جستجو کردن

نوشته های اخیر

مروارید شهر چیتگر کجاست و چه شرایطی دارد؟

  • منطقه 22 تهران چیتگر به عنوان یکی از مناطق رو به رشد تهران است که از سویی دیگر وسیع ترین آن نیز میباشد . ساخت و ساز در این منطقه به اواخر دهه 80 بر میگردد و رشد آن در دهه 90 اتفاق افتاده و تا کنون نیز ادامه دارد . این منطقه دارای نواحی مختلفی است که بصورت پیوسته در حال آباد شدن است و پروژه های ساختمانی در آن مناطق تحویل داده شده است .

    دریاچه چیتگر و محدوده های اطراف آن در ابتدای کار و سپس کوهک و محدوده ایرانمال مناطقی بودند که به سرعت تغییر نمودند . در حال حاضر مروارید شهر آخرین محله این منطقه است که در غربی ترین قسمت آن قرار دارد و آخرین مرز استان تهران است .

    مروارید شهر کجاست
    مروارید شهر کجاست

    در این محدوده ساخت و ساز به شدت به جریان افتاده و در واقع همان وضعیتی که در چند سال گذشته برای دریاچه چیتگر و محله هایی نظیر کوهک وجود داشته امروز به این محله رسیده است . در این مطلب قصد بررسی این موضوع را دارید که مروارید شهر کجاست و چه شرایطی برای خرید و سرمایه گذاری دارد و فرصت های آن چیست .

    مروارید شهر چیتگر کجاست

    مروارید شهر چیتگر بین اتوبان خرازی و همدانی واقع شده است و در قسمت غربی وردآورد شمالی واقع شده است . این شهرک در فاصله 7 کیلومتری از دریاچه واقع شده است و نزدیک به ایران مال است و دسترسی خوبی به بزرگراه های اصلی دارد . همچنین وجود شهر بازی هزار یک شهر که بزرگترین در خاورمیانه خواهد بود و در حال حاضر در مرحله ساخت میباشد یکی از مزایای این محله است .

    این محدوده در حال ساخت میباشد و پروژه های زیادی در آن فعال هستند ( نزدیک به 90 پروژه ) اما در حال حاضر نزدیک به 15 برج به بهره برداری رسیده است و در آن ساکن هستند که بیشتر در قسمت مروارید شهر شمالی قرار دارند که دسترسی اتوبان نیز به آن ایجاد شده است .

    مروارید شهر چیتگر کجاست و چه شرایطی دارد؟
    مروارید شهر چیتگر کجاست و چه شرایطی دارد؟

    با توجه به قرار گرفتن منطقه 22 تهران در طرح تفصیلی شهرداری پروژه هایی که پیش از سال 1400 جواز ساخت دریافت نموده اند بالای 12 طبقه بوده و 21 و بیشتر جواز گرفته اند ولیکن پروژه های بعد از این تاریخ به دلیل اینکه اعلام شد برج های بلند در این محدوده میتواند جلوی ورودی هوای تهران را بگیرد به 12 طبقه محدود شده است .

    قیمت آپارتمان در برج های مروارید شهر تهران برای نوساز بین 55 تا 75 میلیون تومان بر اساس پروژه ، موقعیت ، دید و امکانات قیمت گذاری شده اند که میتوانید در مطلب مربوط به آن جزئیات بیشترین را دریافت نمایید .

    همچنین وضعیت آسفالت کشی و انشعابات برای آن دسته از برج هایی که تکمیل شده اند در حال انجام است و بطور کلی این محدوده کماکان حالت کارگاهی و در حال ساخت دارد اما سرعت پیشرفت آن زیاد است .

    وضعیت برج های مروارید شهر چیتگر

    پروژه های در حال ساخت بسیاری در این منطقه تعریف شده است اما در نظر داشته باشید تعداد زیادی از آنها در حال حاضر در یک قطعه زمین مشاعی تعریف شده اند که در حال تغییر کاربری میباشد و به همین دلیل کماکان روی خاک میباشند .

    نمونه ای از این تعاونی ها پروژه وزرا  و پروژه پالادیوم مباشند که در واقع اجرای و ساخت آنها توسط تعاونی های خصوصی انجام میشود . این دسته از پروژه ها در واقع به دلیل اینکه در مرحله خاک مانده اند و مدت زمان طولانی است که در این حالت باقی مانده و مشخص نیست تا چه زمانی خواهند ماند از آن دسته پروژه هایی هستند که برای خرید از آنها باید تحقیقات دقیقی انجام دهید تا بدانید که ماهیت پروژه ای که خریداری مینمایید چیست . برای اطلاعات بیشتر میتوانید در مورد جلوگیری از کلاهبرداری در مروارید شهر مطلب مربوطه را دنبال نمایید .

    وضعیت برج های مروارید شهر چیتگر
    وضعیت برج های مروارید شهر چیتگر

    همچنین پروژه های دیگری بصورت تعاونی های دولتی در این منطقه وجود دارد که مالک زمین آنها تعاونی دولتی بوده و در حال مشارکت هستند که میتوان به پروژه میعاد و پروژه صدف اشاره نمود که برای بررسی هر کدام و دریافت جزئیات بیشتر میتوانید به صفحه مربوط به آن مراجعه نمایید .

    بطور کلی این محدوده بیشتر پروژه هایش در مرحله احداث هستند و آن دسته که بهره برداری رسیده اند تعداد محدودی هستند که این روال رو به افزایش است و تغییراتی که در منطقه ایجاد میشود باعث افزایش قمیت میگردد به عنوان مثال باز شدن ورودی از اتوبان خرازی به مروارید شهر شمالی باعث افزایش قیمت 20 درصدی آپارتمان های این محدوده شده است .

    آینده مروارید شهر چیتگر

    روالی که در ساخت و رشد این محله در حال انجام است دقیقا همانی است که برای دیگر مناطق چیتگر و تهران اتفاق افتاده است بنابراین اگر بخواهید آینده مروارید شهر چیتگر را بدانید باید بگوییم که این شهرک به عنوان یک محدوده مدرن با شهرسازی بروز در حال ساخت است و برای سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران یک گزینه بسیار مناسب است به شرطی که پروژه درستی انتخاب شود .

    همچنین در نظر داشته باشید که قیمت آپارتمان های این محله در حال حاضر نسبت به دیگر نقاط تهران بسیار مناسب است ، برج ها بصورت نوساز و با امکانات روز در حال ساخت هستند و محله نیز در حال تغییر و آباد شدن است و برای افرادی که آینده نگری دارند گزینه مناسبی برای سکونت است .

    آینده مروارید شهر چیتگر
    آینده مروارید شهر چیتگر

    درست است که در مراحل اولیه شکل گیری یک منطقه ، مردم به سکونت در آن عادت ندارند اما به سرعت با آباد شدن آن رشد قیمتی اتفاق می افتد و شرایط کنونی این منطقه فرصتی است که وجود دارد . در نظر داشته باشید که در ابتدای شکل گیری منطقه 22 تهران بیشتر پروژه های دولتی مشغول به کار شده اند و پس از آن شخصی سازها وارد انبوه سازی شده و منطقه را ارتقا داده اند . پروژه نظام مهندسی یکی از پروژه هایی است که به  سرعت و توسط همین ارگان با مشارکت با شهرداری در حال ساخت است .

    از سوی دیگر تعاونی های خصوصی با سابقه نیز در حال اجرا در این منطقه میباشند که میتوان به پروژه سفیر اشاره نمود که چندین پروژه در محدوده چیتگر در حال اجرا دارد و یکی از آنها در مروارید شهر است در واقع تمامی سازندگانی که در محله های دیگر در حال ساخت میباشند در این محدوده نیز پروژه تعریف نموده اند .

    دسترسی های مروارید شهر چیتگر

    در حال حاضر همانطور که اشاره نمودیم شهرسازی در این محدوده هنوز جای کار دارد اما این محدوده به ایران مال فاصله ای 5 کیلومتری دارد و همچنین ایستگاه مترو در حال اجراست البته بد نیست بدانید که خط 10 مترو در چیتگر شامل 35 ایستگاه میباشد که در حال حاضر نزدیک به بهره برداری است اما در نهایت بدانید که برای سکونت در شرایط فعلی این منطقه نیاز به وسیله نقلیه شخصی دارید اما این شرایط به زودی تغییر خواهد نمود.

    این شرایط دسترسی برای دریاچه چیتگر نیز در ابتدای شکل گیری وجود داشت و اگر بخواهید بدانید مروارید شهر چیتگر کجاست بدانید که فاصله چندانی با دریاچه ندارد و به زودی شرایطی که در آن منطقه بوجود آمده برای مروارید شهر نیز ایجاد خواهد شد .

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه