جستجو کردن

نوشته های اخیر

استعلام تعاونی مسکن چیتگر چگونه انجام میشود ؟

  • یکی از ذغدغه هایی که هنگانم خرید از پروژه های چیتگر وجود دارد این است که چطور میتوانیم استعلام تعاونی مسکن چیتگر را انجام دهید و آنرا اعتبار سنجی نمایید . بسیاری از موارد در هنگام خرید باید استعلام شود که اول از همه میتواند به شماره ثبت ، تاریخ ثبت و سرمایه شرکت باشد و در قدم بعدی در مورد خود امتیاز و قراردادی که قصد خرید آنرا دارید باید انجام شود .

    این موارد شامل فاقد بدهی بودن امتیاز ، رتبه واقعی و تاثیر آن در قیمتی که فروشنده به شما اعلام نموده به همراه گذشته و سابقه پرداخت است که موجب سلب امتیاز قرارداد فروشنده نشده باشد به همین دلیل استعلام تعاونی مسکن چیتگر یکی از موارد مهم است که باید با دقت انجام شود .

    در این مطلب تمامی مواردی که باید در مورد آن بدانید را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بدانید روال استعلام و اعتبار سنجی چگونه انجام میشود و از سوی دیگر باید قراردادی که تعاونی با شما میبندد و دیگر موارد از قبیل مالکیت و نوع مشارکت نیز بررسی شود پیش از ادامه مطلب میتوانید مراحل ساخت اولیه ساخت جدیدترین پروژه یکی از تعاونی های مسکن چیتگر که متعلق به ارتش است را مشاهده نمایید و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید.

    استعلام تعاونی مسکن چیتگر

    در این مطلب میخواهیم نحوه استعلام تعاونی مسکن چیتگر را از هر نوع پروژه ای چه تعاونی دولتی و شخصی ساز که در واقع بحث در مورد آنها زیاد است شرح دهیم . در قدم اول باید بدانید تعاونی که شکل گرفته و وابسته به یک نهاد دولتی باشد قطعا دفتری در همان اداره دارد ولیکن تعاونی هایی که ادعای دولتی بودن یا تشکیل شده از بازنشستگان یک ارگان را دارند در واقع خصوصی بوده و میتوانند بدون پشتوانه باشند .

    در ابتدا میبایست نام شرکت و شماره ثبت آنرا استعلام بگیرید تا بدانید زمان تاسیس و سرمایه اولیه آن چقدر است همچنین اعضای آن چه اشخاصی بوده و آیا دارای ماهیت تعاونی میباشد یا یک شرکت است بدون ماهیت تعاونی است .

    زمان تاسیس برای شما مشخص میکند که آیا تعاونی دارای سابقه است یا خیر و صرفا اینکه اعضای آن در یک یا چند پروژه همکاری نموده اند نمیتواند نشانگر سابقه تعاونی باشد . این موضوع بسیار مهم است و بیشتر مشکلات در همین جا وجود دارد که خریدار تصور میکند از یک تعاونی مسکن معتبر در چیتگر خرید انجام میدهد ولیکن اینگونه نیست و اگر اخبار پروژه چیتگر ارتش را دنبال نموده باشید بیشترین مشکل مردم با این دسته از تعاونی ها میباشد .

    استعلام تعاونی مسکن چیتگر
    استعلام تعاونی مسکن چیتگر

    بطور کلی در مرحله استعلام تعاونی چیتگر علاوه بر تاریخ تاسیس ، سرمایه اولیه را نیز بررسی کنید که نشانگر پشتوانه مالی تعاونی است . برای تعاونی های دولتی این موارد هیچ اهمیتی ندارد اما برای شخصی ها بسیار مهم است که تعاونی چه دارایی هایی دارد.

    همچنین در مورد اینکه ماهیت تعاونی داشته باشد یا خیر در اینجا اهمیت پیدا میکند که فروش پروژه قانونی و در قالب تعاونی باشد نه حالت سرمایه گذاری داشته باشد . همچنین از اعضای تعاونی میتوانید دریابید که چه اشخاصی در شرکت حضور دارند که معمولا در تعاونی های خصوصی نام های خانوادگی یکسان پیدا خواهید کرد اما در دولتی ها واقعا افرادی از همان ارگان و نهاد در لیست اعضا وجود دارند .

    بعد از استعلام تعاونی مسکن چیتگر چه کنیم؟

    در مرحله بعدی که به ماهیت شرکت و تعاونی پی بردید باید شرایط و وضعیتی که قصد ورود و عضویت در آن تعاونی مسکن را دارید بررسی کنید یعنی ببینید که آن تعاونی چطور با شما قرارداد میبندد ، مالک زمین است یا خیر؟ ، جواز دریافت نموده ، پهنه زمین چیست و شما چطور در پروژه سهیم هستید .

    تفاوت در اینجاست که در تعاونی های دولتی اگر یک برج ساخته شود و واحد تجاری داشته باشد ، تمامی اعضا بر اساس سهمی که از واحد مسکونی دارند ، مالک واحدهای تجاری میشوند که البته هزینه جواز و دیگر موارد را نیز باید پرداخت نمایند یعنی مثلا 60 متر مسکونی به همراه 1 متر تجاری که قابل تبدیل نیز باشد در واقع تعاونی سازی بدینصورت به صرفه انجام میشود و اگر قرار باشد یک تعاونی تازه تاسیس بخواهد صرفا از ماهیت آن استفاد کند نتیجه مناسبی حاصل نمیشود .

    بعد از استعلام تعاونی مسکن چیتگر چه کنیم؟
    بعد از استعلام تعاونی مسکن چیتگر چه کنیم؟

    اما در تعاونی های خصوصی اینگونه نیست پس در واقع ماهیت تعاونی ندارد زیرا در این حالت باید همه اعضا در آنچه وجود دارد سهیم باشد مگر آنکه در هنگام قرارداد مشخص نموده باشد که 60 متری مفید مسکونی که اگر هزینه ساخت مشاعات را نیز از شما دریافت میکند باید هزینه ساخت تجاری از آن کسر شود که معمولا این کار انجام که نمیشود هیچ اعضا هم متوجه آن نمیشوند .

    به دلیل وجود تعاونی مسکن چیتگر که دولتی هستند قیمت هر متر آپارتمان در دریاچه چیتگرنسبت به دیگر نقاط بسیار پایین و مناسب تر است و علت آن نیست ماهیت وجود این دسته از تعاونی هاست که با قیمت پایین ساخت و ساز انجام میدهد در غیر اینصورت اگر قرار بود که شخصی سازها و یا تعاونی های خصوصی با روش خود اقدام به ساخت و ساز و فروش مینمودند قیمت ها تا 50 درصد کنونی افزایش یافته بود به همین دلیل است که استعلام تعاونی مسکن چیتگر اهمیت پیدا میکند که متوجه شوید دقیقا از کدام تعاونی خرید انجام میدهید و ماهیت آن چیست .

    جزئیات قرارداد پس از استعلام تعاونی مسکن چیتگر

    در صورتی که مراحل اولیه استعلام تعاونی مسکن چیتگر را انجام داده اید و آنرا اعتبار سنجی نمودید در مرحله بعدی میبایست قراردادی که فی مابین شما و سازنده منعقد میشود را بررسی نمایید . پروژه اگر در مراحل ابتدایی است و عملیات ساخت آن شروع نشده باشد میبایست مالکیت زمین و کاربری آن بررسی شود زیرا در این مواقع بسیاری از تعاونی ها زمان ساخت را 3 ماه دیگر اعلام میکنند در حالیکه حتی کاربری زمین مسکونی نیست و جواز دریافت نشده است .

    تمامی این موارد باید بصورت عینی مشاهده شود همچنین باید بدانید که پهنه زمین چیست زیرا بسیار از پروژه هایی که معرفی میشود بصورت برج های 21 طبقه معرفی میشود در حالیکه پهنه شهرداری آنها جواز ساخت بیش از 7 طبقه را نمیدهد به همین دلیل است که این موارد بایستی به دقت بررسی شود زیرا به دلیل مشکلات برج های اطراف دریاچه که برای جریان هوا بوجود آورده است تراکم به 12 طبقه محدود شده است و دبگر چنین مجوزاتی صادر نمیشود .

    جزئیات قرارداد پس از استعلام تعاونی مسکن چیتگر 
    جزئیات قرارداد پس از استعلام تعاونی مسکن چیتگر

    پیش از ادامه مطلب در مورد بررسی قرارداد به اطلاعتان میرسانیم که اطلاعات کامل در مورد مواردی که برایتان مشخص کرده ایم مربوط به هر پروژه در وبسایت تهران برج موجود است . در قسمت لیست پروژه ها در بالای صفحه میتوانید اطلاعات هر پروژه را اعم از اعتبار سنجی ، وضعیت زمین ، کاربری ، مالکیت و دیگر موارد را بیابید و یا با کارشناسان ما در تهران برج تماس حاصل فرمایید .

    در قراردادی که باید بررسی نمایید مواردی از قبیل تعهدات سازنده ، نحوه محاسبه قیمت ساخت مشاعات ، مالکیت واحدهای تجاری ، تعهد تحویل ، پارکینگ و انباری ، افزایش هزینه ساخت و محاسبه آن بر اساس چه آمار و یا نظارتی ، ذکر پلاک ثیتی میبایست بررسی شود که در مطلب راهنمای خرید پروژه های چیتگر جزئیات بیشتری که شامل نوع قرارداد که بصورت علی الحساب یا قطعی است پرداخته ایم .

    معمولا بیشتر تعاونی های مشکل دار در مروارید شهر به دلیل اینکه زمین آنها هنوز در مرحله تسویه است تنها یک برگه به عنوان رسید سرمایه گذاری فاقد هرگونه تعهد ارائه میدهند زیرا در صورت ذکر پلاک ثبتی و تعهدات در واقع فروش مال غیر انجام داده اند .

    کدامیک از تعاونی های مسکن در چیتگر را انتخاب کنیم ؟

    انتخاب هر کدام از تعاونی ها بسته به میزان سرمایه اولیه ، توان پرداخت اقساط و مدت زمانی دارد که قصد تحویل گرفتن پروژه را دارید . بطور کلی تعاونی های مسکن در چیتگر تعداد زیادی دارند که تعداد زیادی دولتی ، تعدادی خصوصی و شرکتی هستند . در نهایت هر کدام از اینها نوع متفاوتی از مشارکت دارند که به همین دلیل شرایط فروش آنها متفاوت است .

    اما در نظر داشته باشید که همین تعاونی های بدون پشتوانه که در بالا اشاره نمودیم با آگهی های 500 الی 1 میلیارد تومانی که در سایتهای آگهی بسیار دیده میشوند قصد دارند که در واقع خود را دولتی جا زده و به همان شرایط اقدام به فروش نمایند که بیشترین مشکلات نیز از همین دسته تعاونی هاست .

    کدامیک از تعاونی های مسکن در چیتگر را انتخاب کنیم ؟
    کدامیک از تعاونی های مسکن در چیتگر را انتخاب کنیم ؟

    متاسفانه روزانه تعداد زیادی از افراد بابت همین موارد با ما تماس میگیرند و به همین دلیل است که تاکید بسیاری بر مواردی داریم که پیش از خرید باید در مورد آنها بدانید زیرا بهترین منطقه تهران برای سرمایه گذاری مسکن همین چیتگر است که رو به رشد ترین و مدرن ترین محدوده تهران است اما در نظر داشته باشید که هر کجا سودی وجود داشته باشد عده ای سودجو پیدا میشوند که امروز در این منطقه در قالب تعاونی های بی نام و نشان با اسم های بزرگ ظاهر شده اند .

    در نهایت استعلام از تعاونی مسکن چیتگر به همین دلیل باید انجام شود و تنها هر پروژه ای که شرایطش را مناسب دیدید برای شما مطلوب نیست بلکه باید واقعیت و ماهیت پروژه مشخص باشد . در این مورد اگر نیاز به کسب اطلاعات و راهنمایی داشته باشید میتواند با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

    جمع بندی

    در این مطلب به بررسی روشهای استعلام تعاونی مسکن چیتگر پرداختیم و نکاتی را برای شما مشخص نمودیم که در انتخاب یک پروژه بسیار تاثیر گذار است . بهتر است بدانید که بسیاری از پروژه های این منطقه که در حال حاضر ساخته شده اند توسط تعاونی های مسکن ساخته شده اند و تاثیر این دسته از پروژها بر کسی پوشیده نیست اما در این بین انتخاب گزینه مناسب است که ممکن است خریدار را دچار مشکل نماید .

    بطور کلی شرایط کنونی منطقه به همراه قیمت مناسب شرایط بسیار خوبی را برای خرید از تعاونی های مسکن چیتگر فراهم نموده است که میتواند برای افرادی که قصد سرمایه گذاری و یا سکونت دارند گزینه های متنوعی از جمله شرایط پرداخت و مبلغ اولیه فراهم نماید .

    شما میتوانید برای دریافت مشاوره پیرامون تعاونی های مسکن چیتگر با کارشناسان ما در تهران برج تماس گرفته و اطلاعات مشاوره ای بر اساس میزان سرمایه اولیه و انتظارات شما دریافت نمایید .

     

     

     

     

     

    این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

    در صورت نیاز به مشاوره،اطلاعات خود را وارد نمایید. اگر در ساعات اداری باشیم، به سرعت تماس خواهیم گرفت.

    پروژه های مرتبط

    2 نظر در “استعلام تعاونی مسکن چیتگر چگونه انجام میشود ؟”

    1. کوروش گراوند

      سلام من میخواستم در پروژه تعاونی آرین همت غرب سرمایه گزاری کنم گفتند چون دو روز دیگر قرارداد ها اضافه میشه شما مبلغی را بده ۵۰ میلیون و کارهات انجام بده برو فکرهات بکن اگر پشیمان شدی پولت بهت برمیگردانیم و لی میگن نه شما دیگه با ما قرارداد بستی

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا
    Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش پروژه