جستجو کردن

نوشته های اخیر

وام پروژه چیتگر: شرایط دریافت و احراز وجود وام

  • در چیتگر منطقه 22 تهران، شرایط پرداخت بصورت اقساطی فراهم است و علت آن نیز وجود پروژه های تعاونی ساز دولتی و خصوصی است اما در این بین به دلیل ماهیت برخی از پروژه های دولتی، بر روی آنها وام وجود دارد اما ممکن است این وام تنها به اعضای اصلی تعلق بگیرد و برای غیر نظامیان نباشد.

    در کنار این دسته از پروژه ها، تعداد زیادی از پروژه های خصوصی نیز میباشند که ادعای وجود وام مینمایند و این موضوع میتواند برای برخی از افراد که بر روی آن حساب مینمایند مشکل ساز شود.

    وام پروژه چیتگر: شرایط دریافت و احراز وجود وام
    وام پروژه چیتگر: شرایط دریافت و احراز وجود وام

    ما در این مطلب وام پروژه چیتگر را برای آن دسته که در حال حاضر بصورت واقعی دارای وام هستند معرفی میکنیم و آن دسته که ادعای داشتن وام را دارند برای احراز واقعی بودن آن روش هایی مشخص خواهیم نمود که به شما در تصمیم گیری تان کمک خواهد نمود زیرا برخی از پروژه ها بعد از اتمام بازپرداخت آنها شروع میشود که دارای شرایط بسیار مناسبی است و برای برخی از افراد میتواند کمک خوبی برای خرید خانه باشد.

    وام پروژه چیتگر

    اول از همه بگذارید تکلیف آن دسته از پروژه ها که ادعای داشتن وام 450 میلیون تومانی دارند را مشخص کنیم.اول از همه بدانید که این وام به اسم وام مشارکت مدنی شناخته میشود، یعنی وامی که بانک ها توسط دولت موظف شده اند به پروژه های انبوه سازی پرداخت کنند اما این شرایط برای بانک ها الزام نیست و این دسته از پروژه ها به چنین وامی اشاره دارند.

    اول از همه که بسیاری از تبلیغ کنندگان این موارد در مروارید شهر جنوبی واقع شده اند که میتوانید اطلاعات آنها را در پروژه های مروارید شهر مشاهده فرمایید. این دسته از پروژه ها همگی در یک قطعه زمین خاص قرار گرفته اند که بصورت مشاعی است و چند سال است که در مرحله تعییر کاربری قرار دارد.

    آنها برای نشان دادم اینکه وام پروژه چیتگر نیز وجود دارد و بصورت غیر واقعی شرایط برای خرید در ذهن خریدار تسهیل شود اقدام به چنین ادعایی مینمایند اما توجه داشته باشید که اول از همه پروژه باید به 30 درصد از پیشرفت فیزیکی رسیده باشد که بتوان برای آن وام گرفت و در قسمت بعد بانک الزامی برای آن ندارد و بهتر بگوییم اگر قصد سرمایه گذاری در منطقه 22 را دارید بدانید که ما ندیده ایم پروژه ای وام مشارکت مدنی بتواند دریافت کند.

    وام پروژه چیتگر
    وام پروژه چیتگر

    در نهایت این را بدانید که ساخت پروژه های تعاونی ساز بصورت جمعی و اقساطی است و خود دارای شرایطی اقساطی است و در واقغ بانک نیز معمولا برای ورود به این پروژه ها زمین و سند آنرا در گرو نگه میدارد و وام پرداخت مینماید پس در واقع این وامی نیست که برای پروژه های روی خاک بلاتکلیف بتوان دریافت نمود اگر در مورد نحوه کار تعاونی اطلاعی ندارید میتوانید مطلبی که در مورد شرکت تعاونی مسکن است را مطالعه فرمایید تا با ماهیت آن آشنا شوید.در ادامه به بررسی پروژه هایی که دارای وام میباشند میپردازیم.

    بررسی وام پروژه چیتگر در منطقه 22

    حال که خیالمان از این بابت راحت شد که شما در مورد پروژه های غیر واقعی میدانید، باید به اطلاعاتان برسانیم که وام پروژه چیتگر برای تعاونی ها دولتی معمولا وجود دارد زیرا ماهیت این پروژه ها کمک به اعضا برای خانه دار شدن است و معمولا بانکهای وابسته به نهاد نیز به این موضوع کمک مینمایند.

    اما مسئله این است که برخی از این وام ها تنها مربوط به اعضای اصلی است، به عنوان نمونه سهام توانمندسازی ارتش دارای واح 70 و 150 میلیون تومانی است اما به محض اینکه به شخص غیر عضو سازمان انتقال بیابد باید توسط خریدار جدید تسویه شود. این موضوع ممکن است به اطلاع خریدار رسیده نشود اما اگر نظامی نباشد وامی به وی تعلق نمیگیرید.

    پروژه های سپاه که بزرگترین آن شهرک خرازی است دارای وام هستند اما موضوع این است که دیگر این پروژه ها تحویل داده شده و مردم در آن ساکن هستند ولیکن مقدار کمی از مبلغ باقی مانده توسط مالک باید پرداخت شود اما جدید ترین پروژه های سپاه که نام آن پروژه خرازی 2 میباشد در حال حاضر دارای وام است اما در صورت خرید از شخص دیگر غیر نظامی باید مبلغ بازگردانده شود.

    اما پروژه ای که در حال حاضر دارای شرایط وام بسیار خوبی است پروژه تعاونی مسکن مهندسی ناجا است که با نام برج های 4 گانه شناخته میشود و در حال حاضر دارای وام است که پس از تکمیل واحد و تحویل آن بازپرداخت آن شروع میشود. در حال حاضر این برج ها با تاریخ تحویل 1403 و 1404 دارای قیمتی معادل 50 الی 75 میلیون تومان بر اساس مدت زمان تحویل میباشد. این پروژه با نام پروژه نیرو زمینی ارتش شناخته میشود که یکی از برج های بلند منطقه است که دارای وام پروژه چیتگر با شرایط بازپرداخت مناسب است.

    بررسی وام پروژه چیتگر در منطقه 22
    بررسی وام پروژه چیتگر در منطقه 22

    این پروژه در شهرک ارتش ساخته شده است و جزو یکی از پروژه های تعاونی ساز در منطقه است که زیر مجموعه های دیگر ارتش در این محدوده مشغول به ساخت و ساز هستند به عنوان نمونه میتوانیم تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش را مثال بزنیم که پروژه مرجان را در حال ساخت دارد که در حال حاضر این پروژه در مرحله پیشرفت 60 درصدی عملیات فیزیکی میباشد و اعضای اولیه اگر تعهد برای وام داده باشند، وامی در حدود 240 الی 400 میلیون تومان با سود 8 درصد به آنها بر اساس متراژ واحدشان تعلق میگیرد.

    برای احراز وجود وام پروژه چیتگر چه باید نمود؟

    در مورد پروژه هایی که بصورت خصوصی اجرا میشوند و تعاونی های خصوصی هستند باید اگر وامی وجود دارد مدارک آن بصورت عینی مشاهده شود و در مورد پروژه های دولتی نیز باید استعلام تعاونی مسکن چیتگر از طریق تعاونی سازنده همان پروژه انجام شود که اگر دارای وام است آیا به شما که غیر نظامی هستید انتقال میابد یا خیر.

    حتی یکی از موارد دیگر که نیز باید بررسی شود این است که اگر وامی وجود داشته آیا تسویه شده است یا خیر بسیاری از پروژه ها وام هایشان برای مرحله اولیه بوده که مالک یا اعضای اولیه باید آنرا تسویه مینموده است حال باید این استعلام انجام شود تا مشخص شود که این وام توسط وی بصورت کامل تسویه شده باشد و فاقد بدهی باشد.

    تجربه نشان داده است که پروژه هایی که دارای وام های غیر دولتی هستند دارای سود بسیار بالایی میباشند اما پروژه های دولتی در حال ساخت معمولا از طریق بانک های خودشان وام پروژه چیتگر را تامین مینمایند که سود بازپرداخت آن پایین است و البته اگر به خریدار غیر نظامی انتقال یابد گزینه بسیار مناسبی است کما اینکه در بخش بالا مثالی از پروژه هایی با این ویژگی برایتان آورده ایم.

    پرداخت اقساطی جایگزین وام پروژه چیتگر

    این نکته را در نظر داشته باشید که پروژه های منطقه 22 معمولا بصورت تعاونی ساز اجرا میشوند که خود شرایط پرداخت اقساطی دارد. در نظر داشته باشید که این دسته از پروژه ها بصورت مشارکت جمعی ساخته میشوند و سود سازنده در آن وجود ندارد و در واقع مجمعی از بین خود مدیرانی برای مدیریت پروژه انتخاب مینمایند و کلیه هزینه های ساخت را نیز پرداخت مینمایند.

    پرداخت اقساطی جایگزین وام پروژه چیتگر
    پرداخت اقساطی جایگزین وام پروژه چیتگر

    پس در واقع وام پروژه چیتگر در این دسته از پروژه های منطقه 22 علاوه بر شرایط پرداخت اقساطی زمانی که به 30 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده باشند تعلق میگیرد اما اگر هم نگیرد شرایط پرداخت بدین شکل خود میتواند برای افرادی که سرمایه اولیه کمی در اختیار دارند گزینه مناسبی برای خرید خانه باشد.

    در نهایت این را هم بدانید که وام های غیر دولتی معمولا بازپرداخت بالایی دارند و فرمول محاسبه آنها کمی عجیب و غریب است به عنوان مثال همان وام مشارکت مدنی را 18 الی 22 درصد اعلام میدارند اما بر روی کاغذ این است و در عمل بسیار بالاتر می افتد.

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی وام پروژه ها در چیتگر و شرایط دریافت و احراز موجود بودن آن پرداختیم، توجه داشته باشید که اگر به دنبال خرید آپارتمان با شرایط اقساطی و وام در چیتگر هستید کارشناسان ما میتوانند بر اساس میزان بودجه اولیه ، توان پرداخت اقساط و مدت زمانی که قصد تحویل گرفتن پروژه دارید به شما گزینه های متفاوتی ارائه دهند.

    اگر زمان تحویل شما طولانی باشد اقساط طولانی و خرد تری پرداخت خواهید نمود و اگر زمان تحویل زودتری مد نظر شما باشد اقساط بالاتر میرود که در نهایت همه اینها بسته به روحیه و سلیقه شما دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نمایید.

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه