جستجو کردن

نوشته های اخیر

برج الماس شیشه ای چیتگر (برج B1) منطقه 22

  • برج الماس شیشه ای چیتگر 32 طبقه ( یا برج B1) با اسکلت فلزی میباشد که در پهنه بی چیتگر واقع شده است و جزو اولین برج های تحویل داده شده در این محدوده است و اجرای آن توسط تعاونی مسکن حفاظت اطلاعات ارتش بوده است. این پروژه در بلوار پژوهش واقع شده است که در جنوب اتوبان خرازی واقع شده است.

    این برج دارای 432 واحد مسکونی با متراژ 90 الی 180 متر میباشد که در دسته برج های اطراف ایران مال قرار میگیرد و هر طبقه از آن 8 واحد قرار گرفته شده است و علت نام گذاری آن به برج الماس شیشه ای نمای آن میباشد که حتی تراس های آن نیز به همین شکل طراحی شده اند. در همسایگی این برج برج های تعاونی ارتش در حال اجرا میباشند که مربوط به تعاونی های مختلف هستند.

    برج الماس شیشه ای چیتگر
    برج الماس شیشه ای چیتگر

    این برج در حال حاضر تحویل داده شده و در ادامه به بررسی قیمت خرید، رهن و اجاره و همچنین موقعیت پروژه های اطراف آن در شهرک چیتگر میپردازیم. توجه داشته باشید که میتوانید هر زمان برای دریافت اطلاعات بیشتر و جزئیات کامل با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

    قیمت آپارتمان در برج الماس شیشه ای چیتگر

    این برج در پهنه بی چیتگر واقع شده است که با نام پهنه چیتگر یا شهرک چیتگر نیز شناخته میشود. برج های دیگر این پهنه در حال ساخت میباشد و با قیمت قطعی واگذار میشود و در واقع قیمت گذاری این برج ها بر اساس پروژه های تحویل شده نظیر الماس شیشه ای محاسبه میشود.

    قیمت آپارتمان در برج الماس شیشه ای چیتگر در تاریخ دی ماه سال 1402 به شرح زیر میباشد. توجه داشته باشید که برای اطلاعات بروز میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید:

    متراژ سال ساخت تعداد اتاق قیمت کل (تومان) قیمت هر متر (تومان) طبقه
    ۱۱۱ ۱۴۰۲ ۲ ۸٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸۰٬۱۸۰٬۰۰۰ ۱۷
    ۱۴۵ ۱۴۰۲ ۲ ۱۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷۵٬۸۶۲٬۰۰۰ ۲۰
    ۱۱۰ ۱۴۰۲ ۲ ۸٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰
    ۱۱۳ ۱۴۰۲ ۲ ۹٬۲۶۶٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸۲٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۴
    ۱۶۵ ۱۴۰۲ ۳ ۱۴٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸۶٬۰۶۰٬۰۰۰ ۱۲
    ۱۷۵ ۱۴۰۲ ۳ ۱۲٬۷۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷۲٬۸۵۷٬۰۰۰ ۱۵
    قیمت آپارتمان در برج الماس شیشه ای چیتگر
    قیمت آپارتمان در برج الماس شیشه ای چیتگر

    حال میتوانید برای مقایسه قیمت این برج با برج های در حال ساخت مجاور به بخش قیمت پهنه b مراجعه فرمایید که قیمت روز برج های در حال ساخت در اطراف برج الماس شیشه ای در آن قرار گرفته شده است.

    رهن و اجاره برج الماس چیتگر

    موقعیت قرار گیری برج الماس در شهرک چیتگر در جنب اتوبان به همراه دید وسیع به کوهستان و محوطه چهارباغ میباشد که به همین دلیل دید و موقعیت واحد میتواند در قیمت رهن و اجاره برج الماس چیتگر تاثیر زیادی داشته باشد.

    در تاریخ دی ماه سال 1402 آخرین نرح رهن و اجاره به شرح زیر میباشد:

    متراژ سال ساخت تعداد اتاق ودیعه (تومان) اجارهٔ ماهانه (تومان) طبقه
    ۱۴۵ ۱۴۰۲ ۲ ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۵٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶
    ۱۶۲ ۱۴۰۲ ۳ ۱٬۴۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۳
    ۱۴۵ ۱۴۰۲ ۲ 300 میلیون 24 میلیون ۷
    ۹۵ ۱۴۰۲ ۲ 800 میلیون 3 میلیون و 600 هزار تومان ۲۰
    ۱۶۴ ۱۴۰۲ ۳ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۷
    ۱۱۰ ۱۴۰۲ ۲ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۴
    ۱۱۵ ۱۴۰۲ ۲ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۵
    ۱۰۷ ۱۴۰۲ ۲ 700 میلیون 13 میلیون تومان ۱۶
    ۱۴۶ ۱۴۰۲ ۲ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۵٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷
    اجاره برج الماس شیشه ای
    اجاره برج الماس شیشه ای

    در ادامه این بخش به ارائه اطلاعات بیشتر در مورد آینده سرمایه گذاری و همچنین موقعیت هایی که در اطراف برج الماس شیشه ای چیتگر وجود دارد میپردازیم.

    نظریه کارشناسان درباره برج الماس چیتگر

    تجربه نشان داده است که آینده سرمایه گذاری در منطقه 22 و آن هم روی شهرک هایی که در حال ساخت میباشند بسیار مطلوب میباشد و همزمان با تحویل و یا نزدیک به تحویل بودن یک برج در آن شهرک، قیمت آن محدوده به شدت تحت تاثیر قرار میگیرد.

    واقعیت این است که در پهنه بی که محل اجرای برج های N و برج های D است زمان تحویل این برج ها از سال 1405 الی 1406 میباشد و در این مدت برج های به ترتیبی که هم اکنون در مراحل جلوتری از پیشرفت فیزیکی قرار گرفته اند تحویل داده میشوند.

    همزمان با تحویل پهنه بی یا سروستان که سال 1406 میباشد قطعا سالی است که این شهرک آماده شده و قیمت آن به هیچ عنوان نمیتواند در حدودی باشد که در حال حاضر قرار دارد زیرا در قسمت مروارید شهر شمالی که فاصله زیادی با این شهرک دارد قیمت برج های آماده به تحویل تا متری 100 میلیون تومان نیز رسیده است.

    نظریه کارشناسان درباره برج الماس چیتگر
    نظریه کارشناسان درباره برج الماس چیتگر

    همچنین در نظر داشته باشید که پروژه های پیش فروش آپارتمان در پهنه های ارتش بصورت قیمت قطعی و تمام شده و همچنین اقساطی میباشد که به همین دلیل است که شرایط متنوعی برای سرمایه گذاران را فراهم نموده است که میتواند همین عوامل سبب شود که بازار خرید و فروش در این محدوده بوجود بی آید که خود عاملی برای افزایش و رشد قیمت است.

    نقشه برج الماس چیتگر

    برج الماس شیشه ای از بالا بصورت پروانه ای شکل دیده میشود که در واقع پلان آن شبیه به برج های D میباشد. هر کدام از واحد های این برج در موقعیت متفاوتی قرار دارند که در زیر میتوانید پلان نقشه برج را مشاهده فرمایید.

    پلان برج الماس شیشه ای
    پلان برج الماس شیشه ای

    همچنین اگر بخواهیم نمای این برج از بالا را برای درک بهتر موقعیت این برج و واحدهای آن نشان دهیم بدین شکل میباشد:

    موقعیت برج الماس شیشه ای
    موقعیت برج الماس شیشه ای

    همچنین میتوانید برای بررسی دیگر پهنه های ارتش در این موقعیت و مقایسه آنها با یکدیگر و همچنین شاخص های منطقه 22 در این ناحیه نقشه پهنه سی چیتگر را نیز بررسی نمایید.

    پروژه های مشابه با الماس شیشه ای چیتگر

    برای درک بهتر پروژه های مشابه باید اول به اطلاعتان برسانیم که الماس شیشه ای چیتگر در قالب پروژه تعاونی ساز در یکی از پپهنه های ارتش که شامل 4 بخش میباشد اجرا شده است و در حال حاضر در همان پهنه 15 برج دیگر در حال ساخت است و از نظر زمان تحویل پهنه سی و پهنه بی نزدیک به تحویل هستند.

    همچنین موقعیت دیگری نیز در شمال باغ گیاهشناسی تهران وجود دارد که پهنه طبیعت نام دارد و برج های این منطقه در اواخر سال 1401 که فراخوان برای انتخاب واحد پروژه های چیتگر در این نقطه صادر شده است انتخاب واحد شده اند که شامل 22 برج میباشد که دارای دید به گیاهشناسی میباشند. این برج ها پیشتر قرار بود در پهنه E ساخته شوند و البته پروژه در سطح کوچکتری اجرا شود اما بعدها به این پهنه که به دلیل موقعیت آن پهنه طبیعت نام گذاری شده است منتقل شده اند.

    در حال حاضر قیمت گذاری بر روی برج های این پهنه ها بر اساس پیشرفت فیزیکی و همچنین قیمت تمام شده برای افرادی است که انتخاب واحد نموده اند و بطور میانگین قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر برای برج هایی در مراحل اولیه از متری 30 میلیون تومان الی 45 میلیون تومان بر اساس جهت طبقه و پیشرفت فیزیکی برج است. اطلاعات کاملتر را میتوانید از طریق تماس با کارشناسان تهران برج و یا مطالعه بخش مربوطه کسب نمایید.

    پروژه های مشابه با الماس شیشه ای چیتگر
    پروژه های مشابه با الماس شیشه ای چیتگر

    همچنین در موقعیت جدیدی که در شمال اتوبان خرازی یعنی در ضلع مخالف برج الماس شیشه ای بوجود آمده نیز خواهان زیادی وجود دارد که در محدوده کنار برج سفید چیتگر میباشد و نام آن شهرک باقری است.

    در حال حاضر اگر بخواهیم کلیه شهرک های چیتگر را با یکدیگر مقایسه نماییم به شرطی که مروارید شهر را شهرک ندانیم و در نظر نگیریم از بین شهرک نگین غرب در بلوار اردستانی و شهرک صدرا در میدان المپیک میتوان گفت که شهرک چیتگر بهترین موقعیت و همچنین شرایط ساخت را دارد و علت آن نیز وجود برج های بلند و نوساز بودن این نقطه و همچنین نزدیکی به کی از شاخص های اصلی منطقه 22 تهران یعنی ایران مال است.

    جمع بندی

    در این بخش به معرفی برج الماس شیشه ای چیتگر که با نام برج B1 نیز شناخته میشود پرداختیم و ضمن معرفی قیمت روز خرید و رهن و اجاره به معرفی و بررسی موقعیت های اطراف این برج و پروژه های مشابه با آن پرداخته ایم.

    توجه داشته باشید که اطلاعات کلیه پروژه ها در شهرک چیتگر و در کنار برج الماس شیشه ای را میتوانید از قسمت منو سایت و لیست پروژه ها مشاهده نمایید و همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بروز و دقیق تر با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری را کسب نمایید.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه