جستجو کردن

نوشته های اخیر

برج سفید چیتگر: قیمت روز و اطلاعات کامل

  • برج سفید را میتوان جزو اولین برج های برند ساخته شده با متریال بالا در منطقه چیتگر دانست که در زمینی به مساحت 12800 متر مربع در قالب 6 بلوک 14 طبقه ساخته شده اند و متراژ واحدهای آن 105،138،145 و 170 متر میباشد که در بلوک ها متفاوت است. این برج در مجموع شامل 570 واحد مسکونی است.

    برج سفید چیتگر
    برج سفید چیتگر

    موقعیت قرار گیری این مجموعه در شمال اتوبان خرازی و در دامنه رشته کوه های البرز است و دید از جنوب برج به سمت تهران و مجموعه ایران مال دارد. امکانات و متریال استفاده شده در این برج در سطح بالایی میباشد و دارای سیستم تصفیه فاضلاب میباشد که میتواند آب مورد نیاز تاسیسات مجموعه را تامین نماید.

    در ادامه این مطلب به معرفی برج سفید چیتگر و قیمت روز آن و همچنین موقعیت برج ها و پروژه های اطراف آن میپردازیم.

    قیمت برج سفید چیتگر

    توجه داشته باشید که سال اتمام برج سفید 1399 میباشد و البته واحدهای کلید نخورده کماکان در آن وجود دارد در قسمت زیر ما قیمت برج سفید چیتگر واقع در شهرک باقری را به همراه قیمت رهن و اجاره منتشر خواهیم نمود.

    قیمت فروش برج سفید چیتگر در تاریخ دی ماه سال 1402 بدین شرح میباشد. توجه داشته باشید که سعی ما بروز نگه داشتن این مطلب است اما در صورتی که جدیدترین اطلاعات را نیاز دارید میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید:

    متراژ اتاق قیمت کل (تومان) قیمت هر متر (تومان) طبقه
    115 2 14,890,000,000 129,478,000 14
    110 2 13,750,000,000 125,000,000 12
    107 2 9,600,000,000 89,719,000 1
    قیمت برج سفید
    قیمت برج سفید

    نرخ قیمت این برج در مقایسه با قیمت برج های اطراف چیتگر نشان میدهد که برج سفید به نسبت قیمتی نزدیک به قیمت برج های برند در نزدیکی دریاچه است . آخرین نرخ رهن و اجاره اعلام شده برج سفید به شرح زیر است:

    متراژ ساخت اتاق ودیعه (تومان) اجارهٔ ماهانه (تومان)
    162 1401 3 950 میلیون قابل تبدیل
    140 1402 3 720 میلیون قابل تبدیل
    110 1401 2 1,300,000,000 15,000,000
    112 1401 2 1,000,000,000 15,000,000

    در ادامه به بررسی موقعیت برج سفید و پروژه های در حال ساخت در آن محدوده میپردازیم.

    موقعیت برج سفید چیتگر

    موقعیتی که برج سفید چیتگر در آن قرار گرفته شده است یک محدوده تازه کشف شده در چیتگر است که به دلیل وجود ایران مال و همچنین ساخته شدن برج های ارتشی در پهنه ارتش باعث رشد و پیشرفت شمال اتوبان خرازی و محل قرار گفتن برج سفید شده است.

    در پهنه چیتگر اکثر پروژه های تعاونی ساز ارتش در شهرک چیتگر با امکانات استاندارد ساخته شده اند و البته تراکم در برج های نزدیک ایران مال زیاد است. اما موقعیت قرار گیری برج سفید در نقطه مقابل با داشتن دید وسیع به تهران و ایران مال باعث شده است که محدوده قرارگیری این پروژه تبدیل به یک منطقه خاص شود.

    در حال حاضر 2 پروژه دیگر در جوار برج سفید چیتگر در حال ساخت میباشند که یکی از آنها مربوط به ارگانی دولتی و دیگری تعاونی ساز میباشد که نام آن پروژه خلبانان هما پارسه است.

    موقعیت برج سفید
    موقعیت برج سفید

    پروژه دیگر که توسط تعاونی سازمان جنگلها و با مشارکت با یک شرکت خصوصی بسیار معتبر در حال انجام است بصورت شهرکی و لوکس با تمامی امکانات در حال ساخت میباشد که شامل درمانگاه، سالن ورزشی، مدرسه در 3 مقطع و دیگر امکانات در خود شهرک است که نام این مجموعه پروژه سایت پارک یا پروژه شمشاد است که در مجموع شامل 975 واحد مسکونی میباشد.

    توجه داشته باشید که این شهرک دارای بافت مسکونی قدیمی نیز میباشد که البته یکی از مزیت های آن حساب میشود زیرا برای پیش بینی رشد چیتگر در آینده میتوان این موضوع را در نظر گرفت که همزمان با ایجاد برج های نوساز قطعا خانه های مسکونی در بافت قدیمی نیز تخریب و نوسازی میشوند.

    پروژه های مشابه با برج سفید چیتگر

    اگر بخواهیم پروژه های مشابه با برج سفید را بررسی نماییم باید در نظر داشته باشید که نام برج های چیتگر که سازندگان مطرح و برند آنها را ساخته اند چندان نیست و میتوان به برج های لبخند، ایزدیار، کادوس اشاره نمود که در نهایت باز هم باید در نظر گرفت که موقعیت این برج ها متفاوت است و برای سلیقه های متفاوت میباشد اما از نظر متریال در شرایط یکسانی میباشند.

    در حال حاضر از لحاظ انتخاب و تنوع در منطقه 22 یک گزینه میان برج ها وجود دارد که انتخاب به شدت طیف وسیعی دارد زیرا برج نشینی تنها سکونت در برج نیست بلکه امکانات برج ها برای برخی بسیار مهم است که تاثیر مستقیم نیز بر روی شارژ ماهیانه برج های چیتگر دارد.

    مشاعات برج سفید
    مشاعات برج سفید

    بصورتی که در برج های چیتگر برای یک برج برند هزینه شارژ ماهیانه متری 20 هزار تومان است و برای یک برج با امکانات عادی متری 5 هزار تومان بصورت میانگین محاسبه میشود.

    گزینه بعدی مربوط به خانه های ویلایی چیتگر است که این گزینه نیز برای افرادی که به دنبال ویلایی نشینی هستند در چیتگر طیف وسیعی را شامل میشود. در حالیکه مناطق ویلایی نشین با قیمت های مناسب نظیر ویلا شهر و دانش وجود دارند پروژه های شهرک گلستان که بصورت مسکونی و ویلایی ساخته شده اند دارای امکانات و شرایط بسیار خوبی برای سکونت میباشند.

    همچنین اگر مسیر منتهی به برج سفید را از اتوبان ادامه دهید، به شهرک ویلایی میرسید که در بین بلوار اردستانی و مروارید شهر واقع شده است و شهرک ویلایی دارای 580 قطعه زمین بوده و تراکم ساخت بصورت تیپ 3 طبقه با 60% صادر میشود. قیمت شهرک الهیه غرب در حال حاضر برای زمین متری 85 میلیون و برای مسکونی 90 الی 95 میلیون تومان میباشد.

    همچنین در نظر داشته باشید که 2 ناحیه معرفی شده یعنی شهرک شهید باقری که محل قرار گیری برج سفید چیتگر است و شهرک الهیه هر دو جزو دسته آپارتمان های سند دار منطقه 22 قرار گرفته میشوند.

    جایگزین برای برج سفید چیتگر

    اگر به دنبال جایگزین برای برج سفید چیتگر میگردید توجه داشته باشید که موقعیت قرارگیری این برج در نقطه ای است که در حال حاضر تنها 2 پروژه در حال ساخت وجود دارد برج دیگری که وجود دارد برج سماء نام دارد که از نظر کیفیت ساخت و متریال قابل مقایسه با برج سفید نمیباشد.

    پس اگر محدوده شهرک باقری را مد نظر دارید گزینه ای دیگر نیست اما اگر به دنبال خرید از برج های لوکس با شرایط مشابه و یا حتی بهتر هستید برج تندیس اقاقیا که سازنده آن عباس گلوی سازنده برج های تندیس در منطقه 1 است گزینه خوبی است.

    برج های مشابه با برج سفید
    برج های مشابه با برج سفید

    اما در نظر داشته باشید که برج مذکور از نظر امکانات بسیار بهتر از برج سفید است اما موقعیت قرارگیری آن در بلوار کاج است و برای گزینه بعدی که دارای دید و موقعیت بهتری باشد میتوانید برج های لبخند را به عنوان گزینه بعدی در نظر داشته باشید.

    در نهایت برای دریافت مشاوره خرید ملک در تهران و علی الخصوص منطقه چیتگر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری در این مورد کسب نمایید.

    جمع بندی نهایی

    در نهایت اگر قصد خرید در برج سفید چیتگر را دارید بدانید که این برج یکی از بهترین برج های چیتگر است که اتفاقا جزو اولین برج های ساخته شده بصورت برند است که این نشانگر آینده و روشن بینی سازنده آن بوده است.

    پس در واقع بدانید که قیمت برج با برج و همچنین شرایط و امکانات هر کدام متفاوت است و این موضوع اهمیت زیادی دارد که بدانید در نهایت مدیریت و نگهداری برج ها شرط بسیار مهمی در سالم و بروز نگه داشتن برج است. این شرایط در حالی است که برند سازان هنگام پیش فروش آپارتمان در چیتگر تعهد مدیریت پروژه تا چند سال آتی را نیز میدهند زیرا به دلیل گستردگی امکانات و خدمات، نگهداری و مدیریت آنها نیازمند یک تیم قوی است که معمولا خود سازندگان تا چند سال این کار را انجام میدهند.

    شاید اگر در منطقه 22 تهران گشتی بزنید برج های زیادی با قیمت های پایینتر پیدا نمایید ولیکن موضوع این است که برج نشینی برای برخی واقعا معنی و مفهوم دیگری دارد و دلیل انتخاب زندگی در برج ها داشتن امکانات و خدمات مستقر است که معمولا این دسته از برج ها در منطقه 1 تهران بیشتر وجود دارند.

    در این مطلب به بررسی برج سفید چیتگر از لحاظ قیمت روز، موقعیت و مقایسه آن با دیگر برج های اطراف و پروژه های مشابه پرداختیم در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه