جستجو کردن

نوشته های اخیر

الهیه غرب منطقه 22: معرفی و قیمت شهرک الهیه غرب

  • شهرک الهبه غرب در منطقه 22 تهران یکی از نوسازترین شهرک های تهران میباشد که بصورت ویلایی ساخته شده است. این شهرک در امتداد اتوبان خرازی و پس از شهرک دانشگاه شریف واقع شده است که خانه های آن بصورت 3 طبقه ساخته شده اند و دارای سند میباشند.

    زمین های این مجموعه با متراژ 360، 372، 384 و 396 متر مربع با کاربری مسکونی و تجاری قطعه بندی شده است که در واقع هدف از شکل گیری و ساخت این شهرک با الگو برداری از شهرک های مدرن غربی انجام شده است. مساحت کلی این شهرک 30 هزار متر میباشد و خانه های آن بصورت 6 واحدی ساخته شده و در واقع موقعیت قرار گیری آن پای کوه میباشد .

    شهرک الهیه غرب در منطقه 22
    شهرک الهیه غرب در منطقه 22

    این شهرک بطور کلی از 542 قطعه تشکیل شده است که 174 قطعه در قسمت شمالی و مابقی در قسمت جنوبی واقع شده اند.در ادامه مطلب به بررسی قیمت زمین و املاک ساخته شده آن به همراه شرایط سرمایه گذاری میپردازیم.

    الهیه غرب منطقه 22

    الهیه غرب را اگر بخواهیم با نقاط هم جوار مقایسه نماییم، این شهرک در جوار شهرک دانشگاه شریف، برج های خرازی و مجمتع نگین غرب میباشد که به غیر از پروژه خرازی که نوساز میباشد مابقی دارای سن ساخت بالایی میباشند و از سویی دیگر با مروارید شهر نیز همسایه است و میتوان با پروژه های مروارید شهر نیز آنرا مقایسه نمود.

    در الهیه غرب در منطقه 22 به دلیل اینکه ساختمان ها ویلایی ساخته میشوند و همه آنها بصورت جنوبی ساخته شده اند یعنی بصورت تیپ و حیاط در پشت قرار گرفته است نوع زندگی با برج متفاوت است و البته قیمت ها نیز تفاوت میکند . موضوع این است که شهرک خرازی نیز شرایط خود را دارد و به دلیل اینکه توسط بنیاد تعاون سپاه ساخته شده است و متعلق به کارکنان سپاه است شرایط خاص خودش را برای سکونت دارد و به منظور تامین مسکن ساخته شده است که بیشترین بهره از فضا برای ساخت انجام شود نه به منظور خانه سازی و برج سازی برای عموم مردم.

    موقعیت الهیه غرب منطقه 22
    موقعیت الهیه غرب منطقه 22

    به همین دلیل اختلاف قیمت وجود دارد و این دسته از خانه ها دارای قدرالسهم زمین هستند اما در برج ها چنین چیزی وجود ندارد به عنوان مثال قیمت آپارتمان در بلوار اردستانی و برج های خرازی متری 50 الی 55 میلیون تومان برای برج های نوساز است.بر خیابان های اصلی در الهیه غرب 30 متر و خیابان های فرعی 12 متر میباشد و همچنین در حال حاضر تراکم ساخت برای زمین های این شهرک 60% میباشد که مانند دیگر نقاط تهران است.

    قیمت زمین و آپارتمان در الهیه غرب منطقه 22

    در ادامه اگر بخواهیم مقایسه قیمت الهیه غرب با برج ها و ساختمان های مجاور انجام دهیم در تاریخ دی ماه سال 1402 آخرین بروزرسانی بدینصورت میباشد، توجه داشته باشید در صورتی که نیاز به اطلاعات بروز و دقیق تری دارید میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرماییذ.

    نوع ملک متراژ طبقه قیمت کل قیمت هر متر
    آپارتمان ۱۰۳ متر طبقه اول ۹٬۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۹۱٬۲۶۲٬۰۰۰ تومان
    آپارتمان ۱۳۰ متر طبقه اول ۱۲٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۹۶٬۱۵۳٬۰۰۰ تومان
    آپارتمان ۱۰۳ متر طبقه دوم ۱۰٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
    الهیه غرب منطقه 22 
    الهیه غرب منطقه 22

    سال ساخت آپارتمان های فوق همگی 1402 بوده و واحدها بصورت کلید نخورده میباشند .همچنین قیمت زمین های قابل ساخت در این منطقه به شرح زیر میباشد، توجه داشته باشید که این قیمت ها بر اساس محل قرار گیری زمین و ویو آن متفاوت است.

    زمین موقعیت متراژ قیمت کل قیمت هر متر
    ۳۷۲ متر جنوبی ۳۷۲ متر ۳۴٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۹۱٬۳۹۷٬۰۰۰ تومان
    ۳۹۶ متر شمالی ۳۹۶ متر ۳۶٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۹۰٬۹۰۹٬۰۰۰ تومان
    ۳۵۶ متر جنوبی ۳۵۶ متر ۳۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۸۷٬۰۷۸٬۰۰۰ تومان
    ۳۶۰ متر جنوبی ۳۶۰ متر ۳۲٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۹۰٬۲۷۷٬۰۰۰ تومان

    در ادامه این مطلب به مقایسه قیمت این محدوده با محله های مجاور میپردازیم.

    مقایسه قیمت الهیه غرب یا محله های هم جوار

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم ماهیت قیمت در این شهرک با محله های هم جوار که بصورت برج ساخته میشوند متفاوت است، زندگی و خرید در این شهرک بسته به این دارد که چه نوع کیفیت زندگی را انتخاب مینمایید و بطور کلی برای افرادی که علاقه به ویلایی نشینی دارند زندگی در برج سخت است و بر عکس آن نیز صادق است.

    همچنین در نظر داشته باشید که ساختمان های الهیه غرب در دسته آپارتمان های سند دار در منطقه 22 قرار میگیرند و اگر بخواهیم قیمت آنها را مقایسه نماییم قطعا قیمت آنها از محله های اطراف بالاتر است در ادامه قیمت برج های محله های اطراف را مقایسه میفرمایید:

    طبقه متراژ (مترمربع) تعداد اتاق سال ساخت زیرساخت قیمت کل (تومان) قیمت هر متر (تومان)
    25 ۱۰۹ ۲ ۱۴۰۲ خرازی ۶٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶۳٬۳۰۲٬۰۰۰
    15 ۸۲ ۲ ۱۴۰۱ دانشگاه شریف ۸٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۶٬۰۹۷٬۰۰۰
    3 ۶۴ ۱ ۱۳۹۵ نگین غرب ۴٬۴۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶۹٬۵۳۱٬۰۰۰
    25 ۱۳۰ ۲ ۱۴۰۰ مروارید شهر ۱۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸۴٬۶۱۵٬۰۰۰

    همانطور که مشاهده میفرمایید قیمت آپارتمان در برج های مروارید شهر تهران است که نزدیک به الهیه غرب میباشد آن هم در صورت نوساز بودن و قرار گرفتن در بالاترین طبقات چنین شرایطی دارد.

    قیمت الهیه غرب
    قیمت الهیه غرب

    البته در نظر داشته باشید که یکی از علت هایی که بیشتر مردم به سراغ خرید این دسته از برج ها در منطقه 22 میروند این است که بصورت تعاونی ساز پیش فروش میشوند که همین موضوع میتواند شرايط فروش اقساطی آپارتمان در منطقه 22 فراهم نماید که برای بسیاری گزینه مناسب و مطلوبی برای سرمایه گذاری است.

    در نهایت همانطور که اشاره نمودیم متقاضی این دسته از برج ها و خانه های ویلایی بطور کلی با یکدیگر متفاوت هستند.

    آینده الهیه غرب

    این شهرک در حال حاضر نوساز است و زمین های قابل ساخت در آن وجود دارد که هنوز ساخته نشده است ، میانگین قیمت اجاره و رهن در این منطقه برای یک واحد 120 متری با پیش پرداخت 300 میلیون و اجاره 15 میلیون تومان است که در حال حاضر نسبت به قیمت و موقعیت مناسب است.

    اما در آینده با شکل گیری شهرک و شهرسازی آن قیمت بالا میرود زیرا در حال حاضر شهرک نوساز در تهران وجود ندارد که بدین شکل خانه های ویلایی در آن ساخته شده باشد اما مهم است که بدانید بطور کلی منطقه 22 یک محدوده جدید و در حال ساخت است و گزینه سرمایه گذاری در این شهرک میتواند در آینده سودآوری داشته باشد که نیاز به تحقیق و مقایسه و همچنین بررسی نوع سرمایه گذاری شما دارد.

    اگر قصد مقایسه سرمایه گذاری در این منطقه با پروژه های دیگر منطقه 22 را دارید پیشنهاد میکنیم که راهنمای خرید پروژه های چیتگر را بررسی نمایید تا کلیه پروژه های در حال ساخت بصورت تعاونی ، شخصی و شرکتی را مشاهده فرمایید.

    همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشاسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    جمع بندی

    این نکته را در نظر داشته باشید که محله های هم جوار الهیه غرب به شدت در حال ساخت میباشند و البته این محدوده جای رشد زیادی برای ساخت و ساز دارد که شاید 5 الی 7 سال دیگر نمایان شود. به همین دلیل است که وجود شهرکی ویلایی میتواند در آینده در کنار برج ها خودش را نشان دهد که ساخت و ساز در آن محدوده و مناطق اطراف اشباع شود.

    شما میتوانید برای بررسی کلیه گزینه هایی که پیش رو دارید بر اساس میزان سرمایه ، شرایط پرداخت اقساط و دیگر مواردی که مد نظر شما برای سکونت است با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و گزینه هایی که پیش رو دارید را دریافت نمایید.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه