جستجو کردن

نوشته های اخیر

اسم برج های چیتگر به تفکیک محله در منطقه 22

  • در ایران منطقه ای به اندازه چیتگر تهران وجود ندارد که دارای برج های بلند باشد و انگار که این منطقه یک شهر در کشوری دیگر است. برج های بلند مرتبه به همراه شهرسازی مدرن و لوکس در غربی ترین نقطه تهران و آخرین منطقه ضمیمه شده به شهرداری تهران یعنی منطقه 22 تهران چیتگر.

    اسم برج های چیتگر به تفکیک محله در منطقه 22
    اسم برج های چیتگر به تفکیک محله در منطقه 22

    چیتگر وسیع ترین منطقه تهران است که وسعت آن 5800 هکتار میباشد که از این مقدار 1800 هکتار فضای سبز دارد. هدف از تشکیل این منطقه در وحله اول ایجاد یک مرکز سیاحتی و توریستی بوده است و در پس از چند سال به دلیل کمبود فضای ساخت تهران در این منطقه تراکم مسکونی نیز صادر شده است و اولین سازنده ها در این محدوده ارگانهای دولتی بوده اند که انبوه سازی اولیه را انجام داده اند.

    در این مطلب ضمن معرفی اسم برج های چیتگر به تفکیک محله و جزئیات نقاط مختلف به بررسی انواع سازنده برج ها با شرایط متفاوت فروش و مشارکت میپردازیم.

    اسم برج های چیتگر

    اولین نقطه شکل گرفته در منطقه 22 میدان المپیک بوده و سپس به سمت دریاچه چیتگر ساخت و ساز شروع شده است اما در این مطلب قصد ما معرفی اسم برج های چیتگر است نه آپارتمان های مسکونی و یا مجتمع ها و به همین دلیل است که باید نقاطی که در ابتدا بصورت انبوه سازی برج سازی در آن انجام شده است را مورد بررسی قرار دهیم. اسم برج های نزدیک دریاچه چیتگر به شرح زیر است:

    محدوده نام برج
    ضلع شرقی دریاچه برج های ۱۲ فروردین، برج های صدا و سیما، برج های امام حسن مجتبی، برج های ایزدیار فاز ۳ و ۲ و ۱، مجتمع اداری تجاری سرزمین آفتاب، برج پارامیس ، مجتمع تجاری مسکونی لکسون
    شمال دریاچه چیتگر برج های پارسیان، مجتمع تجاری-اداری آرتمیس، برج های آسمان، برج آسمان آبی، برج های پارلمان (6 برج )، برج های قائم، برج سروناز، برج ساحل، برج دیپلمات، مجتمع خیام، برج پاسارگاد ۱ و ۲، برج عرفان، برج مهتاب، مجتمع تجاری خلیج فارس، مجتمع مسکونی کیهان
    غرب دریاچه چیتگر برج های احرار الزمان، برج های صیاد شیرازی فاز ۱ و ۲، برج های همت یاس، مجتمع مسکونی پرنیا، برج های مجتمع بیمه، برج تریتیوم ۱، برج پاریز، برج های امین، برج های شهرک بنفشه، برج های مجتمع صدف، برج نرگس، برج لبخند ۱، برج های نگین الماس، برج برلیان،
    اسم برج های چیتگر
    اسم برج های چیتگر

    در اطراف دریاچه چیتگر برج های متفاونی ساخته شده اند که از نظر امکانات و متریال با یکدیگر تفاوت زیادی دارند، در نظر داشته باشید که هر چه امکانات بیشتر باشد شارژ ماهیانه برج های چیتگر نیز بیشتر میشود .توجه داشته باشید که اگر به شرق برویم محله کوهک باید بررسی شود و اگر به غرب برویم گزینه ها بسیار زیاد هستند پس بهتر است اول برج های کوهک را معرفی نماییم.

    اسم برج های چیتگر در محله کوهک

    کوهک یک محله ای است که همزمان با رشد برج های اطراف دریاچه و ساخته شدن آن به شکل موازی در آن شروع به ساخت و ساز برج های لوکس شده است و همچنین مراکز خرید و برج های شاخص زیادی در این محدوده قرار گرفته شده است.

    اگر قصد خرید آپارتمان در کوهک را داشته باشید گزینه های زیادی پیش روی شماست که جزو برج های لوکس و با امکانات فول در منطقه هستند. اسم برج های چیتگر در محله کوهک به شرح زیر است:

    آترا آریا طوبی ریحانه ارمغان صبا
    مهستان 1 مهستان 2 مهستان 3 مهستان 4 مهستان 10
    ترنج کادوس یاس 1 یاس 2 یاس 22
    مدیا 2 نسترن فرهیختگان پارسیس هواپیمایی کشوری
    مسکونی مدیران پگاه رزم آوران مجتمع تجاری پارسیس آفتاب مهتاب شرکت نفت حکیم نظامی (برج صدا و سیما)
    اسم برج های چیتگر در محله کوهک
    اسم برج های چیتگر در محله کوهک

    در حالی که قیمت آپارتمان نوساز در چیتگر در محدوده دریاچه برای برج های شخصی ساز از متری 110 الی 120 میلیون تومان شروع میشود در بلوار کوهک قیمت ها برای برج های شخصی ساز از 100 الی 110 میلیون تومان شروع میشود.

    اسم برج های چیتگر در پهنه های ارتش

    حال که به قسمت غربی دریاچه چیتگر برویم وارد پهنه های ارتش میشویم که به 4 پهنه تقسیم بندی شده اند که نام آنها پهنه بی ، پهنه دی ، پهنه سی و پهنه A است که در حال حاضر برج های آماده تحویل در پهنه A بیشتر است. نام این پهنه ها نارنجستان ، بوستان ، سروستان و طبیعت است. در نظر داشته باشید که یک پهنه E نیز وجود دارد که فعلا پروژه ای در آن تعریف نشده است.

    در حال حاضر نام برج های پهنه A برج های ارکیده و برج های پامچال است و در پهنه بعدی که بی میباشد بیشتر برج های در حال ساخت میباشد اما برج های آماده به تحویل نیز وجود دارد که با نام برج های G و برج الماس شیشه ای شناخته میشوند.

    در پهنه سی نیز برج های نزدیک به تحویل وجود دارد که مربوط به تعاونی های نیرو زمینی، پدافند هوایی و تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش است که این برج ها هم اکنون در حال ساخت میباشند و زمان تحویل پهنه بی آنها سال 1403 تا 1406 تخمین زده شده است که بسته به پیشرفت فیزیکی هر کدام از برج ها متفاوت است

    در پهنه طبیعت نیز 22 برج تعریف شده است که در حال حاضر در مراحل اولیه ساخت میباشند و این دسته از برج ها در شمال باغ موزه گیاهشناسی قرار گرفته شده اند و زمان تحویل آنها 4 ساله است.

    اسم برج های چیتگر در پهنه های ارتش
    اسم برج های چیتگر در پهنه های ارتش

    در پهنه بی نیز برج های آماده به تحویل تنها G و الماس شیشه ای میباشد و برج های در حال ساخت آن با نام برج های N و برج های D شناخته میشوند که شامل 9 برج میباشند که نام آنها n1,n2,n3,n4,n5,n6 و d1,d2,d3 است که در حال حاضر زمان تحویل برج های D نزدیک تر از بقیه است و برج های n1,n2 نیز زمان تحویل شان طولانی تر از بقیه است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید زمان تحویل پهنه b را مطالعه فرمایید که به جزئیات بیشترین از زمان تحویل این برج ها پرداخته است.

    در قسمت بعدی به معرفی برج های آماده به تحویل در نزدیک ایران مال میپردازیم، این محدوده در واقع در قسمت شرقی شهرک چیتگر قرار گرفته شده است که در بالا برج های آنرا معرفی نموده ایم.

    اسم برج های چیتگر در اطراف ایران مال

    ایران مال به عنوان وسیع ترین مرکز خرید جهان شناخته میشود که در رتبه اول با نزدیک به 1 میلیون و 950 هزار متر مربع قرار گرفته شده است و حتی از مجموع رتبه دوم و سوم نیز بزرگتر است. اسم برج های اطراف ایران مال به شرح زیر میباشد:

    ضلع نام برج
    شرقی صیاد 2، همت یاس، بهاران، پارلمان، ارکیده، کاملیا
    جنوب شرقی تریتیوم، پاریز، نرگس، آریا، صدف، نگین

    در نظر داشته باشید که در ضلع غربی، همان پهنه چیتگر قرار گرفته شده است که در بخش بالایی به معرفی اسم برج های چیتگر در آن محدوده پرداخته ایم.

    اسامی برج های چیتگر در شمال اتوبان خرازی

    در شمال اتوبان خرازی در محدوده ای بنام شهرک شهید باقری نیز برج هایی در حال ساخت و آماده به تحویل وجود دارند. این نقطه از نظر دسترسی و موقعیت یک محله تازه کشف شده است با اینکه بافت قدیمی مسکونی در آن وجود دارد که 20 ساله است و آپارتمان سازی در آن انجام شده است اما با موقعیت های جدیدی که در آن بوجود آمده است چندین پروژه عظیم در حال ساخت دارد.

    قرار گرفتن در دامنه کوه و همچنین داشتن دید جنوبی به تهران و ایران مال از ویژگی های شاخص این محدوده است در این بخش اسامی برج های چیتگر در شمال اتوبان خرازی که شامل شهرک باقری و دیگر نقاط است معرفی مینماییم:

    برج آوا اسکان سبز دوقلو نگین آبشار برج مروارید شهید باقری شهرک نمونه سپاه
    برج سفید برج البرز برج آبشار برج سماء برج مهسان قوه قضاییه

    در نظر داشته باشید که یکی از بهترین برج های چیتگر که در واقع اولین برج برند منطقه میباشد برج سفید است. همچنین 3 پروژه در این محدوده یعنی شمال اتوبان خرازی در حال اجرا میباشد که یکی از آنها مانند شهرکی کامل با تمامی امکانات در قالب 980 واحد مسکونی در حال ساخت میباشد و نام آن پروژه شمشاد میباشد که توسط تعاونی سازمان جنگلها با مشارکت با یک شرکت خصوصی در حال اجرا میباشد.

    اسامی برج های چیتگر در شمال اتوبان خرازی
    اسامی برج های چیتگر در شمال اتوبان خرازی

    همچنین در جوار این شهرک ، پروژه هما پارسه نیز در حال ساخت است که یک تعاونی خصوصی شکل گرفته شده از اعضای خلبانان هما میباشد که در حال حاضر در مراحل 20 درصد از پیشرفت فیزیکی پروژه میباشد.

    همچنین در شهرک مهستان، برج های نارنجستان 5 نیز در حال اجرا میباشد که شامل چند برج میباشد و سازنده آن چندین برج را در منطقه 22 چیتگر ساخته و تحویل داده است و این برج ها در کنار نارنجستان 4 قرار گرفته اند که پروژه قدیمی تر میباشد.

    نام برج های چیتگر در بلوار اردستانی

    اگر اتوبان خرازی را از سمت دریاچه چیتگر ادامه دهید اول از ایران مال عبور خواهید نمود و بعد از آن از شهرک چیتگر که در بالا معرفی شده اند. بعد از این ناحیه به بلوار اردستانی خواهید رسید که این بلوار محل اجرای پروژه های شهرکی است که قدیمی ترین آنها مجتمع نگین غرب و شهرک دانشگاه شریف است و جدیدترین آنها برج های خرازی میباشند که این پروژه در حال حاضر تحویل شده است و چند فاز آن نیز تا سال آینده تحویل خواهند شد.

    این محدوده به دلیل قرار گرفتن برج های خرازی دارای قیمت مناسبی است و در واقع این دسته از برج ها تعاونی ساز میباشند و اگر قصد خرید خانه در بلوار اردستانی را داشته باشید گزینه های خرید شما زیاد با قیمت مناسب است. توجه داشته باشید که یکی از مزیت های منطقه 22 وجود همین پروژه های تعاونی ساز دولتی است که قیمت ها را متعادل نگه میدارند.

    نام برج های چیتگر در بلوار اردستانی
    نام برج های چیتگر در بلوار اردستانی

    در حال حاضر در مناطق دیگر چیتگر برج های نوساز را نمیتوان زیر قیمت 70 میلیون تومان خریداری نمود در حالیکه قیمت آپارتمان در بلوار اردستانی در حال حاضر برای آپارتمان های نوساز متری 53 میلیون تومان بصورت کف قیمت در شهرک خرازی میباشد. در نظر داشته باشید که قیمت ها در شهرک دانشگاه شریف به دلیل اینکه ساخت و ساز دارای بافت قدیمی بوده و بصورت آپارتمانی ساخته میشود بیشتر است.

    در قسمت شرق این محدوده مروارید شهر قرار گرفته شده است که در ادامه به معرفی برج های آن میپردازیم.

    برج های چیتگر در مروارید شهر شمالی و جنوبی

    مروارید شهر یک محدوده جدید است که به 2 بخش شمالی و جنوبی تقسیم میشود. در قسمت شمالی آن برج های آماده به تحویل زیادی وجود دارد و همچنین پروژه های در حال ساخت در آن در حال انجام است و به همین دلیل است که شهرسازی این محدوده هنوز جای کار و آباد شدن دارد که در حال حاضر یکی از معایب مروارید شهر است که البته بصورت موقت میباشد و مانند هر منطقه در حال ساخت این روال نیز طی میشود.

    برج های چیتگر در مروارید شهر شمالی و جنوبی
    برج های چیتگر در مروارید شهر شمالی و جنوبی

    در حال حاضر نام برج های چیتگر در مروارید شهر به شرح زیر میباشد:

    در نظر داشته باشید که مروارید شهر جنوبی نزدیک به 50 پروژه در حال ساخت وجود دارد که در حال حاضر همگی در مراحل اولیه تغییر کاربری زمین میباشند. برای بررسی بیشتر برج ها و اسامی آنها میتوانید پروژه های مروارید شهر را مطالعه نمایید تا با جزئیات هر کدام آشنا شوید.

    یکی از مواردی که در مورد پروژه های مروارید شهر وجود دارد این است که ماهیت آنها باید به اطلاع خریدار برسد که شامل زمان شروع پروژه و همچنین شرایط پرداخت و مشارکت در آنهاست. در این مطلب قصد ما معرفی نام و اسامی برج های چیتگر است اما پیشنهاد میکنیم که برای اطلاعات بیشتر به بررسی مطلب مروارید شهر چیتگر کجاست و به شرایطی دارد بپردازید تا با این موضوع آشنا شوید که پروژه هایی که در مراحل ابتدایی قرار دارند با پروژه هایی که در حال ساخت میباشند از نظر قیمت و شرایط پرداخت متفاوت هستند و علت آن نیز نوع زمین آنهاست.

    در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر پیرامون برج های چیتگر و جزئیات آنها میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری دریافت نمایید.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه