جستجو کردن

نوشته های اخیر

معایب مروارید شهر چیتگر چیست و چه ایراداتی دارد ؟

  • اگر به دنبال سرمایه گذاری در مروارید شهر چیتگر هستید و میخواهید بدانید چه معایبی دارد در این مطلب به بررسی این موارد خواهیم پرداخت تا در صورتی که قصد خرید و سرمایه گذاری دارید بدانید که به چه نکاتی میبایست توجه فرمایید و چه مزایا و فرصت هایی را در نظر داشته باشید .

    مروارید شهر به عنوان آخرین محله چیتگر منطقه 22 تهران است که در حال حاضر پروژه های ساختمانی زیادی در آن تعریف شده است . این محدوده یک محله نوساز است که و به قدری جدید است که محیط آن کارگاهی است که البته در منطقه 22 چنین چیزی عجیب نیست زیرا بسیاری از قسمت های این منطقه همین شرایط را دارند .

    معایب مروارید شهر چیتگر چیست؟
    معایب مروارید شهر چیتگر چیست؟

    پیش از ادامه این مطلب در مورد معایب مروارید شهر باید به اطلاعتان برسانیم که اگر نیاز به کسب اطلاعات دیگری در مورد مروارید شهر دارید میتوانید لینک هایی که مربوط به مقالات دیگر در مورد این منطقه است را در مطلب دنبال نمایید و سعی ما این است که در این نوشته بصورت جامع بخش های دیگری را نیز بررسی نماییم .

    معایب مروارید شهر

    اگر بخواهیم اولین معایب مروارید شهر را بررسی نماییم باید بگوییم که محیط آن ، شهرسازی و خدمات محلی اولین مشکل این منطقه میباشد که علت آن نیز این است که هنوز در حال ساخت است یعنی تمامی این موارد مقطعی هستند و یک زمان برای تمامی مناطق در حال ساخت تهران وجود داشته است .

    شما اگر در مورد 30 سال گذشته منطقه تهرانپارس و سعادت آباد تحقیق نمایید خواهید یافت که در آن بازه زمانی اگر شرق تهران دارای شهرسازی و خدمات شهری بوده است در غرب تهران چنین امکاناتی در سعادت آباد وجود نداشته است ولیکن شرایط امروز آنها کاملا متفاوت است و در واقع این را بدانید هر منطقه ای که نوساز است همین شرایط را یک روز تجربه میکند و بعد از آباد شدن از مناطق دیگر جلو می افتد .

    معایب مروارید شهر 
    معایب مروارید شهر

    اگر بخواهید موقعیت مکانی این محدوده را بررسی کنید و بدانید که مروارید شهر کجاست خواهید دید که در فاصله 5 کیلومتری ایران مال که عظیم ترین مال جهان است قرار گرفته و همچنین فاصله اش تا دریاچه 7 کیلومتر است . حال بر اساس مثالی که برایتان زدیم ، فاصله محله های غربی با یکدیگر چقدر است که آباد شدن آنها با فاصله زیادی انجام شده است ؟

    به عنوان مثال شهران در غرب تهران یک محدوده جدید است که در طی 5 سال رشد سریع داشته است و این را بدانید که حرکت ساخت و ساز به سمت غرب محله به محله بوده است و در حال حاضر اگر وضعیت چیتگر را میبینید ، وضعیت مروارید شهر نیز به همین شکل خواهد شد البته در طی مدت زمانی 5 الی 7 ساله .

    از دیگر معایب مروارید شهر بدانید

    اگر شما به دنبال معایب مروارید شهر هستید بدین معنی است که قصد سرمایه گذاری یا خرید واحد در پروژه منطقه 22 دارید پس باید بدانید که یکی دیگر از معایبی که در مروارید شهر وجود دارد این است که پروژه های روی خاک بسیاری در ان تعریف شده اند که 40 پروژه در یک قطعه زمین مشاعی قرار گرفته اند که در حال حاضر در مرحله تغییر کاربری میباشد و 2 سال است که در همین مرحله قرار دارد .

    در نظر داشته باشید که در مطلبی تحت عنوان نحوه جلوگیری از کلاهبرداری در مروارید شهر به بررسی خطرات موجود در این محدوده و همچنین فرصت هایی که وجود دارد پرداخته ایم زیرا اگر بخواهیم با شما صادق باشیم در هر بازاری که فرصت سوددهی بالا وجود دارد عده نیز سودجو در آن به دنبال سوءاستفاده هستند و تفاوت ندارد که در چه بازاری باشد ، خودرو ، بورس یا ملک .

    از دیگر معایب مروارید شهر بدانید
    از دیگر معایب مروارید شهر بدانید

    در نهایت این شما هستید که باید تحقیقات درست انجام دهید تا بتوانید گزینه مناسب را انتخاب کنید و این را هم بدانید که پروژه هایی که در حال حاضر در مرحله خاک هستند ایرادشان ماهیت پروژه نیست بلکه موضوع این است که خریدار روشن نیست که چه دارد میخرد و توجیه نمیشود و برداشت دیگری دارد .

    بطور کلی تعاونی سازی در منطقه 22 در جریان است اما اگر پروژه ای روی خاک که در مرحله تغییر کاربری است در تبلیغات خود زمان ساخت را 3 ماه دیگر اعلام کند ، اینجاست که ایراد پیدا میشود زیرا خریدار روی ان حساب میکند در حالیکه نمیداند پروسه ساخت فعلا زمان بر است تا کاربری تغییر کند ، جواز اخذ شود و به مرحله شروع برسد .

    همانطور که اشاره نمودیم در یک طرف معامله خریدار نیز نقش دارد و باید آگاه باشد اگر قیمت آپارتمان در برج های مروارید شهر تهران در حال حاضر بین 50 تا 75 میلیون تومان است و این دسته از فروشنده ها با آگهی های متری 30 میلیون تومانی اقدام به تبلیغ میکند باید خریدار به این وضعیت شک کند و نباید اینگونه رفتار کند که هر جا ارزانتر باشد بهتر است .

    فرصت هایی که در کنار معایب مروارید شهر وجود دارند

    توجه داشته باشید که هر محله نا آشنایی را میتوان راحت تر ایراد گذاشت و بهانه ای برای عدم ورود به آن ایجاد نمود . شما اگر برای خرید آپارتمان به محله های شناخته شده مراجعه کنید شاید ایرادات به چشم شما نیاید و یا کمتر بی آید اما در مورد محله های جدید قطعا به دنبال این هستید که آنرا مقایسه کنید .

    این دقیقا همان فرصتی است که در کنار معایب مروارید شهر وجود دارد که در اینجا باید آینده نگری داشته باشید و بدانید که این روال برای هر منطقه ای همین بوده است . اگر دوست یا آشنای شما در منطقه جنت آباد زمینی داشته و آن را 30 سال پیش خریده است باید بدانید که در آن سالهای آن محدوده بیابان بوده و حتی شاید تا 15 الی 20 سال پیش هم شهرسازی چندانی در آن انجام نشده است . پس بدانید که خریدار آن زمین آینده نگری داشته است و در حال حاضر بهترین منطقه تهران برای سرمایه گذاری مسکن در غرب تهران است که آخرین محله و نوسازترین آن چیتگر است .

    فرصت هایی که در کنار معایب مروارید شهر وجود دارند
    فرصت هایی که در کنار معایب مروارید شهر وجود دارند

    روند پیشرفت در منطقه 22 بدین صورت بوده که ابتدا دولتی ها ساخت و ساز انجام داده اند وپس از آن شخصی سازها وارد شده اند و آخرین اخبار در سال 1402 این است که برند سازهای منطقه 1 تهران نیز در این منطقه زمین خریداری نموده اند و حتی یکی از آنها که سازنده سرشناسی است در حال ساخت یک برج دوقلو در بلوار کاج است .

    پس بدانید که تمامی این مراحل قدم به قدم طی میشود و در حال حاضر پروژه مهتاب 2 و یا سازنده پروژه الهیه و فرشته که در واقع چندین پروژه بصورت همزمان در حال اجرا دارد همگی در این منطقه مشغول ساخت و ساز هستند که در نهایت میتواند در مراحل بعدی شخصی سازهای بیشتر و برند سازان را نیز به این منطقه بکشاند .

    جمع بندی

    در نهایت در این مطلب به بررسی معایب مروارید شهر پرداختیم و همچنین در کنار آن فرصت هایی را نیز معرفی نمودیم اما برای جزئیات هر یک مطالب جداگانه ای وجود دارد که میتوانید برای بررسی بیشتر به آنها مراجعه نمایید .

    در نظر داشته باشید که در صورت نیاز به کسب اخرین اطلاعات پیرامون پروژه های مروارید شهر و فرصت ها و خطراتی که در آن وجود دارد میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرموده و یا در قسمت نظرات سوالات خود را مطرح نمایید .

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه