جستجو کردن

نوشته های اخیر

قیمت آپارتمان در برج های بلوار اردستانی چیتگر

  • بلوار اردستانی در چیتگر واقع شده است و پروژه های آپارتمانی بسیاری در 2 طرف آن واقع شده است که تکمیل شده و یا در حال ساخت میباشند . در این مطلب به بررسی این محدوده و قیمت آپارتمان در برج های بلوار اردستانی میپردازیم و هم پروژه های آماده و تحویل داده شده آنرا بررسی خواهیم نمود و هم پروژه های در حال ساخت که بصورت پیش فروش تعریف شده اند .

    این بلوار از شمال به جنوب از اتوبان خرازی شروع شده ، اتوبان همدانی را نیز رد میکند تا به اتوبان تهران کرج برسد در واقع دارای 2 بخش شمالی و جنوبی است که به دلیل وسیع بودن این بلواز از 3 اتوبان رد میشود . قیمت آپارتمان در برج های بلوار اردستانی بر اساس سال ساخت و نوع پروژه تعیین میشود بصورتی که در شمال آن در غرب شهرک دانشگاه شریف و در غرب آن پروژه عظیم خرازی واقع شده است و پس از عبور از تقاطع اتوبان همدانی در شرق آن مجمتع نگین غرب واقع شده است که پر حاشیه ترین مجمتمع مسکونی چیتگر بوده است.

    قیمت آپارتمان در برج های بلوار اردستانی چیتگر
    قیمت آپارتمان در برج های بلوار اردستانی چیتگر

    در ابتدای مطلب سعی بر این خواهیم کرد که قیمت آپارتمانهای آماده را بررسی نماییم و در ادامه پروژه های در حال ساخت را در این بلوار و اطراف آن بررسی نماییم .

    قیمت آپارتمان در بلوار اردستانی

    همانگونه که در بالا اشاره نمودیم مجمع هایی که آماده تحویل میباشند مشخص بوده و در قسمت زیر قیمت آپارتمان در بلوار اردستانی که آماده تحویل و قابل سکونت هستند را ارائه میدهیم . توجه داشته باشید که تاریخ بروز رسانی این مطلب در آذر ماه سال 1402 میباشد و در صورتیکه نیاز به کسب اطلاعات دقیق و بروزتری دارید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

    مساحت (مترمربع) سال ساخت تعداد اتاق خواب طبقه قیمت کل (تومان) قیمت هر متر (تومان) آدرس
    120 1402 2 29 6,300,000,000 52,500,000 شهرک خرازی
    118 1402 2 20 6,900,000,000 58,474,000 شهرک خرازی
    130 1402 3 5 7,400,000,000 56,923,000 شهرک خرازی
    90 1393 2 6 5,700,000,000 63,333,000 مجتمع نگین غرب
    63 1395 1 2 4,700,000,000 74,603,000 مجتمع نگین غرب
    59 1385 2 2 4,700,000,000 79,661,000 تهران، دانشگاه شریف
    93 1378 2 4 5,200,000,000 55,913,000 تهران، دانشگاه شریف
    85 1388 2 3 6,100,000,000 71,764,000 تهران، دانشگاه شریف

    همانطور که در جدول فوق مشاهده فرمودید قیمت ها بر اساس سال ساخت برج ها متفاوت است اما در مورد قیمت برج های خرازی به دلیل اینکه این شهرک شرایط خاصی دارد قیمت ها به نسبت سال ساخت پایینتر است زیرا در این شهرک برای کارکنان سپاه میباشد و شرایط و مقررات خاصی در آن وجود دارد که مناسب خانواده ها میباشد و برای افراد مجرد مناسب نیست .

    قیمت آپارتمان در بلوار اردستانی
    قیمت آپارتمان در بلوار اردستانی

    توجه داشته باشید بسیار از پروژه ها در محدوده مروارید شهر واقع شده اند که در واقع لوکیشن خود را در اردستانی اعلام میدارند در حالیکه پیش فروش آپارتمان در مروارید شهرشرایط متفاونی در نظر موقعیت و شرایط دارد . در ادامه به بررسی پروژه های در حال ساخت این محدوده میپردازیم .

    شرایط فروش آپارتمان در برج های بلوار اردستانی

    پروژه های در حال ساخت این محدوده در بلوار دانش قرار دارند که در واقع تنها محدوده قابل ساخت در این بلوار میباشند که نمونه آنها پروژه ستین است . این پروژه در حال حاضر در مرحله شروع عملیات ساخت قرار دارد ، زمین آن تسویه شده است و در مراحل پایانی اخذ جواز است . قیمت ورود به این پروژه برای یک واحد 60 متری نزدیک به 400 میلیون تومان پیش پرداخت نیاز دارد به همراه اقساط ماهانه که اگر بخواهید قدرالسهم زمین را نیز بنام خود کنید باید هزینه زمین را نیز پرداخت نموده و شرکت سازنده قدرالسهم به نام شما میزند .

    از دیگر پروژه هایی که در بلوار اردستانی تعریف شده اند پروژه پارک مسکونی سران است که در ضلع جنوبی بلوار قرار گرفته شده است و دارای 2 زمین است که در حال حاضر در همان مرحله زمین باقی مانده است و البته چند سال است در همین وضعیت باقی مانده و شرایط آن نامشخص میباشد .

    شرایط فروش آپارتمان در برج های بلوار اردستانی
    شرایط فروش آپارتمان در برج های بلوار اردستانی

    پروژه دیگری که در نزدیکی پروژه ستین واقع شده است ، پروژه تندیس است که نام خود را به پروژه کیان مهر پارس تغییر داده است . وضعیت زمین این پروژه بصورتی است که تغییر کاربری نداده است و پهنه آن به ساخت یک برج 7 طبقه میخورد در حالیکه خود تعاونی اعلام داشته پروژه اش برج 20 طبقه است و البته وضعیت این پروژه نیز مشخص نیست .

    در نهایت پروژه های دیگری نیز در این محدوده تعریف شده اند اما در خود بلوار اردستانی واقع نشده اند اما قیمت آپارتمان در بلوار اردستانی با آنها متفاوت است زیرا شهرک شریف دارای بافت قدیمی ، خرازی دارای شرایط ویژه برای سکونت و نگین غرب نیز دارای هم بافت قدیمی و هم جدید است که در نهایت این شهرک خود قدیمی ساز است به همین دلیل تفاوت قیمت برای برج های جدید وجود دارد .

    پروژه های آپارتمانی در حال ساخت بلوار اردستانی

    پروژه های آپارتمانی در حال ساخت بلوار اردستانی که در واقع در نزدیکی این محدوده قرار دارند میتوانند وارد دسته پروژه های مروارید شهر و وردآورد نیز میشویم . پروژه کامرانیه در قالب 1 برج با 25 طبقه مسکونی در محدوده مروارید شهر میباشد . این پروژه در حال حاضر در مرحله دیوارچینی بوده و زمان پایان کار آن در اواخر 1404 است ، قیمت واریزی بروز این پروژه 1 میلیارد و 300 و امتیاز آن نیز 1 میلیارد و 200 است و اقساط ماهیانه آن هر 2 ماه 100 میلیون تومان است .

    اگر بخواهید گزینه های دولتی را انتخاب نمایید نیز میتوانید پروژه نظام مهندسی را نیز در نظر داشته باشید که حاصل مشارکت این ارگان با شهرداری منطقه 22 بوده است که در نهایت سهم کارکنان شهرداری خریداری شده است . این پروژه در حال حاضر 70 درصد پیشرفت داشته و واریزی آن 700 و امتیاز آن 2 میلیارد تومان است . در نهایت اگر بخواهید قیمت آپارتمان در بلوار اردستانی را با این مناطق مقایسه نمایید متوجه خواهید شد که اگر ملکی بصورت نوساز ساخته شود قیمت بسیاری بالاتری از بلوار اردستانی دارد . ( به غیر از خرازی البته )

    پروژه های آپارتمانی در حال ساخت بلوار اردستانی
    پروژه های آپارتمانی در حال ساخت بلوار اردستانی

    همچنین یکی از پروژه های دیگری که در انتهای بلوار اردستانی در در واقع در تقاطع حکیم واقع شده است پروژه رومنس حکیم است که این زمین در همان حالت فنس کشی شده با کانکس 2 سال پیش خریداری شده و کماکان در همان وضعیت باقی مانده است .

    پروژه دیگری نیز در محدوده وردآورد تعریف شده است که تعاونی سازنده آن سابقه ساخت و اجرا دارد و چندین پروژه دیگر نیز اجرا نموده و در حال حاضر مشارکت با ارگانهای دولتی نیز انجام میدهد این پروژه در ورداورد پروژه ایران 2 نام دارد که در حال حاضر شنیده شده مراحل نهایی اخذ جواز را طی نموده و بزودی صادر میشود ، این پروژه در حال حاضر در مراحل اولیه است و قیمت امتیاز 50 میلیون تومانی دارد که برای پروژه در این مرحله بسیار مناسب است .

    جمع بندی در مورد آپارتمان های بلوار اردستانی

    بطور کلی اگر قصد این را دارید که در بلوار اردستانی آپارتمانی خریداری نمایید باید بدانید که گزینه های خرید شما در خود بلوار چندان نیست اما در اطراف این محدوده پروژه های زیادی در حال ساخت و آماده است که در این مطلب به آنها اشاره نمودیم تا با حدود قیمت آپارتمان در برج های بلوار اردستانی و پروژه های اطراف آن آشنا شوید .

    توجه داشته باشید به دلیل تفاوت ماهیت در ساخت و سازنده های پروژه های منطقه 22 ، شرایط فروش در این منطقه متفاوت است و اگر قصد خرید دارید میتوانید پروژه های محدوده را همانطور که در مطلب اشاره نمودیم بررسی نموده و یا از قسمت بالای سایت در لیست پروژه ها دیگر تعاونی ها و برج های در حال ساخت یا آماده را مشاهده نمایید و اطلاعات و جزئیات آنها را مطالعه نمایید .

    در نظر داشته باشید میتوانید هر زمان برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و اطلاعات تکمیلی دریافت نمایید .

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه