جستجو کردن

نوشته های اخیر

آخرین مهلت ثبت نام پروژه چیتگر ارتش و شرایط خرید

  • اگر به دنبال خرید از پروژه چیتگر ارتش هستید قطعا میدانید که هنگام معرفی و شروع پروژه ، قیمت آن بسیار مناسب است اما شرایط ثبت نام برای اعضا و کارکنان مربوط به همان تعاونی در اولویت است. به دلیل مالکیت عمده زمین های چیتگر توسط ارتش، این دسته از پروژه ها توسط تعاونی مربوط به زیرمجموعه های بتاجا انجام می شود که شامل تعاونی های مسکن مربوط به همان زیر مجموعه است که میتواند نیروی زمینی ، دریایی و هوایی ارتش باشد.

    برای اینکه بدانید آخرین مهلت ثبت نام پروژه چیتگر ارتش چه زمانی است در واقع باید بدانید که بعد از تکمیل ظرفیت قابلیت خرید و فروش آن وجود دارد و میتوانید از اعضا خریداری نمایید به شرطی که به آنها دسترسی داشته باشید . این دسته از پروژه ها به سرعت وارد بازار میشوند و قیمت آنها افزایش می یابد اما پروسه این کار منوط به این است که پروژه تعریف شده، تکمیل ظرفیت شود . در مراحل بعدی زمین مشخص شده و پیمانکار مشخص میشود.

    در هنگام خرید از این دسته پروژه ها اگر عضو اصلی ارتش هستید که شرایط برایتان مشخص میشود اما اگر قصد خرید دارید باید بدانید بعد از پایان آخرین مهلت ثبت نام پروژه چیتگر ارتش میتوانید از قبال پرداخت حق امتیاز به عضوی که خریداری نموده است ، جایگزین وی شوید و وارد پروژه شوید. در ادامه به بررسی و ارائه توضیحات پیرامون این مورد میپردازیم . پیش از ادامه مطلب میتوانید آخرین پروژه های انجام شده و یا در حال انجام شده توسط ارتش در چیتگر را مشاهده نمایید.

    آخرین مهلت ثبت نام پروژه چیتگر ارتش

    در حال حاضر بر اساس بروز رسانی در تاریخ اسفند ماه سال 1402 پهنه ای جدید به نام پهنه F مشخص شده است که جدید ترین پهنه برای دارندگان سهام ارتش است که امکان ثبت نام و انتخاب واحد برای آنها وجود دارد. اطلاعات بیشتر را می توانید در صفحه مربوط به پهنه F چیتگر مشاهده فرمایید.

    قبل از اینکه وارد به این دسته از پروژه ها شوید باید بدانید که زمان ورود در اینجا اهمیت زیادی دارد و البته هر مقطع قیمت بر اساس مرحله ای که پروژه در آن قرار دارد تغییر مینماید. معمولا در ثبت نام اولیه اگر عضو ارتش باشید و ثبت نام نموده باشید برای فروش حق امتیاز مبلغ ناچیزی است و اگر خریدار عمومی هستید میتوانید با قیمت مناسبی وارد پروژه شوید توجه داشته باشید که لیست پروژه های جدید بتاجا را نیز میتوانید در صفحه مربوط به آن مشاهده نمایید.

    اما در هنگامی که پروژه تعیین تکلیف میشود در هر مرحله قیمت تغییر میکند که این خود میتواند باعث افزایش حق امتیاز شود. جدا از اینکه نوع مشارکت در پروژه به چه صورت است میتواند به صورت قطعی باشد یعنی شرایط ثبت نام در یک پروژه را قیمت تمام شده باشد و یا بصورت اقساطی که این بسته به زمانی است که پروژه تسویه شده باشد به عنوان مثال پروژه ممکن است زمان طولانی را برای ثبت نام تا اجرای آن طی نموده باشد و مبلغ آن تسویه شده باشد که ارتش موظف به ساخت و تحویل آن است.

    آخرین مهلت ثبت نام پروژه چیتگر ارتش
    آخرین مهلت ثبت نام پروژه چیتگر ارتش

    در نهایت دسته دیگر پروژه ها بر اساس پیشرفت هزینه های ساخت را دریافت میکنند که این کار توسط خود تعاونی انجام میشود یعنی سازنده خود تعاونی است و مشارکتی انجام نداده است و نحوه ورود به آنها بدین صورت است که باید اقساط پرداخت شده + حق امتیاز که سود فروشنده است تا جایگاه خودش را به شما واگذار کند باید پرداخت شود که حق امتیاز نیز بر اساس زمان تحویل پروژه های چیتگر و پیشرفت آن محاسبه میشود.

    این نکته را بدانید که این دسته از پروژه ها برای کارکنان ارتش است نه خریداران عمومی و هدف از ساخت آن نیز تامین مسکن است پس در واقع زمان تحویل نقش مهمی در قیمت گذاری ایفا میکند و به همین دلیل است که در هنگام ثبت نام اولیه تا شکل گیری پروژه و شروع عملیات رشد قیمت بسیار است زیرا ممکن است مدت زمان طولانی در مراحل اولیه باقی بماند اما قیمت مناسبی داشته باشد.

    نحوه خرید و ثبت نام پروژه چیتگر ارتش چگونه است؟

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم این دسته از پروژه ها پس از تکمیل ثبت نام در اختیار اعضا می باشند و پس از آن نیز عده ای واحدهای خود را میفروشند و در اختیار مردم عادی قرار میگیرند، در این بین ممکن است سهمی برای خود تعاونی مسکن ارتش باشد که آن را در مقاطعی بفروشد و یا برای تهاتر با پیمانکار استفاده نماید بصورتی که ممکن است به جای پرداخت هزینه برای ساخت واحد تهاتر کند که در این حالت تعدادی واحد برایش وجود دارد همچنین ممکن است در برخی شرایط خاص اقدام به فروش نماید.

    اما قیمت و نحوه خرید و ثبت نام پروژه چیتگر ارتش معمولا از خود تعاونی نیست و باید از دست و عضو کنونی انجام شود. در این حالت بر اساس پیشرفت پروژه حق امتیاز تعیین میشود که باید به خریدار پرداخت شود . آن دسته از پروژه هایی هم که دارای وام می باشند باید بررسی شود که آیا به اعضای غیر ارتشی انتفاق می یابد یا خیر.

    نحوه خرید و ثبت نام پروژه چیتگر ارتش چگونه است؟
    نحوه خرید و ثبت نام پروژه چیتگر ارتش چگونه است؟

    بطور معمول این وام منتقل میشود اما برای برخی از پروژه ها نیز ممکن است این اتفاق نیفتد و به محض اینکه پروژه به فردی غیر ارتشی فروخته شود باید مبلغ وام کلا تسویه شود که قانون نقل و انتقال است و این اتفاق در پروژه توانمندسازی ارتش افتاده است اما دیگر پروژه ها وام شان بر قرار است و خریدار بعدی نیز میتواند از آن استفاده نماید و معمولا نحوه پرداخت آنها بعد از تکمیل و تحویل واحد است.

    شرایط آن نیز بدین صورت است که مبلغ وام از قیمت کل کسر میشود و اگر بدهی دیگری نیز وجود داشته باشد ( مانند سند و تحویل ) از مبلغ کل کسر میگردد که در نهایت خریدار جدید باید آنها را پرداخت نماید.

    ثبت نام پروژه های وابسته به ارتش در چیتگر

    توجه داشته باشید تعداد زیادی پروژه نیز تعریف شده اند که وابسته به تعاونی ارتش هستند اما هیچ گونه ارتباطی با ارگان ارتش ندارند و از بازنشستگان همان سازمان تشکیل شده اند. این دسته از تعاونی ها در واقع خصوصی به حساب می آیند و شرایط خرید و فروش ، ساخت ، مدیریت و دیگر موارد آن به هیچ عنوان تحت نظارت ارتش و یا تعاونی های آن نمی باشد.

    در خرید از این دسته پروژه ها شرایط را بدانید و تحقیق نمایید بطور مثال پروژه خلبانان هما پارسه نمونه ای از این تعاونی ها میباشد که توسط اعضای این سازمان تاسیس شده است اما هیچ ارتباطی با آن ندارد و در نظر داشته باشید که این دسته از پروژه ها مانند تعاونی های خصوصی خرید و فروش میشوند و حق امتیاز آنها تعیین میگردد. پروژه مذکور بنا به مشکلاتی که برای زمین آن پیش آمده بود 3 سال از برنامه ساخت عقب افتاده و مجدد شروع به کار نموده است.

    ثبت نام پروژه های وابسته به ارتش در چیتگر
    ثبت نام پروژه های وابسته به ارتش در چیتگر

    البته پروژه های دیگری نیز نظیر پروژه لشگر 27 وجود دارند که به همین شکل اجرا میشوند یعنی وابستگی دولتی وجود ندارد اما اعضای آن هستند که مشغول به ساخت هستند و اتفاقا نیز رزومه خوبی در ساخت دارند اما همانطور که اشاره نمودیم حق امتیاز (که در واقع سود تعاونی) است در این دسته از پروژه ها وجود دارد اما در پروژه های ارتش اینگونه نیست و حق امتیاز در واقع برای عضو است نه خود تعاونی.

    بطور کلی دریافت حق امتیاز وسیله ای شده است که در پروژه های خصوصی بتوانند سود دریافت کنند و این اصطلاح و عبارت از پروژه های دولتی وارد شده است و در واقع باید بدانید پروژه ای که در مرحله ثبت نام است نباید دارای حق امتیاز باشد زمانی که پذیره نویسی و ثبت نام آن برای عموم آزاد است.

    جمع بندی در مورد ثبت نام پروژه های ارتش در چیتگر

    بنا به اینکه چه میزان سرمایه ای در اختیار دارید و هدف شما از ثبت نام در پروژه های ارتش چیتگر چیست میتوانید یکی از پروژه ها را انتخاب نمایید . اما توجه داشته باشید ارتباط زمان تحویل با قیمت بسیار زیاد است یعنی اگر پروژه در مراحل اولیه ثبت نام باشد در واقع حق امتیازی وجود ندارد اما در نهایت پس از آن به تدریج بالا میرود .

    همچنین برای ثبت نام در پروژه های غیر دولتی نیز باید در نظر داشته باشید که ریسک بالاست و باید سابقه و پشتوانه تعاونی بررسی شود که در راهنمای خرید پروژه های چیتگر بصورت مفصل به آن اشاره نمودیم و میتوانید اطلاعات در مورد نحوه تشخصی پروژه های دولتی با خصوصی و تفاوت های آنها را بیان نموده ایم .

    جمع بندی در مورد ثبت نام پروژه های ارتش در چیتگر
    جمع بندی در مورد ثبت نام پروژه های ارتش در چیتگر

    البته بدانید که در پروژه های خصوصی درست است که قیمت بالاتر است و البته می تواند ریسک نیز بالا باشد اما بستگی به این دارد که در کدام پروژه ثبت نام میکنید و در واقع بدانید که تفاوت ثبت نام پروژه چیتگر ارتش با خصوصی ها در قیمت، ریسک و زمان تحویل است و اگر پروژه خصوصی با سرعت بیشتری بسازد قطعا قیمت آن نیز بیشتر است اما زمان تحویل که مشکل اصلی در پروژهای چیتگر است در آن دسته از تعاونی ها وجود ندارد.

    در نهایت برای کسب اطلاعات مشاوره ای پیرامون ثبت نام پروژه های چیتگر ارتش و تعاونی های خصوصی بر اساس میزان سرمایه ای که در اختیار دارید و همچنین توان پرداخت اقساط و انتظاراتی که از پروژه دارید می توانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید و جزئیات بیشتری دریافت نمایید.

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه