جستجو کردن

نوشته های اخیر

شهرک نگین غرب چیتگر در بلوار اردستانی منطقه 22

  • شهرک نگین غرب یا مجمتع نگین غرب در زمینی به مساحت 11 هکتار همراه با 24 بلوک 8 الی 10 طبقه در بلوار اردستانی منطقه 22 تهران واقع شده است که همچنین دارای ساختمان های 3 الی 4 طبقه نیز میباشد که متراژ عمده واحدها از 70 الی 105 متر است.

    شهرک نگین غرب
    شهرک نگین غرب

    زمان تحویل و تکمیل واحدهای این مجموعه از سال 1390 الی 1395 میباشد که ساخت و ساز در این محدوده به اتمام رسیده است و در حال حاضر در ضلغ شمالی این شهرک برج های خرازی تحویل داده شده اند که بطور کلی باعث تغییر شکل این ناحیه شده است. همچنین پروژه های دیگری نیز در ضلغ جنوبی در حال ساخت میباشد و همچنین در شمال آن نیز شهرکی ویلایی در حال ساخت میباشد.

    در حال حاضر این محدوده به دلیل ساخته شدن اطراف آن مورد توجه قرار گرفته شده است، در این مطلب ضمن معرفی شهرک نگین غرب، قیمت روز و پروژه های اطراف را بررسی خواهیم نمود.

    قیمت آپارتمان در شهرک نگین غرب تهران

    منطقه 22 تهران محله ای وسیع است و با رشد ساخت و ساز در نواحی جدید آن، شکل محله عوض میشود و در مورد شهرک نگین غرب نیز به دلیل ساخته و تحویل داده شدن برج های خرازی در بلوار اردستانی شکل جدیدی به خود گرفته شده است. این موضوع برای کلیه نواحی اطراف این شهرک است بصورتی که پس از ساخته شدن این مجموعه خانه های ویلایی در چیتگر که کم تعداد بوده و دارای قدرالسهم میباشد قیمت بالاتری پیدا کرده اند که شهرک نگین غرب نیز به همین منوال میباشد.

    قیمت آپارتمان در هشرک نگین غرب در تاریخ دی ماه سال 1402 بدینصورت میباشد در نظر داشته باشید که میتوانید برای کسب اطلاعات بروز و دقیق تر با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید:

    متراژ سال ساخت تعداد اتاق قیمت کل قیمت هر متر طبقه
    ۱۰۳ ۱۳۹۵ ۲ ۶٬۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۶۱٬۶۵۰٬۰۰۰ تومان ۶
    ۸۸ ۱۳۹۵ ۲ ۵٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۶۲٬۵۰۰٬۰۰۰ تومان ۸
    ۱۰۲ ۱۳۹۳ ۲ ۵٬۹۴۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۵۸٬۲۸۴٬۰۰۰ تومان ۵
    ۹۰ ۱۳۹۵ ۲ ۶٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۶
    ۹۰ ۱۳۹۰ ۲ ۵٬۶۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۶۲٬۷۷۷٬۰۰۰ تومان
    ۷۲ ۱۳۹۵ ۱ ۴٬۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۶۱٬۱۱۱٬۰۰۰ تومان ۱
    ۱۰۳ ۱۳۹۵ ۲ ۶٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۵۸٬۲۵۲٬۰۰۰ تومان ۴
    ۹۲ ۱۳۹۵ ۲ ۵٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۶۳٬۰۴۳٬۰۰۰ تومان ۸
    قیمت آپارتمان در شهرک نگین غرب تهران
    قیمت آپارتمان در شهرک نگین غرب تهران

    در حال حاضر اگر قصد خرید خانه در بلوار اردستانی داشته باشید، برج های خرازی که نوساز میباشند بصورت میانگین متری 51 الی 58 میلیون تومان بر اساس طبقه میباشد و همانطور که مشاهده میفرمایید قیمت شهرک نگین غرب به نسبت سال ساخت بالاتر میباشد.

    رهن و اجاره آپارتمان در شهرک نگین غرب

    مبلغ رهن و اجاره آپارتمان در شهرک نگین غرب به دلیل وجود واحدهایی با متراژ پایین، تقاضای زیادی دارد و در حال حاضر نسبت به موقعیت جدیدی که پیدا نموده است نرخ های آن تغییراتی داشته است که در بخش زیر آخرین نرخ های رهن و اجاره در دی ماه سال 1402 به شرح زیر میباشد:

    متراژ سال ساخت تعداد اتاق ودیعه (تومان) اجارهٔ ماهانه (تومان)
    ۸۵ ۱۳۹۵ ۲ ۶۰۰ میلیون ۱.۵ میلیون
    ۱۰۲ ۱۳۹۶ ۲ ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰
    ۱۱۰ ۱۳۹۳ ۲ ۵۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵٬۱۰۰٬۰۰۰
    ۱۰۸ ۱۳۹۴ ۲ ۷۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۰٬۰۰۰ هزار تومان
    ۸۷ ۱۳۹۵ ۲ ۱۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰
    ۷۲ ۱۳۹۵ ۱ ۵۰۰ میلیون ۱۰۰ هزار تومان
    ۱۰۸ ۱۳۹۳ ۲ ۵۵۰ میلیون ۴.۵ میلیون
    رهن و اجاره آپارتمان در شهرک نگین غرب
    رهن و اجاره آپارتمان در شهرک نگین غرب

    در نظر داشته باشید که از نظر نوع شهرک، این مجموعه شباهت زیادی به شهرک صدرا دارد که البته نرخ قیمتی آن پایینتر است زیرا از نظر موقعیت قرارگیری در محله متفاوتی قرار گرفته شده است اما شباهت زیادی از نظر بافت وجود دارد.

    موقعیت شهرک نگین غرب اردستانی

    حال اگر بخواهیم آینده چیتگر در محدوده شهرک نگین غرب اردستانی و محدوده های اطراف را بررسی نماییم اول از همه باید به سراغ نواحی برویم که در حال ساخت میباشند. این شهرک از شمال به شهرک شهید خرازی و شهرک دانشگاه شریف نزدیک است و در آن سوی بلوار اردستانی برج های آتی شهر و همراه شهر قرار گرفته شده اند.

    در جنوب این شهرک 2 پروژه در حال احداث میباشد که اولین آنها بصورت شهرکی میباشد و برج های ستین نام دارد و دیگری مربوط به پروژه ای است که چندین وقت است که مسکوت مانده است و نام آن پروژه سران کاشانه همت میباشد.

    بطور کلی این نواحی در حال ساخت در اطراف شهرک نگین غرب اردستانی واقع شده اند اما محدوده هایی که کمی در فاصله دورتر از این شهرک در حال ساخت میباشند اول از همه شهرک ویلایی الهیه غرب میباشد که دارای 580 قطعه زمین ویلایی است که از 360 الی 460 متر قطعه بندی شده اند. این شهرک نیز به دلیل آباد شدن موقعیت اطراف مورد توجه قرار گرفته شده است و معماری اروپایی در ساخت آن استفاده شده است که میتواند در میان برج های چیتگر، برای افرادی که به دنبال زندگی در خانه های ویلایی میباشد گزینه مناسبی است.

    موقعیت شهرک نگین غرب اردستانی 
    موقعیت شهرک نگین غرب اردستانی

    تجربه زندگی در چیتگر در شکل اولیه آن بیشتر معطوف به برج نشینی در برج های اطراف چیتگر بوده است اما در حال حاضر هم موقعیت های جدیدی ایجاد شده است و هم تنوع در نوع ساختمان ها ایجاد شده است به عنوان مثال در شمال اتوبان خرازی و شهرک شهید باقری که دارای بافتی 15 ساله میباشد، پس از آماده شدن ایران مال و شهرک چیتگر در اطراف آن موقعیت جدیدی در این ناحیه خلق شده است که به دلیل قرار گرفتن در دامنه کوه و دید وسیع به تهران مورد توجه قرار گرفته شده است و برج سفید چیتگر که یکی از برج های برند در منطقه 22 است نیز در همین موقعیت ساخته شده است و در کنار آن نیز 2 پروژه دیگر در دست ساخت میباشد.

    محله بعدی که بسیار وسیع میباشد، مروارید شهر است که دارای 2 قسمت شمالی و جنوبی میباشد که پروژه های ساختمانی در قسمت شمالی آن سال جاری پیشرفت چشمگیری داشته است و به همین دلیل رشد قیمت بالای آن تاثیر زیادی بر روی نواحی اطراف گذاشته و در ادامه با آباد شدن بیشتر و تحویل برج های جدید خواهد گذاشت. در بین اسامی برج های چیتگر در حال حاضر مروارید شهر برج های برند در حال تحویل زیادی دارد که تا سال آینده تکمیل خواهند شد.

    دسترسی شهرک نگین غرب

    دسترسی شهرک نگین غرب از شمال به اتوبان شهید همدانی و شهید خرازی بوده و از جنوب به اتوبان شهید فهمیده دسترسی دارد. در مورد ایستگاه مترو بهتر است بدانید که با ایجاد شهرک شهید خرازی و ساخته شدن آن به زودی یک ایستگاه در این محدوده احداث میشود و بطور کلی قرار است محدوده چیتگر دارای 35 ایستگاه مترو باشد.

    لوکیشن نگین غرب
    لوکیشن نگین غرب

    این شهرک نسبت به دیگر شهرک های اطراف چیتگر موقعیت بهتری برای دسترسی به مترو دارد و برای دسترسی 2 دقیقه بصورت پیاده تا ایستگاه وردآورد فاصله وجود دارد.

    همچنین در نظر داشته باشید که جریان هوای تهران از سمت غرب به شرق میباشد و در واقع این شهرک در اولین مسیر ورودی هوای تهران قرار گرفته است و دارای هوای پاک تری نسبت به دیگر نقاط تهران میباشد.

    خرید خانه در شهرک نگین غرب

    توجه داشته باشید که پروژه های در حال ساخت در اطراف این محدوده بسیار زیادند و همچنین سرعت ساخت بالاست. همانطور که با تحویل شهرک خرازی که فاز بعدی آن با نام خرازی 2 در حال اجرا میباشد قیمت ها در این نقطه بالا رفته است، با تحویل بیشتر واحدها این افزایش قیمت بیشتر خواهد شد.

    اما در نظر داشته باشید که سن بنا در شهرک نگین غرب نیز مهم است و اگر قصد خرید خانه به عنوان سرمایه گذاری را دارید میتوانید نقاط ویلایی دیگر را نیز بررسی نمایید که سرمایه گذاری شما ارزش افزوده بیشتری پیدا نماید.

    خرید خانه در شهرک نگین غرب
    خرید خانه در شهرک نگین غرب

    در حال حاضر محدوده بلوار پژوهش مانند گذشته بلوار اردستانی میباشد که محل قرار گرفتن پهنه چیتگر است و در آن محدوده نیز سرعت ساخت و ساز و آباد شدن بسیار زیاد است که میتواند یادآور زمان ساخت برج های اطراف دریاچه چیتگر و پهنه A باشد که امروز با نام برج های ارکیده و پامچال شناخته میشود.

    بطور کلی سرمایه گذاری در این محدوده را میتوان امیدوار کننده از لحاظ آینده و رشد منطقه چیتگر دانست و واقعیت این است که بهتر است بجای اینکه بپرسیم چیتگر منطقه چند است سوال نماییم که این ناحیه به اندازه چند منطقه تهران وسعت دارد که هر نقطه از آن در طول زمان به سرعت تغییر شکل داده و آباد میشود.

    چشم انداز نگین غرب چیتگر

    وضعیتی که امروز منطقه 22 تهران دارد، گذشته مناطق معروف بسیاری در شهر تهران است که شاید حتی تصور نکنید یک روز به چه صورتی بوده اند و امروز چگونه آباد شده اند. 30 سال گذشته مناطقی نظیر سعادت آباد حتی فاقد امکانان اولیه حمل و نقل بوده اند ولیکن امروز شکل دیگری گرفته اند.

    سرمایه گذاری در منطقه 22 حکم سرمایه گذاری و خرید در همان مناطق را در 30 سال گذشته دارد و قطعا اگر از این فرصت به سادگی عبور نمایید در آینده حسرت آنرا خواهید خورد و واقعیت این است که اینگونه سرمایه گذاری ها نیاز به آینده نگری دارد و معمولا مردم برای سکونت و خرید مناطق آشنا را انتخاب مینمایند و آن دسته از افرادی که آینده نگری داشته اند مناطق رو به رشد را انتخاب نموده اند.

    در نهایت در این مطلب به بررسی موقعیت نگین غرب، قیمت روز برای خرید و رهن و اجاره پرداختیم و همچنین پروژه ها و موقعیت های اطراف آن را نیز معرفی نمودیم. در صورت نیاز به دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این شهرک و نقاط اطراف میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نمایید.

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه