جستجو کردن

نوشته های اخیر

معرفی کامل شهرک چیتگر در منطقه 22 تهران

  • حتما در مورد حجم انبوه سازی در منطقه 22 تهران که از 10 سال گذشته آغاز شده است و پروژه های ساختمانی آن شنیده اید ، شروع این کار با ارتش بوده است که مالک بخش عظیمی از زمین های این منطقه است و تا قبل از سال 1379 در قالب پادگان و دیگر موارد مربوطه از آن بهره برداری نموده است.

    اما پس از ایجاد منطقه 22 و ضمیمه شدن آن به شهرداری تهران به عنوان آخرین منطقه شهرداری به منظور تامین نیاز شهر تهران به فضای تفریحی و گردشگری شکل و شمایل ان عوض شده است . پس از اجرای این طرح که همراه با ایجاد دریاچه مصنوعی چیتگر ، امکان بهره برداری از پارک جنگی ، ابشار و دیگر مناظر طبیعی این منطقه در مرحله اول و بعد از آن ایجاد بزرگترین مرکز خرید دنیا از لحاظ وسعت به نام ایران مال شکل بهره برداری از این محدوده کاملا تغییر کرد .

    پس از آن بود که زمین های ارتش که پیش تر مورد بهره برداری خود این ارگان بود تبدیل به برج های بلند و شهرک بزرگی به نام شهرک چیتگر یا شهرک ارتش شده است . وسعت این شهرک 180 هکتار است که به چند پهنه تقسیم شده است که برخی از آنها درابتدای کار شروع به ساخت شده و در حال حاضر برج های آن تکمیل شده و در آن سکونت دارند .

    بخش دیگری از این شهرک در حال ساخت میباشد و پروژه های متفاوتی که مربوط به بتاجا و زیر مجموعه های آن میباشند در حال اجرا و ساخت و ساز است . پیش از ادامه مطلب میتوانید نمایی از شهرک چیتگر مشاهده فرمایید که شامل برج های ساخته شده ، در حال ساخت و فضای قابل ساختی است که در آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

     

    شهرک مسکونی چیتگر

    این شهرک دارای پهنه A ، B و C میباشند که به ترتیب بوسان ، سروستان و نارنجستان نام دارند که بیشترین تعداد ساخت و ساز در این پهنه در حال ساخت و یا تحویل داده شده است . این شهرک در جنوب اتوبان خرازی ( همت ) واقع شده است و دسترسی آن به مترو ایران خودرو میباشند .

    از نظر موقعیت قرار گیری به دلیل قرار گرفتن منطقه 22 در ورودی هوای تهران که از جهت غرب به شرق میباشد ، این محدوده از نظر آب و هوایی نسبت به دیگر نقاط تهران دارای هوای سالم تری میباشد . همچنین به دلیل موقعیت و فضای ساخت انبوهی که در این شهرک وجود دارد تمامی برج ها دارای فضای سبز وسیع میباشند و مانند دیگر شهرک های ساخته شده در گذشته تهران فاصله بین آنها محدود نیست .

    همچنین قرار گرفتن در موقعیت نزدیک به ایران مال ، در شرایطی که هنوز چند فاز از این مرکز خرید افتتاح نشده است و قطعا با گشایش آن جمعیت بیشتری برای سکونت به این منطقه خواهند آمد یکی از ویژگی های مهم این شهرک میباشد .

    شهرک چیتگر
    شهرک چیتگر

    بطور کلی این شهرک در نزدیکی به اماکن زیر است که میتوانید موقعیت جغرافیایی هر کدام را مشاهده نمایید :

    نام مکان نوع مکان موقعیت جغرافیایی توضیحات
    آبشار تهران جاذبه طبیعی 35.7007° شمالی، 51.4110° شرقی  آبشار طبیعی در تهران
    مجتمع تجاری رزمال مجتمع تجاری 35.7641° شمالی، 51.3604° شرقی وسیع ترین مرکز خرید جهان ( رتبه اول )
    بوستان جوانمردان ایران بوستان بوستانی با طراحی زیبا
    باغ ملی گیاه‌شناسی باغ گیاه‌شناسی 35.7485° شمالی، 51.4015° شرقی به نگهداری و نمایش گونه های مختلف گیاهان اختصاص دارد
    بیمارستان تریتا بیمارستان 35.7881° شمالی، 51.4131° شرقی بیمارستان معتبر در غرب تهران
    هتل لکسون هتل هتل لوکس
    شهربازی هزار و یک شهر شهربازی 35.7036° شمالی، 51.3222° شرقی بزرگترین شهربازی خاورمیانه (در حال حداث)
    پارک جنگلی لتمال کن پارک جنگلی پارک جنگلی
    پارک جنگلی وردآورد پارک جنگلی پارک جنگلی
    بنیاد علمی بین‌المللی علوم مغز و اعصاب ایران بنیاد علمی 35.7495° شمالی، 51.4076° شرقی بنیاد تحقیقاتی در حوزه علوم مغز و اعصاب

    فرصت سرمایه گذاری در شهرک چیتگر

    شاید شما پیش خودتان فکر کنید که اگر 30 سال به گذشته بر گردید در کدام مناطق سرمایه گذاری مینمودید ؟ قطعا هر فردی به این موضوع فکر کرده است و شاید از بزرگترها هم خرده گرفته که چرا در گذشته زمین یا آپارتمان در برخی مناطق تهران نخریده اند .

    اما موضوع این است که در 30 سال پیش شاید وضعیت آن مناطق به نوعی نبوده که مردم علاقه ای به سرمایه گذاری در آنجا داشته باشند و به نوعی آباد نبوده است . این مناطق چندان نا آشنا نیستند محدوده هایی نظیر شهران ، جنت آباد ، سعادت آباد ، کوی فراز چندان قدیمی نیستند و شکل گیری آنها در طی همین چند دهه اخیر بوده است .

    فرصت سرمایه گذاری در شهرک چیتگر
    فرصت سرمایه گذاری در شهرک چیتگر

    در حال حاضر شهرک چیتگر نیز چنین موقعیتی دارد ، شاید به نظر شما بی آید که این منطقه به دلیل قرار گرفتن در غربی ترین قسمت تهران ممکن است به دیگر نقاط دور باشد یا هزار بهانه و دلیل برای اینکه گزینه سرمایه گذاری آنرا از ذهنتان خارج کنید اما دقیقا این منطقه همان فرصتی است که 10 سال دیگر از خود میپرسید که چه فرصتی را از برای سرمایه گذاری در آن از دست داده اید .

    ساخت و ساز برج های لوکس به همراه شهرک های مدرن در کنار شهرسازی مهندسی شده و امکانات بی نظیر در این منطقه همگی میتواند نوید این موضوع را دهد که این محدوده یکی از لوکس ترین مناطق تهران در آینده خواهد بود کما اینکه در حال حاضر نیز به همین گونه است . اگر نیاز دارید در مورد این محدوده بیشتر بدانید میتوانید به مطلب معرفی منطقه 22 تهران مراجعه فرمایید و جزئیات بیشتری از این محدوده بدست بی آورید .

    در ادامه این مطلب جزئیات فرصت های سرمایه گذاری را به همراه معرفی پروژه ها در اختیار شما قرار خواهیم داد .

    معرفی پروژه های شهرک چیتگر

    شکل ساخت و ساز در شهرک چیتگر بنا بر نوع پروژه و ماهیت آن به همراه تعاونی که قصد ساخت را دارد متفاوت است . این تفاوت میتواند شامل نحوه خرید که بصورت اقساطی یا بدون اقساط و پرداخت یکجا ، مرحله ای که پروژه در آن قرار دارد و زمان تحویل تفکیک شود .

    برخی از پروژه ها هستند که حاصل مشارکت یکی از تعاونی های ارتش با بخش خصوصی است و مانند یک مشارکت معمولی که در همه جا میتواند انجام شود ، سهم سازنده و مالک که تعاونی ارتش است مشخص است . حال اعضای تعاونی نیز متراژ مفید مسکونی مشخصی دارند که دیگر دارای اقساط نیست و این پروژه باید تکمیل شده به انها تحویل گردد .

    نوع دیگر پروژه ها آن دسته است که تعاونی خود اقدام به تکمیل و ساخت پروژه نموده و با دریافت هزینه ها در قالب اقساط از اعضای پروژه بر اساس سهمی که در پروژه مشارکت نموده اند پروژه را پیش میبرند . حال بر اساس مرحله ای که پروژه در آن قرار دارد میزان سرمایه اولیه و مبلغ اقساط ماهانه آن متفاوت است ، معمولا پروژه هایی که تحویل نزدیک تر هستند مبلغ اولیه بیشتری برای آنها باید پرداخت نمود زیرا تعداد اقساط بیشتری پرداخت شده است و همچنین هزینه های ساخت در مراحل پایانی بیشتر است به همین دلیل اقساط ماهانه بالاتر میرود .

    معرفی پروژه های شهرک چیتگر
    معرفی پروژه های شهرک چیتگر

    پس در واقع بر اساس سرمایه اولیه شما و زمانی که قصد تحویل گرفتن واحد خود را دارید پروژه های متفاوتی در شهرک چیتگر وجود دارد . همچنین در نظر داشته باشید پروژه های بنیاد تعاون سپاه نیز فعال هستند که شهرک خرازی و برج های اطراف دریاچه به همراه مجموعه برج های نخل که بصورت سهامی فروخته میشود نیز مواردی هستند که در منطقه 22 قابل سرمایه گذاری و خریداری هستند .

    در کنار این دسته از ارگانها دیگر نهادها بصورت تک برج یا چند بلوک در حال ساخت هستند که بسته به قدرت مالی هر نهاد روند انجام ، لوکس بودن و مشارکت آنها بهتر است .

    شهرک چیتگر شمالی

    موقعیت شهرک چیتگر شمالی از شمال با شهرک ازاد شهر ، از غرب با شهرک شهرداری و ویلاشهر ، از جنوب با محدوده چیتگر جنوبی و از شرق با ایران خودرو همسایه است . در واقع شکل گیری اولیه این شهرک به دلیل نزدیک بودن به مراکز صنعتی در محدوده لشگری و ایران خودرو ایجاد محلی برای کارکنان آن بخش بوده است.

    اما با پیشرفت این منطقه شکل و اهداف شکل گیری شهرک چیتگر شمالی عوض شده و لوکس سازی و برند سازی جای آن انجام شده است بصورتی که بعد از ورود شخصی سازها به این محدوده رشد قیمتی و ارتقا امکانات در این شهرک رخ داده است .

    شهرک چیتگر شمالی
    شهرک چیتگر شمالی

    در نهایت شهرک چیتگر به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است که بخش شمالی آن دارای ویژگی های بیشتری نسبت به بخش جنوبی است و در واقع میتوان این قسمت را نسبت به منطقه 22 تهران محلی تر در نظر گرفت زیرا در قسمت جنوبی به دلیل نزدیک شدن به مناطق دیگر بافت این محدوده عوض میشود .

    برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شهرک چیتگر و جزئیات پروژه های ساختمانی انجام شده در و در حال انجام در این محدوده میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید .

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه