جستجو کردن

نوشته های اخیر

پروژه های بنیاد تعاون ناجا: معرفی و بررسی پروژه ها

  • بسیاری از افراد به دنبال خرید از پروژه های بنیاد تعاون ناجا و دیگر ارگان های ارتشی میباشند زیرا این دسته از پروژه ها دارای قیمت و شرایط مناسب تری نسبت به پروژه های شخصی ساز میباشند.در حال حاضر پروژه های بنیاد تعاون ناجا در چند شهر انجام شده است که نزدیکترین آنها به تهران در هشتگرد و شهر قدس میباشد و در خود شهر تهران نیز برج های نیروی زمینی ارتش تنها پروژه مسکونی رو به اتمام در پایتخت میباشد.

    در منطقه 22 تهران به دلیل مالکیت عمده زمین ها توسط ارتش تقریبا تمامی زیر مجموعه های ارتش در این محدوده فعال هستند و تا کنون پروژه های زیادی را به ثمر رسانده و در حال ساخت دارند.

    پروژه های بنیاد تعاون ناجا: معرفی و بررسی پروژه ها
    پروژه های بنیاد تعاون ناجا: معرفی و بررسی پروژه ها

    حال اگر قصد خرید از پروژه های این چنینی را دارید بدانید که خوبی آنها قیمت و اعتبار آنهاست که مهمترین دلیل برای بسیاری از افراد است که به سراغ این دسته از پروژه ها میروند.

    در نهایت در این مطلب سعی ما این است که کلیه پروژه های متعلق به بنیاد تعاون ناجا و دیگر تعاونی های سازنده در شهر تهران منطقه 22 را بصورت کامل با جزئیات و قیمت به شما معرفی نماییم.

    پروژه های بنیاد تعاون ناجا

    پروژه نیروی زمینی ارتش یا برج های 4 گانه ارتش شامل 4 برج 40 طبقه در منطقه 22 میباشند و هر برج شامل 490 واحد مسکونی با متراژهای 93،110،121 و 135 متر میباشد.

    زمان تحویل پروژه های بنیاد تعاون ناجا برای 3 برج اول در تاریخ 1403 ، 1404 و 1405 اعلام شده است که بر اساس زمان تحویل برج ها قیمت برج اول با کف قیمت متری 64 میلیون تومان ، برج دوم 52 میلیون تومان و برج سوم 38 میلیون تومان بر اساس طبقه و زمان تحویل پروژه میباشد. برج چهارم این مجموعه با نام نارنج 8 با متریال لوکس و امکانات متفاوت در حال ساخت میباشد که زمان تحویل متفاوتی دارد.

    حال برای اینکه بدانید چگونه میتوانید از پروژه های بنیاد تعاون ناجا خریداری فرمایید باید بدانید که شرایط بدینصورت است که این پروژه ها برای خرید عموم نیست بلکه برای تامین مسکن کارکنان همان نهاد ایجاد میشود و عضو اولیه با شرایط اقساطی واحد را خریداری مینماید و اگر فرد عادی بخوهد واحدی خریداری نماید باید حق امتیاز تعاونی مسکن آن فرد و جایگاه وی را خریداری نماید تا جایگزین و مالک جدید واحد شود.

    پروژه های بنیاد تعاون ناجا
    پروژه های بنیاد تعاون ناجا

    مهمترین دلیل اینکه قیمت این دسته از واحدها پایینتر از میانگین قیمت منطقه است همین است که تعداد پروژه های در حال ساخت زیاد است و از سویی دیگر زمان تحویل متفاوتی دارد. توجه داشته باشید در پروژه های بنیاد تعاون ناجا و دیگر ارگانهای دولتی زمان اجرا طولانی است زیرا بر اساس چارت و برنامه خود سازمان پیش میرود و جریمه تاخیر مانند پروژه های پیش فروش شخصی ساز ندارد .

    حال اگر میخواهید بدانید زمان خرید این دسته از پروژه ها چه زمانی است و کدامیک از آنها را باید انتخاب نمایید بهتر است در ادامه دیگر پروژه های ارتشی و دولتی را معرفی نماییم.

    پروژه های مشابه تعاونی مسکن مهندسی ناجا

    همانطور که در بالا اشاره نمودیم علاوه بر پروژه های تعاونی مسکن مهندسی ناجا، دیگر تعاونی و نهادهای ارتشی در منطقه 22 پروژه در حال ساخت دارند. تعداد زیادی از این پروژه ها در شهرک چیتگر واقع شده اند که به شهرک ارتش نیز معروف است.

    در حال حاضر بنا بر نوع مشارکت این دسته از پروژه ها شرایط خرید و اقساط آنها متفاوت است. اگر پروژه بصورتی باشد که توسط عضو اولیه تسویه شده باشد در حال حاضر دارای قیمت قطعی و تمام شده است و دیگر اقساطی ندارد و ارتش موظف به ساخت و تحویل ان میباشد.

    برج های N چیتگر که از 6 برج تشکیل شده اند چنین شرایطی دارند و قیمت های آنها از 32 الی 48 میلیون تومان بر اساس پیشرفت پروژه و طبقه ای که واحد در آن قرار گرفته است متغیر است، توجه داشته باشید که برای جزئیات بیشتر میتوانید بر روی نام پروژه کلیک نموده و در صفحه مربوط به آن اطلاعات و جزئیات بیشتری دریافت نمایید.

    برج های نیروی زمینی که در بالا معرفی نمودیم و متعلق به تعاونی مسکن مهندسی ناجا است دارای اقساط باقی مانده است که با توجه به زمان تحویل برج ها از 300 الی 800 میلیون تومان است.

    برج های پدافند ارتش دارای 2 برج 32 و 40 طبقه است که با مشارکت با بخش خصوصی در حال اجرا میباشد و برای یک واحد 60 متری مبلغ اولیه 750 میلیون تومان باید پرداخت شود و مابقی مبلغ در قابل اقساط 40 ماهه ( ماهانه 25 میلیون ) میبایست تسویه شود.

    تعاونی مسکن مهندسی ناجا
    تعاونی مسکن مهندسی ناجا

    پروژه ترنج ارتش که متعلق به امید دژبان است تنها پروژه در حال ساختی است که از نظر موقعیت در نزدیکی دریاچه چیتگر واقع شده است و شامل 2 برج میباشد که در حال حاضر با توجه به موقعیت طبقه و واحد قیمت از 3 میلیارد و 400 الی 4 میلیارد و 100 متغیر است. این پروژه دارای اقساط هر 3 ماه 90 میلیون تومان میباشد.

    حال اگر میخواهید لیست کلی پروژه های ارتش را مشاهده نمایید که جزئیات هر کدام دقیق تر اعلام شده باشد به لینک مربوطه مراجعه نمایید و اگر تصور میکنید که برای خرید از این دسته از پروژه ها دیر اقدام نموده اید و به دنبال خرید با قیمت پایینتر هستید باید بدانید که پروژه هایی که جدیدتر اجرا میشود دارای قیمت پایینتری هستند به عنوان مثال با متری 26 میلیون تومان نیز میتوانید از پروژه های بنیاد تعاون ناجا و دیگر تعاونی های ارتش خریداری نمایید. برای بررسی این دسته از پروژه ها به صفحه پروژه های جدید بتاجا مراجعه فرمایید.

    در ادامه این مطلب به بررسی تفاوت ها، مزایا و معایب این دسته از پروژه ها میپردازیم تا اگر قصد انتخاب میان آنها را دارید بتوانیم در تصمیم گیری به شما کمک کرده باشیم.

    مزایا و معایب پروژه های بنیاد تعاون ناجا چیست؟

    اول از همه باید بدانید که پروژه های بنیاد تعاون ناجا و دیگر تعاونی های ارتش برای تامین مسکن کارکنان انجام میشود نه به منظور ساخت و ساز و فروش به عموم مردم به همین دلیل است که باید بدانید که این پروژه ها اجرایشان زمانبر و کند است و در واقع خودتان بهتر میدانید که پروژه های دولتی روند کند ولی پیوسته ای پیش میگیرند که از معایب این پروژه ها است.

    اما از سویی دیگر اگر بخواهید جایگزین خصوصی پیدا کنید که میتوانید پروژه های مروارید شهر را بررسی نمایید که با اینکه خصوصی هستند اما روند پیشرفت آنها نه تنها سریعتر از پروژه های ارتش نیست بلکه کند تر نیز میباشد علاوه بر اینکه ماهیت و اعتبار پروژه نیز روشن نیست.البته در نظر داشته باشید پروژه هایی با سابقه نیز وجود دارند که چندین پروژه در حال اجرا داشته و تعاونی های معتبری هستند اما تعدادشان نسبت به بی نام و نشان ها بسیار کم است.

    مزایا و معایب پروژه های بنیاد تعاون ناجا
    مزایا و معایب پروژه های بنیاد تعاون ناجا

    در نهایت این را هم بدانید که متریال این دسته از پروژه ها نیز معمولا متوسط است و امکانات برج نیز در حد استاندارد لحاظ میشود و نباید انتظار داشته باشید که این برج ها دارای مشاعات آبی باشد.اما در نهایت از نظر ظاهر و امکانات در حد استاندارد برای مصرف کننده ساخته میشود و اگر بخواهید میانگین قیمت منطقه را 75 میلیون تومان در نظر بگیرید ارزانترین آپارتمان در چیتگر مربوط به همین پروژه های ارتشی است که با قیمت مناسب ساخته میشوند.

    همچنین در نظر داشته باشید که تنها پروژه های بنیاد تعاون ناجا و دیگر تعاونی های ارتش نیست که در این منطقه مشغول به ساخت و ساز است بلکه دیگر نهادهای دولتی نیز در این منطقه پروژه در حال ساخت و یا تحویل شده دارند اما موضوع این است که به دلیل مالکیت عمده زمین ها توسط ارگانهای نظامی بیشترین تعداد مربوط به 2 نهاد ارتش و سپاه است که میتوانید پروژه های سپاه در چیتگر را در مطلبی جداگانه بررسی نمایید که اتفاقا یکی از خوبی های آنها این است که میانگین قیمت منطقه را پایین نگه داشته اند و در کنار پروژه هایی با قیمت مناسب، لوکس سازی نیز انجام داده اند که در محله کوهک میباشد.

    پروژه های بنیاد تعاون ناجا برای چه افرادی مناسب است؟

    این دسته از پروژه ها برای افرادی که قصد صاحبخانه شدن و یا سرمایه گذاری طولانی مدت دارند بسیار مناسب است، بنا بر میزان بودجه ای که در اختیار دارید میتوانید پروژه هایی در مراحل اولیه خریداری نمایید که زمان تحویل آنها طولانی است و اگر زمان نزدیکتر مد نظر دارید میتوانید مبلغ اولیه را بالا ببرید.

    این را بدانید که در نهایت تمامی این پروژه ها به سرانجام میرسند و تحویل میگرند همانطور که بسیاری از پروژه های منطقه 22 که در حال حاضر چندین سال از ساخت آنها میگذرد یک روز همین شرایط را سپری نموده اند اما در نهایت این را بدانید که اگر قصد شما این است که یک واحد را 1 ساله تحویل بگیرید گزینه های شخصی ساز وجود دارند ولیکن قیمت آنها بالاست ولی اگر قصد سرمایه گذاری بلند مدت داشته یا برای فرزند خود قصد خرید واحدی را دارید که تا چند سال دیگر تحویل بگیرید این گزینه ها بهترین است و علت ارزان بودن آپارتمان در چیتگر وجود همین پروژه های تعاونی ساز است که شاید تا چند سال دیگر تمام شوند و دیگر اجرا نشوند.

    پروژه های بنیاد تعاون ناجا برای چه افرادی مناسب است؟
    پروژه های بنیاد تعاون ناجا برای چه افرادی مناسب است؟

    پس در نظر داشته باشید که علت اینکه امروز فرصت برقرار است دلیل بر آن نمیشود که همیشه این شرایط وجود داشته باشد و تمامی مناطق نوساز تهران یک زمان چنین شرایطی را داشته اند به همین دلیل پروژه های بنیاد تعاون ناجا و دیگر تعاونی سازها برای افرادی که صبر شان زیاد است و آینده نگری دارند بسیار مناسب است.

    جمع بندی

    این نکته را در نظر داشته باشید که پروژه های در حال ساخت دولتی ، خصوصی و شرکتی بسیارند و انتخاب از میان آنها بسته به این دارد که سرمایه اولیه شما چقدر است ، توان پرداخت اقساط را دارید یا خیر و اینکه انتظار شما این است که در چه مدت زمانی پروژه را تحویل بگیرید. در نهایت با توجه به این 3 مورد گزینه های متفاوتی برای انتخاب وجود دارد.

    در ادامه ما در تهران برج هستیم که میتوانیم بر اساس نیاز شما پروژه های در حال ساخت و یا آماده ای به شما معرفی نماییم که مناسب با خواسته های شما هستند، شما علاوه بر اینکه میتوانید در قسمت بالای وبسایت و در منو لیست پروژه ها را مشاهده نموده و اطلاعات کاملی کسب نمایید میتوانید با کارشاسان ما در تهران برج تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری کسب نمایید.

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه