جستجو کردن

نوشته های اخیر

گزینه های خرید آپارتمان با 500 میلیون در تهران

  • اگر به دنبال خرید آپارتمان در تهران با 500 میلیون تومان هستید این مطلب برای شما پروژه هایی را مشخص میکند که میتوانید در شهر تهران پیش خرید آپارتمان انجام دهید. توجه داشته باشید که در این حالت شما میبایست پروژه هایی را انتخاب نمایید که در حال ساخت بوده و مدت زمان تحویل آنها طولانی باشد که بتوانید 500 میلیون را بصورت مبلغ اولیه پرداخت نموده و مابقی را بصورت اقساطی پرداخت نمایید.

    گزینه های خرید آپارتمان با 500 میلیون در تهران
    گزینه های خرید آپارتمان با 500 میلیون در تهران

    همچنین باید بدانید که با این مبلغ اولیه در واقع شرایط خرید شما برای پروژه های دولتی و تعاونی ساز فراهم است اما شرط این است که در مراحل اولیه آن وارد شوید زیرا این دسته از آپارتمانها در صورت تکمیل ظرفیت و شروع عملیات ساخت قیمت آنها بالا میرود. همچنین بدانید که این دسته از پروژه ها شرایط خاصی را برای ثبت نام دارند که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود و پروژه ها و گزینه های خرید آپارتمان با 500 میلیون تومان در شهر تهران را معرفی خواهیم نمود.

    خرید آپارتمان با 500 میلیون در تهران

    همانگونه که در بالا اشاره نمودیم، گزینه خرید شما باید از میان پروژه های دولتی در تهران باشد که مربوط به کارکنان سازمان و یا ارگانی باشد که به منظور تامین مسکن برای کارکنان همان سازمان انجام شده باشد.

    این را بدایند که هیچ سازنده شخصی سازی اقدام به فروش اپارتمان با مبلغ 500 میلیون تومان نمیکند و باید به سراغ پروژه های این چنینی بروید. حال اگر میخواهید بدانید که تشکیل این دسته از پروژه ها چگونه است و دلیلش چیست باید بدانید که به عنوان مثال ارگانهای نظامی باید برای کارکنان خود تا پیش از بازنشستگی حداقل 1 مسکن را تامین نموده باشند و در واقع تعاونی مسکن ارتش در منطقه 22 که بیشترین تعداد ساخت و ساز را در این منطقه به دلیل مالکیت زمین های آن در اختیار دارد به همین دلیل تشکیل شده است و شامل زیر مجموعه های همین ارگان در قالب تعاونی های مسکن میباشد.

    اما موضوع این است که برای ورود به این دسته از پروژه ها باید اول از همه بدانید که شرایط ورود و عضویت در مراحل اولیه آنها برای عموم نیست بلکه در ابتدا پروژه برای اعضای سازمان تعریف میشود و آنها عضو میشوند و پس از تکمیل ظرفیت و شروع عملیات اولیه پروژه، شما میتوانید جایگزین فرد و عضو اصلی اولیه شوید و در واقع پس از آخرین مهلت ثبت نام پروژه چیتگر امتیاز آن با قیمت جزئی در بازار برای عرضه وارد میشود که فرصت مناسبی برای خرید است.

    خرید آپارتمان با 500 میلیون در تهران
    خرید آپارتمان با 500 میلیون در تهران

    توجه داشته باشید که این دسته از پروژه ها تنها منوط به ارتش نمیشوند بلکه دیگر ارگانها نیز در این منطقه در حال اجرا میباشند که البته پروژه های ارگانهای غیر نظامی معمولا بصورت چند بلوک اجرا میشود و مانند پروژه های ارتش و سپاه بصورت انبوه ساخته نمیشود. برای بررسی بیشتر میتوانید پروژه های بنیاد تعاون سپاه را نیز بررسی نمایید که در منطقه 22 تهران در حال اجرا میباشد.

    به همین منظور بهتر است اول از همه این دسته از پروژه ها را مد نظر داشته باشید که کدامیک در مرحله تعریف اولیه میباشند که میتوانید خرید را روی آنها انجام دهید. ما در بخشی تحت عنوان پروژه های جدید بتاجا به معرفی این دسته از پروژه ها پرداخته ایم و جدیدترین آنها را با پایینترین قیمت برای ورود معرفی نموده ایم.

    در نظر داشته باشید که این دسته از پروژه ها اصلی ترین فاکتور قیمت گذاری شان مربوط به زمان تکمیل و تحویل واحد است که مهمترین دلیل برای بالا رفتن قیمت، ورود به مرحله ای جدید از ساخت میباشد به همین دلیل است که برای خرید آپارتمان با 500 میلیون در تهران نیاز دارید که در مراحل اولیه وارد این دسته از پروژه ها شوید.

    خرید آپارتمان با 500 میلیون و اقساط طولانی

    قطعا زمانیکه شما برای پیش خرید یک آپارتمان در تهران 500 میلیون تومان پرداخت مینمایید حتما توقع پرداخت طولانی مدت اقساط را نیز دارید. همانطور که اشاره نمودیم یکی از ویژگی های پروژه های ارتش این است که برای کارکنان به منظور تامین مسکن انجام میشود نه به دلیل ساختمان سازی و کسب سود به همین دلیل است که قیمت این دسته از پروژه ها پایین است اما از سوی دیگر زمان ساخت و تحویل نیز بر طبق زمانبندی و تامین بودجه انجام میشود.

    به همین دلیل است که پروژه هایی که در مراحل اولیه ساخت قرار دارند دارای قیمت پایینی میباشند بطور مثال پروژه پدافند ارتش با قیمت 750 میلیون تومان در مرحله پایان اسکلت است که دارای اقساط 40 ماهه است. این پروژه اگر در چند ماه گذشته خریداری میشد قیمت آن نزدیک به 500 میلیون تومان بود.

    پروژه های دیگری نظیر پروژه نارنج 8 که زمان تحویل آنها انتهای سال 1403 میباشد با قیمت متری فروخته میشوند که دیگر زمان ورود به انها نیست و این دسته از پروژه ها در حال حاضر در مراحل 60 الی 80 درصد پیشرفت فیزیکی قرار دارند به همین علت است که قیمت آنها دیگر با 500 میلیون تومان قابل ورود نیست.

    خرید آپارتمان با 500 میلیون و اقساط طولانی
    خرید آپارتمان با 500 میلیون و اقساط طولانی

    همانطور که اشاره نمودیم زمان ورود بسیار مهم است و البته باید بدانید که در مراحل اولیه شاید حتی زمین پروژه مشخص نباشد و در آن موقع اطلاعات شما به قدری باشد که بدانید در چه راهی قدم میگذارید و نتیجه آن چیست به عنوان مثال تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش جدیدترین پروژه اش در شهر هشتگرد در حال شروع است و پروژه ای که در تهران دارد را تا سال 1404 تحویل میدهد اما برای ورود به آن باید 2 میلیارد تومان برای واحد 100 متری پرداخت نمایید که در حال حاضر به قیمت 500 میلیون تومانی ما نمیخورد.

    همچنین گزینه های دیگری نیز بصورت سهامی وجود دارد که میتواند بسیار مناسب باشد و شرایط مطلوبی را ارائه دهد زیرا این سهام ها 10 متری میباشد و میتوانید بصورت خرد خرد خرید انجام دهید که در ادامه به بررسی آن میپردازیم.

    خرید سهامی آپارتمان با 500 میلیون تومان

    یکی دیگر از گزینه هایی که برخی از تعاونی های مسکن اقدام به انجام آن برای سهولت در مشارکت و خرید نموده اند خرد کردن متراژ واحدها است. بدینصورت که یک واحد 60 متری به 6 سهم 10 متری تقسیم میشود و فروخته میشود و هر شخصی بر اساس توان اقدام به خرید مینماید و در نهایت پس از تکمیل و تحویل توسط خود تعاونی سهام های خرد تجمیع میشود و بصورت شراکتی یک واحد به آنها تعلق میگیرد.

    این بهترین روش خرید آپارتمان با 500 میلیون تومان است اما باید بدانید که در حال حاضر با این مبلغ نزدیک به 10 الی 15 متر میتوانید متراژ مفید مسکونی خریداری نمایید که جزئیات روز و قیمت این دسته از پروژه ها را میتوانید در قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش دنبال نمایید.

    وجود همین پروژه ها باعث شده است که قیمت منطقه 22 تهران فعلا در حالت تعادل باشد و تا زمانیکه این دسته از پروژه ها در حال عرضه میباشند، ترمز قیمت ها در این منظقه کشیده میشود. شما میتوانید مقایسه قیمتی با یک آپارتمان در منطقه 22 را با دیگر مناطق تهران انجام دهید تا بدانید با قیمت برابر چفدر گزینه ها در منطقه 22 تهران بهتر است بصورتی که قیمت آپارتمان در شهرک گلستان که در حال حاضر یک محدوده نوساز با شهرسازی مدرن است با برخی از محلات جنوبی تهران و بافت فرسوده برابری میکند.

    خرید سهامی آپارتمان با 500 میلیون تومان
    خرید سهامی آپارتمان با 500 میلیون تومان

    همچنین این را بدانید که برخی از پروژه های این منطقه دارای وام نیز میباشند که اگر نظامی نیز باشید میتواند به شما انتقال بیابد و البته برای برخی از پروژه ها انتقال وام به خریدار غیر نظامی نیز انجام میشود و دارای شرایط مطلوبی نیز میباشد بصورتی که بعد از تکمیل و تحویل پروژه تازه اقساط با سود 8 درصد و بازپرداخت چند ساله شروع میشود. جزئیات این دسته از پروژه ها را میتوانید در وام پروژه چیتگر دنبال نمایید و شرایط پروژه ها و وام هایی که در آنها وجود دارد را بررسی فرمایید.

    انتخاب میان گزینه های خرید آپارتمان با 500 میلیون تومان

    در نهایت اینکه کدام گزینه را انتخاب مینمایید به میزان سرمایه اولیه شما و توان پرداخت اقساط شما بستگی دارد، ممکن است برای برخی اقساط اهمیت چندانی نداشته باشد ولی ممکن است برای برخی حتی توان پرداخت اقساط وجود نداشته باشد.

    پیشنهاد دوستانه ما این است که اگر توان پرداخت اقساط ندارید بهتر است 10 الی 15 متر مفید مسکونی خریداری نمایید و تصور نکنید که این متراژ چیزی نیست و به کمک شما نمی اید بلکه خیر اینطور نیست همین سهامی که امروز متری 45 میلیون تومان قیمت دارد در سال 99 قیمت ش 4 میلیون تومان بوده و با پیشرفت پروژه افزایش قمیت پیدا نموده است.

    انتخاب میان گزینه های خرید آپارتمان با 500 میلیون تومان
    انتخاب میان گزینه های خرید آپارتمان با 500 میلیون تومان

    شرایط خرید خانه پیش فروش در تهران در صورتی که مبلغ اولیه شما بالای 1 الی 3 میلیارد تومان باشد بسیار متفاوت است اما برای شرایط خرید آپارتمان با 500 میلیون تومان گزینه های شما محدود است و پیشنهاد ما همین بود که در بالا اشاره نمودیم یعنی اگر امروز توان خرید 10 الی 15 متر را دارید همین متراژ را بخرید زیرا در زمان تحویل همین مقدار میتواند به شما کمک نماید که تا سرمایه تان را بیشتر کنید و این را بدانید که پروژه های منطقه 22 فعلا تمام نمیشوند و همیشه شرایط و پروژه های جدیدی در حال معرفی است.

    ولیکن اگر توان پرداخت مبلغ اولیه شما کم است اما میتوانید در ادامه اقساط پرداخت نمایید و به دنبال خرید خانه از دم قسط در تهران هستید گزینه های زیادی وجود دارد که قدرت انتخاب شما باز هم بالا میرود اما در نهایت باید بدانید که برای این کار نیاز به مشاوره دارید که میتوانید روی تهران برج حساب باز کنید.

    بر اساس شرایط هر فرد، گزینه های متفاوتی برای معرفی وجود دارد که بستگی به میزان سرمایه اولیه و توان پرداخت اقساط دارد که شما در مرحله اول میتوانید در قسمت منوی بالا سایت و لیست پروژه ها، کلیه گزینه های خرید آپارتمان با 500 میلیون در تهران را بررسی نمایید و یا بصورت مستقیم با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و اطلاعات و جزئیات بیشتری نسبت به خواسته و انتظاراتی که دارید دریافت نمایید.

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه