جستجو کردن

نوشته های اخیر

شرایط خرید خانه پیش فروش در تهران

  • پیش فروش به معنای خرید خانه ای در حال ساخت است که مدت زمان ساخت آن برای چند ماه الی چند سال دیگر است و در طی مدت زمان ساخت شرایطی با سازنده مشخص میشود که مبلغی را بصورت اولیه پرداخت نمایید و مابقی را در طول مدت زمان ساخت بصورت اقساطی پرداخت نمایید.

    اگر به دنبال خرید خانه با شرایط پیش فروش در شهر تهران هستید، در این مطلب به بیان توضیح کامل پیرامون پروژه های در حال ساخت شهر تهران به همراه شرایط متفاوتی که در پرداخت دارند از قبیل اقساط طولانی، اقساط کوتاه مدت، مدت زمان تحویل ، قیمت قطعی و یا علی الحساب و دیگر مواردی که برای خرید خانه پیش فروش در تهران باید بدانید برایتان شرح خواهیم داد.

    شرایط خرید خانه پیش فروش در تهران
    شرایط خرید خانه پیش فروش در تهران

    توجه داشته باشید در شهر تهران مناطق مختلفی وجود دارد که هر کدام شرایط خاص خودشان را برای ساخت و ساز دارند و سازنده ها با ماهیت های متفاوت اقدام به پیش فروش مینمایند. در این مطلب ضمن معرفی پروژه ها به بیان تفاوت های آنها نیز میپردازیم.

    خرید خانه پیش فروش در تهران

    در وحله اول بهتر است بدانید که همانطور که ماهیت سازنده میتواند متفاوت باشد، شرایط خرید و پرداخت شما نیز میتواند متفاوت باشد. اگر پروژه بصورت تعاونی ساز یعنی ساخت جمعی باشد، شرایط خرید خانه پیش فروش در تهران میتواند شامل پرداخت مبلغ اولیه ای جزئی باشد و مابقی در طی مدت زمان ساخت بصورت طولانی مدت پرداخت میشود.

    این نوع پروژه ها که اکثرا ریشه دولتی دارند با پرداخت مبلغ حق عضویت در تعاونی مسکن آن نهاد،جایگزین فرد اولیه و عضو اصلی سازمان که در تعاونی عضو شده است میشوید و همان شرایط قرارداد ادامه پیدا میکند و در اینجا آن تعاونی اقدام به ساخت و یا مشارکت مینماید و هزینه ها را از شما و دیگر اعضا بر اساس سهمی که دارید دریافت میکند.

    نمونه ای از شرایط خرید خانه پیش فروش در این دسته از پروژه ها میتوان به پروژه دارایی اشاره نمود که هم میتوانید سهم اعضای سازمان را بصورت قیمت قطعی خریداری نمایید و هم میتوانید از سهم سازنده بصورت اقساط طولانی مدت پروژه را خریداری نمایید.

    نمونه دیگری از این پروژه ها که با قیمت قطعی فروخته میشوند و متعلق به ارتش میباشند همیشه در حال معرفی هستند و از طرف دیگر پروژه های در حال ساخت تکمیل میگردند، به یاد داشته باشید ارتش باید برای تمام کارکنان خود تا پیش از بازنشستگی حداقل 1 مسکن تامین کند به همین دلیل است که پروژه های جدید بتاجا همیشه را حال معرفی هستند.

    خرید خانه پیش فروش در تهران 
    خرید خانه پیش فروش در تهران

    نوع دیگر از خرید خانه بصورت پیش فروش در تهران را میتوان خرید از سازنده ها با قیمت قطعی معرفی نمود که حتما با آن آشنا هستید، این دسته از پروژه ها توسط افراد برند و مشهور در تهران در حال اجرا هستند که برند ترین آنها رحیم قربانی سازنده مجموعه پروژه های رونیکا پالاس است که در سال شاید هزار واحد تحویل میدهد.

    اما قیمت پروژه های وی به دلیل برند بودن همیشه 20 درصد بالاتر از قیمت منطقه است و این یکی از معایب این سازنده است. پروژه های دیگری توسط افراد برند در منطقه 1 در حال انجام است که میتوان به تندیس اقاقیا اشاره نمود که توسط عباس گلوی در حال اجرا میباشد.

    در ادامه به تفاوت قیمت ها میپردازیم و پروژه های بیشتری را به شما معرفی خواهیم نمود.

    خرید خانه پیش فروش در تهران با اقساط طولانی مدت

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم، این دسته از پروژه ها که بصورت شخصی ساخته میشوند دارای مدت زمان کوتاه تحویل هستند و به همان نسبت برند بودن سازنده در قیمت تاثیر داشته و مبلغ اولیه پرداخت بالا است بصورتی که باید 40 الی 60 درصد مبلغ کل را بصورت اولیه پرداخت نمایید و مابقی را در طی مدت زمان ساخت که معمولا کمتر از 2 سال است تسویه نمایید.

    اما اگر مشاوره خرید ملک در تهران را بخواهید، پروژه های تعاونی ساز در غرب تهران منطقه 22 که محل عمده ساخت آنهاست گزینه مناسب تری برای افرادی است که سرمایه اولیه کمی در اختیار دارند و مدت زمان پرداخت اقساط شان نیز میخواهند طولانی باشد.

    این دسته از پروژه ها بصورت جمعی توسط ارگانهای دولتی اجرا میشوند و سود سازنده در آن وجود ندارد به همین دلیل است که هم قیمت آنها مناسب است و هم قیمت پروژه های منطقه 22 را پایین نگه داشته است.

    اگر با منطقه 22 تهران آشنایی ندارید بهتر است بدانید که این محدوده نوسازترین و جدیدترین منطقه تهران است که دارای ویژگی های خارق العاده ای نظیر دریاچه چیتگر، پارک جنگلی، آبشار، مرکر خرید ایران مال و دیگر مواردی است که جزو شاخص ترین امکانات در کشور و حتی جهان است بصورتی که ایران مال در حال حاضر وسیع ترین مرکز خرید جهان است. برای آشنایی بیشتر برای اینکه بدانید منطقه 22 تهران کجاست میتوانید مطلب مورد نظر را بررسی نمایید.

    خرید خانه پیش فروش در تهران با اقساط طولانی مدت
    خرید خانه پیش فروش در تهران با اقساط طولانی مدت

    همچنین اگر میتوانید پروژه های مربوط به دیگر ارگانها که در حال انجام در شهر تهران هستند را نیز بررسی نمایید که شامل پروژه های بنیاد تعاون سپاه میباشد که لیست آنرا در پروژه های سپاه میتوانید مشاهده نمایید.

    همچنین در نظر داشته باشید که میتوانید هر زمان برای بررسی پروژه های پیش فروش در تهران از قسمت بالای سایت در منو لیست پروژه ها، اطلاعات کاملی از پروژه ها در حال اجرا به همراه قیمت آنها را مشاهده نموده و یا با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل نمایید.

    انتخاب میان گزینه های خرید خانه پیش فروشی در تهران

    اینکه کدام گزینه را برای خرید خانه پیش فروشی در تهران انتخاب نمایید بسته به میزان سرمایه شما دارد، در این گزینه ها میتوانید مبلغ اولیه را کم و اقساط را طولانی مدت انتخاب نمایید که به طبع زمان تحویل نیز طولانی تر است.

    همچنین میتوانید گزینه هایی را انتخاب نمایید که زمان پرداخت کوتاهتر به همراه زمان تحویل سریعتری را دارند اما نیاز به مبلغ اولیه بالاتر و پرداخت اقساط سنگین دارد.

    در نهایت در مطلبی تخت عنوان برای پیش خرید آپارتمان چه باید کرد به بررسی کلیه مراحل از ابتدا برای انتخاب پروژه بر اساس نیاز و توان پرداخت اقساط اشاره نموده ایم که میتوانید آنرا بررسی نمایید.

    انتخاب میان گزینه های خرید خانه پیش فروشی در تهران
    انتخاب میان گزینه های خرید خانه پیش فروشی در تهران

    همچنین در این بین باید بدانید که خرید خانه پیش فروشی دارای قوانین خاصی است که باید رعایت شود برای اینکه سرمایه شما به خطر نیوفتد و نیاز دارید که برخی موارد نظیر ماهیت سازنده، وضعیت زمین و تراکم، جواز ساخت و نوع مشارکت را بدانید که بتوانید اقدام به این کار نمایید. ما بصورت کامل در این مورد در مطلبی تحت عنوان خطرات پیش خرید آپارتمان اشاره نموده ایم که توضیحات کامل در آنجا قرار داده شده است.

    جمع بندی

    در این مطلب شرایط خرید خانه پیش فروش در تهران را بررسی نمودیم و سعی ما در این بوده که این مطلب بصورت جامع نگارش شود و در هر قسمت که نیاز به توضیحات بیشتری بوده به مطلب مربوطه ارجاع شود زیرا در نهایت خرید خانه پیش فروشی یک گزینه است که نیاز به تحقیق بسیار دارد که شامل اعتیار سنجی سازنده و هدفی است که شما از این کار در ذهنتان دارید.

    در نهایت میتوانید با استفاده از مواردی که عرض کردیم اقدام به تصمیم گیری نمایید و همچنین بدانید که نزدیک به 100 پروژه بصورت پیش فروش در وبسایت تهران برج قرار دارد که فعال هستند و دارای شرایط متفاوتی هستند که در بالا اشاره نمودیم.

    برای آگاهی از جزئیات و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید خانه بصورت پیش فروش میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرموده و اطلاعات جامعی دریافت نمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه