جستجو کردن

نوشته های اخیر

قیمت آپارتمان نوساز در چیتگر منطقه 22 تهران

  • در حال حاضر با توجه به رکودی که بازار مسکن وارد آن شده است ، تمامی خبرگزاری ها خبر از کاهش قیمت مسکن میدهند اما حقیقت این است که پس از انتشار آمار از سوی مرکز آمار که تاخیر 8 ماهه داشته است ، نشان داده شد که قیمت مسکن نسبت به سال گذشته 80 درصد افزایش داشته است .

    در واقع شرایط کنونی را میتوان اینطور تحلیل نمود که در حال حاضر قیمت ها بالاتر نرفته است و کمر موج گران شدن که از بهمن ماه سال گذشته شروع شده بود در حال حاضر شکسته شده است و فعلا قیمت ها ثابت ایستاده است .

    قیمت آپارتمان نوساز در چیتگر آذر سال 1402
    قیمت آپارتمان نوساز در چیتگر آذر سال 1402

    اگر کاهش قیمت واقعی بخواهد اتفاق بی افتد شاید از الان به بعد اگر موفق به گذار از بازار شب عید و موج گرانی هر ساله شویم ، در فروردین و یا اردیبشهت ماه سال آینده قیمت ها از چیزی که امروز است چند درصدی کاهش پیدا نماید . در غیر اینصورت یک روند افزایشی میتواند نظم و آرامشی که در حال حاضر برقرار شده است را بر هم بریزد .

    قیمت آپارتمان های دریاچه چیتگر

    در حال حاضر قیمت ها در منطقه 22 تهران متفاوت است و این تفاوت چند دلیل دارد ، اول اینکه نوع سازنده کیست پروژه شخصی ساز است یا تعاونی ساز و دوم موقعیت قرار گرفتن پروژه و سوم امکانات پروژه است که در قیمت تاثیر میگذارد .

    اگر بخواهیم قیمت منطقه اطراف دریاچه را در نظر بگیریم باید بدانید که در صورت داشتن دید به دریاچه قیمت برج بسته به اینکه شخصی ساز است یا تعاونی ساز از متری 85 میلیون تومان در طبقات پایه شروع میشود ، برج های لوکس و برند شخصی ساز از 120 میلیون تومان به ازای هر متر شروع میشوند . ضریب طبقات معمولا به ازای هر طبقه یک و نیم درصد افزایش از قیمت پایه میباشد .

    در مورد منطقه مروارید شهر که یک منطقه کاملا نوساز ور در حال ساخت است شرایط متفاوت است شکل این منطقه هنوز کارگاهی است اما قیمت ها به شدت افزایش یافته است ، در اسفند ماه سال 1401 قیمت 40 الی 45 میلیون تا 50 میلیون تومان به ازای هر متر اعلام میشد . بعد از باز شدن ورودی از اتوبان قیمت ها به 80 میلیون تومان رسید و در حال حاضر 60 الی 65 میلیون تومان اعلام میشود .

    در شمال اتوبان خرازی در نزدیکی برج سفید که یک منطقه لوکس و پای کوه به حساب می اید قیمت ها از متری 85 الی 95 میلیون تومان برای برج های برند شروع میشود . همچنین شرایط برای تعاونی های خصوصی نیز متفاوت است که برای بررسی بیشتر میتوانید اطلاعات در مورد پروژه دیپلمات را مطالعه نمایید و با سیستم امتیاز واریزی این نوع پروژه ها آشنا شوید .

    در پروژه های تعاونی ساز نیز مانند شهرک خرازی قیمت ها از 55 میلیون تومان شروع میشود و همانطور که در بالا اعلام نمودیم پروژه های تعاونی ساز قیمت های مناسب تری دارند اما از سوی دیگر ممکن است امکانات آنها در حد پروژه های شخصی ساز اجرا نشود البته در حال حاضر حتی تعاونی ها پروژه های جدید خود را با امکانات بروز تحویل میدهند .

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت آپارتمان در این منطقه میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید .

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه