جستجو کردن

نوشته های اخیر

راهنمای سرمایه گذاری در املاک منطقه 22 تهران

  • حتماً در مورد اینکه خاک طلا می‌شود شنیده اید این را بزرگترها و قدیمی ها میگویند، اما در زمان گذشته وضعیت تخمین قیمت ملک‌ها بر اساس ساختمان و بنا قیمت گذاری میشدند و بسیاری از خانه‌های قدیمی در تهران به گونه‌ای خرید و فروش شده‌اند که میزان زمین تاثیر چندانی بر قیمت نداشته و بنا و ساختمان موجود در آن‌ها به عنوان عامل اصلی در تخمین قیمت در نظر گرفته شده است. اکنون، همین زمین‌ها قیمت‌های بالایی دارند و افراد امروزی ممکن است افسوس خورده باشند که چرا این فرصت‌ بزرگ سرمایه‌گذاری را از دست داده‌اند.

    در حال حاضر، سرمایه‌گذاری در زمینه‌ی املاک به یک سرمایه‌گذاری موفق و پایدار در یک منطقه یا پروژه مشخص مرتبط است. این به این معناست که شما باید بتوانید به درستی پیش‌بینی کنید که کدام منطقه به تدریج در حال آباد شدن و رشد است و سپس اقدام به سرمایه‌گذاری نمایید.

    در حال حاضر، منطقه 22 به عنوان جدیدترین و مدرن‌ترین منطقه تهران شناخته می‌شود و فرصت‌های زیادی در آن وجود دارد. شما می‌توانید این فرصت‌ها را در قالب املاک تجاری، اداری و مسکونی در نظر بگیرید. در این متن، تلاش داریم تا فرصت‌های واقعی موجود در منطقه 22 تهران را برای شما با جزئیات توضیح دهیم اما قبل از آن بهتر است که ویدئو هوایی ضبط شده از منطقه 22 را مشاهده نمایید تا با موقعیت منطقه و برج های عظیمی که در آن ساخته شده و یا در حال ساخت میباشد آشنا شوید . توجه داشته باشید در اینجا بخش کوچکی از منطقه 22 را مشاهده خواهید کرد

    آینده املاک تجاری ، اداری و مسکونی

    زمانی که قصد بررسی رشد و آینده چیتگر را دارید، باید آینده آن را از سه جنبه تجاری، مسکونی و اداری در نظر بگیرید. این امر یک واقعیت است، زیرا اگر به عنوان مثال نگاهی به منطقه میرداماد و جردن در تهران در طول حدود 25 سال اخیر بیندازیم، متوجه می‌شویم که این منطقه در گذشته به عنوان منطقه مسکونی شناخته می‌شد، اما اکنون به عنوان یک منطقه اداری شناخته می‌شود. این تغییر به این دلیل اتفاق افتاده است که مرکز اصلی قرارگیری شرکت‌های بزرگ در تهران در این منطقه است، که منجر به افزایش چشمگیر قیمت‌های املاک اداری در آن شده است.

    از طرف دیگر ممکن است یک منطقه رشد تجاری داشته باشد، به عنوان مثال بلوار فردوس در غرب تهران که به یک خیابان اصلی تبدیل شده و بازار مغازه‌های تجاری را در خود جای داده و قیمت‌های بسیار بالایی دارد. همچنین مناطق مسکونی نیز وجود دارند که رشد قیمت‌ها بر اساس املاک مسکونی اتفاق می‌افتد. بنابراین، در این مقاله قصد داریم به بررسی این سه موضوع در منطقه 22 تهران بپردازیم.

    آینده املاک تجاری ، اداری و مسکونی 
    آینده املاک تجاری ، اداری و مسکونی

    بررسی آینده منطقه 22 برای سرمایه گذاری

    در مورد املاک تجاری نیز باید به بازار بزرگ ایران یا ایران مال اشاره کنیم که به عنوان وسیع‌ترین مرکز تجاری دنیا در تهران واقع شده است. در کنار این مرکز تجاری، مراکز تجاری بسیاری ایجاد شده‌اند علاوه بر این برج های اطراف ایران مال نیز به عنوان پروژه های مسکونی تغریف شده اند.

    اما یک موضوع وجود دارد و آن این است که تعداد املاک تجاری و مراکز خرید بیشتر از تقاضا در این منطقه ساخته شده است. زیرا در روز اول، هدف اصلی ایجاد مراکز خرید برای جذب مردم منطقه نبوده بلکه اهمیت اصلی این تصمیم تبدیل منطقه 22 به یک مقصد گردشگری در ایران بوده است.

    به همین دلیل و با توجه به مشکلات اقتصادی پس از تأسیس ایران مال، بسیاری از برندهای معتبری که در این مرکز قرار بود نمایندگی ایجاد کنند و اتفاقا قرار بود که از مشهور  ترین برند های جهانی دعوت شود، از این تصمیم منصرف شدند. از این رو، اگر در یک موقعیت مکانی مناسب یا در خیابان‌های اصلی مانند خیابان امیرکبیر که به عنوان بازار محلی شناخته می‌شود، می‌توانید یک مغازه بخرید و سرمایه‌گذاری نمایید، این ممکن است گزینه بهتری نسبت به مراکز خرید بزرگی باشد که بسیاری از واحدهای آنها خالی مانده است. و یا اینکه در مراکز خرید آن موقعیتی مناسب برای خرید مغازه تجاری بیابید .

    در مورد گزینه بعدی که مورد بررسی قرار می‌دهیم، املاک اداری می‌باشد. توجه داشته باشید که در تهران، مناطقی که به عنوان مراکز اداری شناخته می‌شوند، با مشکلاتی نظیر دسترسی و ترافیک روبه‌رو هستند. همچنین، طرح‌های ترافیک نیز اهمیت دارد، هم برای کارمندان و هم برای بازدیدکنندگان. اما در منطقه 22، املاک اداری در برج‌های نوساز، فضایی وسیع، دور از شلوغی و ترافیک و با فضای پارک فراوان در اختیار دارند. به همین دلیل، می‌توانید سرمایه‌گذاری در املاک اداری در منطقه 22 را به عنوان یک فرصت طلایی در نظر بگیرید. بسیاری از شرکت‌ها تصمیم به انتقال دفاتر خود به این منطقه دارند.

    ادامه رکود بازار مسکن به نفع کیست ؟
    بررسی آینده منطقه 22

    در مورد املاک مسکونی نیز ویژگی مهمی وجود دارد. در این منطقه، به دلیل تعداد زیاد واحدهای نوساز و توزیع منظم آنها، قیمت‌ها متعادل است. افراد نیز به دلیل جدید بودن منطقه هنوز به آن عادت نکرده‌اند، به همین دلیل قیمت‌ها به گونه‌ای است که می‌توان با پرداخت همان مبلغی که در مناطق دیگر تهران پرداخت می‌کنید، واحدی با امکانات و کیفیت بسیار بالا در منطقه 22 دریافت نمایید. این موضوع نیز یک گزینه بسیار مطرح برای سرمایه‌گذاری در تهران است در حالیکه خرید خانه در تهران برای بسیاری افراد به تبدیل به یک آرزوی دست‌نیافتنی تبدیل شده است.

    برای درک بهتر این موضوع میتوانید قیمت آپارتمان 60 متری در دریاچه چیتگر را با یک آپارتمان 60 متری دیگر در نقاط دیگر تهران مقایسه نمایید تا متوجه اختلاف کیفیت شوید.

    آیا هنوز فرصت برای سرمایه گذاری وجود دارد ؟

    یک نکته که برای سرمایه گذاری موفق وجود دارد و باید آنرا در نظر داشته باشید این است که سرمایه گذاری موفق در لحظه ای که میخواهد انجام شود بصورت قطعی آینده ای روشن را نمیتوان در آن دید . این موضوعی است که خیلی ها به دنبال آن هستند و تصور مینماید اگر امروز مردم برای خرید یک کالا هجوم برده اند سود سرمایه گذاری در آن قطعی است .

    خیر موضوع این است که سرمایه گذاری موفق در دید عموم قرار نمیگیرد و هر کسی نمیتواند به آن دست پیدا کند اگر قرار بود اینگونه باشد صف های طولانی برای سرمایه گذاری های موفق ایجاد میشد و همه از آن با خبر میشدند. در مورد منطقه 22 نیز شرایط این چنین است. اگر از قدیمی تر ها بپرسید قطعا به شما میگویند که 30 سال پیش سعادت آباد تهران چگونه بوده و آن سالها نمیتوان حتی در مورد مناطقی مانند مرزداران، جنت آباد صحبت کرد زیرا در آن زمان حتی امکانات شهری در این مناطق وجود نداشته است .

    اما این موضوع الان برای ما راحت است که فکر کنیم چه فرصت سرمایه گذاری راحتی در گذشته وجود داشته اما حقیقت آن است که همان فرصت اگر امروز به گونه ای دیگر در جلوی پای شما قرار گیرد ممکن است به آن توجه نکنید. در منطقه 22 تهران در محدوده مروارید شهر برج های بلند و بروزی ساخته شده است اما هنوز در برخی مناطق آن آسفالت وجود ندارد و انشعابات نیز وجود ندارد و همچنین برج های خوب چیتگر در حال حاضر از نظر امکانات در رقابت با برج های مناطق دیگر تهران هستند.

    با توجه به مثالی که برایتان زده ایم این مورد برایتان آشنا نیست ؟ قطعا یک روزی خرید در این منطقه برای بسیاری آرزو میشود و این فرصت را از دست رفته میدانند اما ممکن است اگر امروز به این منطقه مراجعه کنند پیش خود تصور کنند که اینجا چقدر دور است و یا چرا آباد نیست . پس این را بدانید فرصت سرمایه گذاری در منطقه 22 همان چیزی است که در آینده افسوس آنرا خواهید خورد .

    ما در این مطلب به بیان جزئیات نپرداختیم و کلیاتی از گذشته و آینده منطقه 22 و دیگر مناطق تهران را بیان کرده ایم تا بتوانید نتیجه گیری درست و درکی صحیح از آینده سرمایه گذاری در این منطقه داشته باشید توجه کنید که برای کسب هرگونه اطلاعات در مورد سرمایه گذاری در این منطقه میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج در تماس باشید .

    آیا هنوز فرصت برای سرمایه گذاری وجود دارد ؟
    آیا هنوز فرصت برای سرمایه گذاری وجود دارد ؟
    جمع بندی

    این مقاله به بررسی و تحلیل فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه 22 تهران پرداختیم و تا حدی به مقایسه با گذشته و اتفاقاتی که در امروز به عنوان یک فرصت به آن نگاه میشده است پرداختیم. سرمایه‌گذاری موفق در املاک نیاز به دیدگاهی طولانی مدت دارد و نمی‌توان انتظار داشت که هر کسی به سادگی بتواند به فرصت‌ها و تغییرات در ارزش ملک‌ها پیش‌بینی کند. همچنین در حال حاضر تجربه زندگی در چیتگر میتواند علاوه بر کیفیت زندگی یک فرصت برای سرمایه گذاری باشد.

    سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران
    سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران

    همچنین، موردی اشاره کرده ایم که چگونه مناطق تهران تغییر کرده‌اند و چگونه ارزش ملک‌ها در طی سال‌ها تغییر کرده است. منطقه 22 تهران به عنوان مثال و نمونه ای واقعی در حال حاضر بررسی شده است که میتواند به عنوان قطب اداری و تجاری و مسکونی در آینده شناخته شود. به طور کلی، در این مقاله تاکید داریم که برای سرمایه‌گذاری موفق، نیاز به شناخت آینده منطقه و تحلیل دقیق از آن داریم.

    از سوی دیگر، نقاط قوت منطقه 22 را نیز تشریح کرده ایم. این شامل فرصت‌های سرمایه‌گذاری در املاک تجاری، اداری و مسکونی در این منطقه است. برای مثال، امکانات زیرساختی بهبود یافته و برج‌های نوساز در منطقه 22 سرمایه‌گذاری در املاک اداری را جذاب‌تر می‌کند. همچنین، در مورد املاک مسکونی نیز اشاره شده که قیمت‌ها در این منطقه متعادل است و ممکن است فرصت موفقی برای سرمایه‌گذاری فراهم کند.

    منطقه 22 تهران به عنوان یک نمونه زنده از تغییرات در بازار املاک و تغییر نقش مناطق شهری به عنوان محیط‌های تجاری و اداری به تفصیل معرفی می‌شود. این تحلیل می‌تواند به افراد و سرمایه‌گذاران کمک کند تا تصمیمات منطقی در زمینه سرمایه‌گذاری در املاک بگیرند و از فرصت‌های آینده بهره‌برداری کنند.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه