جستجو کردن

نوشته های اخیر

قیمت آپارتمان در شهرک گلستان منطقه 22 چقدر است؟

  • اگر به دنبال خرید آپارتمان در شهرک گلستان منطقه 22 هستید باید بدانید که گزینه های شما بسیار متوع و زیاد است و هر کدام ممکن است شرایط متفاوتی برای خرید و یا پرداخت اقساط داشته باشد که همه اینها مربوط به نوع سازنده، ماهیت پروژه و محدوده ای است که در آن قرار دارد.

    همچنین دیگر موارد نظیر وضعیت سند، امکانات و متریال پروژه نیز در این امر تاثیر دارد. در نهایت در این مطلب قصد بررسی قیمت آپارتمان در شهرک گلستان منطقه 22 را دارید و در این مطلب هم قیمت برج ها و هم قیمت آپارتمان های مسکونی را در محله های متفاوت در این محدوده مورد بررسی قرار خواهیم داد

    قیمت آپارتمان در شهرک گلستان منطقه 22 چقدر است؟
    قیمت آپارتمان در شهرک گلستان منطقه 22 چقدر است؟

    همچنین در نظر داشته باشید که قیمت برج های شهرک گلستان که بصورت تعاونی ساز میباشند و خرید آنها بصورت امتیازی است نیز منتشر خواهد شد. توجه داشته باشید که بروزرسانی این مطلب در دی ماه سال 1402 میباشد و برای کسب آخرین و جدیدترین اطلاعات در مورد قیمت آپارتمانهای شهرک گلستان میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    قیمت آپارتمان در شهرک گلستان منطقه 22

    اول از همه در نظر داشته باشید که شهرک گلستان دارای محله های متفاوتی است که میتوان به کوهک، هوانیروز، دریاچه چیتگر، دهکده المپیک اشاره نمود که در واقع اولین محله های شکل گرفته در منطقه 22 هستند. در نظر داشته باشید به دلیل تعاونی ساز بودن بیشتر پروژه های این منطقه وضعیت سند برای آن دسته که دارای سند هستند بدین گونه است که اختلاف قیمت در حد 10 ال 15 درصد دارند.

    قیمت آپارتمان در شهرک گلستان منطقه 22
    قیمت آپارتمان در شهرک گلستان منطقه 22

    برای مقایسه دقیقتر و جزئی تر این موضوع را در آپارتمان سند دار منطقه 22 بررسی نمودیم و ضمن معرفی تمامی برج های دارای سند قیمت آنها را با برج هایی که سند دریافت ننموده اند مقایسه نمودیم.در ادامه قیمت آپارتمان در شهرک گلستان منطقه 22 در محله های متفاوت به شرح زیر است:

    برج/شهرک تعداد اتاق متراژ سال ساخت طبقه قیمت کل (تومان) قیمت هر متر (تومان)
    لبخند 2 دریاچه چیتگر 2 110 1402 2 از 20 12,582,960,000 114,390,000
    المپیک جنوبی(گلستان) 1 55 1384 1 از 12 4,300,000,000 78,181,000
    یاس کوهک هوانیروز 2 88 1387 2 از 12 5,500,000,000 62,500,000
    میدان اتریش 2 120 1388 3 از 6 7,500,000,000 62,500,000
    گلستان .میدان اتریش 1 60 1380 2 از 5 3,600,000,000 60,000,000

     

    در نظر داشته باشید که سن بنا، موقعیت و دید و وضعیت سند،بسیار در قیمت گذاری مهم است و اگر بخواهید قیمت آپارتمان در شهرک گلستان را با دیگر مناطق مقایسه نمایید در ادامه مطلب این مقایسه را انجام خواهیم داد.

    مقایسه قیمت آپارتمان های شهرک گلستان با دیگر محله ها

    برای مقایسه توجه داشته باشید که قیمت برج با واحد مسکونی در آپارتمان تفاوت هایی نیز دارد که قدرالسهم داشتن و یا نداشتن یکی از آنهاست اما این اختلاف قیمت در آپارتمان های شهرک گلستان با دیگر محله ها به تدریج کمتر شده است.

    قیمت آپارتمان در بلوار اردستانی در پروژه نوساز خرازی متری 50 الی 55 میلیون تومان است و در نواحی قدیمی ساز نگین غرب و شهرک دانشگاه شریف متری 50 الی 60 میلیون تومان است. دلیل اختلاف قیمت پروژه خرازی با دیگر پروژه ها این است که برج ها 30 طبقه هستند و تراکم ساخت بالاست.

    قیمت آپارتمان 60 متری در دریاچه چیتگر که آماده تحویل باشد با قیمت پایه با در نظر گرفتن اینکه دید به دریاچه داشته باشد یا خیر در طبقات اولیه از متری 70 میلیون تومان و برای آنهایی که نوساز هستند و دید به دریاچه دارند قیمت متری 90 میلیون تومان اعلام شده است.

    اما شرایط در مروارید شهر به گونه ای دیگر است به دلیل اینکه مروارید شهر در بخش شمالی به شدت تغییر کرده است و ساخت و ساز زیادی در آن انجام شده است قیمت آپارتمان در برج های مروارید شهر برای آن دسته که در طبقات بالا قرار گرفته اند و نوساز میباشند متری 85 الی 95 میلیون تومان اعلام میشود.

    در این بین اگر بخواهیم به سراغ گزینه های غیر برج برویم و قیمت آپارتمان های شهرک گلستان را با نقطه ای که بصورت ویلایی و آپارتمانی ساخته شده است بررسی نمایم باید به سراغ الهیه غرب برویم که شهرکی ویلایی و تازه تاسیس قبل از مروارید شهر است. در نهایت قیمت الهیه غرب در منطقه 22 متری 90 الی 100 میلیون تومان به ازای هر متر واحد نوساز است که البته دارای قدرالسهم نیز میباشد و معمولا زمین های این مجموعه بین 340 تا 370 متر میباشند که هر کدام دارای 6 واحد هستند.

    انتخاب میان سازندگان آپارتمان در شهرک گلستان

    در نظر داشته باشید که پروژه های متفاوتی در شهرک گلستان در حال انجام است که هر کدام شرایط ساخت متفاوتی میتواند داشته باشد بدینصورت که پروژه های شخصی ساز منطقه 22 به همان شکل معمول که در دیگر مناطق ساخت و ساز انجام میشود اقدام به فروش مینمایند بدینصورت که 40 الی 60 درصد مبلغ کل در ابتدا دریافت میشود و مابقی بصورت اقساط در طول زمان ساخت باید پرداخت شود که قیمت قطعی است.

    در نوع دیگر سازندگان، تعاونی های مسکن هستند که اقدام به ساخت و ساز بصورت مشارکت جمعی مینمایند. این دسته از پروژه ها دارای قیمت علی الحساب و اقساط طولانی مدت میباشند که برای انتخاب آنها، اعتبار سنجی و رزومه سازنده بسیار مهم است و باید مد نظر قرار گیرد. برای آشنایی بیشتر با این دسته از پروژه ها میتوانید مطلب کدام پروژه چیتگر بهتر است را بررسی نمایید که به مقایسه و جزئیات و تفاوت های هر کذام از این پروژه ها پرداخته است.

    مقایسه قیمت آپارتمان های شهرک گلستان با دیگر محله ها
    مقایسه قیمت آپارتمان های شهرک گلستان با دیگر محله ها

     

    در نهایت بنا بر میزان بودجه اولیه و توان پرداخت اقساطی که دارید گزینه هایی که میتوانید انتخاب نمایید متفاوت است و نیاز به این دارد که انتظارات شما بررسی شود که برای این موضوع میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس گرفته و جزئیات بیشتری بنا بر خواسته هایتان دریافت نمایید.

    تفاوت قیمت آپارتمان در شهرک گلستان با دیگر مناطق تهران

    این بخش بسیار مهم است و برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در شهرک گلستان دارند قطعا یک سوال است که قیمت آپارتمان در شهرک گلستان نسبت به دیگر نقاط تهران چگونه است؟

    جواب این است که در حال حاضر به دلیل زیاد بودن پروژه های در حال ساخت در شهرک گلستان و محله های هم جوار، بازار رقابت برای فروش داغ است و به دلیل عرضه زیاد و همچنین وجود پروژه های دولتی در حال ساخت قیمت ها متعادل است.

    در واقع تعاونی های مسکن ادارات و نهاد های مختلف که مالک عمده زمین های منطقه 22 میباشند برای تامین مسکن کارکنان و اعضای خود اقدام به واگذاری زمین ها به تعاونی نموده اند و این دسته از پروژه ها احداث گشته اند که اتفاقا سهم زیادی از ساخت و ساز در منطقه 22 را دارا میباشند.

    تفاوت قیمت آپارتمان در شهرک گلستان با دیگر مناطق تهران
    تفاوت قیمت آپارتمان در شهرک گلستان با دیگر مناطق تهران

    به همین علت است که ارزانترین آپارتمان در چیتگر امروز در حدود متری 50 میلیون تومان قیمت دارد که اگر بخواهید این قیمت را با دیگر نقاط تهران مقایسه نمایید قطعا گزینه هایی به شما معرفی میشوند در نقاط جنوبی تهران، آپارتمان های بیش از 30 سال و در طبقات بالا و یا بدون آسانسور هستند در حالیکه در شهرک خرازی را اگر بخواهیم مثال بزنیم برج نوساز است و دیگر محله های شهرک گلستان نیز با این قیمت ساختمان های بهتری از نظر کیفیت ساختمان و محیط پیدا خواهید نمود.

    در واقع علت ارزان بودن آپارتمان در چیتگر در حال ساخت بودن آن میباشد نه اینکه از نظر کیفیت و موقعیت نسبت به دیگر نقاط تهران کمتر باشد، در حال حاضر بهترین و بروزترین شهرسازی در این محدوده انجام شده است و مراکز خرید و مراکز تفریحی و فضای سبزی که در آن وجود دارد در تهران بی نظیر است.

    جمع بندی

    در این مطلب قیمت آپارتمان در شهرک گلستان منطقه 22 را بررسی نمودیم و از همه مهمتر قیمت محله های متفاوت و همچنین مقایسه آنها با یکدیگر را انجام داده و بصورت کلی با قیمت دیگر مناطق تهران بررسی نمودیم.

    توجه داشته باشید که در حال حاضر منطقه 22 یکی از بهترین محله های تهران برای خرید خانه است زیرا هم از نظر محیط بسیار مدرن ساخته شده است و هم قیمت بسیار مطلوبی دارد اما به دلیل وسعت و تنوع پروژه ها و شرایط ساخت انتخاب از میان گزینه های مطرح شده در شهرک گلستان کمی دشوار است و نیاز به راهنمایی دارد.

    اگر نیاز به این دارید که بر اساس میزان سرمایه تان چه گزینه هایی برای خرید میتوانید در شهرک گلستان داشته باشید کارشناسان ما در تهران برج میتوانند در این زمینه به شما کمک نمایند به همین منظور میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه