جستجو کردن

نوشته های اخیر

گزینه های خرید خانه از دم قسط در تهران 1403

  • اگر به دنبال خرید اقساطی خانه آن هم بصورت از دم قسط هستید، نگران نباشید در سال 1403 کماکان فرصت هایی برای خرید وجود دارد ولیکن باید بدانید که شرایط و و گزینه های خرید خانه از دم قسط در تهران محدود به برخی از پروژه ها و سازنده ها میشود که باید با ماهیت و نوع آنها آشنایی پیدا کنید.

    در ادامه ما به معرفی گزینه ها و پروژه هایی میپردازیم که میتوانید بصورت از دم قسط در شهر تهران از آنها خریداری نمایید اما در نظر داشته باشید که این گزینه ها بصورت آماده نخواهند بود و امیدواریم حتما این موضوع را در نظر داشته باشید که برای خرید خانه آماده تحویل آن هم بصورت از دم قسط گزینه ای وجود ندارد و کلا بعید میدانیم در هیچ کجای کشور چنین شرایطی فراهم باشد.

    گزینه های خرید خانه از دم قسط در تهران 1402
    گزینه های خرید خانه از دم قسط در تهران 1402

    این را بدانید که افراد زیادی مانند شما وجود دارند که سرمایه آنها به قدری نیست که بتوانند یک واحد آماده و کامل خریداری نمایند و شما در این بازار تنها افرادی نیستید که به دنبال خرید خانه بصورت از دم قسط میباشید

    خرید خانه از دم قسط در تهران سال 1403

    تاریخ بروزرسانی این مطلب در فروردین ماه سال 1403 میباشد و اگر نیاز به کسب اطلاعات بروز و دقیق تری دارید میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید و جزئیات بیشترین دریافت نمایید و یا در قسمت بالای سایت با باز کردن منو و سپس لیست پروژه ها، کلیه پروژه هایی که بصورت پیش فروش در شهر تهران در حال انجام است را مشاهده فرمایید.

    توجه داشته باشید که برای معرفی گزینه خرید خانه از دم قسط در تهران باید به سراغ پروژه های تعاونی ساز برویم. تعاونی به معنی افرادی است که مجمعی تشکیل میدهند و اقدام به خرید زمین، اخذ جواز، ساخت و تکمیل واحد مینمایند و هر فردی بر اساس میزان سرمایه ای که در پروژه سهیم شده است در آخر از متراژ مفید مسکونی بر خواهد داشت. جزئیات بیشتر در این مورذ را میتوانید در مطلب شرکت تعاونی مسکن چیست دنبال نمایید.

    در این نوع ساخت و ساز و مشارکت سازنده ای وجود ندارد که بخواهد واحدی به شما بفروشند بلکه شما بخش به بخش هر هزینه ای که انجام شود را بر اساس سهم خود پرداخت خواهید نمود.

    این گزینه برای افرادی که به دنبال خرید خانه از دم قسط در شهر تهران هستند مناسب است و بیشترین تعداد پروژه های تعاونی ساز در منطقه 22 تهران میباشند و علت آن مالکیت عمده زمین های این منطقه توسط ارگانهای دولتی است. به عنوان مثال پروژه های ارتش در این محدوده نزدیک به 15 هزار واحد اجرا شده است.

    خرید خانه از دم قسط در تهران سال 1402
    خرید خانه از دم قسط در تهران سال 1402

    حال چرا میگوییم بهترین فرصت در این منطقه فراهم است؟ زیرا این دسته از پروژه ها برای تامین مسکن کارکنان این سازمان ها توسط تعاونی های مسکن انجام میشود و به همین دلیل است که قیمت آنها پایین، مدیریت دولتی، ضریب اطمینان بالا و البته سرعت ساخت نیز متوسط و در برخی از پروژه ها کند است.

    اما موضوع این است که هر چه زمان طولانی تر باشد اقساط سبک تر و طولانی تر است و این از مزایای پیش خرید آپارتمان برای افرادی است که سرمایه محدود در اختیار دارند.

    در حالیکه اگر بخواهید پروژه های شخصی ساز را در نظر بگیرید شرایط خرید بدینصورت است که باید 40 الی 60 درصد مبلغ کل را پرداخت نمایید و مابقی مبلغ را در طی مدت ساخت که معمولا 2 ساله است پرداخت نمایید که نحوه محاسبه قیمت پیش فروش آپارتمان در پروژه های شخصی ساز که سازنده پیش فروش مینماید بدینصورت انجام میشود شاید تنها تفاوت هایی در مبلغ اولیه و یا زمان پرداخت اقساط باشد که جزئی است.

    ثبت نام برای خرید خانه از دم قسط در تهران

    حال که برایتان روشن نمودیم برای خرید خانه از دم قسط در تهران باید وارد کدامیک از پروژه ها شوید میتوانیم در ادامه به معرفی و قیمت این دسته از پروژه ها بپردازیم، اما در نظر داشته باشید که پروژه هایی که در حال اجرا هستند حتما مبلغی که به عنوان اقساط تا این لحظه پرداخت نموده اند را باید پرداخت نمایید.

    در واقع شما اگر بخواهید پروژه ای را انتخاب کنید که در مراحل اولیه باشد باید پروژه هایی را انتخاب نمایید که در مراحل اولیه پذیره نویسی باشند که میتوانید برای شروع پروژه های جدید بتاجا را بررسی کنید ولیکن توجه داشته باشید این دسته از پروژه ها اگر بخواهید ریشه دولتی داشته باشد که پیشنهاد ما نیز همین است، به گونه ای نیست که شما مستقیم بتوانید ثبت نام کنید.

    بلکه شما باید جایگزین یک فرد نظامی و یا عضو سازمان شوید که امتیاز و جایگاهی در پروژه دارد که به دلیل عضویت در سازمان به وی تعلق گرفته است و به همین طریق با پرداخت مبلغی میتوانید جایگزین وی شوید.

    معمولا بعد از آخرین مهلت ثبت نام پروژه ارتش در چیتگر به سرعت با مبالغ جزئی فروشنده ها وارد بازار میشوند و هر چه شما در زمان اولیه و زودتر اقدام به خرید نمایید قیمت پایینتر است و همچنین شرایط پرداخت مبلغ اولیه نیز کمتر است.

    ثبت نام برای خرید خانه از دم قسط در تهران
    ثبت نام برای خرید خانه از دم قسط در تهران

    برای گزینه هایی که بصورت شرکتی و خصوصی انجا میشوند گزینه هایی وجود دارند اما در نظر داشته باشید این 2 با یکدیگر یک تفاوت بسیار مهم دارند و آن این است که تعاونی دولتی برای کارکنان سازمان ساخته میشود و تعاونی های خصوصی برای کسب سود اقدام به این کتار میکنند پس میتوانید نتیجه بگیرید که برای شما کدام گزینه بهتر است. بحث در این مورد اینقدر زیاد است که در این مطلب جای آن نیست و میتوانید برای اطلاعات بیشتر خطرات پیش خرید آپارتمان را بررسی نمایید تا جزئیات بیشتری راجع به نحوه انتخاب صحیح از این دسته پروژه ها و مواردی که باید رعایت بفرمایید را بدانید.

    شاید با خود فکر میکنید که تعاونی قرار نبوده که سود سازنده در آن باشد پس چرا تعاونی های خصوصی سود دریافت میکنند در جواب باید گفت که اینها شرکت هایی هستند که برای تامین سرمایه اقدام به تاسیس و فروش در قالب تعاونی مینمایند و به نوعی یک جور کپی برداری از ماهیت تعاونی را در قالب پیش فروش انجام میدهند.

    معرفی پروژهایی برای خرید از دم قسط

    در ادامه به بررسی پروژه های میپردازیم که بصورت اقساطی و آن هم طولانی مدت در حال انجام هستند، توجه داشته باشید پروژه های منطقه 22 نزدیک به 100 پروژه در حال ساخت و خرید بصورت از دم قسطی میباشند که بر اساس پیشرفت پروژه مبلغ اولیه ای که باید پرداخت نمایید متغیر است.

    یعنی اگر شما بخواهید پروژه ای را انتخاب نمایید که در مراحل پایانی اسکلت قرار دارد باید مبلغی در حدود 750 میلیون تومان برای یک واحد 60 متری پرداخت بصورت پیش انجام دهید و مابقی مبلغ را بصورت اقساط 40 ماهه پرداخت نمایید که میتوانید جزئیات بیشتر در مورد این پروژه را صفحه مربوطه تحت عنوان پروژه پدافند ارتش بررسی نمایید.

    حال اگر بخواهید پروژه ای انتخاب نمایید که در مراحل اولیه باشد باید پروژه های پذیره نویسی را انتخاب نمایید که در مرحله خرید زمین و احذ جواز میباشند، در این حالت اگر پروژه بصورت دولتی باشد که شرایط آنرا در بالا خدمتتان عرض نمودیم، پروژه هایی که در مراحل اولیه بوده اند مانند پروژه های سپاه در چیتگر در هنگام ثبت نام برای سهام 10 متری ( 10 متر مفید مسکونی ) در سال 1399 مبلغ 40 میلیون تومان یعنی متری 4 میلیون تومان دریافت نموده اند که در حال حاضر به قیمت 450 میلیون تومان ( متری 45 میلیون ) رسیده است.

    پس در واقع شما باید پروژه های دولتی را رصد کنید و همچنین میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس گرفته تا جزئیات بیشتری در مورد جدیدترین پروژه های دولتی دریافت نمایید.

    پروژه ایران 2 یکی از پروژه های جدید تعاونی سپاشهر است که در وردآورد قرار گرفته شده و در مرحله اخذ جواز است و قیمت ورود به آن نزدیک به 300 الی 400 میلیون تومان بر اساس متراژ است که بعد از اخذ جواز که شاید تا پایان دی یا بهمن انجام شود قیمت آن دیگر بدین شکل نخواهد بود و افزایش خواهد یافت.

    معرفی پروژهایی برای خرید از دم قسط 
    معرفی پروژهایی برای خرید از دم قسط

    همچنین پروژه ستین در بلوار اردستانی یکی دیگر از پروژه هایی است که در حال حاضر در مرحله شروع عملیات میباشد و برای یک واحد 60 متری قیمتی نزدیک به 400 میلیون تومان باید پرداخت شود.

    پروژه های دیگری نیز در محدوده مروارید شهر وجود دارند اما فاقد سابقه ساخت و پشتوانه میباشند که تعدادشان نیز بسیار زیاد است و نزدیک به 40 پروژه میباشند که به عنوان نمونه میتوانید شرایط فروش پروژه الماس همت را بررسی نمایید تا با جزئیات این نوع پروژه ها آشنا شوید.

    در نظر داشته باشید که این دسته از پروژه ها در مروارید شهر جنوبی قرار گرفته اند که هنوز ساخت و ساز در آن انجام نشده است و پروژه های آن در زمینی قرار گرفته اند که هنوز مجوز تغییر کاربری زمین را دریافت ننموده است و به همین دلیل است که تعداد زیادی از این پروژه ها در این محدوده وجود دارند که در مراحل اولیه مانده اند که در حال حاظر یکی از معایب مروارید شهر است که هنوز توسط شهرداری قسمت جنوبی آن تغیین تکلیف نشده است که البته این پروسه در حال انجام است.

    توصیه های ما برای خرید خانه از دم قسط در تهران

    در نظر داشته باشید که برای خرید خانه از دم قسط در تهران شرایط بر قرار است اما از آنجایی که شرایط شما خاص است گزینه هایی که به شما معرفی میشود را باید به دقت بررسی نمایید و در مورد آن و ماهیت آن تحقیق نمایید.

    همچنین برای هر فردی با شرایط مبلغ اولیه و توان پرداخت اقساط متفاوت میتواند شرایط مختلفی برای خرید وجود داشته باشد که نیاز است در این مورد اطلاعات مشاوره ای دریافت نمایید.

    برای این کار میتوانید بر روی کارشناسان ما در تهران برج حساب کنید، ما بر اساس میزان سرمایه اولیه، توان پرداخت اقساط و شرایطی که مد نظر دارید پروژه هایی معتبر را به شما معرفی خواهیم نمود تا اگر قصد خرید خانه از دم قسط در تهران را دارید بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه