جستجو کردن

نوشته های اخیر

معرفی و اطلاعات تعاونی مسکن ارتش در منطقه 22

  • عمده مالکیت زمین های منطقه 22 تهران در اختیار ارتش میباشد و در زمان جنگ به عنوان کارخانجات ساخت مهمات مورد استفاده قرار گرفت و پس از جنگ نیز تبدیل به پادگان های نظامی شده بود .  این محدوده در سال 1379 به عنوان آخرین منطقه شهرداری ضمیمه تهران شد و به هدف تبدیل به منطقه ای توریستی و گردشگری اماکن تفریحی در آن ایجاد شد و شهرداری طرحی برای واگذاری تراکم مسکونی بصورت محدود اجرا نمود و ارتش نیز از این فرصت برای تبدیل زمین های خود به برج های مسکونی استفاده نمود .

    این ساخت و ساز به هدف برج سازی و کسب سود نیست بلکه به منظور تامین مسکن کارکنان ارتش است بصورتی که تا پیش از بازنشستگی باید هر کدام دارای حداقل یک خانه برای سکونت باشند . در نهایت زمین های این محدوده توسط تعاونی های مختلف وابسته به ارتش در حال ساخت و ساز است . برای آشنایی با پروژه هایی که در چیتگر توسط تعاونی های وابسته به ارتش در حال اجراست اطلاعات تعاونی مسکن ارتش در منطقه 22 را به به همراه پروژه های در حال اجرا بررسی خواهیم نمود .

    پیش از ادامه مطلب میتوانید ویدئویی از آخرین پروژه های در حال اجرا توسط تعاونی مسکن ارتش در منطقه 22 که بصورت انبوه در حال ساخت میباشد را مشاهده فرمایید . همچنین در نظر داشته باشید برای دریافت آخرین اطلاعات میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    تعاونی مسکن ارتش در منطقه 22

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم هدف از تشکیل این تعاونی ها تامین مسکن برای کارکنان ارتش است و در مرحله اول شکل گیری این پروژه ها ثبت نام از کارکنان انجام شده و در مرحله بعدی زمین به آنها واگذار میشود در ادامه تعاونی مسکن ارتش در منطقه 22 که صاحب زمین شده است اقدام به ساخت از طریق اقساط و یا مشارکت با پیمانکار مینماید که سهم قطعی هر شخص پس از تعیین شده درصد مشارکت اعلام میشود این روال شکل گیری پروژه های جدید بتاجا در منطقه 22 تهران میباشد .

    در واقع بنیاد تعاون ارتش دارای زیر مجموعه هایی مربوط به هر یک از ارگانهای خود میباشد که به نام تعاونی مسکن خاتم الانبیا مربوط به پدافند هوایی ارتش ،  تعاونی مسکن مهندسی نیروی زمینی ارتش ، معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل نیروی دریایی ارتش ، تعاونی مسکن نیروی هوایی ارتش نهاجا در منطقه 22 تهران در حال ساخت و ساز هستند .

    تعاونی مسکن ارتش در منطقه 22
    تعاونی مسکن ارتش در منطقه 22

    بطور کلی پروژه های در حال اجرا توسط این تعاونی ها به شرح زیر میباشد :

    پروژه پدافند هوایی ارتش 2 برج 32 و 40 طبقه که مشارکت با بخش خصوصی انجام شده است .

    پروژه نیروی زمینی ارتش شامل 4 برج میباشد که 3 برج آن تا پایان سال 1403 تحویل داده میشود و 1 برج با عنوان نارنج 8 به شکل متفاوتی در حال ساخت میباشد که تحویل آن سال 1404 پیش بینی شده است .

    پروژه مرجان متعلق به نیروی دریایی که در حال حاضر شامل 2 برج دو قلو در مرحله اسکلت و دیوارچینی میباشد و زمان تحویل آن پایان سال 1404 میباشد که برج شیشه ای نیز معروف است .

    برج های N چیتگر و برج های D چیتگر که هر دو زیر مجموعه بنیاد تعاون ارتش ( بتاجا ) میباشند که توسط شرکت های زیر مجموعه در حال ساخت هستند . این 2 پروژه بصورت قیمت قطعی معامله میشوند و در ویدئویی که در ابتدای مطلب مشاهده نمودید از وضعیت ساخت این 2 سری برج بوده است .

    در مورد قیمت هر کدام از این پروژه ها و جزئیات میتوانید به صفحه مربوط  به هرکدام مراجعه نمایید و یا با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید .

    تفاوت پروژه های تعاونی مسکن ارتش در منطقه 22 چیست ؟

    تفاوت پروژه های تعاونی مسکن ارتش در منطقه 22 به نوع مشارکت و ساخت پروژه است ، این دسته از پروژه ها در ابتدا توسط اعضای سازمان مربوطه ثبت نام میشوند و سپس بعد از شکل گیری پروژه و تعیین زمین و کارفرما روشن میشود که آیا خود تعاونی قصد ساخت با دریافت اقساط دارد و یا اقدام به مشارکت مینماید .

    تفاوت پروژه های تعاونی مسکن ارتش در منطقه 22
    تفاوت پروژه های تعاونی مسکن ارتش در منطقه 22

    اگر اقدام به مشارکت شده باشد دیگر پروژه دارای اقساط نیست و قیمت قطعی است که حاصل از سهم زمینی بوده که عوض در اختیار داشته و مشارکت شده است و اگر پروژه در حال ساخت توسط خود تعاونی باشد دارای اقساط است و باید تا انتهای کار هزینه ها توسط اعضا پرداخت شود که هنگام خرید باید استعلام از تعاونی مسکن چیتگر را انجام دهید تا بدانید دفترچه فاقد بدهی و یا سلب امتیاز به این دلیل است .

    بسته به میزان سرمایه ای که شما در اختیار دارید و یا توان پرداخت اقساط میتوانید هر کدام از این پروژه را انتخاب نمایید اما در نظر داشته باشید که مشارکت در این دسته از پروژه ها دارای مزایا و معایبی است و برای کسب سود نیز باید برخی موارد را هنگام سرمایه گذاری در نظر داشته باشید که در ادامه به آنها میپردازیم .

    مزایا و معایب تعاونی مسکن ارتش

    این دسته از پروژه ها همانطور که اشاره نمودیم برای مردم عادی و به هدف ساخت و ساز نیست بلکه برای تامین مسکن کارکنان ارتش است به همین دلیل روند شکل گیری و انجام و تکمیل آن طولانی است . این یک حقیقت در مورد معایب تعاونی مسکن ارتش در منطقه 22 است که پروژه هایش همانقدر که بزرگ و انبوه تعریف میشوند اجرا و پیشرفت آنها زمان بر است اما دارای یک مزیت بسیار بزرگ است و آن قیمت است .

    قیمت در این دسته از پروژه ها بسیار منطقی و پایین نسبت به سطح منطقه است و به دلیل اینکه بیشتر پروژه های منطقه 22 به همین شکل پیش میروند آنچه در قیمت گذاری تاثیر دارد مرحله ای است که پروژه در آن قرار دارد و در واقع یکی از تکنیک هایی که برای کسب سود از این پروژه ها باید در نظر داشته باشید آخرین اخبار پروژه چیتگر ارتش است که در بالا رفتن قیمت و یا کاهش آن تاثیر گذار است .

    مزایا و معایب تعاونی مسکن ارتش
    مزایا و معایب تعاونی مسکن ارتش

    به عنوان مثال زمانی که پروژه ابتدا در تعاونی ارتش و بین کارمندان تعریف میشود و زمین آن مشخص نشده است قیمت آن پایین است اما زمانی که زمین مشخص میشود قیمت میتواند چند برابر شود ، حال با مشخص شدن پیمانکار و شروع عملیات باز هم قیمت افزایش میابد و هر مرحله با تغییراتی که پیش می آید تاثیرش را بر قیمت میگذارد .

    به همین دلیل است که آنچه در منطقه 22 و در پروژه های تعاونی مسکن ارتش مهم است پیشرفت پروژه است و نه اینکه عملیات ساخت سریع باشد بلکه بدانید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است که میتواند منجر به افزایش یا کاهش قیمت شود . به عنوان مثال تعویض یک پیمانکار به شرکتی جدید و زیرمجموعه که تمام کننده پروژه های ارتش است نشان از این دارد که این ارگان قصد اتمام پروژه را دارد و این موضوع پیش از اعلام میتواند فرصت مناسبی برای خرید ایجاد کند .

    فرصت سرمایه گذاری در تعاونی مسکن ارتش منطقه 22

    نقش تعاونی های مسکن ارتش در خانه دار شدن مردم بر کسی پوشیده نیست ، از نظر اعتبار خیال شما میتواند راحت باشد اما از نظر اجرا باید بدانید که بر طبق برنامه خود ارتش پیش میرود و بطور کلی این دسته از پروژه ها که توسط ارگانهای دولتی اجرا میشوند زمان بر هستند اما در نهایت برج های بسیاری در اطراف دریاچه چیتگر ساخته و تحویل داده شده اند که متعلق به ارتش هستند که با قیمت ناچیز خریداری شده اند .

    فرصت سرمایه گذاری در تعاونی مسکن ارتش منطقه 22
    فرصت سرمایه گذاری در تعاونی مسکن ارتش منطقه 22

    علت ارزان بودن آپارتمانهای چیتگر نیز همین است که فعلا پروژه در حال ساخت بسیار است و از طرفی پروژه ها دولتی هستند که در چهارچوب خاص خودشان قیمت گذاری میشوند و واقعیت آن است که هر کدام که پروژه ای در منطقه 22 ساخته و تحویل داده اند همیشه برایشان ضرر بوده زیرا تعهدی است که باید اجرا شود و دولت در نهایت به هر قیمتی آنرا اجرا میکند ولیکن اگر قرار بر اجرای پروژه بصورت خصوصی باشد قطعا نه قیمت گذاری اینگونه است و نه شرایط فروش بدین شکل پیش میرود .

    در نظر داشته باشید که ارتش برای هزینه جواز و تراکم نیز هزینه ای پرداخت نمیکند به همین دلیل است که اختلاف قیمت بین پروژه های تعاونی ساز و شخصی وجود دارد و در واقع ترمز افزایش قیمت منطقه توسط این دسته از پروژه ها کشیده شده است .

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی تعاونی مسکن ارتش در منطقه 22 پرداختیم و پروژه هایشان به همراه تفاونی که با یکدیگر دارند را بررسی نمودیم . توجه داشته باشید که برای کسب اطلاعات بروز و دقیق پیرامون این پروژه ها و تعاونی های سازنده آنها شامل قیمت ، شرایط فروش ، اقساط ، اعتبار سنجی و زمان تحویل میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس گرفته و اطلاعات مشاوره ای دریافت نمایید .

    همچنین در قسمت نظرات میتوانید دیدگاه خود را بیان کنید و یا اگر سوالی داشته باشید ما به سرعت به آن پاسخ خواهیم داد .

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه