جستجو کردن

نوشته های اخیر

آپارتمان سند دار منطقه 22: معرفی برج های دارای سند در چیتگر

  • اگر به دنبال خرید آپارتمان سند دار در منطقه 22 هستید ما در این مطلب به معرفی پروژه ها و برج های دارای سند در چیتگر پرداخته و قیمت روز و آخرین معاملات آنها را نیز به تاریخ دی ماه سال 1402 منتشر خواهیم نمود. توجه داشته باشید که برای دریافت اطلاعات و قیمت های روز آپارتمان های سند دار در منطقه 22 میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    منطقه 22 تهران یک محدوده نوساز است که بیشترین پروژه های آن بصورت تعاونی ساز ساخته شده است و یک باور غلط در مورد سند های برج های چیتگر مطرح شده است که آپارتمان های این منطقه دارای سند نمیباشند.

    آپارتمان سند دار منطقه 22: معرفی برج های دارای سند در چیتگر
    آپارتمان سند دار منطقه 22: معرفی برج های دارای سند در چیتگر

    نداشتن سند به خیلی از عوامل بستگی دارد که میتواند ایراد زمین، معارض داشتن زمین، ایرادات شهرداری و رعایت ننمودن الزامات و خلافی ساختمان که منجر به پایان کار نشود باشد. اما مسئله این است که در چیتگر آپارتمان هایی که فاقد سند هستند همگی از مورد دوم میباشند یعنی زمین آنها سالم است ولیکن در طی ساخت الزامات شهرداری را رعایت ننموده اند که منجر به عدم دریافت سند شده است که این موضوع نیز قابل حل است و در ادامه به بررسی بیشتر آن میپردازیم.

    آپارتمان سند دار منطقه 22

    همانطور که اشاره نمودیم به علت تعاونی ساز بودن پروژه ها و عدم همکاری اعضا و مالکین برای پرداخت هزینه هایی که باید برای تغییرات و الزامات شهرداری انجام شود معمولا ساختمان و برج ها مشکل دریافت سند را داشته اند و این دسته از پروژه ها همگی پروژه هایی بوده اند که قبلا ساخته شده اند.

    امروز حتی تعاونی و سازنده ها تعهد دریافت سند را میدهند و چند سال است که این موضوع به دلیل ایراداتی که شهردرای به انبوه سازی اولیه گرفته بود باب شده است که در نهایت این دسته از برج هایی که فاقد سند میباشند با سند تعاونی، دفترچه یا قرارداد معامله میشوند و واقعیت آن است که در منطقه 22 معاملات اینگونه برج های عادی است.

    اگر قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر را آن دسته که سند ندارند را متری 90 میلیون تومان در نظر بگیریم برج های سند دار که تعدادشان هم محدود است اختلاف قیمت 10 ای 15 درصدی با این دسته از برج ها دارند.

    آپارتمان سند دار منطقه 22
    آپارتمان سند دار منطقه 22

    در ادامه به معرفی برج های دارای سند در چیتگر میپردازیم و قیمت روز آنها به تاریخ دی ماه سال 1402 را منتشر مینماییم.

    برج/واحد متراژ تعداد اتاق سال ساخت طبقه قیمت کل قیمت هر متر
    برج پارسیا ۱۳۵ متر ۱۳۵ ۳ ۱۳۹۲ ۱۰ ۱۱٬۸۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۸۷٬۷۷۷٬۰۰۰ تومان
    برج نگین ساحل ۱۲۸ متر مجاور دریاچه ۱۲۸ ۳ ۱۳۹۲ ۱۲٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
    برج پارسیا ۱۲۸متر ۳خواب ۱۲۸ ۳ ۱۳۹۴ ۱۱٬۵۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۸۹٬۹۲۱٬۰۰۰ تومان
    برج لبخند ۱۲۳متر ویو دریاچه ۱۲۳ ۲ ۱۳۹۸ ۵ ۱۴٬۶۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۱۸٬۹۴۳٬۰۰۰ تومان
    ۱۳۸متر3خواب فول امکانات برج نامی پارسیان چیتگر ۱۳۸ ۳ ۱۳۹۰ ۱۳٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۰۷٬۸۱۲٬۰۰۰ تومان
    ۱۲۸متر شهرک گلستان برج هانا ۱۲۸ ۲ ۱۳۹۵ ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۷۲٬۴۶۳٬۰۰۰ تومان
    برج صیاد یک 138 متری ۱۳۸ ۳ ۱۳۹۱ ۸ ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۷۲٬۴۶۳٬۰۰۰ تومان
    برج قائم دریاچه شهرک گلستان میدان ساحل ۷۴ ۲ ۱۳۹۰ ۵٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۷۴٬۳۲۴٬۰۰۰ تومان
    برج برلیان ۳خواب ۱۲۵ ۳ ۱۳۹۵ ۱۰٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۸۴٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
    برج کاسپین ۱۳۸متر،۳خواب ۱۳۸ ۳ ۱۳۹۵ ۱۰ ۱۵٬۴۵۶٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
    واحد ۱۱۰ متری شمالی در شهرک الهیه غرب ۱۱۰ ۲ ۱۴۰۰ ۱ ۷٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۶۸٬۱۸۱٬۰۰۰ تومان

    در ادامه این مطلب مقایسه با برج هایی که سند ندارند را نیز برایتان شرح خواهیم داد.

    تفاوت برج های دارای سند در چیتگر و بدون سند

    همانطور که اشاره نمودیم در پروژه های منطقه 22 نداشتن سند چندان باعث تغییر قیمت نمیشود زیرا بطور کلی حتی برای برج های نوساز نیز مدت زمان طولانی برای دریافت سند و پایان کار نیاز است و علت آن این است که این دسته از برج ها با ساختمان های مسکونی متفاوت هستند و از نظر حجم کار نیز تفاوت دارند.

    به همین علت است که در ادامه با معرفی برج های جدید بدون سند متوجه خواهید شد که حتی برای برج هایی که در حال دریافت سند میباشند نیز فرصت خوبی برای سرمایه گذاری مسکن در منطقه 22 فراهم است که این اختلاف 10 الی 15 درصدی بعد از دریافت به قیمت اضافه شود.

    تفاوت برج های دارای سند در چیتگر و بدون سند
    تفاوت برج های دارای سند در چیتگر و بدون سند

    در ادامه لیستی از برج های بدون سند در چیتگر را مشاهده خواهید نمود.

    شماره نوع ملک متراژ سال ساخت تعداد اتاق طبقه قیمت کل قیمت هر متر نام برج
    1 آ‌پارتمان ۳ خواب ۱۴۶ ۱۴۰۰ ۳ ۵ ۱۷٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۱۹٬۸۶۳٬۰۰۰ تومان ایزدیار
    2 آ‌پارتمان ۲ خواب ۱۰۲ ۱۴۰۱ ۲ ۱۵ ۸٬۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۸۴٬۳۱۳٬۰۰۰ تومان ارکیده
    3 آ‌پارتمان ۱ خواب ۷۰ ۱۳۹۸ ۱ ۱۴ ۴٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۶۷٬۱۴۲٬۰۰۰ تومان پامچال
    4 آ‌پارتمان ۳ خواب ۱۶۰ ۱۴۰۱ ۳ ۱۲ ۱۷٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۰۶٬۲۵۰٬۰۰۰ تومان نارنجستان 2
    5 آ‌پارتمان ۲ خواب ۱۱۰ ۱۴۰۲ ۲ ۱۱ ۱۰٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۹۸٬۱۸۱٬۰۰۰ تومان تریتیوم

    همانطور که مشاهده نمودید اختلاف قیمت آپارتمان های سند دار و برج های بدون سند را میتوانید با مقایسه 2 جدول فوق بررسی فرمایید. در نظر داشته باشید که بروزرسانی در تاریخ دی ماه سال 1402 میباشد و در صورتی که نیاز به اطلاعات بروز دارید میتوانید با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید.

    مراحل دریافت سند برای برج های چیتگر

    همانطور که اشاره نموده ایم بسیاری از پروژه های منطقه 22 بصورت تعاونی ساخته میشوند و نوع ساخت در این نوع تعاونی ها اگر بصورت دولتی باشند در مرحله اول بدینصورت است که برای تامین مسکن کارکنان همان نهاد انجام میشود.

    شاید این یکی از علت هایی باشد که پروژه های دولتی چیتگر که به منظور تامین مسکن انجام میشود بیشتر تمرکز بر روی تحویل و تکمیل پروژه دارند و از آنجایی که مجری آنها ریشه دولتی دارد شهرداری در حین ساخت نمیتواند ایرادی به پروژه بگیرد و بعد از تکمیل و تحویل آن است که باید توسط مالکین جدید اقدام برای دریافت سند شود.

    این موضوع سبب میشود که هم هزینه هایی بابت دریافت سند توسط مالکین پرداخت شود و هم تغییراتی در برج میبایست انجام شود که معمولا برای یک برج با تعداد زیادی واحد انجام این کار و دریافت هزینه ها بسیار مشکل است.

    در واقع معتبرترین پروژه های چیتگر هم ممکن است به همین دلیل فاقد سند باشند اما این موضوع تفاوت قیمت چندانی در آنها ایجاد ننموده است و در نهایت با روال عادی خرید و فروش میشود.

    حتی توجه داشته باشید که در زمان ساخت این برج ها اکثرا مبلغی نیز برای دریافت سند وجود دارد که آن هم توسط مالکین پرداخت نمیشود و بهتر است به جای آن برای دریافت سند بصورت شخصی اقدام شود.

    انتخاب آپارتمان های سند دار در منطقه 22 یا بدون سند؟

    در نهایت اینکه شما از بین آپارتمان های سند دار و بدون سند اقدام به خرید مینمایید بستگی به خودتان دارد، اگر به قصد سرمایه گذاری میخواهید اقدام به این کار نمایید بهتر است برج هایی را انتخاب نمایید که در پروسه دریافت سند میباشند و اگر برایتان واقعا مهم است که برج شما سند دار باشد میتوانید گزینه های دارای سند را انتخاب نمایید.

    در نهایت بدانید که پروژه های ارتش در حال حاضر آن دسته که در مراحل ساخت هستند همگی این تعهد را داده اند که سند آنها دریافت شود و این برای ساماندهی به وضعیت برج ها میباشد و به این دلیل است که دیگر برج هایی با این شرایط تحویل نگردد.

    انتخاب آپارتمان های سند دار در منطقه 22 یا بدون سند؟
    انتخاب آپارتمان های سند دار در منطقه 22 یا بدون سند؟

    همچنین در نظر داشته باشید که شکل پروژه های دولتی و تعاونی ساز متفاوت است و ممکن است در آنها مبلغی برای تحویل سند وجود نداشته باشد که باید در هنگام خرید از تعاونی مسکن ارتش که مروبوط به همان پروژه است جزئیات بدهی و اقساط و مبالغ باقی مانده را جویا شوید.

    همچنین شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آپارتمان های دارای سند در منطقه 22،قیمت و شرایط خرید آنها به همراه پروژه ها و برج های مشابه با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرموده و اطلاعات تکمیلی دریافت نمایید.

    جمع بندی

    منطقه 22 تهران یک محدوده نوساز است که بطور کلی قیمت آن نسبت به دیگر نقاط تهران بر اساس شرایط یکسان بسیار مناسب تر است. در حال حاضر امکانات برج ها ، لوکس بودن و نوسازی آنها را به همراه محیط شهری منطقه 22 اگر بخواهید با یک منطقه و آپارتمان هم قیمت مقایسه نمایید متوجه تفاوت خواهید شد.

    در نهایت در حال حاضر بهترین منطقه برای سرمایه گذاری را میتوان چیتگر دانست که در تاریخ کنونی شهر تهران یک محله نوساز و در حال ساخت به شما می آید و این وضعیت برای تمامی مناطق تهران یک زمان طی شده است.

    شما در نظر داشته باشید که در محله ولنجک و شهرک غرب نیز در زمان شروع نقاطی وجود دارند که فاقد سند میباشند اما در قیمت آنها در حال حاضر نسبت به سن بنا دیگر عاملی نظیر نداشتن سند اعمال نمیشود و کماکان با قیمت نزدیک به محله و ساختمان های هم سن معامله میشوند. در این مطلب به معرفی آپارتمان های سند دار در منطقه 22 پرداختیم و لیست قیمت آنها را در تاریخ دی ماه سال 1402 منتشر نمودیم برای کسب اطلاعات بیشتر و بروز میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه