مینمایید بخش عظیمی از پروژه های ساخته شده توسط بنیاد تعاون سپاه توسط مردم عادی خریداری شده است .

    در مورد پروژه خرازی نیز شرایط به همین گونه بوده است و دیگر پروژه هایی نیز توسط تعاونی های دیگر سپاه در حال انجام است که مربوط به هوا فضا و دیگر زیر مجموعه ها میباشد که شکل فروش آنها با یکدیگر متفاوت است که در ادامه به آن میپردازیم .

    پروژه های دیگر تعاونی های سپاه

    برج های صدف در نزدیکی دریاچه چیتگر یکی از بهترین برج های ساخته شده توسط تعاونی 12 فروردین است که در واقع نزدیک ترین برج مسکونی به دریاچه چیتگر است . بعد از آن برج های دیگری نیز ساخته شده که بصورت تک بلوک یا چند بلوک میباشد اما همانطور که اشاره نمودیم ارتش از نظر ساخت ساز بسیار جلوتر است به همین منظور میتوانید پروژه های ارتش در چیتگر را در صفحه مربوط به آن مشاهده نمایید .

    پروژه شمیم رحمت 3 نیز آخرین پروژه در حال انجام توسط تعاونی هوافضا میباشد که از قضا پروژه ای لوکس است و با خرازی تفاوت دارد ، برج قبلی ساخته شده توسط این تعاونی با نام امپریال در حال حاضر یکی از لوکس ترین برج های محله کوهک میباشد .

    پروژه های دیگر تعاونی های سپاه
    پروژه های دیگر تعاونی های سپاه

    پروژه در حال انجام در حال حاضر بصورت سهام 10 متری در حال خرید و فروش است . این کار به دلیل سهولت خرید و فروش و مشارکت حداکثری برای افرادی است که سرمایه محدوده در اختیار دارند و قرار است به عنوان مجموعه برج های لوکس ساخته شوند . زمان تحویل این پروژه سال 1405 اعلام شده است و سرعت و روند عملیات ساخت آن مناسب است .

    مزایا و معایب پروژه های بنیاد تعاون سپاه چیست ؟

    در نهایت این دسته از پروژه ها دارای مزایا و معایبی میباشند که باید توسط هر شخص سنجیده شوند . اول اینکه قیمت این دسته از پروژه ها مناسب است و علت آن نیز دولتی بودن پروژه ها میباشد ، ضریب اطمینان در این دسته از پروژه ها بالاست و خیالتان میتواند راحت باشد .

    اما از سوی دیگر زمان تحویل در این پروژه ها با تاخیر روبروست و همچنین تعهدی نیز برای زمان تحویل وجود ندارد ، بطور کلی در پروژه های بنیاد تعاون سپاه که مالک خود تعاونی است و ساخت آن بر عهده پیمانکار سپرده میشود ، تعهدی جز تعهدت پیمانکار به مالک وجود ندارد و نمیتواند اعضای پروژه درخواست تعهد نمایند .

    مورد دیگری که وجود دارد متریال و امکانات است که در پروژه های اولیه مانند خرازی در سطح متوسط و با امکانات حداقل ایجاد شده اند . البته توجه داشته باشید پروژه ای مانند خرازی در اوایل سال 1390 شروع به کار کرده است و به همین دلیل است که بر اساس استاندارد منطقه در آن زمان طرح ریزی شده است .

    اما در حال حاضر پروژه های جدید مانند نخل ، زیتنون ، امپریال که در بالا اشاره نمودیم دارای متریال عالی و امکانات بروز هستند ، علت این است که این پروژه ها در محدوده کوهک واقع شده اند و در واقع برای افراید که به دنبال خرید آپارتمان در کوهک میباشند شاخص قیمت گذاری و مقایسه با دیگر برج ها بر اساس همین برج انجام میشود .  در انجا شخصی سازها نیز ساخت و ساز وسیعی انجام داده و برج هایشان دارای متریال و امکانات لوکس است به همین دلیل نداشتن این ویژگی ها باعث اختلاف قیمت میشود که به همین دلیل در این منطقه این امکانات قرار داده شد.

    مزایا و معایب پروژه های بنیاد تعاون سپاه چیست ؟
    مزایا و معایب پروژه های بنیاد تعاون سپاه چیست ؟

    در نظر داشته باشید یکی از مواردی که باید در نظر داشته باشید بافت و محیطی است که در آن قصد خرید دارید ، درست است که بسیار از اعضای اولیه واحدهای خود را به فروش میرسانند ولیکن به عنوان مثال در شهرک خرازی میبایست برخی از قوانین و شعونات اخلاقی رعایت شود و با آپارتمان و برج های مسکونی تفاوت دارد به همین دلیل است که به افراد مجرد که در ساختمان کنونی خود با همسایگان چالش دارند خرید و یا رهن و اجاره در این شهرک پیشنهاد نمیشود زیرا قطعا این مشکلات میتواند در اینجا بیشتر باشد .

    جمع بندی در مورد پروژه های سپاه

    نقش تعاونی های مسکن در خانه دار شدن مردم بر کسی پوشیده نیست ، این دسته از پروژه ها دارای مزایا و معایبی نیز هستند که در بالا به آن اشاره نمودیم اما برای افرادی که سرمایه محدوده در اختیار دارند نعمتی بزرگ است که در دیگر مناطق تهران چنین شرایطی برایشان ایجاد نمیشود .

    بطور کلی هدف از احداث پروژه های بنیاد تعاونی سپاه نیز همین است ، درست است که در وحله اول برای کارمندان ساخته و واگذار میشود اما در نهایت کارکنان نیز این واحدها را به افراد عادی میفروشند و در ادامه مردم عادی نیز میتوانند از شرایط بوجود امده بهره برداری نمایند .

    در نهایت اگر قصد سرمایه گذاری در این دسته از پروژه ها را دارید میتوانید پروژه های ارتش و دیگر ارگانها را نیز بررسی نمایید ، برخی از آنها شرایط ویژه ای دارند به عنوان مثال دارای اقساط نبوده ، قیمت شان قطعی است و یا متریال بسیار لوکسی دارند .

    در نهایت توجه داشته باشید که ارگانها متفاوتی در این منطقه مشغول ساخت و ساز هستند که شرایط هر کدام متفاوت است به همین دلیل برای بررسی بیشتر میتوانید با کارشناسان تهران برج تماس گرفته و نیاز خود را بصورت دقیق همراه با میزان سرمایه اولیه ای و انتظاراتی که از پروژه دارید بیان نمایید تا بهترین گزینه ها پیش رویتان قرار گرفته و معرفی شوند .

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه