جستجو کردن

نوشته های اخیر

خرید خانه در بلوار اردستانی: معرفی پروژه و جزئیات

  • منطقه 22 تهران به قدری بزرگ شده است که از ابتدا تا انتهای آن در اتوبان بدون ترافیک در حدود 7 الی 10 دقیقه راه است. مناطق مختلفی در این محدوده اجرا شده اند که هر کدام بر اساس زمان آباد شدن رشد قیمتی زیادی پیدا نموده اند.

    پس از تحویل برج های خرازی در بلوار اردستانی، در حالیکه 2 مجتمع نگین غرب و شهرک دانشگاه شریف در این محدوده وجود داشتند و تعداد زیادی از افراد در آن ساکن بودند، رشد قیمت شامل حال این دسته از مجموعه ها نیز شد و به همین دلیل تعداد زیادی از افراد برای خرید خانه در بلوار اردستانی اقدام نمودند زیرا همسایه این محله که مروارید شهر میباشد در حال حاضر با رشد قیمت عجیبی روبرو شده است.

    خرید خانه در بلوار اردستانی: معرفی پروژه و جزئیات
    خرید خانه در بلوار اردستانی: معرفی پروژه و جزئیات

    سرعت ساخت و آباد شدن در منطقه 22 تهران به شدت بالاست و با آباد شدن مناطق آن قیمت ها به شدت افزایش میابد و در حال حاضر محدوده بلوار اردستانی یکی از گزینه های مناسب برای خرید خانه است که در ادامه به جزئیات بیشتری در مورد شرایط خرید خانه و جزئیات پروژه های آن میپردازیم. همچنین در نظر داشته باشید زمان بروزرسانی این مطلب در دی ماه سال 1402 میباشد و در صورت نیاز به اطلاعات بروز با جزئیات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    خرید خانه در بلوار اردستانی

    در حال حاضر نگاه ها به بلوار اردستانی پس از تحویل و تکمیل برج های خرازی بیشتر شده است و این در حالی است که هنوز چند برج در این شهرک وجود دارد که زمان تحویل آنها سال 1403 است. علاوه بر این در قسمت مروارید شهر شمالی که بعد از بلوار اردستانی قرار گرفته شده است تعداد زیادی از پروژه ها تحویل داده شده اند و اختلاف قیمت زیادی با برج های دریاچه پیدا نموده اند.

    شرایط به گونه ای است که قیمت آپارتمان بلوار اردستانی در حال حاضر اگر میانگین برای برج های نوساز متری 55 میلیون تومان در شهرک خرازی و برای پروژه های قدیمی در شهرک دانشگاه شریف که دارای قدرالسهم میباشند برای یک واحد سال 13 سال ساخت متری 80 میلیون تومان و برای مجمتع نگین غرب برای آخرین پروژه تحویل شده در سال 1395 قیمت به ازای هر متر 75 میلیون تومان اعلام شده است.

    اما قیمت آپارتمان در برج های مروارید شهر برای آن دسته که در مروارید شهر شمالی قرار گرفته شده اند از متری 85 الی 100 میلیون تومان اعلام میشود و این نشان میدهد که مناطق جدید قیمت مناطق برند قدیمی در منطقه 22 را اعلام میدارند و تاثیر موقعیت مکانی در صورت تحویل بیشتر برج ها بر قیمت کمتر میشود.

    خرید خانه در بلوار اردستانی
    خرید خانه در بلوار اردستانی

    این شرایط در حالی است که خانه های شهرک گلستان دارای قدرالسهم میباشند و در حال حاضر اختلاف قیمت با برج های نوساز به گونه ای است که خرید از برج ها به صرفه تر است زیرا به دلیل تراکم 3 طبقه ای که در منطقه 22 صادر میشود باعث شده است که ساخت و ساز در صرف نداشته باشد و اگر هم قصد ساخت باشد قیمت بسیار بالا میشود.

    در حال حاضر قیمت آپارتمان در شهرک گلستان برای خانه های ویلایی متری 170 میلیون تومان اعلام میشود و در برج های نوساز با دید به دریاچه قیمت هر متر 100 الی 120 میلیون تومان پایه قیمتی است.

    با نتیجه گیری از موارد بالا میتوان به قیمت آپارتمان در بلوار اردستانی را در حال حاضر به گونه ای دانست که شرایط قیمت بسیار متعادل و قابل رشدی دارد و یکی از عواملی که قیمت در این منطقه را پایین نگه داشته است نبود پروژه های جدید است که خود بلوار اردستانی وجود ندارد و در قسمت جنوبی آن در حال انجام است.

    شرایط خرید  قسطی خانه در بلوار اردستانی

    در حال حاضر پروژه های انجام شده در بلوار اردستانی که آخرین آن برج های خرازی میباشند تکمیل و تحویل شده اند. اما شرایط خرید برای این دسته از برج های بصورت اقساطی بوده است که با قیمت بسیار مناسبی تمام شده است.

    در نظر داشته باشید که زمان معرفی برج های خرازی در بلوار اردستانی مربوط به سال 94 میباشد که در حال حاضر تحویل داده شده است و البته بر اساس حجم پروژه که بصورت انبوه ساخته شده است برای یک پروژه دولتی چیتگر زمان خوب و مناسبی است.

    در حال حاضر اگر به دنبال خرید قسطی خانه در بلوار اردستانی هستید، پروژه ای با این شرایط تعریف نشده است و اگر پروژه ای هم وجود دارد در پایین بلوار است و جزو پروژه های خصوصی میباشد که چند سال است مسکوت مانده است و ما سرمایه گذاری در آنرا به شما پیشنهاد نمیکنیم.

    شرایط خرید  قسطی خانه در بلوار اردستانی
    شرایط خرید  قسطی خانه در بلوار اردستانی

    گزینه های شما بیشتر در مروارید شهر میباشد بصورتی که گزینه های پیش فروش آپارتمان در چیتگر شرایط متنوعی را ارائه میدهند که میتواند شامل قیمت قطعی،پرداخت اقساط طولانی با مبلغ اولیه کم و همچنین گزینه های پرداخت با مبلغ اولیه بالا و اقساط کوتاه مدت است که زمان تحویل نیز میتواند از 6 ماه الی 2 سال باشد.

    بطور کلی برای خرید از شهرک های اطراف چیتگر گزینه های زیادی وجود دارد و اگر تمرکز شما بر روی خرید در بلوار اردستانی نباشد میتوانید در نقاط دیگر از پروژه های دولتی نیز خریداری نمایید. همچنین میتوانید در نظر داشته باشید که پروژه های جدید دولتی دائما در حال اجرا است و اگر بخواهید بر روی آنها سرمایه گذاری نمایید میتوانید آخرین اخبار پروژه های ارتش را دنبال نمایید که اطلاعات مربوط به ثبت نام و معرفی پروژه های جدید در ان قرار داده میشود.

    پروژه های آماده در بلوار اردستانی برای خرید خانه

    در حال حاضر آخرین قیت پروژه های آماده در بلوار اردستانی برای خرید خانه محدود به 3 مجتمع میشود که قیمت آنها را در زیر در تاریخ دی ماه سال 1402 بر اساس آخرین معاملات منتشر خواهیم نمود.

    متراژ سال ساخت موقعیت طبقه قیمت کل (کاهش داده شده) قیمت هر متر (کاهش داده شده)
    120 1402 خرازی 29 7,020,000,000 تومان 58,500,000 تومان
    118 1402 خرازی 20 6,938,000,000 تومان 58,474,000 تومان
    130 1402 نگین غرب 5 8,684,000,000 تومان 66,923,000 تومان
    90 1394 شریف 2 6,419,400,000 تومان 71,333,000 تومان
    93 1379 شریف 2 6,050,000,000 تومان 63,913,000 تومان

    در نظر داشته باشید که این قیمت ها برای برج های آماده به تحول است که البته باید در نظر داشته باشید که ممکن است ملک مذکور دارای قدرالسهم نیز باشد که در قیمت تاثیر دارد.

    در حاضر حاضر نوساز ترین محدوده در بلوار اردستانی مربوط به شهرک الهیه غرب میباشد که بافت آن بصورت ویلایی است و دارای 584 قطعه زمین است که خانه های آن مانند شهرک گلستان دارای جواز 3 طبقه با 60 درصد تراکم میباشد. در حال حاضر قیمت زمین 300 متری در شهرک گلستان 51 میلیارد تومان است در حالیکه قیمت زمین در الهیه غرب برای متراژ 360 متری 31 میلیارد تومان میباشد.

    پروژه های آماده در بلوار اردستانی برای خرید خانه
    پروژه های آماده در بلوار اردستانی برای خرید خانه

    این اختلاف قیمت را میتوانید برای رشد قیمت آینده بلوار اردستانی در نظر بگیرید که میتواند گزینه مناسبی برای خرید خانه باشد اگر نسبت به آینده و رشد منطقه نگاه ویژه ای دارید.

    در حال حاضر قیمت در دیگر نقاط منطقه 22 نیز به همین گونه بر اساس رشد و تعداد پروژه های در حال ساخت افزایش میابد به گونه ای که در حال حاضر قیمت پهنه بی چیتگر برای برج های آماده در حدود متری 75 میلیون تومان است که این نقطه نیز جای رشد زیادی دارد زیرا پروژه های آن تا 3 الی 4 سال دیگر بصورت کامل تحویل داده میشوند.

    جمع بندی رو مورد خرید خانه در بلوار اردستانی

    بطور کلی اگر بخواهیم در مورد خرید خانه در بلوار اردستانی به جمع بندی برسیم باید در نظر داشته باشید که پروژه های انجام شده در این بلوار بیشتر برای مصرف کننده مناسب بوده اند و برای سرمایه گذاری در صورتی که این پروژه را در زمان ثبت نام پروژه چیتگر خریداری مینمودید سود بسیاری عاید شما میگردید اما در حال حاضر باید تمرکز شما بر روی پروژه هایی باشد که در حال ساخت میباشند.

    همچنین در نظر داشته باشید که میتوانید با بررسی پروژه های جدید ارگانهای دولتی در مراحل اولیه آنها را خریداری نمایید زیرا در حال حاضر قیمت این دسته از پروژه ها بر اساس زمان تحویل رشد میکند و فاکتور زمان در قیمت گذاری بسیار تاثیر دارد. شما میتوانید لیست کلی پروژه های سپاه در چیتگر را صفحه مربوط به آن مشاهده نمایید.

    توجه داشته باشید که نحوه خرید در این پروژه ها برای عموم مردم فراهم نیست بلکه شما باید پس از اتمام ثبت نام توسط اعضای اولیه و اصلی، حق امتیاز آنها را خریداری نموده و جایگزین آنها شوید.

    در ازای این کار باید مبلغی تحت عنوان حق امتیاز پرداخت نمایید که بر اساس پیشرفت پروژه معمولا در مراحل اولیه تعریف پروژه قیمت ناچیزی است که میتواند فرصت خوبی برای خرید خانه باشد.

    همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پروژه های بلوار اردستانی و دیگر محله های اطراف در چیتگر که شامل قیمت ، شرایط پرداخت بصورت اقساطی و اعتبار سنجی پروژه ها میباشد میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه