جستجو کردن

نوشته های اخیر

شارژ ماهیانه برج های چیتگر چقدر است؟

  • اگر گذرتان به منطقه 22 تهران چیتگر افتاده باشد قطعا با برج های زیادی مواجه شده اید و هر طرف سرتان را بچرخانید برج های بلندی مشاهده مینمایید که در حال حاضر این منطقه دارای بیشترین تعداد برج های بلند در کل کشور است.

    حال برای شما سوال پیش آمده که شارژ ماهیانه برج های چیتگر چقدر است و بر چه اساس محاسبه میشود. در نظر داشته باشید که برج نشینی و زندگی در برج ها در کل دنیا یک فرهنگ متفاوت با آپارتمان نشینی است و در واقع زندگی در برج ها برای 2 دسته از افراد است.

    شارژ ماهیانه برج های چیتگر چقدر است؟
    شارژ ماهیانه برج های چیتگر چقدر است؟

    افرادی که هدفشان از سکونت در برج ها امکانات لوکس است همانطور که در منطقه 1 تهران برج هایی وجود دارند که مانند یک شهر کلیه امکانات و خدمات در آنها وجود دارد و دسته بعدی افرادی هستند که برایشان تفاوتی نمیکند و تنها به عنوان محل سکونت با امکانات استاندارد مد نظرشان است.

    اما باید توجه داشته باشید که شارژ ماهیانه برج های چیتگر بر اساس کیفیت و امکانات برج ها میتواند بسیار متفاوت باشد و برای بسیاری از افراد این یک گزینه مهم در محاسبه هزینه های ماهانه است که در ادامه این مطلب به بررسی این موضوع میپردازیم.

    شارژ ماهیانه برج های چیتگر

    شارژ ماهیانه برج های چیتگر نسبت مستقیم به مدیریت و امکانات برج ها دارد بصورتی که برخی از سازنده های خصوصی که برج های برندی در منطقه ساخته اند، مدیریت برج ها تا چند سال را تضمین میکنند و هدف از این کار این است که خریداری که بر اساس امکانات برج در آنجا واحدی خریداری نموده است بتواند استفاده مطلوبی از این امکانات داشته باشد.

    در حال حاضر برج های اطراف دریاچه چیتگر که دارای دید به آن هستند و فاقد مشاعات آبی میباشند و امکانات آنها استاندارد است متری 5 هزار تومان محاسبه میشود یعنی برای یک واحد 120 متری ماهیانه 600 هزار تومان باید پرداخت شود.

    اما برای برج های شخصی ساز و برند که دارای مشاعات آبی و فول امکانات هستند برای یک واحد 130 متری در حدود متری 20 هزار تومان به عنوان شارژ در نظر گرفته میشود که ماهیانه 2 میلیون و 600 هزار تومان میشود.

    شارژ ماهیانه برج های چیتگر
    شارژ ماهیانه برج های چیتگر

    برای برج های نزدیک ایران مال نیز که ساخت آنها جدید بوده است همین مبلغ در حدود 5 الی 7 هزار تومان به ازای هر متر مربع حساب میشود که البته این مورد به برخی از موارد دیگر نظیر فضای سبز و وسعت مشاعات نیز بستگی دارد که هر برج با برج دیگر متفاوت است.

    اما بطور کلی در نظر داشته باشید که امکانات برج ها تاثیر زیادی در قیمت شارژ ماهانه دارد علی الخصوص مشاعات آبی که حتی در صورتی که استفاده هم نشود میبایست سیستم تصفیه آن روشن باشد و شبانه روزی کار کند.

    همچنین در نظر داشته باشید که در آپارتمان های مسکونی که دارای مشاعات آبی میباشند و تعداد واحدهای آنها نیز مانند برج ها نیست قیمت کمتر از متری 3 الی 4 هزار تومان نمیباشد، البته در منطقه 22 عموما آپارتمان های سند دار که بصورت مسکونی ساخته شده اند به دلیل محدودیت تراکم که 3 طبقه است فاقد مشاعات آبی میباشند.

    مقایسه شارژ ماهیانه برج های چیتگر با دیگر نقاط

    در نهایت در نظر داشته باشید که قیمت برج ها بر اساس همین امکانات است که مشخص میگردند به عنوان مثال برج های قرار گرفته در بلوار پژوهش چیتگر که دارای امکانات استاندارد میباشند در حال حاضر متری 75 الی 85 میلیون تومان است ولیکن دارای لابی من و امکانات استاندارد است اما اگر بخواهید برج های نوساز ساخته شده در بلوار اردستانی را بررسی کنید، خواهید یافت که برج های آنجا حداقل امکانات را نیز در برج ها قرار نداده اند.

    در حال حاضر قیمت آپارتمان در بلوار اردستانی برای برج های نوساز شهرک خرازی متری 50 الی 55 میلیون تومان است که یکی از علت های این موضوع نیز تعاونی ساز بودن پروژه ها و ایجاد امکانات حداقلی در این دسته از برج ها میباشد که باعث شده است تفاوت قیمت با برج های دیگر نقاط داشته باشد.

    همچنین اگر میخواهید تفاوت واحدهای تعاونی و خصوصی را بدانید میتوانید به مطلب مربوطه مراجعه نمایید تا اطلاعات لازم را کسب نمایید اما در نهایت بدانید که واحدهای خصوصی و شخصی ساز عموما در مدیریت برج ها و امکانات بهتر عمل نموده اند و البته قیمت شارژ ماهیانه آنها در برج های چیتگر از بقیه بالاتر است.

    مقایسه شارژ ماهیانه برج های چیتگر با دیگر نقاط
    مقایسه شارژ ماهیانه برج های چیتگر با دیگر نقاط

    به همین دلیل است که در چیتگر قیمت برج ها حتی با اینکه در یک منطقه و یک محدوده قرار گرفته باشند با یکدیگر متفاوت است و همینطور نیز میتواند شارژ ماهیانه آنها نیز متفاوت باشد و بطور کلی شهرک های اطراف چیتگر هر کدام دارای یک یا چند برج شاخص میباشند که قیمت گذاری بر اساس آنها انجام میشود.

    همچنین در نظر داشته باشید که برخی از شهرک ها دارای امکاناتی هستند که میتواند به افراد بیرون از مجتمع نیز خدمات دهد و در ازای آن هزینه ای دریافت نماید که بابت نگهداری خود آن باشد بطور مثال در شهرک باقری در شمال اتوبان خرازی، پروژه ای بنام سایت پارک در حال ساخت است که بصورت شهرکی ساخته شده که دارای کلیه امکانات نظیر سالن ورزش،مشاعات آبی و درمانگاه است که در خود شهرک وجود دارد.

    در نهایت بهترین برج های چیتگر را بر اساس مدیریت آنها قیمت گذاری مینمایند زیرا سازه برج ها بصورتی نیست که مانند یک واحد مسکونی و آپارتمانی بعد از 30 سال کوبیده و از نو ساخته شود بلکه نگهرداری از آن است که میتواند تا سالهای سال آنرا سرپا نگه دارد و تنها نیاز به بازسازی خود واحدها باشد.

    نحوه محاسبه شارژ ماهیانه برج های چیتگر

    در نهایت نحوه محاسبه شارژ ماهیانه برج های چیتگر بر اساس تعداد لابی من، مشاعات آبی، داشتن مسئول تاسیسات بصورت مستقر یا موقت، وسعت فضای سبز و هزینه های خدماتی دارد که بر اساس کیفیت هر برج و تعداد امکاناتی که دارد متفاوت است.

    در حال حاضر ارزانترین آپارتمان در چیتگر و در برج ها 50 میلیون تومان قیمت دارد و هزینه شارژ آن نیز ماهیانه 2 هزار تومان به ازای هر متر است که برای یک واحد 125 متری، 250 هزار تومان میشود که مبلغی ناچیز است اما توجه داشته باشید که این برج ها فاقد لابی من و هرگونه امکانات دیگری هستند.

    همچنین در نظر داشته باشید که واحدهای خالی نیز میبایست شارژ ماهیانه را پرداخت نمایند و همچنین بهتر است برای مدیرت و هیات مدیره یک برج از بیرون افرادی استخدام شوند که حقوق آنها نیز باید محاسبه شود زیرا مدیریت یک برج در حال حاضر یک کار تمام وقت است که باید به دقت و با پیگیری زیاد انجام شود.

    قوانین برای عدم پرداخت شارژ ماهیانه

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم بسیاری از برج های برند که اقدام به پیش فروش آپارتمان در چیتگر مینمایند در هنگام عقد قرارداد، ضمانت مدیریت تا چند سال را میدهند و علت آن است که این دسته از پروژه ها در همان ابتدای فروش تعهداتی را از خریدار دریافت مینمایند که در صورت عدم پرداخت شارژ بتوان به راحتی دسترسی به خدمات آنها را محدود نمود.

    قوانین برای عدم پرداخت شارژ ماهیانه
    قوانین برای عدم پرداخت شارژ ماهیانه

    همچنین اگر هیات مدیره برج ثبت شده باشد میتواند از نظر قانونی برا اساس قوانین واحدی را جریمه کرده و در صورت عدم پرداخت شارژ ماهیانه انشعابات وی را قطع کند که این امر بسیار در یک برج و مدیریت آن مهم است زیرا چالش دریافت شارژ ماهیانه خود یک مشکل بزرگ در آپارتمانهای مسکونی است که مالکان با آن درگیر هستند.

    در نهایت همانطور که اشاره نمودیم کیفیت زندگی در برج ها برای یک سری از افراد بسیار مهم است و اینکه خدمات برج به خوبی و بصورت مطلوب انجام شود اهمیت زیادی برای آنها دارد و به همین دلیل است که باید هیات مدیره برج ها بتوانند پاسخگوی نیاز ساکنین باشند و از سوی دیگر برای افراد بد حساب و متخلف نیز قوانینی وضع نمایند که سبب نگهداری وضعیت مطلوب برج ها شود.

    تاثیر شارژ ماهیانه و مدیریت در کیفیت زندگی برج ها

    در نهایت این را بدایند که تاثیر شارژ ماهیانه برای مدیریت برج ها بسیار مهم و حیاتی است و میتواند در کیفیت زندگی برج ها نقش مهمی داشته باشد و در حالیکه قرار گرفتن در نزدیکی برخی از شاخص های منطقه 22 یک مزیت به حساب می آید، کیفیت زندگی در برج های آن نیز بسیار مهم است.

    در حالیکه یکی از مشکلات برج های اطراف دریاچه چیتگر در آخر هفته ها و در فصل تابستان فضای پارک برای مهمانان میباشد، اگر مدیریت برج بتواند فضای ساکنین و مهمان ها را مدیریت کند هیچگاه برای مهمانان در این ایام مشکلی برای جای پارک وجود نخواهد داشت.

    تاثیر شارژ ماهیانه و مدیریت در کیفیت زندگی برج ها
    تاثیر شارژ ماهیانه و مدیریت در کیفیت زندگی برج ها

    به عنوان مثال این کار را نصب سیستم های پلاک خوان به جای تگ پارکینگ انجام میشود که اجازه ندهد هر شخص خودروهای دیگری را در پارکینگ مهمان بگذارد و در واقع همین است که میتواند یک محله را به بهترین منطقه چیتگر برای زندگی تبدیل نماید در حالیکه چالش های زیادی ممکن است گریبان دیگر برج ها را گرفته باشد که دارای مدیریت نادرست میباشند.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی شارژ ماهیانه برج های چیتگر بر اساس امکانات،برند بودن و مدیریت آنها پرداختیم و با دیگر نقاط چیتگر و تهران بررسی نمودیم و اهمیت مدیریت یک برج را در نگه داشتن قیمت روز و همچنین کیفیت زندگی بررسی نمودیم.

    در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر پیرامون برج های چیتگر از قبیل شرایط خرید و فروش و همچنین گزینه های مناسب برای خرید و زندگی در منطقه چیتگر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه